οχι φυσικα....Θέλω να ρωτήσω αν πειράζει που θα εκτυπωσω τα εισητηρια με ασπρομαυρο εκτυπωτη και όχι με εγχρωμο. Φαντάζομαι πως δεν πειράζει αλλα το ρωτάω για να ειμαι σίγουρος. Μ΄ αυτη τη ryanair ποτε δε ξέρεις...
Μόνο με έγχρωμο laser, ποιότητας 2400 dpi και άνω, σε χαρτί 100 γραμμαρίων.Θέλω να ρωτήσω αν πειράζει που θα εκτυπωσω τα εισητηρια με ασπρομαυρο εκτυπωτη και όχι με εγχρωμο. Φαντάζομαι πως δεν πειράζει αλλα το ρωτάω για να ειμαι σίγουρος. Μ΄ αυτη τη ryanair ποτε δε ξέρεις...
Εγώ πάντως κάθε τύπου ηλεκτρονικό εισιτήριο για καλό και για κακό το στέλνω με e-mail στον εαυτό μου ώστε να το έχω στη διάθεσή μου στα Mail μου και να το τυπώνω από όπου κι αν βρίσκομαι, σε περίπτωση που χαθεί.Παιδια μια ερωτηση....αν εκτυπωσω τα εισητηρια...αφου βαλω τα στοιχεια κ αυτα...μετα αμα τυχον χασω τις Α4 που τα εχω μπορω να τα ξαναεκτυπωσω...??
καλό αυτό που κάνεις αλλά και να μην το κάνει κάποιος αυτό με την Ryanair μπορεί οποιαδήποτε στιγμή(15 ημέρες μέχρι και 4 ώρες πριν την πτήση) να μπει και να τυπώσει το εισιτήριο σε ένα μαγαζί που έχει internet όπου και αν βρίσκεται.Εγώ πάντως κάθε τύπου ηλεκτρονικό εισιτήριο για καλό και για κακό το στέλνω με e-mail στον εαυτό μου ώστε να το έχω στη διάθεσή μου στα Mail μου και να το τυπώνω από όπου κι αν βρίσκομαι, σε περίπτωση που χαθεί.
ιδια διαδικασια ακριβως...
No fee applies to payments by:
MasterCard Prepaid in all markets (excludes flights originating from the following countries - U.K, Ireland, Italy, Germany & Spain.)
Προφανως κ κανεις απ'τους παραπανω λογους δεν ισχυει γιατι εχω επαναλαβει τη διαδικασια πανω απο 20 φορες με ολα τα πεδια σωστα και το υπολοιπο της καρτας ειναι τσεκαρισμενο και 2πλασιο απο τα απαιτουμενα...Payment Error
Your card payment could not be processed due to one of the below reasons. Please review the below issues and go back to the previous (Payment) page and resubmit:
You have mistyped the card number or some of the digits are missing go to the previous (Payment) page and resubmit.
The card type selected (e.g. Mastercard, Visa, Visa Electron) is invalid for the card number provided go to the previous (Payment) page and reselect.
You have incorrectly entered the card number into the cardholder name box or vice versa go to the previous (Payment) page and re-enter.
The billing address is incorrect- go to the previous (Payment) page and re-enter, ensuring the billing address matches the address on your card statement.