E-dreams.com

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Παιδιά έχω πρόβλημα... Λοιπόν, το έγραψα και στο θέμα για τη Ζιμπάμπουε, αλλά δεν απάντησε κανείς, οπότε συνεχίζω το πρήξιμο.
Πήγα να αγοράσω κάποιο απ'όλα τα εισιτήρια απο edreams αλλά έστειλαν ένα μειλ ότι η κράτηση έγινε, αλλά κάτι με την πιστωτική και θέλουν να τους στείλω σε μειλ σκαναρισμένη την πιστωτική και το διαβατήριό μου-πράγμα που αποκλείεται να κάνω.
Συμβαίνει πάντα αυτό ή σε μένα, επειδή έκανα πολλές αγορές σήμερα και μπορεί να έχω φτάσει το πιστωτικό όριο; Και επειδή μπορεί να αλλάξει η τιμή μέχρι να γίνει η αγορά, τι να κάνω; Να πάω απο πουθενά αλλού να το αγοράσω με άλλη πιστωτική;
 

ZephX

Member
Μηνύματα
401
Likes
198
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Azerbaijan/Bhutan
1. Κάλεσε την πιστωτική σου και δες αν σε έχουν χρεώσει...Αν σε έχουν θα αντιμετωπίσεις μεγάλο πρόβλημα...Εγώ απορώ πως δεν το έχουν κλείσει ακόμα αλλά και γιατί ο κόσμος συνεχίζει να κλείνει εισιτήρια εκεί.

2. Πήγαινε στο ΚΑΥΑΚ και βρες μια άλλη πτήση...

3. Είναι αυτονόητο ότι ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ ΔΕΝ δίνουμε φωτοτυπία της πιστωτικής μας (και τις 2 πλευρές μάλιστα)...
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
1. Κάλεσε την πιστωτική σου και δες αν σε έχουν χρεώσει...Αν σε έχουν θα αντιμετωπίσεις μεγάλο πρόβλημα...Εγώ απορώ πως δεν το έχουν κλείσει ακόμα αλλά και γιατί ο κόσμος συνεχίζει να κλείνει εισιτήρια εκεί.

2. Πήγαινε στο ΚΑΥΑΚ και βρες μια άλλη πτήση...

3. Είναι αυτονόητο ότι ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ ΔΕΝ δίνουμε φωτοτυπία της πιστωτικής μας (και τις 2 πλευρές μάλιστα)...
Δε νομίζω να έχουν χρεώσει, αλλά θα καλέσω αύριο να σιγουρευτώ.
Φαντάζομαι ότι είχα φτιάσει το πιστωτικό όριο και γι'αυτό δεν έγινε κάτι.
Επίσης, βρήκα 2 μειλ και μου έλεγαν για τα στοιχεία μου και τους έχω ήδη απαντήσει να ακυρώσουν την κράτηση και πως δεν υπάρχει περίπτωση να στείλω στοιχεία κάρτας και διαβατήριο.

Οπότε θα κλείσω αύριο απο την ΚΑΥΑΚ μόλις σιγουρευτώ βέβαια πως δεν έχει γίνει καμία χρέωση αύριο.

Ευχαριστώ.
 

ZephX

Member
Μηνύματα
401
Likes
198
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Azerbaijan/Bhutan
Οι άνθρωποι είναι ΟΙ λωποδύτες. Και ο τύπος και το ίντερνετ είναι γεμάτο με ιστορίες φρίκης για αυτούς...Πρόσεξε αν δεν σε έχουν χρεώσει (που ειλικρινά σου το εύχομαι γιατί μετά τα τραβήγματα είναι μεγάλα) να φροντίσεις να το τονίσεις στη τράπεζα σου να μην περάσει καμία χρέωση απο αυτούς. Έχουν την τάση να χρεώνουν κάρτες ακόμα και μερικές μέρες μετά...
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Οι άνθρωποι είναι ΟΙ λωποδύτες. Και ο τύπος και το ίντερνετ είναι γεμάτο με ιστορίες φρίκης για αυτούς...Πρόσεξε αν δεν σε έχουν χρεώσει (που ειλικρινά σου το εύχομαι γιατί μετά τα τραβήγματα είναι μεγάλα) να φροντίσεις να το τονίσεις στη τράπεζα σου να μην περάσει καμία χρέωση απο αυτούς. Έχουν την τάση να χρεώνουν κάρτες ακόμα και μερικές μέρες μετά...
Κάλεσα την τράπεζά μου και μου είπαν ότι το αίτημα για αυτή τη χρέωση απορρίφθηκε.
Οπότε μάλλον τη γλίτωσα, ε;;; :D
 

alex_thess

Member
Μηνύματα
63
Likes
14
Κάλεσα την τράπεζά μου και μου είπαν ότι το αίτημα για αυτή τη χρέωση απορρίφθηκε.
Οπότε μάλλον τη γλίτωσα, ε;;; :D
Λογικά ναι την γλιτωσες! Απλά για καλό και κακο κανε μια ακυρωση της κάρτας σου και βγάλε νεα κάρτα!
 

tnt-4-

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
Δηλαδη παιδες μασ προτινεται να το χρεισιμοποιουμε μονο ως μηχανη αναζητησησ και οχι για να κλεινουμε??
 

katia1981

Member
Μηνύματα
93
Likes
28
Επόμενο Ταξίδι
Εδιμβούργο - Δουβλίνο
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Νορβηγικά φιορδ
το έχω πάθει και εγώ που ήθελα να πάω αγγλία!! μου ζητούσαν ταυτότητα και φωτοτυπία της κάρτας με τα στοιχεία.. φυσικά και ακύρωσα άμεσα την κράτηση.. το κουλό είναι ότι η φίλη μου που έκλεισε και αυτή με πιστωτική δεν της ζήτησαν τίποτα .. μιλάμε για την ίδια πτήση!!!
πάντως δεν με χρέωσαν αλλά χρειάστηκε να κάνω 2-3 τηλεφωνήματα στην Ισπανία που είναι η έδρα τους ...
 

tnt-4-

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
εσεισ τι προτινεται? λετε να κλεισς κατευθειαν απο την αεροπορικη εταιρια και μετα ξενοδοχειο απο σιτε του ιδιου? τι γνωμη εχετε για το booking.com??
 

G.TRISTANOS

New Member
Μηνύματα
1
Likes
0
Προσοχή στην edreams. Η τελική τιμή δεν είναι αυτή που φαίνεται στην αρχή. Ενώ δίνει κάποια έκπτωση, υπάρχει χρέωση κάρτας, ανάλογα με την κάρτα που θα χρησιμοποιήσετε, και μια επιπλέον αδιευκρίνιστη χρέωση, που φαίνεται στο τελικό ποσό. Αν το σύνολο είναι λιγότερο από τις τιμές που βρίσκετε αλλού, συνεχίστε. Το εισητήριο θα κλείσει κανονικά.
 

ksenos101

New Member
Μηνύματα
1
Likes
0
καλησπερα ειμε καινουργιος εδω και αγανακτησμενος οι ανθρωποι εινε ψευτες ακυρωσα εισητιριο την ιδια ημερα και ασε να παρω τηλ εκανα 2 ωρες δεν το σηκωναν εστειλα mail και μου εγραψαν συγνωμη γεια την καθηστεριση των χρηματων τα χρηματα τα πηρανε αμεσωσ απο την καρτα εχει 10 μερες και με κοροιδευουν δεν ξερω τι να κανω να παω στην διωξη ηλεκτρονικου εγληματος
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.130
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom