Aegean Airlines Aegean Bonus Visa

poised

Member
Μηνύματα
1.058
Likes
8.860
Υπάρχει πάντα μία απομακρυσμένη πιθανότητα να συμβαίνει κάτι που κανείς δεν είχε σκεφτεί και κανείς δεν είχε προσέξει και κάποιος που είναι ή ξέρει το κατάλληλο άτομο για να το φτιάξει και επιπλέον ενδιαφέρεται να το κάνει, το βλέπει τυχαία γραμμένο δημόσια και τελικά διορθώνεται. Έχει τόσα πολλά υποθετικά αυτή η πρόταση που κουράστηκα και να την γράψω.

Το φόρουμ είναι για να ενημερωνόμαστε όλοι, ακόμα και από τις τρύπες του συστήματος. Αλλιώς όποιος ανακαλύπτει κάτι το κάνει γαργάρα και το κρατάει για τον εαυτό του και αντίστοιχα δεν μαθαίνει από τους υπόλοιπους. Δεν γίνεται όμως την μια να ψέγεται τους άλλους για κάτι που επωφελείται και ο ίδιος και μάλιστα με μία δική του αφαιρετική λογική και από την άλλη να μην του αρέσει η κριτική σε αυτό.

Θα είχα σταματήσει εκεί, αλλά όταν βλέπω γραμμένο στην ίδια παράγραφο "υπάρχει λινκ αλλά ξέρεις τι, όχι δεν θα στο δώσω γιατί προτιμώ να με αμφισβητείς" λες και ήταν απομαγνητοφώνηση κακής παράστασης, η μόνη απάντηση που μπορώ να σκεφτώ είναι τρολάρισμα. Πολύ περισσότερο όταν μετά από όλο αυτό "αποφασίσαμε" ότι τελικά δε μιλάγαμε καν για την άλφα. Το τελευταίο έτσι και το έκανε κάποιος σε σχολική τάξη θα οδηγούσε σε ομαδικό φατούρο για συμμόρφωση.

Το έγραψα πιο αναλυτικά απ' ότι χρειαζόταν για να εξηγήσω την (τρολο) συμπεριφορά μου και ελπίζω και ο tatooine να καταλάβει που πήγε το πράγμα στραβά. Για εμένα έχει τελειώσει και αν οι mods αποφασίσουν πως το παρατράβηξα το σκοινί περιμένω μήνυμα ή τις επιπτώσεις.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Επειδη λιγο το χασα με τους ψευτες κ τις τελειες, θα ηθελα λιγο να σας δωσω μια εικονα, στο βαθμό που μπορω κ μου επιτρεπεται.
Για να βγει κατι παραγωγη εμπλεκονται πολλες διευθυνσεις σε εναν οργανισμο, συμβουλοι καθως κ τριτοι συνεργατες με εξειδικευση. Για την αποτελεσματικοτητα ενος συστηματος γινονται stress tests, UAT σεναρια και ετσι βγαινουν τυχον bugs. Οι τραπεζικοί ομιλοι επενδυουν σε υλοποιησεις εκατομυρια. Λετε να περιμενουν τι θα πει η καθε Μαρια σε καποιο φορουμ;
Επικοινωνιακα λαθη ναι, μπορει να γινουν. Αλλα τι ειναι, συνοικιακό μαγαζακι που θα ψαξει στα φορουμ να κλεψει την ιδεα;
Ουτε καν...
To IT και το product management σαφώς λείτουργούν όπως περιγράφεις. Περιμένω όμως από την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας να έχει και unit που αναζητά την εμπειρία πελάτη σε social media, forums, opinion polls κλπ. Στη δική μου εταιρία (που προφανώς δε θα αναφέρω, αλλά είναι εξίσου μεγάλη με τις τράπεζες), αυτό είναι αυτονόητο, αν και γίνεται σιωπηρά. Αν δεν το κάνει κι αυτό, και βασίζεται μόνο στο τι της λένε οι πελάτες στο τηλέφωνο, απλά δε λειτουργεί σωστά, μπορεί να έχει πολύ λάθος εικόνα για την εμπειρία των πελατών της.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.101
Likes
12.444
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
To IT και το product management σαφώς λείτουργούν όπως περιγράφεις. Περιμένω όμως από την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας να έχει και unit που αναζητά την εμπειρία πελάτη σε social media, forums, opinion polls κλπ. Στη δική μου εταιρία (που προφανώς δε θα αναφέρω, αλλά είναι εξίσου μεγάλη με τις τράπεζες), αυτό είναι αυτονόητο, αν και γίνεται σιωπηρά. Αν δεν το κάνει κι αυτό, και βασίζεται μόνο στο τι της λένε οι πελάτες στο τηλέφωνο, απλά δε λειτουργεί σωστά, μπορεί να έχει πολύ λάθος εικόνα για την εμπειρία των πελατών της.
Συμφωνώ σε αυτό και από εμπειρία δύο φορές έχουν επικοινωνήσει μαζί μου μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρίες (η μία αεροπορική, η άλλη ξενοδοχειακή) με προσωπικό μήνυμα για πράγματα που είχα γράψει στο φόρουμ του tripadvisor. Μάλιστα η μία μου έκανε κι ένα δώρο για την άποψη μου σε ένα συγκεκριμένο θέμα. Επίσης εδώ στο φόρουμ υπάρχει δημόσια απάντηση εταιρίας σε μήνυμα όπου εξέφραζα ένα παράπονο. Αλίμονο στις εταιρίες που δεν παρακολουθούν τις δημόσιες τοποθετήσεις των πελατών τους.
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.635
Likes
4.270
Επόμενο Ταξίδι
Κωνσταντινούπολη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Βολιβία
To IT και το product management σαφώς λείτουργούν όπως περιγράφεις. Περιμένω όμως από την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας να έχει και unit που αναζητά την εμπειρία πελάτη σε social media, forums, opinion polls κλπ. Στη δική μου εταιρία (που προφανώς δε θα αναφέρω, αλλά είναι εξίσου μεγάλη με τις τράπεζες), αυτό είναι αυτονόητο, αν και γίνεται σιωπηρά. Αν δεν το κάνει κι αυτό, και βασίζεται μόνο στο τι της λένε οι πελάτες στο τηλέφωνο, απλά δε λειτουργεί σωστά, μπορεί να έχει πολύ λάθος εικόνα για την εμπειρία των πελατών της.
Νομιζω το παραδειγμα ηταν πολυ συγκεκριμενο. Bug σε συστημα. Επιμενω κατι τετοιο οφειλεις να το εχεις εντοπισει μονος σου. Ειδικα αν μιλαμε για τετοια μεγεθη επιχειρισεων. Το feedback ικανοποιησης και την συνολικη εμπειρια χρησης ενος π.χ app εννοειται τη λαμβανεις υποψιν σου. Εξαλλουν αν μιλαμε για app υπαρχουν ετσι κ αλλιως reviews. Τελος παντων δεν εχει νοημα να το αναλυσουμε περαιτερω.
 

