Μην αγχώνεστε. Είναι αυτοματοποιημένο μήνυμα.Γεια σας.Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση.Εχω εκτυπωσει τα boarding pass για την πτηση που θα πραγματοποιησω την επομενη εβδομαδα.Γραφει πανω (τον αριθμο κρατησης ,τον αριθμο πτησης ,τα δυο αεροδρομια αναχωρησης και αφιξης και εναν αριθμο για τον καθενα μας απο τα τεσσερα ατομα seq no 46-seq no 47-seq no 48-seq no 49).Ενω τα ειχα εκτυπωσει 13 μερες πριν την πτηση μετα απο 2-3 μερες μου εστειλε η rain air e mail στο οποιο λεει να κανω on line check in απο 15 μερες εως 4 ωρες πριν την πτηση.Ειναι καποιο τυπικο μηνυμα που το στελνουν σε ολους η κατι δεν εκανα καλα...
ευχαριστω για τη βοηθεια , απλα φοβαμαι και το ενδεχομενο να εχει τραβηξει τα λεφτα , χωρις να εχει κανει καν τη κρατηση, λογω του οτι η καρτα ειναι χρεωστικη...Δύσκολο να μαντέψουμε εμείς τι έχει συμβεί, μήπως να ρώταγες απευθείας την εταιρεία ή την τράπεζά σου;
ενταξει, ισως και να μη εχει τοση σημασια τ οτι η καρτα ειναι χρεωστικη, απλα φοβαμαι αυτο που ειπα και πανω, μην εχει παρει τα λεφτα και δεν εχει γινει η κρατηση... ευχαριστω και παλι..Δεν καταλαβαίνω γιατί το ότι η κάρτα είναι χρεωστική μπορεί να έχει σχέση με το οτιδήποτε.
Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να πας στην τράπεζα και να τσεκάρεις αν έγινε χρέωση. Αν έγινε χρέωση, τότε σίγουρα έγινε και κράτηση.ενταξει, ισως και να μη εχει τοση σημασια τ οτι η καρτα ειναι χρεωστικη, απλα φοβαμαι αυτο που ειπα και πανω, μην εχει παρει τα λεφτα και δεν εχει γινει η κρατηση... ευχαριστω και παλι..