Λυπηρό αυτό που σου συνέβη, λίγο-πολύ έχει συμβεί σε όλους μας τα τελευταία δύο χρόνια, αλλά η εταιρεία δεν έχει καμία υποχρέωση να δώσει την οποιαδήποτε εξήγηση. Υπάρχει η κοινή κρίση και αντίληψη, εξετάζεις αν βάσει αυτής μπορεί να δικαιολογηθεί η όποια ακύρωση (πτήσης, δρομολογίου, προορισμού κλπ.), αν δεν σε καλύπτει, στο μέλλον επιλέγεις άλλη εταιρεία. Τουλάχιστον σε ειδοποίησε σε επαρκές χρονικό διάστημα πριν, μπορούσε να το κάνει μόλις 15-20 ημέρες πριν, έχει συμβεί πολλάκις με πληθώρα εταιρειών.΄΄Αγαπητέ μας μαλ...επιβάτη είμαστε στη δυσάρεστη θέση να σας πούμε ότι η εταιρεία μας ακύρωσε την πτήση της 23/03/2022 για Μιλάνο!!!.....ββββζζζζζζζ....μπούμ! Και κάπου εδώ ξεκινάνε πολλές προσπάθειες επικοινωνίας με την εν λόγω εταιρία. Απαιτώ μία εξήγηση. Για κάποιο λόγο εδώ και αρκετές μέρες υπάρχει δυσλειτουργία στο mail της εταιρίας. Αυτή τη φορά απαιτώ εξηγήσεις κι όχι απλή επιστροφή χρημάτων. Η ψυχούλα μας ξέρει πώς περιμέναμε αυτό το ταξίδι μετά από όσα έχουμε περάσει. Και η εταιρία άφαντη! Why Mr and Mrs της easy jet? Why???
Ισχύει. Πολύ μεγαλύτερες εταιρείες legacy το έχουν κατουρησει με τις ακυρώσεις. Η Air France ας πούμε για Κούβα πια ακυρώνει περισσότερες από τις μισές της πτήσεις και ειδοποιεί 15-18 μέρες πριν, μετράω με την κοπέλα μου 8 ακυρώσεις σε 6 μήνες. Χώρια ότι και οι πτήσεις που σε βάζει απαιτούν διανυκτέρευση Παρίσι καμία φορά και στον πηγαιμό και την επιστροφή.Λυπηρό αυτό που σου συνέβη, λίγο-πολύ έχει συμβεί σε όλους μας τα τελευταία δύο χρόνια, αλλά η εταιρεία δεν έχει καμία υποχρέωση να δώσει την οποιαδήποτε εξήγηση. Υπάρχει η κοινή κρίση και αντίληψη, εξετάζεις αν βάσει αυτής μπορεί να δικαιολογηθεί η όποια ακύρωση (πτήσης, δρομολογίου, προορισμού κλπ.), αν δεν σε καλύπτει, στο μέλλον επιλέγεις άλλη εταιρεία. Τουλάχιστον σε ειδοποίησε σε επαρκές χρονικό διάστημα πριν, μπορούσε να το κάνει μόλις 15-20 ημέρες πριν, έχει συμβεί πολλάκις με πληθώρα εταιρειών.
Το πιο ανησυχητικό είναι ότι υπάρχει και δυσλειτοπυργία στην εφαρμογή της easyjet. Προσπαθώ μέρες να βρω ενναλακτικές ημερομηνίες και δεν μπορω! Πραγματικά κρίμα.Λυπηρό αυτό που σου συνέβη, λίγο-πολύ έχει συμβεί σε όλους μας τα τελευταία δύο χρόνια, αλλά η εταιρεία δεν έχει καμία υποχρέωση να δώσει την οποιαδήποτε εξήγηση. Υπάρχει η κοινή κρίση και αντίληψη, εξετάζεις αν βάσει αυτής μπορεί να δικαιολογηθεί η όποια ακύρωση (πτήσης, δρομολογίου, προορισμού κλπ.), αν δεν σε καλύπτει, στο μέλλον επιλέγεις άλλη εταιρεία. Τουλάχιστον σε ειδοποίησε σε επαρκές χρονικό διάστημα πριν, μπορούσε να το κάνει μόλις 15-20 ημέρες πριν, έχει συμβεί πολλάκις με πληθώρα εταιρειών.
σου επιτρέπει αλλαγή (ακυρωθεί δεν ακυρωθεί η πτήση) από οποιοδήποτε αεροδρόμιο σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο ανεξάρτητα την αρχική κράτηση πυρώνοντας την διαφορα (λόγω κοβιντ).Εμάς μας ακύρωσε η easy jet πτήση και μου έδινε δικαίωμα για επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή μέσω του site για άλλες ημερομηνίες στο συγκεκριμένο δρομολόγιο.
Επειδή είχα κλείσει με voucher από προηγούμενη ακύρωση, ήμουν σίγουρος αντί για λεφτά θα μου ξαναέδιναν voucher κι επειδή η πτήση για άλλες ημερομηνίες δε με βόλευε έκανα το εξής μέσω του messenger της εταιρίας... Άλλαξα τα αεροδρόμια και έκλεισα μια πτήση μέσα στο κατακαλόκαιρο που την έδινε σε πολλαπλάσια τιμή και οργάνωσα το ταξίδι του καλοκαιριού μου σε τιμή πολύ πολύ καλή. Σου επιτρέπει αλλαγές από οποιοδήποτε αεροδρόμιο προς οποιοδήποτε αεροδρόμιο ανάμεσα στις χώρες που είχες κάνει την αρχική κράτηση.
Το επιβεβαιώνω κι εγώ αυτό, ισχύει σε περίπτωση ακύρωσης χωρίς να πληρώσεις το παραμικρό σεντ όση διαφορά και να χει, αυτή είναι η πολιτική τους από την αρχή της πανδημίας.Άλλαξα τα αεροδρόμια και έκλεισα μια πτήση μέσα στο κατακαλόκαιρο που την έδινε σε πολλαπλάσια τιμή και οργάνωσα το ταξίδι του καλοκαιριού μου σε τιμή πολύ πολύ καλή. Σου επιτρέπει αλλαγές από οποιοδήποτε αεροδρόμιο προς οποιοδήποτε αεροδρόμιο ανάμεσα στις χώρες που είχες κάνει την αρχική κράτηση.
Το πρόβλημα είναι όταν δεν υπάρχει ευελιξία στις ημερομηνίες. Αυτό ισχύει με εμάς κι έτσι ζήτησα τα χρήματα πίσω και μείναμε με την ξινίλα!Το επιβεβαιώνω κι εγώ αυτό, ισχύει σε περίπτωση ακύρωσης χωρίς να πληρώσεις το παραμικρό σεντ όση διαφορά και να χει, αυτή είναι η πολιτική τους από την αρχή της πανδημίας.
Διαλέγεις αλλαγή, πας σε άλλες μέρες και άλλες πτήσεις εντελώς και το δέχεται, έτσι έκανα κι εγώ.
Σε σημείο να «παρακαλάς» ν΄ακυρωθεί που λέει ο λόγος, για να κλείσεις κούτρα άλλο, ακριβότερο.