ANASTAPAP

Member
Μηνύματα
271
Likes
2.095
Ταξίδι-Όνειρο
ΟΠΟΥ ΠΕΤΑΕΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ..
Καλημέρα σε όλους,μήπως έχουμε κάποιο στοιχείο,πότε και αν κερδίζουμε επιπλέον μίλια με την Bonus Visa για κρατήσεις ενόψει του Πάσχα φέτος;
 

croce

Member
Μηνύματα
241
Likes
452
Αντικατέστησε κανείς πρόσφατα την παλιά μπλε σκούρα AEGEAN BONUS VISA με μια από τις 2 καινούργιες PREMIUM ή απλή AEGEAN BONUS VISA ;
Του μεταφέρθηκαν οι πόντοι-μίλια στην καινούργια;
Με την τράπεζα πλέον δε βγάζω ούτε άκρη ούτε μέση.

Επίσης δεν έχω αξιόπιστη απάντηση ( από την τράπεζα) στο ερώτημα , αν δικαιούμαι να κρατήσω την παλιά μπλε ( χωρίς συνδρομή) κάρτα και να προχωρήσω και στην έκδοση μιας από τις 2 νέες.
 

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.545
Likes
4.662
Αντικατέστησε κανείς πρόσφατα την παλιά μπλε σκούρα AEGEAN BONUS VISA με μια από τις 2 καινούργιες PREMIUM ή απλή AEGEAN BONUS VISA ;
Του μεταφέρθηκαν οι πόντοι-μίλια στην καινούργια;
Με την τράπεζα πλέον δε βγάζω ούτε άκρη ούτε μέση.

Επίσης δεν έχω αξιόπιστη απάντηση ( από την τράπεζα) στο ερώτημα , αν δικαιούμαι να κρατήσω την παλιά μπλε ( χωρίς συνδρομή) κάρτα και να προχωρήσω και στην έκδοση μιας από τις 2 νέες.
Για το πρώτο σκέλος, το είχα κάνει παλαιότερα, δεν είχα πρόβλημα.
Για το δεύτερο, δε δικαιούσαι, θεωρείται το ίδιο προϊόν, οπότε η αρχική κάρτα καταργείται.
 

George V

Member
Μηνύματα
89
Likes
42
Έχω κάνει αίτηση για νέα κάρτα premium. Εγκρίθηκε, υπέγραψα, την προηγούμενη Παρασκευή έστειλαν την κάρτα μου ήρθε μήνυμα αλλά η κάρτα ακόμα άφαντη.. κάνει άραγε μέρες να έρθει; ή να πω ότι χάθηκε; με τι μέθοδο την στέλνουν;
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.977
Likes
52.469
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Έχω κάνει αίτηση για νέα κάρτα premium. Εγκρίθηκε, υπέγραψα, την προηγούμενη Παρασκευή έστειλαν την κάρτα μου ήρθε μήνυμα αλλά η κάρτα ακόμα άφαντη.. κάνει άραγε μέρες να έρθει; ή να πω ότι χάθηκε; με τι μέθοδο την στέλνουν;
σε μας ο ταχυδρόμος περνάει κάθε 3 μέρες αλλά στους γονείς μου κάθε 12-14 μέρες.
 

oasisAthens

Member
Μηνύματα
316
Likes
218
Έχω κάνει αίτηση για νέα κάρτα premium. Εγκρίθηκε, υπέγραψα, την προηγούμενη Παρασκευή έστειλαν την κάρτα μου ήρθε μήνυμα αλλά η κάρτα ακόμα άφαντη.. κάνει άραγε μέρες να έρθει; ή να πω ότι χάθηκε; με τι μέθοδο την στέλνουν;
Σε εμένα έκανε περίπου 15 μέρες να μου έρθει. Στο τσακ ήμουν να δηλώσω απώλεια και επανέκδοση.
 

George V

Member
Μηνύματα
89
Likes
42
Οποτε φαντάζομαι δεν τις στέλνουν όταν λένε ότι τις στέλνουν, αλλά όταν μαζευτεί ένας αριθμός καρτών κάνουν μαζική αποστολή.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.145
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom