Ryanair: Τρεις νέες πτήσεις από Θεσσαλονίκη

Samion

Member
Μηνύματα
10.524
Likes
9.556
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Εγώ μέχρι τώρα πίστευα πως το πρόβλημά σου είναι γενικά οι low cost(οι οποίες διώχνουν τις regular).
κακώς το νομιζες. ειδες καπου αρνητικα σχολια για την easy πχ? ή ενα σωρο αλλες low cost. ισα ισα που εχω εκθειασει τις αμερικανικές που σεβονται τον επιβατη και κυριως τους εργαζομενους (που στη Ραιαν ζουν σε συνθηκες Μεσαιωνα)
Για μένα οποιαδήποτε εταιρεία έρθει και σπάσει μονοπωλιακές πρακτικές είναι καλοδεχούμενη!
μα αυτες δημιουργει η Ραιαν όπου παει!. θελει το μονοπωλιο για να παιζει οπως θελει μετά!
Εγώ κατηγόρησα πρακτική και θα το έκανα όποιος κ αν ήταν από πίσω.
την πρακτική όμως απευθειας ανάθεσης στη Ραιαν χωρις κανενα διαφανη διαγωνισμο δεν ειδα να την καταδικαζεις..
 

CaveTravel

Member
Μηνύματα
102
Likes
44
Επόμενο Ταξίδι
Βαρκελώνη
Ταξίδι-Όνειρο
Περου-Χιλη
ΔΕΝ με ενδιαφέρει πως λέγεται η εταιρεία και ποιος κρύβεται από πίσω.
Καταδικάζω και την Ryanair αν δημιουργεί μονοπώλια!
Επικροτώ όμως την προσπάθεια του δήμου και της ένωσης ξενοδόχων Θες/νίκης να επιδοτήσουν μια εταιρεία με σκοπό να βγάλουν από την αφάνεια την Βόρεια Ελλάδα και να σπάσουν την αρρωστημένη κατάσταση που δημιουργήθηκε το τελευταίο έτος.
Έλα να μιλήσεις με τον κόσμο για να μάθεις και την άποψη που έχουν εδώ για την Ryanair.το ποσό που αντιστοιχεί στον καθένα ετησίως είναι μερικά σεντς του ευρώ.Θέλεις να πας Φρανκφούρτη με LH για να δεις τι ωραία που θα σε πιάσουν οι Γερμανοί(ξέρεις που...). Με χαρά θα δώσεις τα 5 σεντς στην FR.Και με απευθείας ανάθεση εάν αυτό δίνει την αποτελεσματικότερη λύση!
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.524
Likes
9.556
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Επικροτώ όμως την προσπάθεια του δήμου και της ένωσης ξενοδόχων Θες/νίκης να επιδοτήσουν μια εταιρεία !
τα ιδια παντελακη μου..για τελευταια φορα μια και η συζητηση δεν ειναι εποικοδομητική πλεον. μα γιατι μία μονο εταιρεια? και γιατι αυτη? και γιατι χωρις διαγωνισμο?
εσυ να πας φετος στον 'Αραξο (από 1/7 τα δρομολόγια για Μπέργκαμο, πάμθφηνα..από 250 μεση τιμη) ή στην Κεφαλονιά να σου πουν τι εστι Ραιαν και τι Easy, να καταλαβεις τη διαφορα...
 
Last edited:

a_nikos

Member
Μηνύματα
907
Likes
226
Ταξίδι-Όνειρο
Βορεια Αμερικη
Είναι αρνητικό να επιδοτείται μια εταιρία είς βάρος των υπολοίπων όπως ζήτησε η Ryan και στο Ελευθέριος Βενιζέλος. Αν θέλει το αεροδρόμιο ή ο δήμος να επιδοτήσει ας το κανει για όλες τις εταιρίες και να μην δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού. Όπως φάνηκε οι φόροι της Αθήνας δν στάθηκαν εμπόδιο στο να μπει η Ryan στην αγορά και πιστεύω το ίδιο θα είχε συμβεί και στο Μακεδονία.
 
Last edited:

vagantos

Member
Μηνύματα
2.030
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
Θιβέτ, K.Aμερική ή Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
στου Ν.Καββαδία τα μέρη
Xαιρομαι για τη συζητηση που προχωρησε σε βάθος, ειναι σιγουρο πως κάποιοι που ειστε του "χώρου" σιγουρα έχετε καλυτερη πληροφορηση, αλλά και άλλα (προσωπικά) συμφέροντα, .
Πολύ άνοιξε το θεμα όμως...Καταλαβαινω οτι μπορουμε να το φτάσουμε και στις εργασιακές συνθηκες της Ryan, όμως θα πρεπει να πουμε και για το Σπατοσημο, την Χοχτιφ και πάει λεγοντας...
Για μενα και τον πολύ κοσμο που ειμαστε απλά πελάτες - επιβάτες:
# Δεν θελω μονοπώλια και επιβητορες, γιατι θα με ξεζουμισουν
# Με ενδιαφέρει λοιπόν να εχω επιλογές. Ειναι αλήθεια πως απο τοτε που ηρθαν οι Ιρλανδοι στη θεσσαλονικη έκανα κάμποσα δρομολόγια σε πολύ λογικές τιμες και το φχαριστηθηκα. Ετσι κι αλλιώς αυτο που με ενδιαφερει σε μια πτηση ειναι , να φτασω με ασφάλεια στον προορισμό μου.
# Ναι πιο πολύ φχαριστηθηκα τα 450 Ε της Emirates για Μπανγκοκ, αλλά δεν τα βρισκω πια
# Δεν νομιζω πως φταιει η Ryan για τη μιζερια και τα δεινά μας
# Και προς Θεού, οταν μιλάμε για αδιαφάνεια: Μη συγκρίνουμε την αναθεση των αεροπορικών δρομολογιων, με την αναθεση των μεταλλειων χρυσου στη Χαλκιδική. Εκεινο ειναι ζητημα ζωης και θανάτου...
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.017
Likes
52.794
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
τις 350.000 που τσεπωνει η Ryanair το χρονο στη Θεσσαλονικη μονο από επιδοτηση
Επιδότηση είναι όταν χρηματοδοτείς κάτι για να ενισχύσεις πχ μια ευπαθή ομάδα με κοινωνικό όφελος. Δηλαδή το κόστος παραγωγής πατάτας είναι τεράστιο, άρα η κυβέρνηση την επιδοτεί διαφορετικά οι πατάτες δε θα είναι ανταγωνιστικές και θα πεινάσει ο αγρότης ή δε θα έχουμε αγρότες. Επιδοτώ τις διακοπές των ατόμων με ειδικές ανάγκες διότι έχουν μικρότερο εισόδημα και πρέπει να πάνε κι αυτοί διακοπές, επιδοτώ το νέο που πάει να ζήσει στο χωριό για να μην ερημώσει η επαρχία κλπ κλπ.

Επένδυση είναι όταν ρίχνεις κάπου χρήμα με σκοπό να έχεις άμεσα χρηματικά οφέλη. Δίνω 350 χιλιάρικα στη Ράιαν (και την κάθε Ράιαν) που θα μου φέρει κόσμο οπότε τονώνεται η κίνηση, επιμηκύνεται η τουριστική περίοδος, δημουργούνται θέσεις εργασίας, "ακούγεται" η πόλη (πολύ περισσότερο από κάτι αμφιβόλου αποτελεσματικότητας τουριστικές καμπάνιες του κώλου όπου τα τρώνε διαφημιστές και έντυπα) κλπ κλπ. Το ποσό είναι ΑΣΤΕΙΟ σε σχέση με τα οφέλη. Γι' αυτό και η Ράιαν γίνεται δεκτή σχεδόν παντού στην Ευρώπη, γιατί απλά οι δήμοι/ενώσεις βγάζουν πολλαπλάσια από τα ψίχουλα που ξοδεύουν για να τη φέρουν. Δεν είναι βλάκες οι Ευρωπαίοι που τη φέρνουν στην πόλη τους. Όπως δεν είναι βλάκες όταν η Ράιαν την "ψωνίζει" και ζητάει τον ουρανό με τ' άστρα, οπότε και τη διώχνουν και πολύ καλά κάνουν, αν δε βγαίνουν τα κουκιά έτσι πρέπει να πράξουν. Ανταγωνισμός είναι, άμα φύγει η Ράιαν, θα έρθει αυτή που έφυγε η μια καινούρια, ούτε ξεκινάει ούτε τελειώνει ο κόσμος σε μια εταιρεία. Διαχειριστής είναι ο δήμαρχος και κοιτάει -η πρέπει να κοιτάει- τι φέρνει έσοδα στην πόλη του/περιφέρειά του.

Γιατί "επιδοτείται" η Ράιαν και όχι κάποια άλλη; Γιατί έχει το μέγεθος (η δεύτερη μεγαλύτερη σε όγκο επιβατών εταιρεία είναι στην Ευρώπη) να σου φέρει χιλιάδες τουρίστες που στο ΦΠΑ της πρώτης τυρόπιτας που έφαγαν ήδη έβγαλαν τα έξοδα και στο δημοτικό φόρο της πρώτης διανυκτέρευσης σου είναι εξαιρετικά επικερδείς. Ας έρθει και η Μάιαν και η Τάιαν και η Λάιαν και να πουν στο Μπουταρη "κι εγώ σου φέρνω χιλιάδες τουρίστες, δώσε μου τα 350". Στην Ισπανία το έκαναν (σε μικρότερο βαθμό) κι άλλες loco.

.
Αν θέλει το αεροδρόμιο ή ο δήμος να επιδοτήσει ας το κανει για όλες τις εταιρίες και να μην δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.
Ε ας κάνουν κι οι άλλες εταιρείες την ίδια πρόταση που έκανε η Ράιαν. Δε διάβασα κάποια να έκανε την ίδια πρόταση και να πήρε αρνητική απάντηση.

Ο Μπουτάρης πολλαπλασιάζει τα χρήματα των Θεσ/κέων και πολύ καλά κάνει. Το αν κάποιοι "παραπλεύρως" επωφελούνται και πάνε και κανένα ταξιδάκι φτηνότερα, καλό είναι, μπράβο τους κι αυτούς, να τους κατηγορήσω ότι πάνε "επιδοτούμενες" διακοπές από την τσέπη μου ως φορολογούμενο είναι εξωφρενικό. Στην τελική και ο προορισμός όπου θα πάνε κι αυτός επένδυσε ώστε να προσελκύσει τουρίστες, μαγκιά του, με τους ίδιους όρους παίζει.
 
Μηνύματα
76
Likes
67
Επόμενο Ταξίδι
Ισπανία
Ταξίδι-Όνειρο
Η.Π.Α-ΚΑΝΑΔΑΣ
στο λεω απλά και λιτά: τις 350.000 που τσεπωνει η Ryanair το χρονο στη Θεσσαλονικη μονο από επιδοτηση κατά κυριο λογο Δημοσίων πόρων, να τις πληρωνεις εσυ και οσοι επωφελούνται από αυτή και μονο. όταν σταματησει η επιδοτηση τοτε θα δεις τι θα πληρωνεις. αν εχεις ακομα απορια ποσο, βαλε στο αγαπημενο σου σαιτ τις πτησεις από Αραξο, Αργοστολι κλπ.
Στο λέω και εγώ απλά και λιτά.....τις 350.000 που δίνουν στην Ryanair.....δεν τα δίνουν για να πετάξω εγώ φθηνά από Θεσσαλονίκη στο εξωτερικό......Τα δίνουν για να έρθουν τουρίστες από έξω-μέσα.
Και εγώ ΑΠΛΑ και ΛΙΤΑ επωφελούμαι από αυτή την κατάσταση.Πρέπει να αισθάνομαι ενοχές και να ψάξω ΠΩΣ και ΓΙΑΤΙ πήραν επιδότηση ??????
Και η Αθήνα έγινε ένα απέραντο εργοτάξιο την περίοδο 2000-2004 πριν τους ολυμπιακούς.
Αλλαξε όλη η πόλη.Εγιναν δρόμοι , χτίστηκαν γέφυρες,μετρό,τραμ,γήπεδα,κωπηλατοδρόμια.Ολα αυτά έγιναν για τους Ολυμπιακούς αγώνες.....όμως από αυτή την κατάσταση επωφελήθηκαν και οι Αθηναίοι .......Μόνο που τα εργα στο λεκανοπέδιο .....τα πλήρωσε και συνεχίζει να τα πληρώνει όλη η Ελλάδα.......αλλά από τα έργα επωφελήθηκαν ΜΟΝΟ οι Αθηναίοι..........Αρα και τα εργα στην Αθήνα να τα πλήρωνες εσύ και μόνο και όσοι επωφελήθηκαν από τα έργα
 
Last edited:

Samion

Member
Μηνύματα
10.524
Likes
9.556
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Επιδότηση είναι..
Επιδότηση την αποκάλεσε ο Μπουτάρης κ αυτό τον ορο χρησιμοποίησα. Στο λινκ που παρέθεσα.
Τα ίδια κ τα ίδια. Ας καθήσει να περιμένει ο κάθε Δήμαρχος ποτε θα ερθει η Ράιαν να δει αναπτυξη.
Τα πολλά λογια είναι φτώχεια. Η αναπτυξη που φέρνει φαίνεται φέτος στην Ηλεία κ στην Κεφαλονιά. Χαρειτε την εταιρειαρα κ πετατε όσο μπορειτε.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.017
Likes
52.794
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Ας καθήσει να περιμένει ο κάθε Δήμαρχος ποτε θα ερθει η Ράιαν να δει αναπτυξη.
H Ryan από μόνη της δεν είναι ανάπτυξη. Είναι ένα πολύ φτηνό και αποτελεσματικό εργαλείο προσέλκυσης τουρισμού. Αν χειριστείς τον τουρισμό σου σωστά μετά δεν την έχεις καν ανάγκη...
 

CaveTravel

Member
Μηνύματα
102
Likes
44
Επόμενο Ταξίδι
Βαρκελώνη
Ταξίδι-Όνειρο
Περου-Χιλη
Επιδότηση είναι όταν χρηματοδοτείς κάτι για να ενισχύσεις πχ μια ευπαθή ομάδα με κοινωνικό όφελος. Δηλαδή το κόστος παραγωγής πατάτας είναι τεράστιο, άρα η κυβέρνηση την επιδοτεί διαφορετικά οι πατάτες δε θα είναι ανταγωνιστικές και θα πεινάσει ο αγρότης ή δε θα έχουμε αγρότες. Επιδοτώ τις διακοπές των ατόμων με ειδικές ανάγκες διότι έχουν μικρότερο εισόδημα και πρέπει να πάνε κι αυτοί διακοπές, επιδοτώ το νέο που πάει να ζήσει στο χωριό για να μην ερημώσει η επαρχία κλπ κλπ.

Επένδυση είναι όταν ρίχνεις κάπου χρήμα με σκοπό να έχεις άμεσα χρηματικά οφέλη. Δίνω 350 χιλιάρικα στη Ράιαν (και την κάθε Ράιαν) που θα μου φέρει κόσμο οπότε τονώνεται η κίνηση, επιμηκύνεται η τουριστική περίοδος, δημουργούνται θέσεις εργασίας, "ακούγεται" η πόλη (πολύ περισσότερο από κάτι αμφιβόλου αποτελεσματικότητας τουριστικές καμπάνιες του κώλου όπου τα τρώνε διαφημιστές και έντυπα) κλπ κλπ. Το ποσό είναι ΑΣΤΕΙΟ σε σχέση με τα οφέλη. Γι' αυτό και η Ράιαν γίνεται δεκτή σχεδόν παντού στην Ευρώπη, γιατί απλά οι δήμοι/ενώσεις βγάζουν πολλαπλάσια από τα ψίχουλα που ξοδεύουν για να τη φέρουν. Δεν είναι βλάκες οι Ευρωπαίοι που τη φέρνουν στην πόλη τους. Όπως δεν είναι βλάκες όταν η Ράιαν την "ψωνίζει" και ζητάει τον ουρανό με τ' άστρα, οπότε και τη διώχνουν και πολύ καλά κάνουν, αν δε βγαίνουν τα κουκιά έτσι πρέπει να πράξουν. Ανταγωνισμός είναι, άμα φύγει η Ράιαν, θα έρθει αυτή που έφυγε η μια καινούρια, ούτε ξεκινάει ούτε τελειώνει ο κόσμος σε μια εταιρεία. Διαχειριστής είναι ο δήμαρχος και κοιτάει -η πρέπει να κοιτάει- τι φέρνει έσοδα στην πόλη του/περιφέρειά του.

Ε ας κάνουν κι οι άλλες εταιρείες την ίδια πρόταση που έκανε η Ράιαν. Δε διάβασα κάποια να έκανε την ίδια πρόταση και να πήρε αρνητική απάντηση.

Ο Μπουτάρης πολλαπλασιάζει τα χρήματα των Θεσ/κέων και πολύ καλά κάνει. Το αν κάποιοι "παραπλεύρως" επωφελούνται και πάνε και κανένα ταξιδάκι φτηνότερα, καλό είναι, μπράβο τους κι αυτούς, να τους κατηγορήσω ότι πάνε "επιδοτούμενες" διακοπές από την τσέπη μου ως φορολογούμενο είναι εξωφρενικό. Στην τελική και ο προορισμός όπου θα πάνε κι αυτός επένδυσε ώστε να προσελκύσει τουρίστες, μαγκιά του, με τους ίδιους όρους παίζει.
Ευτυχώς υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν.Υπάρχει τελικά κάποια ελπίδα σε αυτή την
χώρα!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.738
Μηνύματα
910.501
Μέλη
39.472
Νεότερο μέλος
Στέλιος Μίκυ

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom