• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Alitalia Alitalia και χαμένες αποσκευές

Manos

Member
Μηνύματα
261
Likes
283
...... Αλίμονο αν σε κάθε πτήση της ΑΖ χάνονταν αποσκευές!!!

Ε, ναι, αυτό είναι το ζουμί.
Σιγά μη βγάλουμε στατιστικά συμπεράσματα σε ένα φόρουμ που έχει λίγο πάνω από 2000 μέλη.
Αφού η στατιστική λέει πως η Αλιτάλια χάνει 2 βαλίτσες σε κάθε χίλιους επιβάτες, ακόμα και αν όλα τα μέλη του Φόρουμ είχαν ταξιδέψει με αυτή την εταιρεία, μόνο τέσσερεις από αυτούς θα είχαν χάσει τη βαλίτσα τους.
Αν τώρα σκεφτείς πόσοι από τα μέλη έχουν χρησιμοποιήσει την Αλιταλια (και πόσα είναι τα ενεργά μέλη του φόρουμ) τότε καταλήγουμε σε … στατιστικό σίγουρο λάθος. :roll:

Οπότε, αγαπητέ thanosth, συμπέρασμα δεν πρόκειται να βγει, αλλά από την άλλη, μας έδωσες τη δυνατότητα να απολαύουμε για άλλη μια φορά τους υπέροχους διάλογους μεταξύ διακεκριμένων και ακατανόμαστων μελών! :bleh: :D


Εγώ παντως θα πάω να αγοράσω τις ωραίες μου χειραποσκευές γιατί δεν έχω καμία όρεξη να είμαι ο ένας από τους δυο που βρίζουν την τύχη τους σε κάθε χιλιάδα επιβατών της .. ακατονόμαστης!


:D
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.975
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
με επίσημα στοιχεία η ΚΛΜ ΕΙΝΑΙ χειρότερη και όμως γνωστοί μου τη θεωρούν σουπερ εταιρεία. κανένας δεν λέει το παραμικρό αρνητικό γι αυτή μια και τη χρησιμοποιούμε όλοι πολύ λίγο.
Ε, όχι και όλοι, υπάρχουμε εδώ και κάποιοι που τη μποϊκοτάρουμε.... :)

[ Sorry για το off-topic ]
 

libi

Member
Μηνύματα
36
Likes
8
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Γυρος του κοσμου
3 επιβάτες και 5 αποσκευες. Η 1η βαλίτσα 3 μέρες μετά, η 2η 17 μέρες μετά, η τρίτη 18 μέρες μετά η 4η 19 μέρες μετά και η 5η 2 μήνες μετά διαλυμένες οι 3 και με πράγματα να λείπουν. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί τόση υποστήριξη στην Alitalia και μόνο σε αυτή από όλες τις άλλες εταιρίες? Μόνο αν δούλευα θα είχα τέτοια καούρα να την υποστηρίξω!
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.524
Likes
9.556
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
3 επιβάτες και 5 αποσκευες. Η 1η βαλίτσα 3 μέρες μετά, η 2η 17 μέρες μετά, η τρίτη 18 μέρες μετά η 4η 19 μέρες μετά και η 5η 2 μήνες μετά διαλυμένες οι 3 και με πράγματα να λείπουν. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί τόση υποστήριξη στην Alitalia και μόνο σε αυτή από όλες τις άλλες εταιρίες? Μόνο αν δούλευα θα είχα τέτοια καούρα να την υποστηρίξω!
γιατί όπως είπε και ο madman με πάει τσάμπα business. να φτυσω εκει που τρώω?:haha::haha:
μην την ξαναπάρεις, δικό σου θέμα. πάρε ΚΛΜ να δεις το φως σου.
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.461
Likes
17.545
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Ο topic starter ζήτησε να κλειδωθεί το θέμα.

Ευχαριστούμε που παίξατε μαζί μας. :)
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.493
Likes
8.056
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
από το σάιτ της εταιριας οδηγίες προς επιβάτες με χαμένες αποσκευές:
Ζημία ή απώλεια αποσκευής

Εάν η αποσκευή σας υποστεί ζημία ή απωλεσθεί κατά την διάρκεια του ταξιδίου σας, αποτανθείτε κατά την άφιξή σας και πριν απομακρυνθείτε από το αεροδρόμιο, στο Τμήμα Lost & Found του αεροδρομίου, όπου μπορείτε να υποβάλλετε επίσημη διαμαρτυρία. Το Τμήμα Lost & Found θα συντάξει και θα σας χορηγήσει την σχετική Δήλωση Baggage Irregularity Report (PIR).

Ζημία αποσκευής
Εάν η αποσκευή σας υπέστη ζημία, πρέπει να αποστείλλετε με συστημένη επιστολή έγγραφη διαμαρτυρία στο αρμόδιο Γραφείο Customer Relations (Σχέσεις Πελατών), εντός και όχι πέρα των 7 ημερών από την ημερομηνία σύνταξης του Baggage Irregularity Report (PIR), με τα ακόλουθα:
την Δήλωση Baggage Irregularity Report (PIR) που σας χορηγήθηκε στο αεροδρόμιο
το αεροπορικό σας εισιτήριο
το απόκομμα της αποσκευής που υπέστη ζημία
Υπάρχει επιπλέον δυνατότητα παραλαβής από την οικία σας της αποσκευής που υπέστη ζημία και των σχετικών ως άνω εγγράφων από το κατάστημα με το οποίο έχουμε ειδική συμφωνία.
Για πληροφορίες/διευκρινήσεις σχετικά με την παραπάνω διαδικασία επιδιόρθωσης ή αντικατάστασης της αποσκευής σας, αποτανθείτε στο αρμόδιο Γραφείο Customer Relations (Σχέσεις Πελατών) ως ακολούθως:
Customer Relations (Σχέσεις Πελατών)
Discover the World Marketing / Alitalia S.p.A.
Κύπρου 151
164 51 Αργυρούπολη
Αθήνα
Tηλ: +30 2109988802
Fax: +30 2109600941
E-mail: [email protected]

Μερική απώλεια περιεχομένου αποσκευής ή ζημία περιεχομένου αποσκευής
Σε περίπτωση απώλειας αντικειμένων από την αποσκευή σας ή ζημίας αντικειμένων αυτής, πρέπει να αποστείλλετε, με συστημένη επιστολή, έγγραφη διαμαρτυρία στο αρμόδιο (ως άνω) Γραφείο Customer Relations (Σχέσεις Πελατών), εντός και όχι πέρα των 7 ημερών από την ημερομηνία σύνταξης του Baggage Irregularity Report (PIR), μαζί με:
την Δήλωση Baggage Irregularity Report (PIR) που σάς χορηγήθηκε στο αεροδρόμιο
το αεροπορικό σας εισιτήριο
το απόκομμα της αποσκευής
την αναλυτκή λίστα των αντικειμένων που κατά δήλωσή σας απωλέσθησαν ή υπέστησαν ζημία μαζί με τα σχετικά έγγραφα που να αποδεικνύουν τη ζημία
αντίγραφο της καταγγελίας στην αστυνομία για τα αντικείμενα που δηλώσατε απωλεσθέντα.
Απώλεια αποσκευής
Σε περίπτωση που δεν παραλάβετε την αποσκευή σας κατά την άφιξή σας στο αεροδρόμιο και κατόπιν σύνταξης της Δήλωσης Bagagge Irregularity Report (PIR), θα επικοινωνείτε με το Τμήμα Lost & Found του αεροδρομίου στα τηλέφωνα 2103568120/2103568349.

Εάν δεν έχει εντοπισθεί η αποσκευή σας μετά την παρέλευση 5 ημερών από την σύνταξη της Δήλωσης Bagagge Irregularity Report, πρέπει να αποστείλλετε με συστημένη επιστολή στο αρμόδιο (ως άνω) Γραφείο Customer Relations (Σχέσεις Πελατών) όσο το δυνατό συντομότερα, τα ακόλουθα έγγραφα:

αναλυτική λίστα περιεχομένου για κάθε μή παραδοθείσα αποσκευή
το αεροπορικό σας εισιτήριο και την απόδειξη πληρωμής υπέρβαρου (εφ'όσον υπάρχει)
το απόκομμα της μη παραδοθείσης αποσκευής
την Δήλωση Baggage Irregularity Report (PIR) που σάς χορηγήθηκε από το Τμήμα Lost & Found στο αεροδρόμιο.
Οι πληροφορίες που υπάρχουν στην Δήλωση Baggage Irregularity Report (PIR) έχουν εισαχθεί στο WorldTracer, ένα αυτοματοποιημένο σύστημα εντοπισμού που σάς επιτρέπει να ενημερώνεστε για τις εξελίξεις σχετικά με την ανεύρεση της αποσκευής σας.

Για όποιες αξιώσεις συνεπεία της καθυστερημένης παράδοσης της αποσκευής πρέπει να αποσταλλεί με συστημένη επιστολή έγγραφη διαμαρτυρία στο αρμόδιο (ως άνω) Γραφείο Customer Relations (Σχέσεις Πελατών) εντός και όχι πέρα των 21 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της αποσκευής. Στην έγγραφη διαμαρτυρία πρέπει να συμπεριλαμβάνονται τα αποδεικτικά έγγραφα σε πρωτότυπο των εξόδων αγορών συνεπεία της καθυστερημένης παράδοσης της αποσκευής.
Για όποιες αξιώσεις συνεπεία ζημίας αποσκευής/μερικής απώλειας περιεχομένου αποσκευής που παραδόθηκε με καθυστέρηση πρέπει να αποσταλλεί με συστημένη επιστολή έγγραφη διαμαρτυρία στο αρμόδιο (ως άνω) Γραφείο Customer Relations (Σχέσεις Πελατών) εντός και όχι πέρα των 21 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της αποσκευής. Στην έγγραφη διαμαρτυρία πρέπει να συμπεριλαμβάνονται τα αποδεικτικά έγγραφα σε πρωτότυπο της ζημίας/μερικής απώλειας περιεχομένου της αποσκευής σας.
Πηγή:
Alitalia - Ξ–Ξ·ΞΌΞ―Ξ± Ξ� Ξ±Ο€ΟŽΞ»Ξ΅ΞΉΞ± αποσκΡυΞ�Ο‚
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.493
Likes
8.056
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
η αποσκευή μου έφτασε κανονικά στο Ελ Πρατ της Βαρκελώνης και την παρέλαβα χωρίς κανένα άλλο παρατράγουδο.

Επίσης και οι 2 πτήσεις Θεσ/νίκη-Ρώμη και Ρωμη-Βαρκελώνη έγιναν κανονικά χωρίς καμία ανωμαλία!:cool:
Adeu!
(παω να φάω τάπες :lol: στην Πασέι ντε Γκράσια:cool:)
 

Crash

Member
Μηνύματα
24
Likes
3
Επόμενο Ταξίδι
κάπου κοντά
Ταξίδι-Όνειρο
Νορβηγία
Μία φορά ταξίδεψα με Alitalia,(ήταν με ενδιάμεση στάση άρα δύο απογειώσεις) αλλά δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα.
Το αεροπλάνο στην ώρα του, το προσωπικό πολύ εξυπηρετικό, οι αποσκευές εκεί που έπρεπε να είναι.
Εντάξει, από πολυτέλειες ούτε είχε αλλά ούτε με αφορούσαν ιδίως σε ταξίδι 2-3 ωρών.
Αν και αρχικά είχα ενδοιασμούς για συνέπεια + αποσκευές, τελικά δεν υπήρξε κανένα σημαντικό πρόβλημα.
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Όλα καλά λοιπόν!

Περιμένουμε την επόμενη δυνατή προσφορά της Αλιτάλια! :clap:
 

monter

Member
Μηνύματα
130
Likes
5
Επόμενο Ταξίδι
ΒΕΡΟΛΙΝΟ-ΓΛΑΣΚΩΒΗ
Ταξίδι-Όνειρο
ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ-Ν.ΖΗΛΑΝΔ
ΠΗΓΑ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΜΕΣΟ ΡΩΜΗΣ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΑΛΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ Ο ΙΒΑΛΙΤΣΕΣ ΒΓΗΚΑΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΘΙΚΤΕΣ.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.744
Μηνύματα
910.747
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom