paefstra
Member
- Μηνύματα
- 14.149
- Likes
- 45.695
ARN number.υπάρχει ένα όρος που δεν θυμάμαι για να τους πεις να ψάξουν.
ARN number.υπάρχει ένα όρος που δεν θυμάμαι για να τους πεις να ψάξουν.
α γεια σου.ARN number.
Έχουν συχνά απεργίες οι γείτονες στα αεροδρόμια αν δεις στο ίντερνετ..εμάς πέρισυ λόγω απεργίας μας ακυρώθηκε η πτήση επιστροφής ενώ ήμασταν ήδη εκεί .Η εναλλακτική που έδινε ήταν 5 μερες μετά (!) και έκλεισα επιστροφή από άλλο αεροδρόμιο γιατί έπρεπε να γυρίσουμε επειγόντως . Το μόνο που πήρα πίσω ήταν τα χρήματα της ακυρωμενης πτησης ,τίποτα άλλο δεν ξέρω αν έκανα κάτι λάθος ή αν έπρεπε να το ψάξω παραπάνω..Η Ryanair επέμενε ότι απεργία θεωρείται εκτός ευθύνης της αεροπορικής και δεν αποζημιώνει περεταίρωκαι τώρα είδα ότι έχουν απεργία αύριο στην γείτονα χώρα. τζίφος η αποζημίωση. μόνο τα χρήματα πίσω.
η απεργία θεωρείτε πολύ σωστά, εκτός ευθύνης για την ακύρωση μια πτήσης από μια αεροπορική.Έχουν συχνά απεργίες οι γείτονες στα αεροδρόμια αν δεις στο ίντερνετ..εμάς πέρισυ λόγω απεργίας μας ακυρώθηκε η πτήση επιστροφής ενώ ήμασταν ήδη εκεί .Η εναλλακτική που έδινε ήταν 5 μερες μετά (!) και έκλεισα επιστροφή από άλλο αεροδρόμιο γιατί έπρεπε να γυρίσουμε επειγόντως . Το μόνο που πήρα πίσω ήταν τα χρήματα της ακυρωμενης πτησης ,τίποτα άλλο δεν ξέρω αν έκανα κάτι λάθος ή αν έπρεπε να το ψάξω παραπάνω..Η Ryanair επέμενε ότι απεργία θεωρείται εκτός ευθύνης της αεροπορικής και δεν αποζημιώνει περεταίρω
Αν τους έλεγες να μετακινήσουν και την επιστροφή;ηοως σου έβγαινε καλύτερα το πρόγραμμα;Ακυρώθηκε η πτήση από Λονδίνο για Αθήνα. Δε έχω πρότερη εμπειρία στο θέμα. Ποιες ενέργειες κάνω;
Εχει πρόταση για αλλαγή πτήσης αλλά η πρώτη διαθέσιμη είναι μετά από 3 μέρες. Το βαουτσερ και το refund τι να το κάνω; Δε υπάρχει σχέση με την αξία των εισιτηρίων που πήρα για την επιστροφή.
Τι προτείνετε να κάνω;
Την αναχώρηση εννοείς?Αν τους έλεγες να μετακινήσουν και την επιστροφή;ηοως σου έβγαινε καλύτερα το πρόγραμμα;
Ναι, σοριε δικό μου λάθος!Την αναχώρηση εννοείς?
Ήταν η πτήση επιστροφής. Ήταν προγραμματισμένη για 14.30. από τις 8.30 ερχόταν μηνύματα για καθυστέρηση. Το τελευταίο έλεγε 19.00. ξαφνικά και ενώ είχαμε καθυστερήσει να πάμε λόγω των μηνυμάτων, τσεκαρω και λέει ον ταιμ χωρίς να έχουν ειδοποιήσει. Τρέχοντας αεροδρόμιο και προλαβαίνουμε και μπαίνουμε γιατί στο μεταξύ καθυστερούσε η αναχώρηση. Μπήκαμε μέσα και περιμέναμε μέσα στο αεροπλάνο μέχρι τις 19.00 όπου μας κατέβασαν και ακυρώθηκε η πτήση.Αν τους έλεγες να μετακινήσουν και την επιστροφή;ηοως σου έβγαινε καλύτερα το πρόγραμμα;
Για πότε είναι ακύρωση;
Διαβάζω ότι έχει πολύ χιόνι εκεί σήμερα... Ίσως γι΄αυτό.. Πάντως πολύ αγχωτικό όλο αυτό ελπίζω να βρεις λύσηΉταν η πτήση επιστροφής. Ήταν προγραμματισμένη για 14.30. από τις 8.30 ερχόταν μηνύματα για καθυστέρηση. Το τελευταίο έλεγε 19.00. ξαφνικά και ενώ είχαμε καθυστερήσει να πάμε λόγω των μηνυμάτων, τσεκαρω και λέει ον ταιμ χωρίς να έχουν ειδοποιήσει. Τρέχοντας αεροδρόμιο και προλαβαίνουμε και μπαίνουμε γιατί στο μεταξύ καθυστερούσε η αναχώρηση. Μπήκαμε μέσα και περιμέναμε μέσα στο αεροπλάνο μέχρι τις 19.00 όπου μας κατέβασαν και ακυρώθηκε η πτήση.
Και μετά άρχισε το τρέξιμο για να βρούμε πτήσεις για επιστροφή.
Έχουμε αυτό το θέμα για αποζημιώσεις. Γενικά - Δικαιούμαι αποζημίωση και πως τη διεκδικώ?Ήταν η πτήση επιστροφής. Ήταν προγραμματισμένη για 14.30. από τις 8.30 ερχόταν μηνύματα για καθυστέρηση. Το τελευταίο έλεγε 19.00. ξαφνικά και ενώ είχαμε καθυστερήσει να πάμε λόγω των μηνυμάτων, τσεκαρω και λέει ον ταιμ χωρίς να έχουν ειδοποιήσει. Τρέχοντας αεροδρόμιο και προλαβαίνουμε και μπαίνουμε γιατί στο μεταξύ καθυστερούσε η αναχώρηση. Μπήκαμε μέσα και περιμέναμε μέσα στο αεροπλάνο μέχρι τις 19.00 όπου μας κατέβασαν και ακυρώθηκε η πτήση.
Και μετά άρχισε το τρέξιμο για να βρούμε πτήσεις για επιστροφή.