Aυτή η alpha είναι απελπισία πια. Αγορά καναπέ από ikea.gr τη προηγούμενη εβδομάδα, πέφτει η πρώτη δόση με συναλλαγή με πόντους Χ1. Τηλέφωνο σήμερα και η απάντηση αυτοί δε βλέπουν ΙΚΕΑ αλλά housemarket επωνυμία όντως ενώ στο mail λέει IKEA (HOUSEMARKET A.E.). στην απόδειξη λέει σκέτο housemarket. Τους λέω δεν είναι δικό μου πρόβλημα αυτό εγώ πήρα από το ikea.gr και στους όρους σας αναγράφεται ξεκάθαρα ότι η προσφορά συλλογής πόντων ισχύει στα φυσικά και στο ηλεκτρονικό κατάστημα ΙΚΕΑ. Όχι εμείς δε γνωρίζουμε αν δε γράφει ΙΚΕΑ η συναλλαγή δεν έγινε μέσω της τράπεζας μου μιλήστε μαζί τους. Είμαι εγώ υποχρεωμένος να κάνω το μπαλάκι της λέω; Δε ξέρω η απάντηση μας είναι αυτή αν θέλετε στείλε στο τμήμα παραπόνων. Πρώτη φορά βλέπω τέτοια αντιμετώπιση σε δικό τους πρόβλημα γιατί εγώ προφανώς και δε φταίω. Έχει τύχει σε κάποιον άλλο;