• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Aegean Airlines Aegean Bonus Visa

Elena2508

Member
Μηνύματα
1.247
Likes
4.328
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
N. Υόρκη
Η αληθεια ειναι οτι ο ορος ειναι ανακοινωμενος απο την τραπεζα εδω και λιγα χρονια, κατι που μας θυρυβησε τοτε στο φορουμ. Οταν καποιος παιρνει μια καρτα συναινει στους ορους, οποτε δεν ισχυει το "δεν ηξερα" γι αυτους, αφου οφειλει να διαβαζει τα "ψιλα γραμματα".
Άμα τον βρεις αυτόν τον όρο να μας τον στείλεις....
Εγώ γιατί μαζεύω από την πρώτη μέρα πόντους με την νέα μου κάρτα aegean από όλες τις επιχειρήσεις;
Δες τι βρήκε πιο πάνω ο @adiaforos για την αναστολή συλλογής πόντων από μη συνεργάτες του προγράμματος:
"Για να συλλέγεις πόντους από μη συνεργάτη του προγράμματος αρκεί μία εξαργύρωση σε συνεργάτη εντός 24 μηνών".
Δηλαδή 6 μήνες δεν έκανε συναλλαγή ούτε σε έναν συνεργάτη του προγράμματος για να μαζέψει πόντους;
Ο άνθρωπος έχει την κάρτα 6 μήνες. Πότε έπρεπε να κάνει την εξαργύρωση αφού δεν πέρασαν οι 24 μήνες;
Δεν βγάζει κανένα νόημα όλο αυτό που του έγινε!
 

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
546
Likes
2.801
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
Καλημέρα σας, μια ερώτηση παρακαλώ (δηλώνω άσχετος). Έχω την premium Aegean bonus visa από τον Μάρτιο φέτος. Δεν είχα ασχοληθεί ιδιαίτερα, αλλά σήμερα παρατήρησα ότι στην εφαρμογή bonus της alpha bank έχω μόνο περίπου 2524 πόντους (οι 2000 ήταν νομίζω δώρο με την εγγραφή). Τόσο καιρό χρησιμοποιώ αποκλειστικά την νέα κάρτα για αγορές ιντερνετικές, σούπερ μάρκετ και όλες τις πληρωμές του νοικοκυριού. Μιλάμε για κάθε μήνα περίπου 600-1000 ευρώ και εννοείται ότι έχω βάλει αυτόματη εξόφληση.
Δεν θα έπρεπε να έχω περισσότερους πόντους bonus; Δεν ισχύει συνήθως το 1 ευρώ=1 πόντος (δεν έχω κάνει αγορές σε καταστήματα όπου δίνουν περισσότερους) ;

Κάτι δεν καταλαβαίνω, είναι θέμα χρόνου ή απλά δεν μου πιστώνονται οι πόντοι που αναλογούν στις αγορές μου;
Ευχαριστώ, Βασίλης
Καλησπέρα σας,
σε συνέχεια της ερώτησης μου προς την τράπεζα πήρα το παρακάτω μήνυμα.

"Σε απάντηση του ηλεκτρονικού μηνύματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προϋπόθεση για τη συλλογή Πόντων από μη συνεργαζόμενες με το Πρόγραμμα Bonus επιχειρήσεις είναι η Εξαργύρωση Πόντων εντός χρονικού διαστήματος είκοσι τεσσάρων (24) μηνών από την τελευταία εξαργύρωση. Εάν παρέλθει το εν λόγω χρονικό διάστημα, η δυνατότητα συλλογής Πόντων από μη συνεργαζόμενες με το πρόγραμμα Bonus επιχειρήσεις αναστέλλεται μέχρι την πραγματοποίηση οποιασδήποτε Εξαργύρωσης πόντων από τον Κάτοχο. Το αίτημα σας για πίστωση πόντων δεν δύναται να ικανοποιηθεί.".

Όπως είπαμε, τώρα προχωράμε. Ευχαριστώ για την βοήθεια σας.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.595
Μηνύματα
903.275
Μέλη
39.345
Νεότερο μέλος
vasilis .t

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom