• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Λιθουανία O Lietuva, mano tėvynė, tu kaip geros sveikatos!

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.438
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
Η Λιθουανέζες είναι ΘΕΕΣ!

Άφιξη στην Βαρσοβία πουρνό πουρνό, με το σακίδιο στην πλάτη, κι με αρκετή ώρα για περίπατο μέχρι το βράδυ. Μετά από ένα καλό γεύμα κι ολίγες μπύρες κατευθύνθηκα προς την στάση του λεωφορείου. Κόσμος πολλή. Κυρίως φοιτητές από την Λιθουανία που σπουδάζουν στην Βαρσοβία, που γύρναγαν στα σπίτια τους για το weekend, όπως κι μπόλικες φοιτήτριες αλλά κι ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ, απλές υπέροχες Λιθουανέζες. Καθόμουν κι τις χάζευα για κάνα εικοσάλεπτο, σαν χάνος. Το λεωφορείο έφτασε στην ώρα του, κι ξεκίνησε η είσοδος στο λεωφορείο. Το εισιτήριο μου έλεγε να κάτσω στην πρώτη θέση, αλλά μιας κι οδηγός ήταν εκεί μου είπε να πάω στην γαλαρία. Τι να κάνω, πάω προς τα εκεί, κι ως δια μαγεία, εκεί καθόντουσαν κι οι Λιθουανέζες (woohoo^2). Μετά από κάνα μισάωρο, αρχίσαμε να γνωριζόμαστε σουξου μουξου κι βλακείες (πάθανε πλάκα όταν μάθανε ότι είμαι Έλληνας, κι ότι πηγαίνω στην Λιθουανία για διακοπές) κι μετά μάθανε ότι τότε είχα γενέθλια. Τι το ήθελα ο μαλάκας. Εκείνη την στιγμή βγάλαν ένα μπουκάλι vodkaLithuania, κι το γλέντι καλά ξεκίνησε. Μέχρι τα σύνορα με την Λιθουανία Μπουτζισκο/Καλβάρια (Budzisko-Kalvarija) τα θυμόμουν όλα, μετά έπεσα σε λήθαργο, κι ξύπνησα λίγο έξω από την δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Λιθουανίας το Καούνας (Kaunas) όπου είχαμε στάση. Ξανά ύπνος κι ξύπνημα ακριβώς στο Βίλνιους (Vilnius), δίπλα στο σταθμό των τρένων, όπου ήταν ο τερματικός σταθμός της γραμμής. Ήταν 6 το πρωί, κι δυστυχώς δε είχε κι πολλά πράγματα να κάνω εκείνη την ώρα. Τι να κάνω, τι να κάνω, πήγα στο σταθμό των τρένων να δω τι μπορώ εκεί να κάνω. Κι ιδού η ιδέα. Στης 0726 είχα τρενάκι για το διάσημο κάστρο Τρακαι (Trakai) μια ώρα ταξίδι από το Βίλνιους. Όμορφα, τι να κάνω τώρα την μια ώρα που είμαι εκεί? Παλί καλά που άνοιξε κι το δίπλα McDonaldκι μπόρεσα να κάτσω εκεί να παραγγείλω έναν καφέ κι να φάω ένα ακόμα άθλιο hamburger.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Θεές είναι οι Λετονές που θα δεις αργότερα:cool:
 

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.438
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
ναι, αλλά με αυτές δε είχα την ευκαιρία να τα τσούξω :Ρ
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Επειδή δεν έβαλες φώτο, ελπίζω να μη σε πειράζει να βαλώ δυο τρεις να μπούμε στο κλίμα οι υπόλοιποι.

Λιθουανέζες με εθνικές φορεσιές.
aimg864.imageshack.us_img864_8008_49085792.jpg


Λιθουανέζα παρακολουθεί παρέλαση.
aimg860.imageshack.us_img860_5936_91920267.jpg


Λιθουανέζες με σημαία.
aimg850.imageshack.us_img850_228_98036580.jpg


Λιθουανέζες διαβάζοντας.
aimg849.imageshack.us_img849_6272_58566757.jpg
 

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.438
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
Trakai

Το καλό με του Λιθουανικούς Σιδηρόδρομους, ότι οι φοιτητές έχουν 50% αλλά οι ξένοι φοιτητές με την κάρτα ISIC έχουν 75% έκπτωση (τα ακούει ο ΟΣΕ αυτά?) με συνέπεια το ταξίδι μου στο Τράκαι (Πολωνική ονομασία Τρόκι) να μου κόστισε λίγο πολλή στο 1 ευρώ. Αναχώρηση στης 0730 κι το τρενάκι ξεκίνησε το ταξίδι προς το κάστρο. Μετά από μια ώρα ταξίδι φτάσαμε στο τερματικό σταθμό. Το πρώτο πράγμα που με αποστόμωσε μόλις που βγήκα από το σταθμό ήταν η τρομερή ομίχλη πάνω από την λίμνη Luka. Το τοπίο θύμιζε λες κι ήταν κομμάτι ταινίας του Hitchcock. Για να φτάσει κανείς στο κάστρο έχει 2 επιλογές. Η μια είναι με κάποια βαρκούλα που θα βρει (αν βρει) η με τα πόδια μέσω του κεντρικού δρόμου Karaimų gatvė για να φτάσει κάνεις στο κάστρο. Ο δρόμος περνάει μέσα από υπέροχα ξύλινα κτήρια που θυμίζουν πάρα πολλή Σκανδιναβικά σπιτάκια. Ανηφορίζοντας προς τα πάνω θα παρατηρήσει κανείς εκκλησιές διαφόρων ειδών, καθολική, ελλήνο καθολική κι ορθόδοξη, οι οποίες οι ποιο πολλές καταστράφηκαν από την λαίλαπα του κομουνισμού, μέχρι που βλέπω τα συντριμια του πρώτου κάστρου , το οποίο καταστράφηκε το 17ο αιώνα. Από κει κι μετά φτάνουμε (παραλιακά τώρα) στην γέφυρα που συνδέει το νησάκι με το κάστρο.
Το κάστρο δυστυχώς δε μου έκανε τεράστια εντύπωση μιας κι έχω δει κι καλύτερα(πχ το κάστρο του Malbork). Μια βόλτα στην γύρω περιοχή είναι αρκετή, μιας κι το μουσείο ήταν κλειστό το πρωί. Επιστροφή στην στάση του τραίνου κι επιστροφή για ύπνο στο ξενοδοχείο.
 

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.273
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ταξίδι-Όνειρο
νότια αφρική
Aχ τι ωραία! Μου ξαναθυμίζεις τη Λιθουανία και το πανέμορφο Τρακάι! Το κάστρο αυτό-καθεαυτό δεν είναι τόσο εντυπωσιακό όσο η τοποθεσία του στο παραμυθένιο νησάκι μέσα στη λίμνη...Ο συνδυασμός όλων αυτών είναι μαγευτικός! Περιμένω ανυπόμονα τις εντυπώσεις σου από το Βίλνιους!
 

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.438
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
Μετά από έναν καλό ύπνο, καιρός ήταν να δούμε κι την πόλη λίγο. Για να μπει κάποιος στην παλιά πόλη, θα πρέπει να περάσει μια από τις πολλές πύλες της. Για μένα, μακράν η ποιό όμορφη, είναι αυτή της Aušros Vartai (Αουσρος Βαρτάι) ή Gate of Dawn. Σε εκείνη την πύλη υπάρχει, υπάρχει μια μικρή εκκλησιά, στην οποία υπάρχει η θαυματουργή εικόνα της Παναγιάς Παρθένου της Gate of Dawn (κάτι σαν την δικιά μας Παναγία της Τήνου). Από εκεί με τα ποδιά περπατάμε την Aušros Vartų gatvė, ανάμεσα σε μπόλικες καθολικές εκκλησιές κι καθολικές εκκλησιές που μετατράπηκαν σε ορθόδοξες λόγο του Τσάρου. Μετά από λίγο φτάνω στην κεντρική πλατεία του Βίλνιους (το κεράτο μου δε θα την συνηθίσω ποτέ την ονομασία αυτή), στο οποίο βρίσκεται το δημαρχείο (στο οποίο υπάρχει κι το info tourist) διάφορα εστιατόρια κι από πάλι χάνοντας στα σοκάκια, κατέληξα στην πλατεία του Καθεδρικού Ναού της Λιθουανίας . Στο μέρος αυτό είχε χτισθεί το ο πρώτος παγανιστική εκκλησία, η οποία καταστράφηκε από τον πρώτο Βασιλιά της Λιθουανίας τον Mindaugas, ο οποίος έγινε Χριστιανός, κι σε εκείνη την περιοχή έφτιαξε τον πρώτο χριστιανικό ναό. Μετά τον θανατό του, οι Λιθουανοί γκρέμισαν τον ναό, κι ξαναφτιάξαν πάλι έναν νέο παγανιστικό ναό. Το 1387 όταν η Λιθουανία ασπάστηκε οριστικά τον Χριστιανισμό, άρχισε το χτίσιμο του νέου ναού σε γοτθικό στυλ άλλα κατερυσε το 1419. Για να μη τα πολυλογώ ο κάθε Βασιλιάς είχε άλλα γούστα, κι κατέστρεφε το ναό η το ανακαίνιζε σε διαφορετικά στυλ πάντα. η κατασκευή της εκκλησίας τελείωσε οριστικά το 1792 με την τοποθέτηση των 3 αγαλμάτων στην κορύθη της εκκλησίας (το άγαλμα της Αγίας Ελένης στην μέση, τον άγιο Κασίμιρ στα ανατολικά κι στα δυτικά τον Άγιο Στανίσλαβ).
Επίσης στην πλατεία, βρίσκεται το άγαλμα του μεγάλου δούκα Gediminas, ο οποίος μεγάλωσε την αυτοκρατορία της Λιθουανίας, κι δε αποδέχτηκε τον χριστιανισμό από τον Πάπα της Ρώμης.

Μετά το προσκύνημα κι την αγορά παγωτού, παίρνουμε τον δρόμο GediminoProspektasκι στρίβουμε δεξία στην VilniausGatve για να φτάσουμε στην Πράσινη Γέφυρα (Zaliasis Tiltas). Η γέφυρα αυτή χτισμένη την εποχή της ΕΣΣΔ λεγόταν η γέφυρα του Κόκκινου Στρατού. Όχι ότι ήταν κόκκινη, αλλά γιατί κοσμούσε διάφορα αγάλματα του Σοβιετικού Στρατού τα οποία ακόμα κοσμούν την γέφυρα. Περπατώντας δίπλα στο ποτάμι Neris, για να φτάσουμε στην δεύτερη γέφυρα την Mindaugas, κι μετά να πάμε στο παλάτι του Vilnius.

Για να ανέβεις στο παλάτι θα πρέπει να αγοράσεις εισιτήριο για το τελεφερίκ (το οποίο σου δίνει κι την δυνατότητα να δεις την πινακοθήκη νομίζω) η να ανέβεις με τα ποδαράκια σου μέχρι εκεί πάνω. Πιστεύω πως μια βόλτα μέχρι εκεί, αξίζει για την υπέροχη θέα προς την πόλη, αλλά κι για το ηλιοβασίλεμα.

Μετά από αρκετές ώρες περπάτημα, άρχισε κάποιος να γκρινιάζει. Όχι δε ήταν τα πόδια μου, αλλά το στομάχι. Με τα πόδια κατέβηκα από την κορυφή κι έφτασα μέχρι την πλατεία του δημαρχείου (Rotušės aikšte), όπου βρήκα ένα χαριτωμένο εστιατόριο κι κυρίως Λιθουανικό το Amatininkų užeiga . Στην είσοδο μια Λιθουανέζα (αχ αχ αχ) με πήγε στο τραπέζι άναψε το κερί κι μου έδωσε το μενού με τα φαγητά. Παράγγειλα μια Λιθουανική Σαλάτα, Žemaičių blynai (τηγανίτα από πατάτες με γέμιση κιμά), κλασικά μπύρα κι ΔΩΡΕΑΝ ΨΩΜΙ (όχι όπως μερικοί μερικοί). Το φαγητό ήταν απλά υπέροχο (το μαύρο ψωμί ακόμα καλύτερο, μιας κι οι βαλτικές χώρες θυμήζονται για το μαύρο ψωμί) κι δώρο παγωτό στο τέλος. Η τιμή? Μη πάθετε καρδία όμως. 8 ευρώ! Αμέ! Κι φάγαμε καλά κι χορταστικά, κι καληνύχτα στα ελληνικά μου είπαν κι πείρα το δρόμο για το ξενοδοχείο. Μια στάση πριν το ξενοδοχείο για αγορά μερικών μπυρών κι γλυκού για δοκιμή πριν το ύπνο.
 

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.273
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ταξίδι-Όνειρο
νότια αφρική
Τέλεια περιγραφή! Ολοζώντανη! Μου φέρνει ξανά στο μυαλό νωπές εικόνες από το αγαπημένο Βίλνιους!
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Τέλεια!
Απορώ γιατί δε σχολίασα τις λιθουανέζες όταν διάβασα την ιστορία σου παλιότερα. Ναι, συμφωνώ, είναι θεές! Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να επισκεφθώ τη Λιθουανία, έχω κάτι...φίλες θεές εκεί!!
 

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.438
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
πίνοντας μπύρες με τον Frank Zappa!

Το πρωί στις 9 κάποιος χτυπάει την πόρτα επίμονα. Λέω, τι σκατά ποιος είναι κι τι θέλει. Ήταν ο ρεσεψιονίστ με έναν τεράστιο δίσκο πρωινού, το οποίο μου πρόσφερε στο κρεβάτι. Εγώ να έχω μείνει μακάκας (μιας κι έμεινα σε ένα από τα ποιο φθηνά hostel) με ένα τόσο καλό πρώινο κι μάλιστα στο κρεβάτι. Πίνουμε τον καφέ μας, κι βγαίνουμε στην πόλη. Μιας κι ήταν οι τελευταίες ώρες μου σε αυτή την υπέροχη χώρα, έπρεπε να τις εξοικονομήσω καλά.

Αποχαιρέτησα τον ξενοδόχο κι πήρα σβάρνα τους δρόμους. Σήμερα η μέρα των σουβενίρ (πανάθεμα τους) κι την ανακάλυψη των νέων τοπίων στο Βίλνιους. Πρώτος σταθμός μας, η μοναδική συναγωγή που επέζησε το χειρότερο πράγμα στην ιστορία του ανθρώπου, το Χόλοκάουστ. Πριν το πόλεμο υπήρχαν γύρω στους 100000 Εβραίους στην Λιθουανία, που μετά τον πόλεμο επέζησαν ελάχιστοι , κι πολλοί από αυτούς κατέληξαν σε κάποιο γκούλαγκ. Η Συναγωγή Choral (Pylimo 4) αυτή επέζησε, μόνο κι μόνο επειδή οι Ναζιστές το κάναν γραφείο τους κι δε διαλύσανε. Δυστυχώς η συναγωγή ήταν κλειστή (τι πρωτότυπο) κι πήρα την κάθοδο προς την παλιά πόλη του Βίλνιους.

