• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Scoot Scoot Airlines - Αθήνα Σιγκαπούρη

poised

Member
Μηνύματα
1.071
Likes
8.940
Πράγματι, είναι διαθέσιμο για "All Scoot flights departing from Singapore, Bangkok (Suvarnabhumi Airport), Chiang Mai, Hat Yai, Krabi, Phuket, Perth, Gold Coast, Sydney, India, Seoul and Berlin"

(δε βλέπω τη μελβούρνη αλλά μπορεί και να μην έχουν ενημερώσει το site)
 

danev

Member
Μηνύματα
519
Likes
253
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρια-Τσεχια-Σλοβακια.
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΟΡΒΗΓΙΚΑ ΦΙΟΡΔ
Μπορει τοτε να κανει καποιος το ιδιο στη πτηση επιστροφης για Αθηνα (10-11 ωρες πτησης), πληρωνοντας ηλεκτρονικα το μικρο επιπλεον κοστος. Αλλωστε παντα (τουλαχιστον για μενα) η πτηση της επιστροφης ειναι η χειροτερη και την παρεα την θες.
 

aspa

Member
Μηνύματα
580
Likes
1.568
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ταξίδι-Όνειρο
Γυρος του κοσμου
Εμεις είμαστε 4 άτομα. Μας έδωσαν διπλανές θέσεις και στις δύο πτήσεις. Δώσαμε μαζί τα διαβατήρια και το έκαναν μόνοι τους. Δεν χρειάζεται να πληρώσεις έξτρα.
 

Sam-chal

Member
Μηνύματα
1.014
Likes
2.340
Επόμενο Ταξίδι
Απρογραμμάτιστο
Ταξίδι-Όνειρο
Περού, Χιλή, Βολιβία
Εμεις είμαστε 4 άτομα. Μας έδωσαν διπλανές θέσεις και στις δύο πτήσεις. Δώσαμε μαζί τα διαβατήρια και το έκαναν μόνοι τους. Δεν χρειάζεται να πληρώσεις έξτρα.
Λογικό για τόσες ώρες πτήσης. Αποφεύγουν τις αλλαγές θέσεων μεταξύ των επιβατών και τα ανεπιθύμητα σούρτα-φέρτα.
 

stafos30

Member
Μηνύματα
53
Likes
141
Ας γράψω και γω τις εντυπώσεις μου από scoot μιας και μόλις γύρισα από Ταϊλάνδη και περιμένω στο αεροδρόμιο την επομένη πτήση για το νησί μου. Για την ακρίβεια με 274.50 που στοίχισε το εισητηριο είμαι παραπάνω από χαρούμενος και ευχαριστημενος.. Με τις χειραποσκευες που είχα ένα άγχος, βαλίτσα καμπίνας γύρω στα 10.5 κιλά και σακίδιο πλάτης γύρω στα 45εκ και 5-6 κιλά απλά δεν ελέγξανε και δεν ασχολήθηκανε ούτε στο πήγαινε ούτε στο ελα. Καθίσματα είμαι 1.80 και τα βρήκα νορμάλ. Ούτε στριμωγμένος ούτε και απλωταριες. Ουρές στα κισε λίγο μεγάλες αλλά με λίγη υπομονή και καλή διάθεση καθισμένος σε μια καρεκλα περιμένοντας να περάσει ο πολύς ο κόσμος είσαι οκ. Τώρα παράπονα που έχουν ειπωθεί στο παρελθόν για οθόνες,φαγητό,νερό με αφήνουν αδιάφορο. Λίγες ταινίες της αρεσκείας σου στο τάμπλετ η το κινητό, το σάντουιτσακι σου και το μπουκαλάκι σου στο σακίδιο και είσαι κομπλέ.Μη τρελαθουμε κιόλας με τέτοιες τιμές που πολλές φορές τις πληρώνουμε για εσωτερικές πτήσεις να σου δίνεται η δυνατότητα να κάνεις τόσο μακρινά ταξίδια. Α και κάπου έχω διαβάσει για αγενείς αεροσυνοδούς..... Πιο πολύ για αγενείς επιβάτες μου φάνηκε ειδικά όταν γύριζα που είχε περισσότερους Έλληνες.
 

Hayate

Member
Μηνύματα
941
Likes
6.198
Επόμενο Ταξίδι
Oπου δεν κανονιζουμε..
Ταξίδι-Όνειρο
Hokkaido χειμωνα
Τελικα νομιζω οτι η Scoot ειναι μονο για κανα 4ημερο στην Σιγκαπουρη για καποιον που δεν εχει παει και με κοστος οχι πανω απο 360 πηγαινε ελα
 

Hayate

Member
Μηνύματα
941
Likes
6.198
Επόμενο Ταξίδι
Oπου δεν κανονιζουμε..
Ταξίδι-Όνειρο
Hokkaido χειμωνα
Γιατι αν προσθεσεις καμια βαλιτσα οπως γραφτηκε παραπανω,γιατι πρεπει να προσθεσεις σε μακροχρονιο ταξιδι,συν την αφερεγγυοτητα και την ελειψη παροχων,την ωρα αφιξης που ειναι 3 και το βραδυ απλα δεν αξιζει.Αλλα το βασικοτερο ειναι το κοστος καθως οταν φτανεις σε τιμες με βαλιτσα στα 450 με 500 ας πουμε τοτε υπαρχουν εναλλακτικες σιγουρα ,τουλαχιστον με μια προπορεια.Δεν λεω οτι δεν θα τη χρησιμοποιουσα αλλα θεωρω οτι δεν ειναι κανα κελεπουρι
 

poised

Member
Μηνύματα
1.071
Likes
8.940
Αφερεγγυότητα δε νομίζω ότι προκύπτει από κάπου, όλες οι αεροπορικές έχουν ακυρώσεις και καθυστερήσεις, αλλά τελευταία φορά που είχα δει τα στατιστικά της ήταν πολύ καλύτερα από τουρκικές και για εντός Ασίας ακόμα καλύτερα από κάθε άλλη low cost. Η προσωπική μου εμπειρία (πάνω από 15 πτήσεις από/προς Αθήνα τα τελευταία 2 1/2 χρόνια) είναι ότι δεν είχαμε ποτέ καθυστέρηση ή ακύρωση.

Προφανώς άμα μία φορά το χρόνο πετύχεις εισιτήριο με qatar στα 450 με επιστροφή και το συγκρίνεις με της scoot είναι σαν να κλέβεις εκκλησία. Αλλά όταν οι τουρκικές έχουν +/- 900, η qatar +/- 1200 και βρίσκεις με scoot 600, ακόμα και αν προσθέσεις βαλίτσα φθηνότερα είναι. Εκτός από τους πολύ περισσότερους προορισμούς με 2 πτήσεις που άλλες αεροπορικές τους κάνουν με 3 πτήσεις οπότε πάει συν άλλα 100-200 ευρώ και μεγάλες αναμονές, έχεις και το πλεονέκτημα να γυρίσεις από αλλού από εκεί που πας, κάτι που πολύ σπάνια βρίσκεις στις άλλες αεροπορικές χωρίς εξωφρενικό κόστος. Πχ πας taiwan στην Kaoshiung και γυρνάς από Taipei και δεν πληρώνεις άλλα 60 ευρώ και μισή μέρα για να επιστρέψεις από το νότο στο βορά.

Αν είσαι flexible στις ημερομηνίες (εγώ έχω αυτό το πλεονέκτημα και επιπλέον πολλές φορές πάω και δε ξέρω πότε ακριβώς θα γυρίσω) συχνά βρίσκεις γύρω στα 450 πηγαινέλα (4 πτήσεις). Το φθηνότερο που έχω πληρώσει είναι 165 για Ho Chi Minh (one way) - καλή τύχη να βρεις κάτι τέτοιο από άλλη εταιρία - και το ακριβότερο εισιτήριο που έχω πληρώσει είναι επιστροφή από Yangon 450 (one way) που και πάλι ήταν κάτω από τα μισά λεφτά σε σχέση με άλλες εταιρίες.

Low cost δε σημαίνει no cost και με ενοχλούν πολλά στην scoot (πχ ο άθλιος καφές ή φαγητό αν αποφασίσεις να πληρώσεις - προτιμώ να φέρνω τα δικά μου και λόγω της κακής ποιότητας εκτός της οικονομίας) ή το ότι δεν έχει προσκεφάλι στο κάθισμα, αλλά σαν εταιρία είναι τίμια αν ξέρεις τι παίρνεις.
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.850
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Αφερεγγυότητα δε νομίζω ότι προκύπτει από κάπου, όλες οι αεροπορικές έχουν ακυρώσεις και καθυστερήσεις, αλλά τελευταία φορά που είχα δει τα στατιστικά της ήταν πολύ καλύτερα από τουρκικές και για εντός Ασίας ακόμα καλύτερα από κάθε άλλη low cost. Η προσωπική μου εμπειρία (πάνω από 15 πτήσεις από/προς Αθήνα τα τελευταία 2 1/2 χρόνια) είναι ότι δεν είχαμε ποτέ καθυστέρηση ή ακύρωση.

Προφανώς άμα μία φορά το χρόνο πετύχεις εισιτήριο με qatar στα 450 με επιστροφή και το συγκρίνεις με της scoot είναι σαν να κλέβεις εκκλησία. Αλλά όταν οι τουρκικές έχουν +/- 900, η qatar +/- 1200 και βρίσκεις με scoot 600, ακόμα και αν προσθέσεις βαλίτσα φθηνότερα είναι. Εκτός από τους πολύ περισσότερους προορισμούς με 2 πτήσεις που άλλες αεροπορικές τους κάνουν με 3 πτήσεις οπότε πάει συν άλλα 100-200 ευρώ και μεγάλες αναμονές, έχεις και το πλεονέκτημα να γυρίσεις από αλλού από εκεί που πας, κάτι που πολύ σπάνια βρίσκεις στις άλλες αεροπορικές χωρίς εξωφρενικό κόστος. Πχ πας taiwan στην Kaoshiung και γυρνάς από Taipei και δεν πληρώνεις άλλα 60 ευρώ και μισή μέρα για να επιστρέψεις από το νότο στο βορά.

Αν είσαι flexible στις ημερομηνίες (εγώ έχω αυτό το πλεονέκτημα και επιπλέον πολλές φορές πάω και δε ξέρω πότε ακριβώς θα γυρίσω) συχνά βρίσκεις γύρω στα 450 πηγαινέλα (4 πτήσεις). Το φθηνότερο που έχω πληρώσει είναι 165 για Ho Chi Minh (one way) - καλή τύχη να βρεις κάτι τέτοιο από άλλη εταιρία - και το ακριβότερο εισιτήριο που έχω πληρώσει είναι επιστροφή από Yangon 450 (one way) που και πάλι ήταν κάτω από τα μισά λεφτά σε σχέση με άλλες εταιρίες.

Low cost δε σημαίνει no cost και με ενοχλούν πολλά στην scoot (πχ ο άθλιος καφές ή φαγητό αν αποφασίσεις να πληρώσεις - προτιμώ να φέρνω τα δικά μου και λόγω της κακής ποιότητας εκτός της οικονομίας) ή το ότι δεν έχει προσκεφάλι στο κάθισμα, αλλά σαν εταιρία είναι τίμια αν ξέρεις τι παίρνεις.
Ε, καλά, μην υπερβάλλουμε κιόλας... Με Scoot που είχα κλείσει (με προσφορά) το ATH-BKK, SIN-ATH στα 450 με βαλίτσα 6 μήνες πριν ταξιδέψω και το ακύρωσα, το βρήκα στα 600 με Qatar 3 μήνες πριν. Και το LPQ-BKK-SIN, ίδια περίπτωση, το βρήκα λίγο φτηνότερο με Thai.
1200 δεν έχω πληρώσει ποτέ με Qatar, ούτε με Emirates, ούτε 900 με Turkish. Και Jakarta έχω πάει με 600 με Emirates, και Yangon με 700 παρά κάτι (600 με Turkish μέχρι ΒΚΚ) και Shanghai πήγαινε Beijing έλα με 670 με Turkish, εισιτήριο βγαλμένο 3 μήνες πριν. Μην ζαλίζω άλλο, καλή η Scoot αν την πετύχεις κοψοχρονιά αλλά δεν συμβαίνει συχνά. Και κατά κανόνα ισχύει αυτό που ισχύει παντού: Ό,τι δίνεις, παίρνεις.
 

Hayate

Member
Μηνύματα
941
Likes
6.198
Επόμενο Ταξίδι
Oπου δεν κανονιζουμε..
Ταξίδι-Όνειρο
Hokkaido χειμωνα
Αφερεγγυότητα δε νομίζω ότι προκύπτει από κάπου, όλες οι αεροπορικές έχουν ακυρώσεις και καθυστερήσεις, αλλά τελευταία φορά που είχα δει τα στατιστικά της ήταν πολύ καλύτερα από τουρκικές και για εντός Ασίας ακόμα καλύτερα από κάθε άλλη low cost. Η προσωπική μου εμπειρία (πάνω από 15 πτήσεις από/προς Αθήνα τα τελευταία 2 1/2 χρόνια) είναι ότι δεν είχαμε ποτέ καθυστέρηση ή ακύρωση.

Προφανώς άμα μία φορά το χρόνο πετύχεις εισιτήριο με qatar στα 450 με επιστροφή και το συγκρίνεις με της scoot είναι σαν να κλέβεις εκκλησία. Αλλά όταν οι τουρκικές έχουν +/- 900, η qatar +/- 1200 και βρίσκεις με scoot 600, ακόμα και αν προσθέσεις βαλίτσα φθηνότερα είναι. Εκτός από τους πολύ περισσότερους προορισμούς με 2 πτήσεις που άλλες αεροπορικές τους κάνουν με 3 πτήσεις οπότε πάει συν άλλα 100-200 ευρώ και μεγάλες αναμονές, έχεις και το πλεονέκτημα να γυρίσεις από αλλού από εκεί που πας, κάτι που πολύ σπάνια βρίσκεις στις άλλες αεροπορικές χωρίς εξωφρενικό κόστος. Πχ πας taiwan στην Kaoshiung και γυρνάς από Taipei και δεν πληρώνεις άλλα 60 ευρώ και μισή μέρα για να επιστρέψεις από το νότο στο βορά.

Αν είσαι flexible στις ημερομηνίες (εγώ έχω αυτό το πλεονέκτημα και επιπλέον πολλές φορές πάω και δε ξέρω πότε ακριβώς θα γυρίσω) συχνά βρίσκεις γύρω στα 450 πηγαινέλα (4 πτήσεις). Το φθηνότερο που έχω πληρώσει είναι 165 για Ho Chi Minh (one way) - καλή τύχη να βρεις κάτι τέτοιο από άλλη εταιρία - και το ακριβότερο εισιτήριο που έχω πληρώσει είναι επιστροφή από Yangon 450 (one way) που και πάλι ήταν κάτω από τα μισά λεφτά σε σχέση με άλλες εταιρίες.

Low cost δε σημαίνει no cost και με ενοχλούν πολλά στην scoot (πχ ο άθλιος καφές ή φαγητό αν αποφασίσεις να πληρώσεις - προτιμώ να φέρνω τα δικά μου και λόγω της κακής ποιότητας εκτός της οικονομίας) ή το ότι δεν έχει προσκεφάλι στο κάθισμα, αλλά σαν εταιρία είναι τίμια αν ξέρεις τι παίρνεις.
450 ισως οχι αλλα 530-540 βρισκεις συχνα με εταιριες οπως Qatar και Turkish.Πριν λιγο μαλιστα κοιτουσα τυχαιες ημερομηνιες μεσα στον Απριλιο .Φυσικα ναι θα αλλαξεις πτηση αλλα δε νομιζω το 2ωρο να ειναι αποτρεπτικος παραγοντας για τους περισσοτερους.Οποτε οταν συγκρινω τα 540 με τα αντιστοιχα 470-480 της Scoot ,με αποσκευες παντα,ναι τοτε θα παρω ποιοτητα γιατι απλα ειναι value for money.Οπως και να εχει καταλαβαινω τα επιχειρηματα σου γιαυτο δε λεω οχι απλα κραταω μικρο καλαθι για τη Scoot και δεν πανηγυριζω.Ισως για ενα λογο παραπανω γιατι χρησιμοποιω σαν βαση το αεροδρομιο Θεσσαλονικης για παραπανω απο τις μισες πτησεις που κανω,οποτε το να παω Αθηνα να παρω το αεροπλανο σημαινει εξτρα εξοδα.Βεβαια αυτο δεν εχει σημασια σε αυτο που λεμε απλα ειπα να το βγαλω απο μεσα μου:):p:p.

Υ.Γ.Η μαλλον μπορει και να εχει γτ ειναι πολλοι αυτοι που χρησιμοποιουν την Turkish συγκεκριμενα γιαυτες τις περιοχες απο το αεροδρομιο της Θεσσαλονικης.
 

poised

Member
Μηνύματα
1.071
Likes
8.940
Υπάρχει κάτι ακόμα το οποίο ξέχασα. Οι τιμές της scoot ανεβοκατεβαίνουν ενώ των άλλων εταιριών σχεδόν πάντα μόνο ανεβαίνουν. Αν περιμένεις και κοιτάς μία-δύο φορές τη μέρα την διαδρομή που σε ενδιαφέρει και δεν πέσεις στην παγίδα του "α ανέβηκε από χτες ας κλείσω τώρα μην ακριβύνει κι άλλο" μετά από κάποιο χρονικό διάστημα πάντα βρίσκω πολύ φθηνότερα. Αυτό έχει να κάνει φυσικά με αυτό που είπα ότι έχω περιθώριο να κλείσω όποτε βρω και όχι συγκεκριμένες ημερομηνίες συν ότι πολλές φορές πηγαίνω χωρίς γνωστή ημερομηνία επιστροφής οπότε "ανοιχτό" εισιτήριο ή με δυνατότητα αλλαγής από τις άλλες εταιρίες είναι πολύ πιο ακριβό.

Φυσικά, αν ήταν μόνο για 50 και 100 ευρώ διαφορά, εννοείται ότι τις περισσότερες φορές θα έκλεινα με άλλες εταιρίες αλλά όταν μιλάμε για (τουλάχιστον) 200-400 στις 15+ διαδρομές (μερικές φορές και με την γυναίκα), μαζεύονται λεφτά. Αλλά αυτό είναι το δικό μου use case!
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.702
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom