• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

OΣΕ, το φαινόμενο :-(

paefstra

Member
Μηνύματα
13.904
Likes
44.800
Κατι παραπανω απο εντυπωσιακη η μεταβαση χθες βραδυ απο Αθηνα στην Εδεσσα.
Ειχα κλεισει 20 μερες πριν compartment των 6 ατομων και ειμασταν μεσα μονο 4 ατομα. Αριστα απο αποψη ασφαλειας. Εξονυχιστικο σκαναρισμα βεβαιωσεων εμβολιασμου και ραπιντ τεστ πριν την εισοδο.
Οι ανηλικοι παρελαβαν μια σακουλα με κερασματα προσφορα του ΟΣΕ, μαλιστα οι υπαλληλοι βγηκαν βολτα να εντοπισουν αν τους ξεφυγε κανενας και δεν πηγε στο κυλικειο να την παραλαβει.

Το φοβερο εκτυλιχθηκε στο Πλατυ Ημαθιας οπου κατεβηκαμε 6 ατομα να αλλαξουμε τρενο μετα απο 20 λεπτα για Εδεσσα και Φλωρινα. Εκει η υπαλληλος μας ειπε οτι αποφασισαν να κοψουν το τελευταιο δρομολογιο αιφνιδιαστικα την παραμονη (κακες γλωσσες λενε οτι θα κοστιζε δραματικα η διανυκτερευση εκτος εδρας σε αργια για τους υπαλληλους). Βρεθηκαμε νυχτιατικα στη μεση του πουθενα στο ψοφοκρυο ενω δεν εστειλαν ουτε ενα μειλ να το ξερουμε να κανουμε τα κουμαντα μας.
Ετσι ο ΟΣΕ, το φαινομενο, μας πληρωσε ταξι 76 ευρω για να φτασουμε Εδεσσα και καπου 150 σε οποιον πηγε Φλωρινα. Ειμασταν στην ωρα μας για το δειπνο της Παραμονης. Οι ταξιτζηδες ενιωσαν υπεροχα με τον μποναμα του φαινομενου, απο το πρωι περιμεναν καμια κουρσα.
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.014
Likes
13.032
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.540
Likes
4.648
Πράσινο φως άναψε στο τρένο «Λευκό Βέλος» για να αρχίσει τα ταξίδια του στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ).
Ωστόσο, η μείωση του χρόνου ταξιδιού σε 3.5 ώρες θα πραγματοποιηθεί το 2024

Πράσινο από ΡΑΣ για το «Βέλος» - Πότε θα ταξιδεύουμε σε 3,5 ώρες στο Θεσσαλονίκη-Αθήνα
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.454
Likes
7.851
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
To παρών τοπικ εχει ανοιχτεί από το 2008 με σκοπό να καταγράφουμε τις (τραγελαφικές αρκετές φορές) εμπειρίες μας τις σιδηροδρομικές εν Ελλαδι.

Και ο ΟΣΕ εξακολουθεί να αποτελεί φαινόμενο με την αρνητική εννοια.
Τι εννοώ;
Ταξίδεψα λοιπόν το περασμένο Σαββατοκύριακο από Θεσσαλονίκη για Αθήνα με τον αγαπημένο μου σιδηρόδρομο, πρώτο κανονικό ταξίδι από τότε που γνωρίσαμε την πανδημία που λέγεται covid 19.


Ο ΟΣΕ αν και φαίνεται να έχει εκμοντερνιστεί ή να προσπαθεί, οπως μας λεει και η μεγάλη δημοσιοσχετίστικη πινακίδα/φωτό στο σταθμό Λαρίσης,δεν ισχύει και σε τοσο μεγάλο βαθμό.
IMG_20220416_135847.jpg



Ναι, η διαδρομή μπορεί να γίνεται σε 4 ωρες και 15 λεπτά συχνά πυκνά αλλά αυτό δεν ειναι νομίζω το παν και το μοναδικό.


Υπάρχουν κάποια άλλα βασικά θεματάκια που ο ΟΣΕ μας , που τώρα λέγεται trainose, δυστυχώς δεν τα έχει λύσει.


Εχουμε και λέμε λοιπόν:


---Αποβάθρες.


Ενώ στον σταθμό Λαρίσης, μετά και τα τελευταία έργα, αυτές εχουν ανακαινιστεί και μπορείς άνετα να μετακινείς την αποσκευή/βαλίτσα σου οπως το πράττουμε στο αεροδρόμιο,
IMG_20220416_135057.jpg

στη Θεσσαλονίκη, εχουν αφεθεί στο έλεος του Θεού και να θυμίζουν κακοσυντηρημένο ελληνικό επαρχιακό οδικό δίκτυο. Λίγα μέτρα μετακίνησης αρκούν, και τα ροδάκια της αποσκευής θα τα μαζεύουμε με τα χεράκια μας.

cd2d2c227b7d18d67fb67e2c116ba640_-1.jpg
1650097909299(1).jpg



---Ντουαλέτες.


Αναρωτήθηκα αν κάποιος κύριος από τους υψηλά ιστάμενους και προϊστάμενους της trainose εχει επισκεφτεί την ανδρική τουαλέτα για να κάνει την ανάγκη του και αν τελικά τα ...κατάφερε. Μια εικόνα ασχημη εως αποκρουστική, εικόνα ψιλοδιάλυσης και ψιλολειτουργικότητας.


---Εξοδοι.


ειναι αποδεκτό, με το που κατεβαίνουν οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας που ειναι καποιες δεκάδες, να κατευθυνονται ολοι μονο σε μια εξοδο που πρέπει να κατέβουν και μετά να κινηθούν υπογείως στην επόμενη σκάλα και να την ανέβουν για να βρεθούν ξανά σε διπλανή γραμμή ωστε απο εκει να κινηθούν στο εσωτερικό της εγκατάστασης του σταθμού και μετά από εκεί να βγουν απο το σταθμό και να πάνε στη στάση του μετρό κατεβαίνοντας ξανά σκάλες;


Αυτοί που τα σχεδίασαν ολα αυτά, τα αποφάσισαν και τα εκτέλεσαν, δεν εχουν ταξιδέψει ποτέ σε ευρωπαική μεγαλούπολη και μη, για να δουν οτι υπαρχουν 3 ή τουλάχιστον 2 εξοδοι ώστε οι επιβάτες να μοιράζονται οταν απομακρυνονται απο την αμαξοστοιχία.


Δεν τους εχει τύχει ποτέ ολους αυτούς τους μεγαλόσχημους ιθύνοντες να ταξιδέψουν με τρένο σε ευρωπαική πρωτεύουσα ή αλλη μεγαλούπολη και από την έξοδο της αμαξοστοιχίας να κινηθουν υπογείως κατευθείαν στην υπόγεια είσοδο της στάσης του μετρό, χωρίς να χρειάζεται να ανέβουν ξανά σκάλες για να βγουν εξω από τον σιδηροδρομικό σταθμό και μετά να ξανακατέβουν τις σκάλες για να εισέλθουν στις εγκαταστάσεις του μετρό;





Ολα αυτά τα πολύ αποκαρδιωτικά εν ετη 2022, και με τον πρωην ΟΣΕ να εχει ιδιωτικοποιηθεί και πέραν από καποια εργα βιτρίνας, οπως πχ η υπογεια διαβαση στον σταθμό της Θεσσαλονίκης, που όντως ειναι κούκλα, την ιδια στιγμή που η αποβάθρα ακριβώς από πάνω μπορεί να θεωρηθεί ....πανούκλα,
πάσχει ακόμη από παιδικές ασθένειες που φαίνεται πως δεν εχουν ...γιατρευτεί,ακόμη.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ!
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.904
Likes
44.800
Φυσικα και εχουν ταξιδεψει οι ιθυνοντες εξω. Οι υπαλληλοι του ΟΣΕ εχουν δωρεαν εισιτηρια σε ολη την Ευρωπη, Α η Β θεσης αναλογα με τη θεση που υπηρετουν. Και 50% οι συζυγοι και τα ανηλικα παιδια τους.
Πρεπει να γινει.κατανοητο οτι ο ΟΣΕ ειναι μια χοανη απορροφησης χρηματων που, αν δεν υπηρχε, επρεπε να την εφευρουνε.
Οι ταξιδιωτες δεν εχουν καμια σημασια.
Πιο λιγο θα κοστιζε σε κρατικο χρημα αν πληρωνε ο ΟΣΕ ταξι ανα 4 ατομα Αθηνα Θεσσαλονικη.
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.454
Likes
7.851
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Φυσικα και εχουν ταξιδεψει οι ιθυνοντες εξω. Οι υπαλληλοι του ΟΣΕ εχουν δωρεαν εισιτηρια σε ολη την Ευρωπη, Α η Β θεσης αναλογα με τη θεση που υπηρετουν. Και 50% οι συζυγοι και τα ανηλικα παιδια τους.
Πρεπει να γινει.κατανοητο οτι ο ΟΣΕ ειναι μια χοανη απορροφησης χρηματων που, αν δεν υπηρχε, επρεπε να την εφευρουνε.
Οι ταξιδιωτες δεν εχουν καμια σημασια.
Πιο λιγο θα κοστιζε σε κρατικο χρημα αν πληρωνε ο ΟΣΕ ταξι ανα 4 ατομα Αθηνα Θεσσαλονικη.
Με εντυπωσιάζει ο Ενεστώτας που χρησιμοποιείς.
Δηλαδή με ιταλική εταιρία στα κουμάντα και οι σπατάλες, βλ δωρεάν εισιτήρια υπαλλήλων, συνεχίζονται σαν να μην ιδιωτικοποιηθηκε ποτέ; 🤔
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.904
Likes
44.800
Με εντυπωσιάζει ο Ενεστώτας που χρησιμοποιείς.
Δηλαδή με ιταλική εταιρία στα κουμάντα και οι σπατάλες, βλ δωρεάν εισιτήρια υπαλλήλων, συνεχίζονται σαν να μην ιδιωτικοποιηθηκε ποτέ; 🤔
Γιατι, οι μισθοι, το τροχαιο υλικο, η συντηρηση γραμμων, σταθμων, τρενων κλπ βγαινουν απο τα εισιτηρια? Ας γελασω.

Επιδοτηση με κρατικο χρημα 50 εκ ευρω. Βαφτιστηκε αγονη γραμμη το Αθηνα Θεσσαλονικη. Για να γινει ακομη καλυτερο, αλλαξαν τους ορους απιζημιωσης στους επιβατες προς το δυσμενεστερο, μετα τη νιλα του χιονια.

Επιδότηση 50 εκατ. ευρώ για τις άγονες γραμμές τρένου – έρχονται υδρογονοκίνητα
(Τα δωρεαν εισιτηρια στο εξωτερικο τα προσφερουν οι εκει σιδηροδρομοι βασει διακρατικων συμφωνιων. Δεν επιβαρυνουν τον εδω σιδηροδρομο. Δεν ειναι ελληνικη σπαταλη).
 
Last edited:

thanosth

Member
Μηνύματα
3.454
Likes
7.851
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Πως το είπαμε;
modern rail network?
το σάιτ για εισιτήρια της τραινοσε δεν βγάζει απολυτως τιποτα, αν προσπαθήσει κανεις να βγάλει εισιτήριο για 2/5/2022 από οπουδήποτε για οπουδήποτε!
Μάλλον:
ΚΛΕΙΣΤΟΝ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ
ose protomagia.jpg
 
D

Delmem38110

Guest
αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι, πως μια τόσο σοβαρή εταιρία σαν την FS δεν μπόρεσε να κάνει κάτι τόσα χρόνια μετά την εξαγορά του ΟΣΕ και πάει με ρυθμούς χελώνας συναντώντας εμπόδια.
θα μπορούσε να χτυπήσει το αεροπορικό δρομολόγιο Αθήνα Θεσσαλονίκη, όπως έγινε με το Μιλάνο Ρώμη.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.904
Likes
44.800
αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι, πως μια τόσο σοβαρή εταιρία σαν την FS δεν μπόρεσε να κάνει κάτι τόσα χρόνια μετά την εξαγορά του ΟΣΕ και πάει με ρυθμούς χελώνας συναντώντας εμπόδια.
θα μπορούσε να χτυπήσει το αεροπορικό δρομολόγιο Αθήνα Θεσσαλονίκη, όπως έγινε με το Μιλάνο Ρώμη.
Διοτι δεν ενδιαφερεται για τα εσοδα απο τα εισιτηρια. Ο σκοπος υπαρξης της εταιρειας ειναι να υπαρχει ως χοανη απορροφησης κρατικων πορων.
 
D

Delmem38110

Guest
Διοτι δεν ενδιαφερεται για τα εσοδα απο τα εισιτηρια. Ο σκοπος υπαρξης της εταιρειας ειναι να υπαρχει ως χοανη απορροφησης κρατικων πορων.
δεν μπορώ να δεχτώ τέτοια απάντησης γιατί η FS ήρθε να επενδύσει και να βγάλει χρήματα. όπως κάνει και στην Ιταλία.
κρατική μεν αλλα επενδυει.
αυτή η στασιμότητα μου είναι περίεργη. και φυσικά δεν υπάρχει αντίδραση από αυτούς.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.641
Μηνύματα
905.384
Μέλη
39.380
Νεότερο μέλος
Stagkia

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom