Alpha bank bonus

barkour

Member
Μηνύματα
1.265
Likes
6.082
Ο Κωτσος στη Τσιμισκη, τις κυριακες δινει 1χ20 ποντους.
Αν παρω ηλ.θερμοσιφωνα με το <αλλαζω θερμοσίφωνα> ποσους ποντους θα παρω;
Α) χ20
Β) χ4 γιατι λογικα δε θα εχουν ηλιακο στο μαγαζι
Γ) χ10 λογω επιδοτησης 50%
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Ο Κωτσος στη Τσιμισκη, τις κυριακες δινει 1χ20 ποντους.
Αν παρω ηλ.θερμοσιφωνα με το <αλλαζω θερμοσίφωνα> ποσους ποντους θα παρω;
Α) χ20
Β) χ4 γιατι λογικα δε θα εχουν ηλιακο στο μαγαζι
Γ) χ10 λογω επιδοτησης 50%
Περσι με το "αλλαζω συσκευη" πηρα για κλιματιστικο χ10 στο αρχικο ποσο πριν την επιδοτηση και σχεδον δωρεαν η εγκατασταση. Αλλα δεν θα εχουν στο μαγαζι ηλιακο.
Επισης για το προγραμμα επιδοτησης υπολογιστων επεσε αγωνας δρομου να προλαβουμε νορμαλ τιμη την ιδια μερα που ξεκινησε πριν βγαλουν σε ελκυστικη τιμη τα σαπια
 

pan82

Member
Μηνύματα
744
Likes
960
Τον επομενο μηνα θα αγορασω μια λευκη συσκευη. Ο Κωτσος τη δινει 490 ευρω και σε σκρουτζομαγαζο με τα μεταφορικα κοστιζει 400.
Πολλα χρονια τωρα δεν κοιταζα αλλου για να παιρνω μιλια αλλα ειναι χαωδης η διαφορα και τα μιλια δεν αξιζουν οσο 100 ευρω κερδος κατα τη γνωμη μου. Τα μιλια τα χρυσοπληρωνουμε στον Κωτσο αν δεν εχει προσφορα πχ ×20 ως ×50.
Το ιδιο πιστευω εν μερει και για τον ΑΒ, πολυ ακριβοτερος σε πολλα προιοντα. Θα δοκιμασω για ενα διαστημα αλλαγη συνηθειων να δω αν αξιζει τον κοπο η υπερχρεωση για τα μιλια που δεν τα εξαντλω κιολας και απλα μαζευονται.
Λαθος σου αν το έκανες αυτό. Φυσικά και δε συμφέρει η αναλογία μιλιων που παίρνεις αν το προϊόν κάνει 100€ ακριβότερο στο κωτσόβολο. Οσες φορές έχω παρει συσκευές ειναι όταν θα γίνει δώρο ΦΠΑ η κάποια ειδική έκπτωση που τελικά έχω πάρει τη συσκευή που ήθελα φθηνότερα από το skroutz και με bonus πόντους ποτέ δεν έχω δώσει ευρω παραπάνω για αγορά από κωτσοβολο. Και βασιλόπουλο πχ πάντα θα πάρω επιλεγμένα αυτά τα οποία έχει σε προσφορά σε ίδιες τιμές με αλλα σούπερ γιατί φυσικά στα μη προσφοράς οι πόντοι είναι αστείοι σε σχέση με τη διαφορά τιμής.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Λαθος σου αν το έκανες αυτό. Φυσικά και δε συμφέρει η αναλογία μιλιων που παίρνεις αν το προϊόν κάνει 100€ ακριβότερο στο κωτσόβολο. Οσες φορές έχω παρει συσκευές ειναι όταν θα γίνει δώρο ΦΠΑ η κάποια ειδική έκπτωση που τελικά έχω πάρει τη συσκευή που ήθελα φθηνότερα από το skroutz και με bonus πόντους ποτέ δεν έχω δώσει ευρω παραπάνω για αγορά από κωτσοβολο. Και βασιλόπουλο πχ πάντα θα πάρω επιλεγμένα αυτά τα οποία έχει σε προσφορά σε ίδιες τιμές με αλλα σούπερ γιατί φυσικά στα μη προσφοράς οι πόντοι είναι αστείοι σε σχέση με τη διαφορά τιμής.
Απο εγγυτητα και συνηθεια μονο στον κωτσο και ΑΒ ψωνιζω. Αλλα ειναι λαθος τελικα.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.612
Likes
22.487
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Τον επομενο μηνα θα αγορασω μια λευκη συσκευη. Ο Κωτσος τη δινει 490 ευρω και σε σκρουτζομαγαζο με τα μεταφορικα κοστιζει 400.
Πολλα χρονια τωρα δεν κοιταζα αλλου για να παιρνω μιλια αλλα ειναι χαωδης η διαφορα και τα μιλια δεν αξιζουν οσο 100 ευρω κερδος κατα τη γνωμη μου. Τα μιλια τα χρυσοπληρωνουμε στον Κωτσο αν δεν εχει προσφορα πχ ×20 ως ×50.
Το ιδιο πιστευω εν μερει και για τον ΑΒ, πολυ ακριβοτερος σε πολλα προιοντα. Θα δοκιμασω για ενα διαστημα αλλαγη συνηθειων να δω αν αξιζει τον κοπο η υπερχρεωση για τα μιλια που δεν τα εξαντλω κιολας και απλα μαζευονται.
Εάν δεν υπάρχει προσφορά για έξτρα πόντους άξιους να τους εξαργυρωσεις σε εισιτήριο και να γλιτώσεις αρκετά χρήματα (πάνω απο 500€ σίγουρα), τότε δεν αξίζει ούτε για αστείο!
Γενικά όμως ο καθένας θα πρέπει να υπολογίζει τι κερδίζει με βάση τις ανάγκες του για να δει αν τον συμφέρει ή όχι. Τίποτα δεν είναι de facto.
 

Pel

Member
Μηνύματα
783
Likes
4.163
Ταξίδι-Όνειρο
Και πού δεν θέλω;
Θα πω μόνο ότι σε κάποια μαγαζιά στο Skroutz διαφέρουν οι όροι της εγγύησης, επειδή τα προϊόντα είναι μεν αυθεντικά, αλλά δεν προέρχονται από το επίσημο δίκτυο.
Απ' όταν την πάτησα με κινητό, τις ακριβές συσκευές τις αγοράζω από Κωτσο και άλλα αντίστοιχα, γιατί η διαφορά της τιμής αντιστοιχεί σε εγγύηση, προϋποθέσεις service κτλ που θα τις βρεις κάποτε μπροστά σου.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Θα πω μόνο ότι σε κάποια μαγαζιά στο Skroutz διαφέρουν οι όροι της εγγύησης, επειδή τα προϊόντα είναι μεν αυθεντικά, αλλά δεν προέρχονται από το επίσημο δίκτυο.
Απ' όταν την πάτησα με κινητό, τις ακριβές συσκευές τις αγοράζω από Κωτσο και άλλα αντίστοιχα, γιατί η διαφορά της τιμής αντιστοιχεί σε εγγύηση, προϋποθέσεις service κτλ που θα τις βρεις κάποτε μπροστά σου.
Αυτο δεν το ηξερα, ειμαι τελειως απειρη απο σκρουτζομαγαζα. Η αληθεια ειναι οτι πετιεμαι μια βολτα στο μαγαζι στην Σταδιου και εξυπηρετουμαι καλα και μετραει κι αυτο.
 

Pel

Member
Μηνύματα
783
Likes
4.163
Ταξίδι-Όνειρο
Και πού δεν θέλω;
Αυτο δεν το ηξερα, ειμαι τελειως απειρη απο σκρουτζομαγαζα. Η αληθεια ειναι οτι πετιεμαι μια βολτα στο μαγαζι στην Σταδιου και εξυπηρετουμαι καλα και μετραει κι αυτο.
Ο λόγος που οι κάθε είδους συσκευές είναι πιο φθηνές στα σκρουτζομάγαζα είναι κατά κανόνα γιατί προέρχονται από άλλα κανάλια και όχι από το επίσημο δίκτυο. Το επίσημο δίκτυο όμως, εκτός από την υπηρεσία της πώλησης, προσφέρει και τις υπηρεσίες μετά την πώληση, με κυριότερο το service.
Όταν χάλασε το κινητό που αγόρασα από τον Κωτσόβολο εντός εγγύησης, πήγα στο επίσημο κατάστημα επισκευής της Samsung και βρήκαν την αγορά καταχωρημένη με βάση τον αριθμό κινητού χωρίς καν να τους δείξω την απόδειξη αγοράς. Όταν είχε χαλάσει κινητό από σκρουτζομάγαζο, παρόλο που όταν το αγόρασα διαφήμιζε ότι παρέχει εγγύηση, service κτλ, με έβαζαν να στείλω το κινητό με δικά μου έξοδα δεν ξέρω που για επισκευή κτλ.
Από τότε αποφάσισα ότι τα μεγάλα θα τα αγοράζω από τον Κωτσόβολο, κι ας είναι πιο ακριβά, και θα μου μένουν και τα μίλια. Από σκρουτζομάγαζα αγοράζω πολύπριζα.
 

pan82

Member
Μηνύματα
744
Likes
960
Ο λόγος που οι κάθε είδους συσκευές είναι πιο φθηνές στα σκρουτζομάγαζα είναι κατά κανόνα γιατί προέρχονται από άλλα κανάλια και όχι από το επίσημο δίκτυο. Το επίσημο δίκτυο όμως, εκτός από την υπηρεσία της πώλησης, προσφέρει και τις υπηρεσίες μετά την πώληση, με κυριότερο το service.
Όταν χάλασε το κινητό που αγόρασα από τον Κωτσόβολο εντός εγγύησης, πήγα στο επίσημο κατάστημα επισκευής της Samsung και βρήκαν την αγορά καταχωρημένη με βάση τον αριθμό κινητού χωρίς καν να τους δείξω την απόδειξη αγοράς. Όταν είχε χαλάσει κινητό από σκρουτζομάγαζο, παρόλο που όταν το αγόρασα διαφήμιζε ότι παρέχει εγγύηση, service κτλ, με έβαζαν να στείλω το κινητό με δικά μου έξοδα δεν ξέρω που για επισκευή κτλ.
Από τότε αποφάσισα ότι τα μεγάλα θα τα αγοράζω από τον Κωτσόβολο, κι ας είναι πιο ακριβά, και θα μου μένουν και τα μίλια. Από σκρουτζομάγαζα αγοράζω πολύπριζα.
Απλα να ξέρετε ότι πάντα έχει σημασία αν η εταιρεία που αγοράσατε υπάρχει στην ελλαδα επίσημα η όχι. Πχ η samsung έχει πανευρωπαϊκη εγγύηση οπότε απ όπου και να αγοράσετε απευθύνεστε στην επίσημη αντιπροσωπεία που καλύπτει αγορασμένη συσκευή από οπουδήποτε. Η xiaomi για παράδειγμα δεν υπάρχει στην Ελλάδα έχει έναν αντιπροσωπο που καλύπτει μόνο τις αγορασμένες συσκευές μόνο από Ελλάδα και μόνο από τα επίσημα καταστήματα που στέλνει η ίδια συσκευές και βάζει και τρελό καπέλο πάνω στη τιμή. Οι σοβαρές εταιρείες πάντως με επίσημη αντιπροσωπεία στη χώρα καλύπτουν κάθε συσκευή απο οπουδήποτε αγοράστηκε Ευρωπαικα τουλάχιστον. Δικό τους προϊόν είναι άλλωστε αυτό έλειπε. Οποτε ο κανένας είναι ότι η εγγύηση καλύπτει από παντού με συγκεκριμένες δυστυχώς εξαιρέσεις
 

Pel

Member
Μηνύματα
783
Likes
4.163
Ταξίδι-Όνειρο
Και πού δεν θέλω;
Η διαφορά είναι ότι, αν είναι αγορασμένο από το επίσημο δίκτυο, η επίσημη αντιπροσωπεία παρέχει δωρεάν service κτλ εφόσον είναι εντός εγγύησης.

Αν είναι αγορασμένο εκτός δικτύου, αν είναι αυθεντικό η επίσημη αντιπροσωπεία (αν υπάρχει στην Ελλάδα) οφείλει να παράσχει service κτλ, αλλά επί πληρωμή, όχι δωρεάν είτε βρίσκεται εντός είτε εκτός εγγύησης. Δηλαδή η δωρεάν επισκευή εντός της εταιρικής εγγύησης αναγνωρίζεται ως υπηρεσία για προϊόν αγορασμένο από το επίσημο δίκτυο.

Δεν αποκλείεται να υπάρχει παροχή εγγύησης από τρίτο πωλητή που δεν εντάσσεται στο δίκτυο, αλλά αυτή θα είναι δική του εγγύηση, αυτός θα αναλαμβάνει δηλαδή τη διαδικασία της επισκευής, και όχι απαραιτήτως μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Η διαφορά είναι ότι, αν είναι αγορασμένο από το επίσημο δίκτυο, η επίσημη αντιπροσωπεία παρέχει δωρεάν service κτλ εφόσον είναι εντός εγγύησης.
Αν είναι αγορασμένο εκτός δικτύου, αν είναι αυθεντικό η επίσημη αντιπροσωπεία (αν υπάρχει στην Ελλάδα) οφείλει να παράσχει service κτλ, αλλά επί πληρωμή, όχι δωρεάν είτε βρίσκεται εντός είτε εκτός εγγύησης. Δηλαδή η δωρεάν επισκευή εντός της εταιρικής εγγύησης αναγνωρίζεται ως υπηρεσία για προϊόν αγορασμένο από το επίσημο δίκτυο.
Δεν αποκλείεται να υπάρχει παροχή εγγύησης από τρίτο πωλητή που δεν εντάσσεται στο δίκτυο, αλλά αυτή θα είναι δική του εγγύηση, αυτός θα αναλαμβάνει δηλαδή τη διαδικασία της επισκευής, και όχι απαραιτήτως μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας.
Εχω παρει ipad απο Amazon, καθολου δεν εψαξα το δικτυο, γιατι δεν παιζει ρολο το δικτυο για την εγγυηση αλλα μονο ο σειριακος αριθμος, κατι που το επιβεβαιωσα. Περνας τον σειριακο αριθμο στη σελιδα τους και σου λεει ποση εγγυηση εχεις.
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.124
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom