• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Αν το εισιτήριο εκδοθεί από την ΑΑ για την ΑΑ, η ΒΑ δεν παίρνει τιποτα και αντιστροφα. Αν ο αριθμός εισιτηρίου ξεκινάει με 001 είναι ΑΑ. Αν ξεκινάει με 125 είναι ΒΑ.
Αν η μία πουλήσει εισιτήριο για την άλλη, η ΒΑ θα πάρει το 51%.
Όχι, δεν είναι απλό codeshare όπως το περιγράφεις - to be fair, στο σύστημα κρατήσεων, έτσι φαίνεται.
https://www.aa.com/content/images/aboutUs/newsroom/jba_aa_ba_ib.pdfhttps://www.ft.com/content/f3a0852a-cb96-11df-a4f5-00144feab49aκλπ
 

Natalie_

Member
Μηνύματα
32
Likes
26
Code share εννοώ ότι βλέπεις έναν αριθμό πτήσης πχ ΒΑ1234 (συνήθως με 4 νούμερα) αλλά πραγματοποιείται από την ΑΑ123. Η ΑΑ123 είναι η ίδια πτήση με την ΒΑ1234. Η ΒΑ1234 είναι η codeshare πτήση της ΑΑ.

Το δεύτερο λινκ δε μου ανοίγει. Λέει πρέπει να κάνω εγγραφή.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.162
Likes
1.794
Πού τα ξεθάψατε αυτό το νήμα;;
Εννοείται με ΒΑ! Καλύτερο service, και εν πτήση και στο αεροδρόμιο.
Καλά, από το 2012 που έγραφε ότι έγραφε ο φίλος έχουν κλείσει αεροπορικές, έχουν έρθει άλλες, έχουν αλλάξει τα γεύματα, έχουν αλλάξει οι κανονισμοί αποσκευών, οι απευθείας προορισμοί... Δεν έχει νόημα να απαντάς το 2019...
 

Natalie_

Member
Μηνύματα
32
Likes
26
Έχει νόημα γιατί αναφέρομαι στο 2020 (και όχι 2019 που λες) και σε αυτούς που έχουν το ίδιο δίλλημα σήμερα ;)
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Code share εννοώ ότι βλέπεις έναν αριθμό πτήσης πχ ΒΑ1234 (συνήθως με 4 νούμερα) αλλά πραγματοποιείται από την ΑΑ123. Η ΑΑ123 είναι η ίδια πτήση με την ΒΑ1234. Η ΒΑ1234 είναι η codeshare πτήση της ΑΑ.

Το δεύτερο λινκ δε μου ανοίγει. Λέει πρέπει να κάνω εγγραφή.
Γνωρίζω πολύ καλά τι σημαίνει codeshare, δε χρειάζομαι εξηγήσεις. Επαναλαμβάνω για ακόμη μια φορά, αυτό δεν είναι απλά ένα codeshare μόνο.

Για το δεύτερο link, πάρε screenshot από την αρχή του άρθρου:
Screenshot_20200108-015758_FT.jpg
 

Natalie_

Member
Μηνύματα
32
Likes
26
Μα έγραψα παραπάνω για τη συμφωνία και το ποσοστό που παίρνει η κάθε αεροπορική ανάλογα με το ποιος πούλησε το εισιτήριο. Αυτό έχει να κάνει με το agreement που μου έστειλες.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Μα έγραψα παραπάνω για τη συμφωνία και το ποσοστό που παίρνει η κάθε αεροπορική ανάλογα με το ποιος πούλησε το εισιτήριο. Αυτό έχει να κάνει με το agreement που μου έστειλες.
Μα σε αυτό απαντάω. Κάνεις λάθος. Τα ποσοστά που έγραψες θα ίσχυαν αν ήταν απλά και μόνο ένα codeshare.
 

Natalie_

Member
Μηνύματα
32
Likes
26
Μα σε αυτό απαντάω. Κάνεις λάθος. Τα ποσοστά που έγραψες θα ίσχυαν αν ήταν απλά και μόνο ένα codeshare.
Δεν κάνω λάθος. Τα ποσοστά που έγραψα αφορούν μόνο τις δύο αεροπορικές. Το ότι είναι συναργάτες οι αεροπορικές δε σημαίνει ότι όποιο εισιτήριο και να πουληθεί θα μοιραστούν όλες τα κέρδη. Η μία πουλάει για την άλλη αλλά μοιράζονται τα κέρδη αυτή που έκδωσε το εισιτήριο και αυτή που πραγματοποιεί την πτήση. Δε βγάζει νόημα να πάρει πχ η Finnair μερίδιο της πίτας. Αν γίνει κάτι και χρειαστεί να κάνουν rebooking του επιβάτες σε άλλη αεροπορική, θα προτιμήσουν να τους στείλουν σε μία από τους συνεργάτες για να μην χάσουν τελείως τον ναύλο.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Δεν κάνω λάθος. Τα ποσοστά που έγραψα αφορούν μόνο τις δύο αεροπορικές. Το ότι είναι συναργάτες οι αεροπορικές δε σημαίνει ότι όποιο εισιτήριο και να πουληθεί θα μοιραστούν όλες τα κέρδη. Η μία πουλάει για την άλλη αλλά μοιράζονται τα κέρδη αυτή που έκδωσε το εισιτήριο και αυτή που πραγματοποιεί την πτήση. Δε βγάζει νόημα να πάρει πχ η Finnair μερίδιο της πίτας. Αν γίνει κάτι και χρειαστεί να κάνουν rebooking του επιβάτες σε άλλη αεροπορική, θα προτιμήσουν να τους στείλουν σε μία από τους συνεργάτες για να μην χάσουν τελείως τον ναύλο.
Και όμως, αυτό ακριβώς σημαίνει το revenue sharing agreement. Η λογική του αποσκοπεί στην προστασία από τον ανταγωνισμό ανάμεσα στις συγκεκριμένες εταιρίες. Αυτό που περιγράφεις ισχύει στις περιπτώσεις απλών codeshare, όταν π.χ. η Aegean πουλάει (390-stock) εισιτήρια για πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη που φέρουν κωδικό Α3 αλλά τελικά εκτελούνται από την Turkish Airlines.

Από το 2012 που ήταν το σχόλιο στο οποίο απάντησες, η Finnair έκτοτε έχει προσχωρήσει κι αυτή στο συγκεκριμένο Revenue Sharing Agreement (ως τέταρτη εταιρία μετά την American Airlines, British Airways και Iberia). Αυτό τη διαφοροποιεί από άλλους codeshare partners (π.χ. Qatar, Royal Jordanian, Qantas, LATAM) στο ότι ακριβώς θα εισπράξει ένα μέρος από το τίμημα (και όχι φυσικά τα κέρδη) των εισιτηρίων που θα πουληθούν σε όλο το εύρος της συμφωνίας (που περιλαμβάνει π.χ. και τις πτήσεις Ρώμη - Μαδρίτη - Νέα Υόρκη). Το ποιό μέρος θα λάβει κάθε εταιρία, παραμένει μυστικό, και (υποθέτω) αλλάζει ανάλογα με το ζεύγος αφτηρίας προορισμού - πιθανώς από το Ρώμη - Μαδρίτη - Νέα Υόρκη η Finnair να λαμβάνει μικρότερο μερίδιο απ΄ ότι από το Παρίσι - Ελσίνκι - Σικάγο.

Βέβαια, από το 2012 έχει αλλάξει και κάτι ακόμα: δεν είναι πια αυτό το μοναδικό revenue sharing agreement σε υπερατλαντικές πτήσεις, υπάρχει πλέον και αυτό του ομίλου Lufthansa με τη United.
 

Natalie_

Member
Μηνύματα
32
Likes
26
Προφανώς υπάρχουν κι άλλες συμφωνίες και alliances που δε νομίζω να υπάρχει λόγος να αναφερθούμε σε όλες. Και προφανώς μιλάμε για το σήμερα και όχι για το 2012.

"θα εισπράξει ένα μέρος από το τίμημα (και όχι φυσικά τα κέρδη) "

Τι σημαίνει αυτό; Είτε έχεις ποσοστό εισπράξεων, είτε δεν έχεις. Αν η ΑΑ πουλήσει εισιτήριο για δική της πτήση, οι άλλες δεν παίρνουν ούτε σεντ.

Έχει ξεφύγει η συζήτηση. Κάποιος ρώτησε για τη διαφορά όταν λέει ΒΑ και ΒΑ opertated by AA. Το σημαντικό είναι να ξέρει ο κόσμος ότι όταν έθρει η ώρα για τσεκ ιν πρέπει να πάει στα κάουντερ της "opertated by" εταιρίας. Έχει υπάρξει κόσμος που έχασε την πτήση επειδή περίμενε σε λάθος τέρμιναλ.
Όλα τα άλλα δεν αφορούν τους επιβάτες.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Προφανώς υπάρχουν κι άλλες συμφωνίες και alliances που δε νομίζω να υπάρχει λόγος να αναφερθούμε σε όλες. Και προφανώς μιλάμε για το σήμερα και όχι για το 2012.
Οι συμφωνίες όπως αυτή, που πέρασε από πολυετή διαδικασία έγκρισης από τις αρχές ανταγωνισμού σε ΗΠΑ και Ευρωπαϊκή Ένωση, είναι ελάχιστες.
Συμφωνίες codeshare και alliances υπάρχουν κι άλλες, όντως, αλλά αυτό δεν αφορά την παρούσα συζήτηση

"θα εισπράξει ένα μέρος από το τίμημα (και όχι φυσικά τα κέρδη) "

Τι σημαίνει αυτό;
Ότι μιλάμε για revenue sharing κι όχι για profit sharing. Το τι σημαίνει κέρδος το ξέρουμε ή να το αναπτύξουμε κι αυτό;

Είτε έχεις ποσοστό εισπράξεων, είτε δεν έχεις. Αν η ΑΑ πουλήσει εισιτήριο για δική της πτήση, οι άλλες δεν παίρνουν ούτε σεντ.
Αντε πάλι τα ίδια. Παίρνουν. Όσες φορές και να το γράψεις. Οι συνδέσεις Ευρώπη - Αμερική (μόνο αυτές) των συγκεκριμένων εταιριών είναι ειδική περίπτωση.

Έχει ξεφύγει η συζήτηση. Κάποιος ρώτησε για τη διαφορά όταν λέει ΒΑ και ΒΑ opertated by AA. Το σημαντικό είναι να ξέρει ο κόσμος ότι όταν έθρει η ώρα για τσεκ ιν πρέπει να πάει στα κάουντερ της "opertated by" εταιρίας. Έχει υπάρξει κόσμος που έχασε την πτήση επειδή περίμενε σε λάθος τέρμιναλ.
Όλα τα άλλα δεν αφορούν τους επιβάτες.
Ότι κι αν ρώτησε κάποιος το 2012, πίστεψέ με έχει πάψει πλέον να ενδιαφέρεται για απάντηση. Αυτό που συνέβη φέτος, ήταν ότι ξέθαψες ένα αρχαίο θέμα για να "διορθώσεις" κάτι που διάβασες, το οποίο όμως ήταν ακριβέστατο, απλά το αγνοούσες (και πιθανώς το αγνοείς ακόμα).

Και βέβαια, το που πάνε τα χρήματά μας μας ενδιαφέρει ως επιβάτες.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.653
Μηνύματα
906.431
Μέλη
39.403
Νεότερο μέλος
snapthreads9

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom