pathfinder
Member
- Μηνύματα
- 12
- Likes
- 10
- Επόμενο Ταξίδι
- βιετναμ
- Ταξίδι-Όνειρο
- mars
Για τους περισσότερους ταξιδιώτες, το Μαρόκο είναι η πρώτη επαφή με την αφρικανική ήπειρο, τον αναπτυσσόμενο κόσμο και πιθανότατα και με το Ισλάμ. Ο εξωτισμός, η περιπέτεια, τα αφρικανικά τοπία, οι μεσαιωνικές πόλεις, οι ελληνορωμαϊκοί
αρχαιολογικοί χώροι, τα Κασμπά, οι βεδουίνοι, τα φανταχτερά τζαμιά, οι χιονισμένες κορυφές της οροσειράς του Άτλαντος, η έρημος, είναι όλα εκεί. Βέβαια για την ομαδα action 4x4club είναι η δεύτερη αφρικανική χώρα αφού το 2005 επισκεφτήκαμε την Τυνησία και το τρίτο ταξίδι εκτός χώρας μετά το ταξίδι στην Καππαδοκία το 2008 .Έτσι 17 Αυγούστου αναχωρήσαμε μετά τον τελευταίο έλεγχο στην αντιπροσωπεια τις ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΜΙΤΣΟΥΜΠΙΣΙ Θεσσαλονίκης από το Νοτιοανατολικοτερο άκρο της Ευρώπης για το Νοτιοδυτικότερο άκρο της Ευρώπης από όπου θα περνάμε καραβι για τον προορισμό μας το Μαρόκο .Το πρόγραμμα μας σφιχτό και τα χιλιόμετρα πολλά . Το Μιτσουμπισι l 200 θα γινόταν το σπίτι μας για τις επόμενες 15 ημέρες.Προτιμήσαμε να περάσουμε στο Μαρόκο από την Ταριφα λόγω του γρήγορου φέρυ (τύπου καταμαραν) γιατί μειώνει τον χρόνο διάπλου του Γιβραλτάρ στα 35 λεπτά για την Τανγγέρη, ενώ οι περισσότερες τελωνιακες διατυπώσεις γίνονται στο καράβι.
Αφήσαμε γρήγορα την κοσμοπολίτικη Τανγγέρη και κατευθυνθήκαμε προς την αυτοκρατορική πόλη Μεκνές που θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα ανάκτορα του κόσμου που ανταγωνιζότανε τις Βερσαλλίες την εποχη εκεινη. Από εκεί συνεχίσαμε στην γειτονική μυστηριώδη και μαγευτική Φές με την τελειότερη Μεντίνα στον αραβικό κόσμο και τα παγκόσμιος γνωστά μνημεία, τους εκατοντάδες ελικοειδείς δρόμους και τα δεκάδες ανάκτορα και επαύλεις. Εξάλλου την Φες η UNESCO την έχει ανακυρηξει μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς.
Αφήνοντας τις ιστορικές αυτές πόλεις προχωρήσαμε προς το μέσο και μεγάλο Άτλαντα. Στόχος μας ήτανε τα Μαροκινο-Αλγερινά σύνορα και συγκεκριμένα η πόλη Merzouga διπλά στους γνωστούς αμμόλοφους του Erg Chebbi. Διασχίζοντας τα οροπέδια του μέσου Άτλαντα περάσαμε από το γνωστό χειμερινό θέρετρο του Μαρόκου Ifran οπού υπάρχουν τα ορεινά ανάκτορα του Βασιλια ,θυμιζοντας μας περιοχες και χωρια κεντρικης Ευρωπης.
Η νύχτα μας βρήκε στην λίμνη Αgouelman SidiAli στα 2100 μ.υψόμετρο με θερμοκρασία την αυγουστιάτικη αυτή νύχτα στον χώρο αυτόν στους 7 βαθμούς κελσίου. Ζεστή σούπα για πρωινό και αναχώρηση για το Μidelt οπού συναντήσαμε τον Χασσάν τον οδηγό μας για εκείνη την μέρα. Ο Χασσάν μας οδήγησε στο άγριο τοπίο της κόχης του Τζαφαρ .Φαράγγι 14 χλμ με ανάγλυφο εδάφους όμοιο διαδρομής TROPHY. Γνωστό δύσκολο τουριστικό σημείο για τους τετρακίνητους που επισκέπτονται το Μαρόκο όπως μας εξήγησε αργότερα ο οδηγός μας. Πρωτόγνωρο για τον Χασσάν η οδηγικη άνεση που επιδείξαμε στο συγκεκριμένο εδαφος τον έκανε να μας οδήγηση σε ακόμα πιο δύσκολα και απότομα μονοπάτια στα 2500 μέτρα υψόμετρο.
Αφήνοντας τον Χασσάν και την φιλοξενία του την επόμενη μέρα συνεχίσαμε για τον προορισμό μας στην έρημο ,τους αμμολόφους του Εrg Chebbi. Προς έκπληξη μας τα ξενοδοχεία σε μορφή Κσαρ (οχηρομενο χωριό) διαδέχονταν το ένα το άλλο σε απόσταση 200 μέτρων μετάξι τους έχοντας σαν θέα τους αμμόλοφους. Με επίκεντρο ένα από τα ξενοδοχεία κάναμε για δυο ημέρες βαθιες δυισδησεις στην έρημο και επισκεφτήκαμε απομωνόμενα χωριά των Βέρβερων που βρίσκονται πάνω στον αρχαίο εμπορικό δρόμο από τον Νίγηρα στην Τανγγέρη από το 700 μχ. Το θέαμα που μας προσέφεραν οι βόλτες στους χρυσούς αμμολόφους του Εrg chebbi στην αρχή της ημέρας και στο ηλιοβασίλεμα ήταν φανταστικό.
Από εκεί συνεχίσαμε μέσα από δρόμους της ερήμου με το τοπίο να εναλλάσσετε μεταξύ στέπας -άμμου -και λόφων που θύμιζαν σεληνιακά τοπία για περίπου 300 χλμ με προορισμό την Qouarzazat και από εκεί πήραμε τον δρόμο για Μαρακές οπού αποδείχθηκε ιδιαιτέρα δύσκολος λόγω του μεγάλου υψομέτρου των ατελείωτων στροφών και της πολύς κίνησης φτάνοντας εκεί το βράδυ.
Το Μαρακές είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη του Μαρόκου μετά την Καζαμπλάνκα έχει το μεγαλύτερο παραδοσιακό παζάρι στο Μαρόκο και την πιο πολυσύχναστη πλατεία σε όλη την Αφρική, την Τζεμάα ελ Φνα που το πρωί ασφυκτιά από ακροβάτες, νερουλάδες, γητευτές φιδιών, μουσικούς, ενώ το βράδυ γεμίζει από υπαίθριους πάγκους για φαγητό.
Επόμενη στάση στη σύγχρονη και κοσμοπολίτικη , με την πρώτη ματιά, Καζανμπλάνκα. Σύντομα όμως εμφανίζονται τα προβλήματα της .Άστεγοι, υποβαθμισμένες γειτονιές και ένα τεράστιο χάσμα μεταξύ φτωχών και πλουσίων. Αυτό το λιμάνι ήταν σε βαθιά παρακμή μέχρι που οι Γάλλοι αποφάσισαν να το ανακατασκευάσουν με πλατιές λεωφόρους, δημόσια πάρκα και επιβλητικά Μαυριτανικά αστικά κτίρια. Η Μεντίνα της Καζανμπλάνκας ή αρχαία πόλη αξίζει μια επίσκεψη καθώς και το Τέμενος του Χασσάν Β' που είναι από τα αρχαιότερα σε όλο τον κόσμο Στη νέα πόλη στη σκεπαστή αγορά υπαρχουν ψησταριές και καφενεία για το μεσημέρι.
Αναχωρούμε για το Ραμπατ μέσω αυτοκινητοδρόμου αντιμετωπίζοντας την απίστευτη κίνηση και την αραβική οδηγικη συμπεριφορά των ντόπιων οδηγών Υπάρχουν παντού τροχονόμοι με ένα ραντάρ στο χέρι. Συγκρούσεις αυτοκινήτων γίνονται συχνά. .
Το Ραμπάτ είναι η πρωτεύουσα του βασιλείου του Μαρόκου, με πληθυσμό 1,2 εκατομμύρια. Είναι ταυτόχρονα η αρχαία αυτοκρατορική πόλη και η σύγχρονη διοικητική πρωτεύουσα με την κατοικία του μονάρχη και την έδρα της κυβέρνησης. Πλήθος μνημείων στολίζουν την πόλη με κυριότερα το μαυσωλείου του βασιλιά Μοχάμεντ V, το πανεπιστήμιο του Μοχάμεντ V, ο πύργος του Χασσάν, η νεκρόπολη Σελάχ στην είσοδο της παλιάς πόλης.
Επόμενη μας στάση η Τανγγερη οπού κάναμε διανυκτέρευση και τα τελευταία μας ψώνια στην πόλη. Το βραδύ υπήρχε αυξημένη κίνηση ,όπως και σε όλες τις πόλεις του Μαρόκου βέβαια, λόγω του ραμαζανιού .Αν δεν μας ταλαιπωρούσε και η γαστρεντερίτιδα που αποκτήσαμε το προηγούμενο βράδυ από την πίτσα που φάγαμε θα περνούσαμε πολύ καλυτέρα το τελευταίο βράδυ μας στο Μαρόκο.
Το επόμενο πρωινό μας βρήκε στο τελωνείο στο λιμάνι της Τανγγερης να προσπαθούμε να περάσουμε τα σύνορα και να μπούμε στο καράβι για την Ταρίφα. Την λύση έδωσε υπάλληλος του τελωνείου που με το κατάλληλο γρηγορόσημο έκανε όλες τις διατύπωσης μέσα σε 10 λεπτά.
Έχοντας βεβαία 6 ημέρες ακόμη στην διάθεση μας αποφασίσαμε να συνεχίσουμε το ταξίδι μας στην Βαρκελώνη στις Κάνες και το πριγκιπάτο του Μονακό
Οδηγώντας στην Ισπανία στο δρόμο πλέον προς Βαρκελώνη , σκεφτόμασταν της ημέρες που περάσαμε στο Μαρόκο.Υπαρχει διαφορετική κουλτούρα και πολιτισμος. Υπαρχουν μεγαλες αντιθεσεις στο λαο. Μαλλον πολύ μεγαλυτερες από ότι περιμεναμε η αποτι ειχαμε συναντήση στην Τυνησια. Παρόλα αυτά όλα κύλησαν ομαλά και αναμενόμενα χωρίς κάτι το ιδιαίτερο.
ΔΙΑΦΟΡΑ.
Αντιθετα απ οτι νομιζουμε υπαρχει ασφαλτος και βενζιναδικα σχεδον παντου,όπως και ξενοδοχεια.
Μας εξεπληξε το γεγονος ότι ξεπροβαλανε ανθρωποι στα ποιο απιθανα και απροσιτα κατά εμας σημεια. Ητε ηταν στην ερημο ,ητε μεσα στις στεπες , αναμεσα από βραχους ητε επανω στα βουνα.
Η εποχη που επισκεφθηκαμε εμεις την χωρα είναι η χαμηλωτερη τουριστικα σεζον. Λογω του Ραμαζανιου και της φοβιας για πολύ ζεστη. Σας πληροφορουμε όμως ότι στο μεγαλυτερο μερος του ταξιδιου μας στο Μαροκο οι θερμοκρασιες ηταν χαμηλοτερες από τι
στην Ελλαδα. Ο λογος η μεγαλη επιδραση του Ατλαντικου Ωκεανου στο κλιμα αλλα και το πολύ μεγαλο υψομετρο. Το μεγαλυτερο μερος του Βορειο Κεντρικου Μαροκου είναι από
1000 μ και ανω. Το ταξιδι μας ηταν συνεχως στα 1500 μ με 2500 μ. Ακομα και η ερημος είναι στα 700 μ υψομ.
Ακομα και εκει όμως η θερμοκρασια ημερας ηταν στους 37 β C Η οποια φυσικα και δεν μας φανηκε και απαγορευτικη μετα τις καλοκαιρινες θερμοκρασιες της χωρας μας.
Ο καλυτερος τροπος για να περπατισετε μια μεντινα σε Αραβικη πολι είναι να παρετε για λιγα ευρω έναν από τους πολλους προσφερομενους οδηγους. Διοτι ευκολα μπαινει ο τουριστας και πολυ δυσκολα βγαινει από εκει.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Συνολο χιλιομετρων από Ορεστιαδα 10.000 χλμ.μεσω πρωην Γιουγκοσλαβιας. Μετα το NIS το ταξιδι γινοτανε μονο σε αυτοκινητοδρομο με απολυτη ασφαλεια.
Ξηλωθηκανε σκαλοπατια και πισω προφυλακτηρας για καλυτερες γωνιες.
Μπηκε αναρτηση OLD MAN EMU 2.00 με 2,50 cm. και λαστιχα ΑΤ 265/75/16
Μετα από διαδρομη 14 χλ. Τυπου TROPHY αποδειχτηκε το υψος πολύ καλο για αυτοκινητο
στημενο για OVERLAND ταξιδια .
Μπηκε δευτερη μπαταρια optima για την προσθετη προσφορα ενεργειας καθως επισης και ενας μονιμος αεροσυμπιεστης.
Υπηρχε συστημα ηλεκτρικης ντουζιερας μαζι μας για προσωπικη χρηση όπως και για την καθαριοτητα των σκευων.
Μπετονια νερου 2 Χ 30 λιτρα . Χρειαζεται μονο το ενα . Το Μαροκο εχει αρκετα νερα σε απιθανα μερη.
Καυσιμο μπετονια 3 Χ20 λιτρα. Χρειαζεται μονο το ένα για απιθανες περιπτωσεις .Υπαρχουν βενζιναδικα και καυσιμα παντου.
Τοποθετηθηκε ένα PRE FILTER καυσιμου και το κλασικο SNORKEL που χρειαζεται όμως παπα ερημου.
Τιποτε άλλο.
Το l 200 αποδειχτηκε αξιολογο εργαλειο σε αυτό το ταξιδι.
Να ευχαριστησουμε σε αυτό το σημειο τον διευθυντη κον Στελιο Λιαρο και το προσωπικο της Σαρακακης MITSUBISHI Θεσσαλονικης για την πολύ γρηγορη εξυπηρετηση τους όταν
μας ειδαν απροσμενα σε φαση κορεσμου εργασιας,αλλα παρολα αυτά κανανε τους τελευταιους ελεγχους και μας παρηχαν και μια σειρα ανταλλακτικων για το ταξιδι μας
σημετειχανε
Γωγος Θωμας Οικονομου Χαρης Εμμανουηλιδης Αναστασιος.
Εγραψε Οικονομου Χαρης
αρχαιολογικοί χώροι, τα Κασμπά, οι βεδουίνοι, τα φανταχτερά τζαμιά, οι χιονισμένες κορυφές της οροσειράς του Άτλαντος, η έρημος, είναι όλα εκεί. Βέβαια για την ομαδα action 4x4club είναι η δεύτερη αφρικανική χώρα αφού το 2005 επισκεφτήκαμε την Τυνησία και το τρίτο ταξίδι εκτός χώρας μετά το ταξίδι στην Καππαδοκία το 2008 .Έτσι 17 Αυγούστου αναχωρήσαμε μετά τον τελευταίο έλεγχο στην αντιπροσωπεια τις ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΜΙΤΣΟΥΜΠΙΣΙ Θεσσαλονίκης από το Νοτιοανατολικοτερο άκρο της Ευρώπης για το Νοτιοδυτικότερο άκρο της Ευρώπης από όπου θα περνάμε καραβι για τον προορισμό μας το Μαρόκο .Το πρόγραμμα μας σφιχτό και τα χιλιόμετρα πολλά . Το Μιτσουμπισι l 200 θα γινόταν το σπίτι μας για τις επόμενες 15 ημέρες.Προτιμήσαμε να περάσουμε στο Μαρόκο από την Ταριφα λόγω του γρήγορου φέρυ (τύπου καταμαραν) γιατί μειώνει τον χρόνο διάπλου του Γιβραλτάρ στα 35 λεπτά για την Τανγγέρη, ενώ οι περισσότερες τελωνιακες διατυπώσεις γίνονται στο καράβι.
Αφήσαμε γρήγορα την κοσμοπολίτικη Τανγγέρη και κατευθυνθήκαμε προς την αυτοκρατορική πόλη Μεκνές που θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα ανάκτορα του κόσμου που ανταγωνιζότανε τις Βερσαλλίες την εποχη εκεινη. Από εκεί συνεχίσαμε στην γειτονική μυστηριώδη και μαγευτική Φές με την τελειότερη Μεντίνα στον αραβικό κόσμο και τα παγκόσμιος γνωστά μνημεία, τους εκατοντάδες ελικοειδείς δρόμους και τα δεκάδες ανάκτορα και επαύλεις. Εξάλλου την Φες η UNESCO την έχει ανακυρηξει μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς.
Αφήνοντας τις ιστορικές αυτές πόλεις προχωρήσαμε προς το μέσο και μεγάλο Άτλαντα. Στόχος μας ήτανε τα Μαροκινο-Αλγερινά σύνορα και συγκεκριμένα η πόλη Merzouga διπλά στους γνωστούς αμμόλοφους του Erg Chebbi. Διασχίζοντας τα οροπέδια του μέσου Άτλαντα περάσαμε από το γνωστό χειμερινό θέρετρο του Μαρόκου Ifran οπού υπάρχουν τα ορεινά ανάκτορα του Βασιλια ,θυμιζοντας μας περιοχες και χωρια κεντρικης Ευρωπης.
Η νύχτα μας βρήκε στην λίμνη Αgouelman SidiAli στα 2100 μ.υψόμετρο με θερμοκρασία την αυγουστιάτικη αυτή νύχτα στον χώρο αυτόν στους 7 βαθμούς κελσίου. Ζεστή σούπα για πρωινό και αναχώρηση για το Μidelt οπού συναντήσαμε τον Χασσάν τον οδηγό μας για εκείνη την μέρα. Ο Χασσάν μας οδήγησε στο άγριο τοπίο της κόχης του Τζαφαρ .Φαράγγι 14 χλμ με ανάγλυφο εδάφους όμοιο διαδρομής TROPHY. Γνωστό δύσκολο τουριστικό σημείο για τους τετρακίνητους που επισκέπτονται το Μαρόκο όπως μας εξήγησε αργότερα ο οδηγός μας. Πρωτόγνωρο για τον Χασσάν η οδηγικη άνεση που επιδείξαμε στο συγκεκριμένο εδαφος τον έκανε να μας οδήγηση σε ακόμα πιο δύσκολα και απότομα μονοπάτια στα 2500 μέτρα υψόμετρο.
Αφήνοντας τον Χασσάν και την φιλοξενία του την επόμενη μέρα συνεχίσαμε για τον προορισμό μας στην έρημο ,τους αμμολόφους του Εrg Chebbi. Προς έκπληξη μας τα ξενοδοχεία σε μορφή Κσαρ (οχηρομενο χωριό) διαδέχονταν το ένα το άλλο σε απόσταση 200 μέτρων μετάξι τους έχοντας σαν θέα τους αμμόλοφους. Με επίκεντρο ένα από τα ξενοδοχεία κάναμε για δυο ημέρες βαθιες δυισδησεις στην έρημο και επισκεφτήκαμε απομωνόμενα χωριά των Βέρβερων που βρίσκονται πάνω στον αρχαίο εμπορικό δρόμο από τον Νίγηρα στην Τανγγέρη από το 700 μχ. Το θέαμα που μας προσέφεραν οι βόλτες στους χρυσούς αμμολόφους του Εrg chebbi στην αρχή της ημέρας και στο ηλιοβασίλεμα ήταν φανταστικό.
Από εκεί συνεχίσαμε μέσα από δρόμους της ερήμου με το τοπίο να εναλλάσσετε μεταξύ στέπας -άμμου -και λόφων που θύμιζαν σεληνιακά τοπία για περίπου 300 χλμ με προορισμό την Qouarzazat και από εκεί πήραμε τον δρόμο για Μαρακές οπού αποδείχθηκε ιδιαιτέρα δύσκολος λόγω του μεγάλου υψομέτρου των ατελείωτων στροφών και της πολύς κίνησης φτάνοντας εκεί το βράδυ.
Το Μαρακές είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη του Μαρόκου μετά την Καζαμπλάνκα έχει το μεγαλύτερο παραδοσιακό παζάρι στο Μαρόκο και την πιο πολυσύχναστη πλατεία σε όλη την Αφρική, την Τζεμάα ελ Φνα που το πρωί ασφυκτιά από ακροβάτες, νερουλάδες, γητευτές φιδιών, μουσικούς, ενώ το βράδυ γεμίζει από υπαίθριους πάγκους για φαγητό.
Επόμενη στάση στη σύγχρονη και κοσμοπολίτικη , με την πρώτη ματιά, Καζανμπλάνκα. Σύντομα όμως εμφανίζονται τα προβλήματα της .Άστεγοι, υποβαθμισμένες γειτονιές και ένα τεράστιο χάσμα μεταξύ φτωχών και πλουσίων. Αυτό το λιμάνι ήταν σε βαθιά παρακμή μέχρι που οι Γάλλοι αποφάσισαν να το ανακατασκευάσουν με πλατιές λεωφόρους, δημόσια πάρκα και επιβλητικά Μαυριτανικά αστικά κτίρια. Η Μεντίνα της Καζανμπλάνκας ή αρχαία πόλη αξίζει μια επίσκεψη καθώς και το Τέμενος του Χασσάν Β' που είναι από τα αρχαιότερα σε όλο τον κόσμο Στη νέα πόλη στη σκεπαστή αγορά υπαρχουν ψησταριές και καφενεία για το μεσημέρι.
Αναχωρούμε για το Ραμπατ μέσω αυτοκινητοδρόμου αντιμετωπίζοντας την απίστευτη κίνηση και την αραβική οδηγικη συμπεριφορά των ντόπιων οδηγών Υπάρχουν παντού τροχονόμοι με ένα ραντάρ στο χέρι. Συγκρούσεις αυτοκινήτων γίνονται συχνά. .
Το Ραμπάτ είναι η πρωτεύουσα του βασιλείου του Μαρόκου, με πληθυσμό 1,2 εκατομμύρια. Είναι ταυτόχρονα η αρχαία αυτοκρατορική πόλη και η σύγχρονη διοικητική πρωτεύουσα με την κατοικία του μονάρχη και την έδρα της κυβέρνησης. Πλήθος μνημείων στολίζουν την πόλη με κυριότερα το μαυσωλείου του βασιλιά Μοχάμεντ V, το πανεπιστήμιο του Μοχάμεντ V, ο πύργος του Χασσάν, η νεκρόπολη Σελάχ στην είσοδο της παλιάς πόλης.
Επόμενη μας στάση η Τανγγερη οπού κάναμε διανυκτέρευση και τα τελευταία μας ψώνια στην πόλη. Το βραδύ υπήρχε αυξημένη κίνηση ,όπως και σε όλες τις πόλεις του Μαρόκου βέβαια, λόγω του ραμαζανιού .Αν δεν μας ταλαιπωρούσε και η γαστρεντερίτιδα που αποκτήσαμε το προηγούμενο βράδυ από την πίτσα που φάγαμε θα περνούσαμε πολύ καλυτέρα το τελευταίο βράδυ μας στο Μαρόκο.
Το επόμενο πρωινό μας βρήκε στο τελωνείο στο λιμάνι της Τανγγερης να προσπαθούμε να περάσουμε τα σύνορα και να μπούμε στο καράβι για την Ταρίφα. Την λύση έδωσε υπάλληλος του τελωνείου που με το κατάλληλο γρηγορόσημο έκανε όλες τις διατύπωσης μέσα σε 10 λεπτά.
Έχοντας βεβαία 6 ημέρες ακόμη στην διάθεση μας αποφασίσαμε να συνεχίσουμε το ταξίδι μας στην Βαρκελώνη στις Κάνες και το πριγκιπάτο του Μονακό
Οδηγώντας στην Ισπανία στο δρόμο πλέον προς Βαρκελώνη , σκεφτόμασταν της ημέρες που περάσαμε στο Μαρόκο.Υπαρχει διαφορετική κουλτούρα και πολιτισμος. Υπαρχουν μεγαλες αντιθεσεις στο λαο. Μαλλον πολύ μεγαλυτερες από ότι περιμεναμε η αποτι ειχαμε συναντήση στην Τυνησια. Παρόλα αυτά όλα κύλησαν ομαλά και αναμενόμενα χωρίς κάτι το ιδιαίτερο.
ΔΙΑΦΟΡΑ.
Αντιθετα απ οτι νομιζουμε υπαρχει ασφαλτος και βενζιναδικα σχεδον παντου,όπως και ξενοδοχεια.
Μας εξεπληξε το γεγονος ότι ξεπροβαλανε ανθρωποι στα ποιο απιθανα και απροσιτα κατά εμας σημεια. Ητε ηταν στην ερημο ,ητε μεσα στις στεπες , αναμεσα από βραχους ητε επανω στα βουνα.
Η εποχη που επισκεφθηκαμε εμεις την χωρα είναι η χαμηλωτερη τουριστικα σεζον. Λογω του Ραμαζανιου και της φοβιας για πολύ ζεστη. Σας πληροφορουμε όμως ότι στο μεγαλυτερο μερος του ταξιδιου μας στο Μαροκο οι θερμοκρασιες ηταν χαμηλοτερες από τι
στην Ελλαδα. Ο λογος η μεγαλη επιδραση του Ατλαντικου Ωκεανου στο κλιμα αλλα και το πολύ μεγαλο υψομετρο. Το μεγαλυτερο μερος του Βορειο Κεντρικου Μαροκου είναι από
1000 μ και ανω. Το ταξιδι μας ηταν συνεχως στα 1500 μ με 2500 μ. Ακομα και η ερημος είναι στα 700 μ υψομ.
Ακομα και εκει όμως η θερμοκρασια ημερας ηταν στους 37 β C Η οποια φυσικα και δεν μας φανηκε και απαγορευτικη μετα τις καλοκαιρινες θερμοκρασιες της χωρας μας.
Ο καλυτερος τροπος για να περπατισετε μια μεντινα σε Αραβικη πολι είναι να παρετε για λιγα ευρω έναν από τους πολλους προσφερομενους οδηγους. Διοτι ευκολα μπαινει ο τουριστας και πολυ δυσκολα βγαινει από εκει.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Συνολο χιλιομετρων από Ορεστιαδα 10.000 χλμ.μεσω πρωην Γιουγκοσλαβιας. Μετα το NIS το ταξιδι γινοτανε μονο σε αυτοκινητοδρομο με απολυτη ασφαλεια.
Ξηλωθηκανε σκαλοπατια και πισω προφυλακτηρας για καλυτερες γωνιες.
Μπηκε αναρτηση OLD MAN EMU 2.00 με 2,50 cm. και λαστιχα ΑΤ 265/75/16
Μετα από διαδρομη 14 χλ. Τυπου TROPHY αποδειχτηκε το υψος πολύ καλο για αυτοκινητο
στημενο για OVERLAND ταξιδια .
Μπηκε δευτερη μπαταρια optima για την προσθετη προσφορα ενεργειας καθως επισης και ενας μονιμος αεροσυμπιεστης.
Υπηρχε συστημα ηλεκτρικης ντουζιερας μαζι μας για προσωπικη χρηση όπως και για την καθαριοτητα των σκευων.
Μπετονια νερου 2 Χ 30 λιτρα . Χρειαζεται μονο το ενα . Το Μαροκο εχει αρκετα νερα σε απιθανα μερη.
Καυσιμο μπετονια 3 Χ20 λιτρα. Χρειαζεται μονο το ένα για απιθανες περιπτωσεις .Υπαρχουν βενζιναδικα και καυσιμα παντου.
Τοποθετηθηκε ένα PRE FILTER καυσιμου και το κλασικο SNORKEL που χρειαζεται όμως παπα ερημου.
Τιποτε άλλο.
Το l 200 αποδειχτηκε αξιολογο εργαλειο σε αυτό το ταξιδι.
Να ευχαριστησουμε σε αυτό το σημειο τον διευθυντη κον Στελιο Λιαρο και το προσωπικο της Σαρακακης MITSUBISHI Θεσσαλονικης για την πολύ γρηγορη εξυπηρετηση τους όταν
μας ειδαν απροσμενα σε φαση κορεσμου εργασιας,αλλα παρολα αυτά κανανε τους τελευταιους ελεγχους και μας παρηχαν και μια σειρα ανταλλακτικων για το ταξιδι μας
σημετειχανε
Γωγος Θωμας Οικονομου Χαρης Εμμανουηλιδης Αναστασιος.
Εγραψε Οικονομου Χαρης
Attachments
-
36,5 KB Προβολές: 137