Θα στείλω email στην Alpha Bank, να σας μοιράσει μίλια. Πολύ φίλοι μουΑπο ενα εισιτηριο δωρο. Εμπρακτα θελουμε.
Θα στείλω email στην Alpha Bank, να σας μοιράσει μίλια. Πολύ φίλοι μουΑπο ενα εισιτηριο δωρο. Εμπρακτα θελουμε.
Εγώ πάλι θα έλεγα ότι βάσει της νομοθεσίας περί προστασίας καταναλωτή, υποχρεούνται ή, έστω, «υποχρεούνται». Γι' αυτό και στη φόρμα του Συνηγόρου του Καταναλωτή (ανεξαρτήτως του πόσο αποτελεσματικός και γρήγορος είναι στην πράξη) υπάρχει πεδίο για προηγούμενο έγγραφο αίτημα που απηύθυνες στον προμηθευτή και αν και τι σου απάντησε.Δεν υποχρεουνται να απαντησουν. Δεν ειναι Δημοσιοι Υπαλληλοι για να υποχρεουνται δυστυχως.
Έτσι είναι. Ειδικά σε τράπεζες η διαδικασία της υποβολής παραπόνων εξετάζεται σοβαρά, γιατί δε θέλουν να προχωρήσει παραπέρα η υπόθεση, και φυσικά υποχρεούνται να δώσουν απάντηση.Εγώ πάλι θα έλεγα ότι βάσει της νομοθεσίας περί προστασίας καταναλωτή, υποχρεούνται ή, έστω, «υποχρεούνται». Γι' αυτό και στη φόρμα του Συνηγόρου του Καταναλωτή (ανεξαρτήτως του πόσο αποτελεσματικός και γρήγορος είναι στην πράξη) υπάρχει πεδίο για προηγούμενο έγγραφο αίτημα που απηύθυνες στον προμηθευτή και αν και τι σου απάντησε.
Τέσπα, θεωρητική συζήτηση. Εγώ είπα να στείλει email, γιατί ως γνωστόν scripta manent, και αυτός που θα απαντήσει εγγράφως θα σκεφτεί τριπλά πριν γράψει ό,τι ναι, σε σχέση με έναν υπάλληλο σε τηλεφωνικό κέντρο, που μπορεί να είναι αδαής, άσχετος και πολλά άλλα.
Είναι σαν να τα πήραμε όλοι μαςΤΑ ΚΑΤΑΦΈΡΑΜΕ πατριωωωωτες...
Έβγαλα άκρη τελικά με ένα κατεβατό email που έστειλα πρωί πρωί με την τσίμπλα στο μάτι.
Να πω την αμαρτία μου, όσο γκρινιάρης και να είμαι, με το email της Alpha Bank πάντα βρίσκω άκρη σε ότι χρειάζομαι.
Δεν μπορούσα να το πιστέψω ότι δεν θα έβγαζα άκρη.. Με είχε πάρει από κάτω.
Ευχαριστώ όλους όσους μπήκαν στο κόπο να ασχοληθούν με την γκρίνια μου.
Φαινεται πως επειδη εγινε λαθος με την καταχωρηση των ποντων κατα τη στιγμη της αγορας με την Aegean bonus visa, οταν τους προσθεσαν αργοτερα χειροκινητα το συστημα δεν τους βλεπει σαν αγορα απο την Aegean Visa και επομενως δεν βλεπει τους υπο μετατροπη ποντους.Νεό επεισόδιο με τους πόντους που δεν μετατρέπονται σε μίλια.
Σε αγορά στις 25/5 που θα έπρεπε να καταχωρηθούν πόντοι χ4 μου έβαλαν χ1. Τηλεφώνησα κλασικά στην Alpha και σήμερα μου έβαλαν τους υπόλοιπους πόντους. Όταν όμως επιχείρησα να τους μετατρέψω σε μίλια, η εφαρμογή της Aegean δεν τους "βλέπει".
Σε νέο τηλεφώνημα στην Alpha μου είπαν να περιμένω 1 μέρα μήπως και δεν έχουν ενημερωθεί τα συστήματα (χαχαχα) και αν δεν έχει διορθωθεί το πρόβλημα να τους ξαναπάρω αύριο.
Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν.
Έτσι ακριβώς είναι. Αν και οι έξτρα πόντοι φαίνεται να έχουν μπει στην Aegean Visa το σύστημα της Aegean δεν τους βλέπει σαν να είχαν μπει στην απλή bonus.Φαινεται πως επειδη εγινε λαθος με την καταχωρηση των ποντων κατα τη στιγμη της αγορας με την Aegean bonus visa, οταν τους προσθεσαν αργοτερα χειροκινητα το συστημα δεν τους βλεπει σαν αγορα απο την Aegean Visa και επομενως δεν βλεπει τους υπο μετατροπη ποντους.
Εχω την εντυπωση πως με την αλλαγη που εκαναν η κατασταση θα γινει μπαχαλο με το ποιοι ποντοι θα μετατρεπονται σε μιλια και ποιοι οχι. Χρονο να εχουμε να τους κυνηγαμε.
καλο ειναι να ξερουμε που μπορουμε να στειλουμε και εμεις !!!Είναι σαν να τα πήραμε όλοι μας
Απορία - στο customersrelations το έστειλες ; Για την περίπτωση που συμβεί κ σ εμάς .. στο έλυσαν κ αυθημερόν ;