Μετά την απαραίτητη αγορά των Άγιων κειμηλίων, αναχώρηση για το διάσημο Trys kryžiai, δηλαδή στο διάσημο λόφο των 3 Σταυρών. Για ανέβει κανείς εκεί πάνω, θα πρέπει να περπατήσει τα σοκάκια για να καταφέρει να ανέβει προς την κορυφή. Η ιστορία των 2 Σταυρών ξεκινάει από τον θρύλο, που λέει ότι το 1333 2 μοναχοί έφτασαν στο Βίλνιους για να εκχριστιανίσουν τους Λιθουανούς, αλλά οι ίδιοι προτίμησαν τον παγανισμό, κι τους βασάνισαν μέχρι θανάτου, τους σταύρωσαν κι μετά τους ρίξανε στο ποτάμι Βίλνια. Το 1636(?) οι Λιθούανοι, στήσανε 3 τεράστιους ξύλινους Σταυρούς στον λόφο, εις φόρο τιμής προς τους άτυχους μοναχούς, αλλά το 1869 καταστράφηκαν κι ο τσάρος δε επέτρεψε την κατασκευή τους. Το 1916 χτίστηκαν ξανά οι σταυροί οι οποίοι δυστυχώς δε κράτησαν κι πολλοί, μιας κι το 1950 οι Σοβιετικοί τους ανατίναξαν. Την σημερινή μορφή τους την απέκτησαν το 1989, που φτιάχτηκαν από σκυρόδεμα, κι είναι κατά 1.8 μέτρα ψηλότεροι από τους προηγούμενους. Πιστεύω πως μια βόλτα εκεί πάνω αξίζει για την υπέροχη θέα της πόλης.

Επιστροφή ξανά προς την πόλη, κι αυτή τη φορά την επίσκεψη στο νεκροταφείο Rasų, αλλά κι πάλι μέσω μιας τεράστιας διαδρομής. Μετά από αρκετή ώρα, αφορμή για να σταματήσω ήταν μια πινακίδα που είδα. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ Užupis! Παραξενεύτηκα ότι μέχρι κι το lonely planet μου δε έλεγε τίποτα για αυτό. Στην περιοχή Užupis ζούνε κυρίως ποιητές, ζωγράφοι κι άλλοι άνθρωποι της κουλτούρας, αποφάσισαν το 1997 να δημιουργήσουν την δικιά τους Δημοκρατία, με δικό τους νόμισμα, σημαία, πρόεδρο μέχρι κι στρατό (που αριθμεί σχεδόν 17 άνδρες). Με το που μπαίνεις στην «δημοκρατία» στα δεξία σου υπάρχει μια τεράστια ταμπέλα που γράφει όλα τα δικαιώματα σου σε διάφορες γλώσσες (συμπεριλαμβανομένης κι την ελληνική γλώσσα :Ο). Μερικά από τα δικαιώματα που θυμάμαι είναι:

12. Ο σκύλος έχει το δικαίωμα να είναι σκύλος
16. Οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να είναι χαρούμενοι.
17. Οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να είναι λυπημένοι.
37. Οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να μη έχει κανένα δικαίωμα.

Κι άλλα τόσα κουλά. Την ανεξαρτησία την ζήτησαν την 1 Απριλίου (να ένας λόγος ότι κανείς δε τους πείρε στα σοβαρά), κι κάθε χρόνο, την Πρώτη Απριλίου στα «σύνορα της δημοκρατίας» υπάρχουν στρατιώτες που σου σφραγίζουν το διαβατήριο σου με την σφραγίδα της "χώρας τους".
Στην κεντρική πλατεία κοσμεί ένα υπέροχο άγαλμα του Αγγέλου της Užupis, που παίζει τρομπέτα. Το άγαλμα αυτό θέλει να παρουσιάσει την ελευθερία του λόγου που υπάρχει σε αυτήν την περιοχή. Πριν τον άγγελο, στην θέση του υπήρχε ένα τεράστιο αυγό, το οποίο μετά από αρκετά ανέκδοτα το αφαίρεσαν κι έβαλαν το 2002 έναν άγγελο στην θέση του.
Βγήκα από την περιοχή, από την δεύτερη γέφυρα, την γέφυρα Užupis. Τι το διαφορετικό έχει αυτή η γέφυρα? Εικάζεται ότι είναι η πρώτη weddinglockγέφυρα στο κόσμο. Κόσμος έρχεται από παντού με το λουκέτο του που γράφει πάνω το όνομα του ενός κι του άλλου κι σφράγιζαν έτσι την αγάπης τους για πάντα (τι παιδιαρίστικο είναι αυτό, αλλά ΟΚ). Μετά την βόλτα στην Δημοκρατία, αποφάσισα να πάω στο νεκροταφείο Rasų.


Το νεκροταφείο αυτό είναι το παλαιότερο του Βίλνιους (χρονολογείται από το 1769) κι χωρίζεται σε δύο μέρη το παλιό κι το νέο νεκροταφείο. Το νεκροταφείο αυτό ήταν κυρίως καθολικό, μέχρι το 1847 όταν οι ορθόδοξοι άνοιξαν το δικό τους Νεκροταφείο δίπλα στο Ρασος, για να θάβουν τους στρατιώτες από το δίπλα στρατιωτικό νοσοκομείο κι τους φτωχούς από το Βίλνιους. Μετά από λίγο καιρό απέκτησε το όνομα το Νεκροταφείο των Ορφανών (Našlaičių kapinės). Το 1920 ακριβώς δίπλα χτίστηκε ένα ακόμα νεκροταφείο, το Νεκροταφείο των Πολωνών Πεσόντων Στρατιωτών που πολέμησαν στο πόλεμο με τους Μπολσεβίκους κι στο Πολωνολιθουανικό πόλεμο. Σε αυτό το νεκροταφείο έχει θαφτεί η καρδία του Στρατηγού κι Προέδρου της Πολωνίας JózefPiłsudski, μιας κι η καταγωγή του ήταν από την Λιθουανία. Δυστυχώς οι τάφοι καταστράφηκαν από τους Σοβιετικούς μετά το Β Παγκόσμιο Πόλεμο, γιατί τους καθόταν στο λαιμό τους, ότι ο Piłsudski κι ο στρατός του ήταν από τους λίγους που κατάφεραν να φτάσουν μέχρι την Μόσχα. Το 1967 οι Σοβιετική κλείνουν οριστικά το νεκροταφείο κι το 80 αποφασίζουν να το ανατινάξουν, ώστε να φτιάξουν έναν νέο αυτοκινητόδρομο, άλλα κάτι οι αντιδράσεις ου κόσμου, κάτι τα οικονομικά προβλήματα, η ανατίναξη ακυρώθηκε. Μιας κι πλησίαζε η μέρα των νεκρών αποφάσισα να ανάψω μερικά κεράκια σε μερικούς τάφους κι αναχώρησα για την πόλη ξανά.

Πριν πάρω το λεωφορείο για την Ρίγα είχα λίγες επιλογές με τι να κάνω με τα λίγα litasπου είχα. Να πάρω το λεωφορείο κι να δω το εμπορικό κέντρο AKROPOLISή να πάρω μερικές Švyturys κι να πάω στο άγαλμα του αγαπημένου FrankZappa. Συγνώμη κέντρο, αλλά εδώ έχουμε 2 μεγάλες αγάπες. Έφτασα κάτω από το άγαλμα, έβαλα στο iPodμου τραγούδια του φίλου Φρανκ, κι περίμενα να φτάσει η ώρα για να ξαναπάω στο σταθμό των λεωφορείων, κι να πάρω το λεωφορείο για την Ρίγα.



Λίγα λόγια για την Λιθουανία,

Aš myliu savo! (ακα την αγαπώ!

Μπορεί να υπάρχει ένα μικρό μίσος μεταξύ Πολωνίας κι Λιθουανίας, αλλά εγώ αυτό δε το είδα. Οι άνθρωποι μου ανοίχτηκαν, με βοήθησαν κι μου δείξαν μια άλλη χώρα. Μια χώρα με χαρούμενους ανθρώπους κι με υπέροχα χαμόγελα. Ελπίζω κάποτε να την ξαναδώ, αλλά κι να δω κάποια Λιθουανέζικη ομάδα μπάσκετ ή έστω την Εθνική Λιθουανίας σε κάποιο παιχνίδι της. Συνηστώ αυτή την υπέροχη χώρα σε όλους σας!


μείνετε συντονισμένοι για το νέο τριπ ρεπορτ από το Παρίσι της Βαλτικής Θάλασσας
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.652
Μηνύματα
906.154
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom