• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Βολιβία Βραζιλία Περού 3 μηνες απο το Rio De Janeiro στη Lima

PtK

Member
Μηνύματα
231
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
τα παντα ρει
Τα flamingos στη Laguna kollpa μας επετρεψαν να μοιραστουμε το χωρο μαζι τους.. και ετσι κοιμηθηκαμε διπλα στα φλαμινκος

ενας βοσκος με το μηχανακι του...εδω δεν εχουν πινακιδες τα μηχανακια αλλα και τα περισσοτερα των αυτοκινητων..
για κτεο ουτε συζητηση..
εδω η πολεοδομια ειναι κατι σαν την αμμο στο φεγγαρι για αυτους. αντε ψαξε βρεστους..οι μεν του δε...

DSC05126_resize.JPG
DSC05134_resize.JPG
DSC05135_resize.JPG
DSC05136_resize.JPG
DSC05137_resize.JPG
DSC05138_resize.JPG
DSC05141_resize.JPG
DSC05143_resize.JPG
DSC05145_resize.JPG
DSC05146_resize.JPG
DSC05148_resize.JPG
DSC05149_resize.JPG
DSC05150_resize.JPG
DSC05153_resize.JPG
DSC05155_resize.JPG
DSC05156_resize.JPG
DSC05157_resize.JPG
DSC05158_resize.JPG
DSC05159_resize.JPG
DSC05160_resize.JPG
DSC05161_resize.JPG
DSC05162_resize.JPG
DSC05164_resize.JPG
DSC05170_resize.JPG
DSC05181_resize.JPG
DSC05182_resize.JPG
DSC05184_resize.JPG
DSC05185_resize.JPG
DSC05186_resize.JPG
DSC05187_resize.JPG
DSC05188_resize.JPG
DSC05189_resize.JPG
DSC05190_resize.JPG
DSC05191_resize.JPG
DSC05192_resize.JPG
DSC05193_resize.JPG
DSC05194_resize.JPG
DSC05196_resize.JPG
 

PtK

Member
Μηνύματα
231
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
τα παντα ρει
και πηραμε το δρομο για το ψηλοτερο δρομο του πλανητη. καπου στο τερμα του ηταν ορυχεια τη δεκαετια του 70... τωρα χρονια πια εγκατελειμενα και κανενας δε ξερει ποτε ανεβηκε εκει οχημα τη τελευταια δεκαετια..
ηταν προκληση ..τα 5.800 μετρα ..

εδω καθως ο δρομος περναει αναμεσα στους 2 κωνους παιρνουμε τον κατω που ανεβαινει και αυτος..φαινεται πιο βατος..

ομως ειναι σαν να περπατας σε σταχτη..αφρατη..
το εδαφος σαθρο και ο δρομος στενος..οι ροδες της αριστερης μεριας βουλιαζουν και υπο την κλιση του δρομου προς τα εξω ,μας τραβανε προς το γκρεμο,

ειμαστε ηδη στα 5780μ

το αμμωδες εδαφος γεματο κοχυλια. οι μελετες λενε οτι εκει καποτε στα 6000 μετρα ηταν θαλασσα.. εξ ου και αυτη η αμμος θαλασσης παντου...
κανω να πηδηξω απο το αμαξι και χωνομαι ως τα γονατα στην αφρατη αμμο ..με το που σηκωνω το ενα ποδι η τρυπα που εχει δημιουργηθει γεμισε κιολας με αμμο.. παταω διπλα και ξαναχωνομαι μεχρι τα γονατα. . σε λιγο νυχτωνει .

εχω μαθει στη ζωη μου να μη περιμενω δευτερη ευκαιρια γιατι μπορει να αποβει μοιραια. αρα εχω μονο μια προσπαθεια να απεγκλωβισω το αμαξι . Βαζω τη Υ. να καθησει στο μπροστινο φτερο για αντιβαρο προς τα μεσα. τι να σου κανουν τα 47 κιλα ομως? ουτε ενα τσουβαλι τσιμεντο...
πρεπει να φερω το αμαξι στην ευθεια με το δρομο ... αρα πρεπει να το σηκωσω απο το πισω αριστερο λαστιχο. βαζω το γρυλο και τον μισοκαταπινει η αμμος.
δεν φτανει που το κρυο γινεται τσουχτρο καθως σουρουπωνει ειναι και το λιγοστο οξυγονο εκει που για πρωτη φορα ενιωσα οτι ενω γεμιζω τα πνευμονια μου με αερα δεν εχουν την καταλληλη περιεκτικοτητα σε οξυγονο. το 20.9% δεν υπαρχει εδω πανω..

και εχει και χειροτερα..για καθε τζουρα αερα που προσπαθω να παρω λαχανιασμενος το μονο που μου παρεχει η περιοχη ειναι υδροθειο που αναβλυζει απο τους λακους πιο περα... (αυτο που μυριζει σα κλουβιο αυγο στη περιοχη του ασπροπυργου ) και που βεβαια ειναι θανατηφορο σε δοσεις που δεν μπορει να ανεχτει και να διαχειριστει ο ανθρωπινος οργανισμος..
δουλευω 3-4 λεπτα και δεκα λεπτα στο καθισμα του οδηγου να ζεσταθω και να παρω ανασες απο μεσα...
σκαβω αυλακια με τα χερια δεξια και αριστερα των μπροστινων τροχων αλλα και των πισω ωστε να οδηγησω το αμαξι εκει θελοντας και μη και να μη με τραβηξει το βαρος του προς τα κατω αριστερα.
ξεφουσκωνω τα λαστιχα σε πιεση 14 psi Πισω και 16-17 μπροστα για να εχω τιμονι.
ετσι αυξανεται το πελμα και η προσφυση και μειωνεται το σπινιαρισμα .και μετα απο 4 ωρες ξεκιναω αργα μπροστα και το αμαξι με τη πρωτη προσπαθεια κινειται αργα και σταθερα μπροστα χωρις ιχνος οτι θελει να παει προς το γκρεμο. αν τραβαγε εστω και λιγο 4-5 ποντοι ηταν αρκετοι για να τραβηξουν το βαρος ακομη χαμηλοτερα στο ηδη μαλακο εδαφος και να θελει πολυ περισσοτερα για να βγει.. ειχα μια προσπαθεια και η μια ευωδωθει σε πληρη επιτυχια. .μολις το αμαξι ηρθε στην ευθεια και παραλληλα με το δρομο με αργες κινησεις οπισθεν δεκα μετρα σε σταθερο εδαφος. τα υπολοιπα 300-400 μετρα τα καναμε με τα ποδια . και βεβαια τα ελαστικα bridgestone με εφεραν πισω σε ολη τη διαδρομη 18 χλμ ξεφουσκωτα και με προσοχη οχι πανω απο 10 χλμ στις κοφτρες πετρες πιο κατω και στο βραχωδες τεραιν πιο κατω μεχρι το πρωτο σπιτι που ειχε ο ανθρωπος ενα κομπρεσερ και τα φουσκωσα. βουλκανιζατερ και βενζιναδικα δεν παιζουν σε αυτο το σημειο της γης αλλα τα βενζιναδικα στη βολιβια δεν εκτελουν χρεη βουλκανιζατερ,δεν εχουν κομπρεσερ οπως εδω .. τις 2 ρεζερβες τις ειχα ατοφιες για την επομενη περιπετεια σε λιγες μερες.

εκει λοιπον το αμαξι σε αυτο το υψομετρο και στο ρελαντι.. στο ψηλοτερο δρομο του κοσμου εκαιγε συμφωνα με τον υπολογιστη του αυτοκινητου 23 λιτρα τα 100. το αμαξι δε το εσβησα ποτε..
DSC05198_resize.JPG
DSC05199_resize.JPG
DSC05201_resize.JPG
DSC05202_resize.JPG
DSC05203_resize.JPG
DSC05204_resize.JPG
DSC05205_resize.JPG
DSC05206_resize.JPG
DSC05207_resize.JPG
DSC05208_resize.JPG
DSC05209_resize.JPG
DSC05210_resize.JPG
DSC05213_resize.JPG
DSC05214_resize.JPG
DSC05215_resizeaaa.jpg
DSC05216_resize.JPG
DSC05217_resize.JPG
DSC05218_resize.JPG
DSC05219_resize.JPG
DSC05220_resize.JPG
DSC05221_resize.JPG
DSC05223_resize.JPG
DSC05224_resize.JPG
DSC05225_resize.JPG
DSC05227_resize.JPG
DSC05229_resize.JPG
DSC05231_resize.JPG
DSC05232_resize.JPG
DSC05233_resize.JPG
DSC05234_resize.JPG
DSC05235_resize.JPG
DSC05236_resize.JPG
DSC05237_resize.JPG
DSC05238_resize.JPG
DSC05239_resize.JPG
DSC05240_resize.JPG
DSC05241_resize.JPG
DSC05242_resize.JPG
DSC05243_resize.JPG
DSC05244_resize.JPG
 

Attachments

Last edited:

PtK

Member
Μηνύματα
231
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
τα παντα ρει
και φτανουμε στο san fransisco..

:lol:
:lol:
:lol:


ετσι δειχνει απο μακρυα η γεφυρα στο δρομο για το san cristobal

ακομη και οι σφικτηρες στα συρματοσχοινα της ειναι λαθος τοποθετημενοι..

DSC05247_resize.JPG
DSC05257_resize.JPG
DSC05258_resize.JPG
DSC05259_resize.JPG
DSC05262_resize.JPG
DSC05263_resize.JPG
DSC05264_resize.JPG
DSC05265_resize.JPG
DSC05266_resize.JPG
DSC05267_resize.JPG
 

PtK

Member
Μηνύματα
231
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
τα παντα ρει
μια πολυ ωραια πολη για τα δικα τους δεδομενα παντα..που η ουρα στο βενιζναδικο φτανει τα 400 μετρα για τις νταλικες και τα 100 μετρα για τα ΙΧ.η διαδρομη μεχρι εδώ γινεται μεσα από απιστευτα τοπια μεσα σε μια λιμνη αλατος και παλι .αν πεσουν οι βροχες απλα χανεται ο δρομος και σπας το αμαξι..αφου η λιμνες είναι διασπαρτες από πετρες και βραχια που προεξεχουν..το gps δε βοηθαει πουθενα.πρεπει να εμπιστευτεις και τους τοπικους χαρτες και να αποφασιζεις επιτοπου από ποιο δρομο θα πας..

350 χρονων η εκκλησια.με ένα τεμπλο απιστευτο ολο από ασημι .η σκεπη φτιαγμενη από ξυλο κακτου και λασπη που την κρατα κοτετσοσυρμα.μεσα δεν εχουν τοιχογραφιες αλλα πινακες που θυμιζουν αναγεννηση.κουκλες απιστευτα βαμμενες εχουν παρει τη θεση του Εσταυρωμενου και τον υπολοιπων αγιων.η πολη φημιζεται για τα τεραστια αποθεματα της σε ασημι που την καθιστουν πρωτη στο κοσμο.αυτο το γεγονος ηταν αρκετο για να μετακινησουν ολοκληρη την πολη και την εκκλησια σε άλλο μερος για να μπορουν να σκαψουν για εξορυξη στο συγκεκκριμενο σημειο.

στο super mercado η coca στα πρασινα σακουλακια ειναι σε πρωτη ζητηση

σε ολη τη βολιβια δεν ειδα καροτσι σαν κι αυτο που εχουμε στο μυαλο μας για τα μωρα..
εδω τα μωρα του κουβαλανε μαζι με τα πραγματα στο καροτσι της οικοδομης.και παντα οι γυναικες
DSC05278_resize.JPG
DSC05279_resize.JPG
DSC05281_resize.JPG
DSC05282_resize.JPG
DSC05283_resize.JPG
DSC05284_resize.JPG
DSC05290_resize.JPG
DSC05294_resize.JPG
DSC05295_resize.JPG
DSC05302_resize.JPG
DSC05306_resize.JPG
DSC05307_resize.JPG
DSC05310_resize.JPG
 
Last edited by a moderator:

PtK

Member
Μηνύματα
231
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
τα παντα ρει
Κατηφοριζουμε νοτια προς την κοιλαδα των βραχων.η villa mar μας υποδεχεται με διοδια.για να διασχισεις την πολη αν εισαι ξενος πρεπει να πληρωσεις 10 Βs.

Αρχαια τειχη της προ-ινκα εποχης επανω στα βραχια ..

Ο "mitsus" ηθελε νερο και τον πηγα για ποτισμα..ελα όμως που δεν του εκανε καρδια να βγει μετα..τι χρυσε μου,τι καλε μου..τι SS4 …ειχε μουλαρωσει με τα μουτρα κατω..ευτυχως ειχε κατι πλιθες που στεγνωναν σε παρακειμενη μαντρα οποτε και τις πεταξα στο βουρκο και πατησε για να ανεβει..

DSC05316_resize.JPG
DSC05320_resize.JPG
DSC05321_resize.JPG
DSC05322_resize.JPG
DSC05323_resize.JPG
DSC05325_resize.JPG
DSC05326_resize.JPG
DSC05327_resize.JPG
DSC05328_resize.JPG
DSC05329_resize.JPG
DSC05330_resize.JPG
DSC05331_resize.JPG
DSC05332_resize.JPG
DSC05334_resize.JPG
DSC05335_resize.JPG
DSC05336_resize.JPG
DSC05338_resize.JPG
DSC05339_resize.JPG
DSC05340_resize.JPG
DSC05342_resize.JPG
DSC05344_resize.JPG
DSC05346_resize.JPG
 

PtK

Member
Μηνύματα
231
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
τα παντα ρει
και απο κει για το χωριο Miski unito

και παλι ξανα στο βενζιναδικο του san cristobal αφου η βενζινα δεν εφτανε για να συνεχισουμε..ατελειωτη η ουρα παλι..και να μη θελει να μου βαλει βενζινη στα μπετονια γιατι γραφουν οι καμερες..οποτε πηρα και γω δραστικα μετρα..
πηρα το αμαξι εξω απο το χωριο σε ενα λοφο ..και ..λυσιμο πλαστικων και αναρροφηση απο το ρεζερβουαρ μου στα αδεια μου μπετονια.. και σε δεκα λεπτα πηγα παλι πισω και του λεω ξαναγεμισε το τωρα αφου εχω αδειο ρεζερβουαρ.. εκει δε μπορουσε να μου αρνηθει και μου το γεμισε..

Αφου φουλαραμε τα μπετονια από το ρεζερβουαρ συνεχισαμε για την Colcha K..και απολαυσαμε την νυχτερινη οδηγηση μεσα στην ερημο salar de uyuni..εβλεπες μικρα φωτακια στο βαθος να τρεχουν σαν αστερια που πεφτουν στο διαστημα..ηταν οι τελευταιοι ταξιδευτες που πηγαιναν για κατακλιση σε καποιο κοντινο hostal.. οταν σιγουρευτηκα οτι δεν υπηρχαν αλλοι ταξιδευτες στην ερημο εστω και μιλια μακρυα
στο απολυτο σκοταδι εκλεισα και τα φωτα του αυτοκινητου και ...ηταν μια αξεχαστη εμπειρια που δε μπορεις να την κανεις πουθενα αλλου παρα εκει.. ναι...οδηγουσαμε με κλειστα τα ματια για αρκετη ωρα.. αλλωστε το τεραιν μας ειχε δειξει απο το πρωι οτι ηταν τοσο σκληρο που ουτε οι πασαλοι της σκηνης μπορουσαν να καρφωθουν μεσα στο σκληρο αλατι. στραβωναν η εσπαγε το πιο ανθεκτικο αλουμινιο 7075 της αεροναυπηγικης(καπου θα ανεβασω και το βιντεο καρφωματος των πασαλων που δεν μπηγονται μεσα με τιποτε)

Δεν φυσαγε καθολου και η θερμοκρασια στου 13 βαθμους ..αλλα εκανε ζεστη..

αφου δεν υπηρχε ιχνος υγρασιας..

DSC05352_resize.JPG
DSC05357_resize.JPG
DSC05358_resize.JPG
DSC05359_resize.JPG
DSC05362_resize.JPG
DSC05363_resize.JPG
DSC05367_resize.JPG
DSC05368_resize.JPG
DSC05369_resize.JPG
DSC05370_resize.JPG
DSC05371_resize.JPG
DSC05374_resize.JPG
DSC05375_resize.JPG
DSC05376_resize.JPG
DSC05380_resize.JPG
DSC05382_resize.JPG
DSC05383_resize.JPG
DSC05384_resize.JPG
DSC05385_resize.JPG
DSC05390_resize.JPG
DSC05391_resize.JPG
DSC05392_resize.JPG
DSC05393_resize.JPG
DSC05441_resize.JPG
DSC05442_resize.JPG
DSC05450_resize.JPG
DSC05451_resize.JPG
DSC05455_resize.JPG
DSC05456_resize.JPG
DSC05457_resize.JPG
DSC05462_resize.JPG
DSC05464_resize.JPG
DSC05465_resize.JPG
DSC05469_resize.JPG
DSC05474_resize.JPG
DSC05475_resize.JPG
DSC05476_resize.JPG
 

PtK

Member
Μηνύματα
231
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
τα παντα ρει
περναμε απο Colcha "K" και αλλα χωρια μεχρι να συναντησουμε την αλατολιμνη και να τη κοψουμε σε αλλο σημειο της ..εκει που μας ρουφηξε μεσα...

Βγηκαμε από την salar de uyuni αφου την κοψαμε καθετα προς βορρα και βρεθηκαμε στην Tahua..εδω το ενεργο ηφαιστειο της tupiza εκρυβε στους προποδες του σπηλιες απειραχτες μολις ανακαλυφθεντες το 1995 με κατοικους της προ-ινκα εποχης..μουμιες 1500 ετων σε πολύ καλη κατασταση.(εντυπωση κανει το γεγονος ότι αν και οι αιγυπτιοι ειχαν εντρυφησει κανα δυο χιλιετιες πριν τους ινκα στη τεχνικη της ταριχευσης και όμως στα βαθη της νοτιου αμερικης σε υψομετρο 5000 μετρα –που σιγουρα δεν ειχαν προσβαση τα πλοια –ηξεραν και εκει πολύ καλα την τεχνη της ταριχευσης..

Περναμε από χωρια που φαινονται ερημα..με διχως σκεπες..τη χρηση του τουβλου τωρα την ανακαλυπτουν..ομως παντου μαγαζια κινητης τηλεφωνιας..οσο οικονομικη οδηγηση και να κανεις το υψομετρο τα ανατρεπει όλα..ο δεικτης βενζινης πεφτει γρηγορα ενώ ο υπολογιστης ταξιδιου δειχνει 25 λιτρα τα 100..δε ξερουμε που θα ξανασυναντησουμε βενζιναδικο..τωρα που βρηκαμε ένα θα γεμισουμε..τα ντοπια χρηματα τελειωσαν..τωρα δολλαρια..στα 100 US$ αντιστοιχουν 680 Bs για τον βενζινα..οταν το NYSE δινει 692 Bs



και η βενζινη παντου 3.740 μπολιβιανος...το λιτρο...
εχει και τα καλα της αυτη η χωρα...

DSC05490_resize.JPG
DSC05491_resize.JPG
DSC05498_resize.JPG
DSC05500_resize.JPG
DSC05502_resize.JPG
DSC05504_resize.JPG
DSC05506_resize.JPG
DSC05507_resize.JPG
DSC05510_resize.JPG
DSC05512_resize.JPG
DSC05514_resize.JPG
DSC05515_resize.JPG
DSC05517_resize.JPG
DSC05518_resize.JPG
DSC05519_resize.JPG
DSC05520_resize.JPG
DSC05528_resize.JPG
DSC05529_resize.JPG
DSC05530_resize.JPG
DSC05531_resize.JPG
DSC05532_resize.JPG
DSC05536_resize.JPG
DSC05538_resize.JPG
DSC05544_resize.JPG
DSC05551_resize.JPG
DSC05553_resize.JPG
DSC05555_resize.JPG
DSC05556_resize.JPG
DSC05559_resize.JPG
DSC05563_resize.JPG
 

PtK

Member
Μηνύματα
231
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
τα παντα ρει
Laguna Cοipasa πια..

και ξαφνικα χανεται το εδαφος και βουλιαζουμε αργα..εχουμε πεσει σε μαλακο κομματι αλατος

ολες οι ερημοι αποτελουνται απο 11 στρωματα
φαινεται οι χτεσινες αστραποβροχες που βλεπαμε απο μακρυα χτες απο το uyuni χτυπησαν εδω..


τα πραγματα φαινομενικα ειναι πιο ευκολα απο την προηγουμενη φορα στο ηφαιστειο uturuncu στα 5800 αλλα τελικα ειναι πιο δυσκολα..εδω δεν εχεις να αντιμετωπισεις το κρυο,την κομμενη ανασα,το θειαφι στα πνευμονια σου,
εχεις ενα υπουλο εχθρο .τη λασπη-πηλο..η οποια σε κοροιδευει με τη μεθοδο των συγκοινωνουντων δοχειων...
αν στο βουνο καναμε ωρες για τον απεγκλωβισμο εδω χρειαστηκαν 2 διανυκτερευσεις και 23 ωρες καθαρου χρονου σκαψιματος..
κολλησαμε 12.00 το μεσημερι..και μεχρι τις 18.30 που νυχτωνει απλα καναμε μια τρυπα στο νερο.
ξεκινησαμε με νεες δυναμεις το πρωι στις 05.30 με το πρωτο χαραμα..
εχει παει 14.30 δεν εχουμε πιει νερο ακομη αλλα ο πισω αριστερος τροχος δεν λεει να ανεβει ουτε ποντο.

για καθε ποντο ανοδου του γρυλου που βουλιαζει στον πηλο εχουμε 15 ποντους καθοδου στο βουρκο.
αν στο βουνο ειχαμε περισσεια πετρων εδω δεν υπαρχει ουτε χαλικι.
ακομη και το σκαψιμο ειναι πολυ χειροτερο.αν στο βουνο απλα σπρωχναμε την ρευστη αμμο θαλασσης μεχρι να βρουμε στερεο εδαφος και να το γεμισουμε με πετρες...εδω τα κατωτερα στρωματα πηλου κρυβουν κρυσταλλους που κοβουν σα γυαλι.στα πρωτα 5 λεπτα εχουν βγει off ολα τα δαχτυλα καταματωμενα..
ανοιγουμε το φαρμακειο και τα μπανταρουμε με ταινια αυτοκολλητη .
τωρα μπορουμε να σκαψουμε..αλλα η καθε κιλο λασπης που τραβαμε με τις χουφτες δεν θελει να αποχωριστει απο τις παλαμες μας ακομη κι αν τις τιναζουμε με βια..
ηδη εχουν περασει 24 ωρες και δεν εχουμε κανει καμια προοδο.

αν η salar de uyuni ειναι κοσμοπολιτικη λογω των νησιων Και υπαρχει κινηση αυτοκινητων..η salar de coipasa ειναι το αγιον ορος της.

δεν παταει ψυχη.δεν υπαρχουν ιχνη και δεν φαινονται αυτοκινητα πουθενα στον οριζοντα.

και κει που κοιταω τον οριζοντα ερχεται η λυση..

θα χρησιμοποιησω την ιδια την ερημο..σε αλλα σημεια ειναι τσιμεντο δεν ηταν δυνατον ουτε τα πασαλακια της north face Να μπηξω την προηγουμενη μερα .εδω ομως οπως οι λιθοσφαιρικες πλακες συγκρουονται ετσι η επιφανεια ξεφλουδιζει..αρχιζω και βγαζω πλακες αλατιου που βρισκονται 50 μετρα πιο μπροστα μου....
πρεπει να σηκωσα 100 τετραγωνικα παχους 1-2 ποντων..το αλατι θα ρουφηξει την υγρασια της λασπης και ταυτοχρονα ως πιο στερεο θα κανει την δουλεια των κλαδιων και των πετρων που δεν υπαρχουν..
εχω υλικο να βαλω κατω απο τα λαστιχα αρκει να βρω τροπο να σηκωσω τα λαστιχα.
παιρνω τα κατσαρολικα και τις καραβανες που ειχαμε ψωνιζει για να αυξησω την επιφανεια βασης του γρυλου.
ο γρυλος τα διαλυει ολα και τα βυθιζει βαθυτερα..

οσο πιο πολυ σκαβω στο εσωτερικο των ελαστικων για να βρω στερεο εδαφος τοσο η λασπη γινεται πιο νερουλη..κατεβαινω 40 ποντους βαθος αφου πρωτα πρεπει να ανοιξω προσβαση κατω απο τη ρεζερβα .το αμαξι εχει κατσει ολο με την κοιλια..σκαβω ενα τετραγωνικο επιφανεια μεχρι να φτασω το διαφορικο και τα μπρατσα για 40 ποντους βαθος.

αρχιζω και το στρωνω με πλακες αλατιου και αποφασιζω να καταστρεψω ενα πλαστικο με μοκετα που εχει στο πορτ μπαγκαζ και καλυπτει την προσβαση στη βιδα απελευθερωσης της ρεζερβας.εχει διαστασεις 30 επι 60 .το τυλιγω με ενα πλαστικο μπας και το σωσω στο τελος..
πανω απο τις πλακες αλατιου βαζω ενα αλουμινιο πιατο και κατοπιν το πλαστικο και παλι ενα αλουμινιο πιατο και μετα το γρυλο..αλλα η ολη πατεντα συνεχιζει και βυθιζεται καπου στους 20 ποντους στη λασπη. ειναι αδυνατον να συμβαινει. καποια στιγμη αρχιζει να ανεβαινει ο γρυλος..
ομως ο τροχος δεν κουνιεται ακομη..η λασπη των βεντουζαρει κατω.καθαριζω τον τροχο πολυ καλα τριγυρω..
βλεπω 3 ποντους κενο και χωνω πλακες απο αλατι.μολις συμπιεστουν οι 3 ποντοι γινονται ενας..
υπαρχει προοδος αλλα ειναι πολυ αργη..
φερνω τον πισω αριστερο τροχο τελικα μετα απο 14 ωρες επανω απο το επιπεδο του δρομου.και δεν βουλιαζει πια..
ειναι απιστευτο να βλεπεις τη λασπη να πηγαινοερχεται .μολις την συμπιεζει ο τροχος να "περναει υπογειως" κατω απο την ταβλα και να σηκωνει τη ταβλα με το γρυλο και το αντιθετο..

ο αριστερος μπροστα τροχος ειναι πιο δυσκολος.σκαβω μια τρυπα 20χ20 για να βαλω τον γρυλο στο ψαλιδι..
αποφασιζω να θυσιασω τον ταξιδιωτικο οδηγο της βολιβιας.ενα τακο 500 σελιδων..τον κανω βαση ..αλλα τον καταπιε η μανα γης..συνεχιζω και προσθετω κομματια αλατιου..συμπιεζονται..πρεπει να βυθιστικε ο γρυλος 3 φορες το υψος του.μεχρι να αρχισει να σηκωνει τελικα..
ομως οι πλακες εχουν αντοχη περισσοτερη αποση φανταζομαστε.και τα μικρα πλακακια τα κανω τακους για να μου κρατανε το σασι ψηλα και να περνει ανασες ο γρυλος..το γρυλοχερο ειναι για τα σκουπιδια σαν κατασκευη απο ταιλανδη..
ολη την δουλεια την εκανε το gerber ο σουγιας ..στο πρεσαρισμα στο ξεπρεσαρισμα του γρυλου..δουλευε σαν σφυρι,σαν φτυαρι,εκανε τα παντα..
ο μπροστινος δεξιος τροχος σε 1 ωρα ειναι στον αφρο..σαυτο βοηθησε οτι σηκωθηκε το αμαξι ολο απο αριστερα και δε χρειαστηκε να σκαψω.
νυχτωσε..

την αλλη μερα το πρωι στις 5.00 κουβαλαμε πλακες αλατιου διπλα στον πισω δεξιο τροχο ωστε με το χαραμα να αρχισει η δουλεια..
ευτυχως δεν εβρεξε καθολου.οι βροχες ξεκιναμε απο 15 οκτωβρη και γινεται παντου πλημμυρα.σταματανε οι συγκοινωνιες σε ολη τη νοτιο βολιβια.
στις 0930 ειμαστε ετοιμοι.εχουμε στρωσει ολα τα πλαστικα πατακια κατω απο τις ροδες ,και τα 2 υποστρωματα μας ,ενα απο καθε μερια και πισω απο τους πισω τροχους τους μουσαμαδες τις σκηνης..
περπαταω τις ροδιες και βουλιαζουν..θελουν και αυτες ενα στρωσιμο απο αλατι για τα πρωτα 100 μετρα..

τα πιατικα θυμιζουν καραβανες απο ανασκαφες στο ρουπελ το 1940

τελικα τα μπισκοτα αλατιου σαν αλλη σοκολατα κραντς κρατησαν ολο το βαρος του αυτοκινητου σε καθε εναλλαγη του γρυλου.. η φυση ειναι εκει να μας προσφερει απλοχερα τη βοηθεια της αρκει να τη σεβαστουμε και να τη γνωρισουμε..

και στις 10.30 ειμαστε ελευθεροι και παλι στο δρομο.

DSC05563_resize.JPG
DSC05564_resize.JPG
DSC05565_resize.JPG
DSC05566_resize.JPG
DSC05567_resize.JPG
DSC05568_resize.JPG
DSC05569_resize.JPG
DSC05583_resize.JPG
DSC05584_resize.JPG
DSC05585_resize.JPG
DSC05586_resize.JPG
DSC05587_resize.JPG
DSC05588_resize.JPG
DSC05589_resize.JPG
DSC05590_resize.JPG
DSC05591_resize.JPG
DSC05592_resize.JPG
DSC05593_resize.JPG
DSC05594_resize.JPG
DSC05595_resize.JPG
DSC05604_resize.JPG
DSC05606_resize.JPG
DSC05607_resize.JPG
DSC05609_resize.JPG
DSC05610_resize.JPG
DSC05611_resize.JPG
DSC05612_resize.JPG
 

PtK

Member
Μηνύματα
231
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
τα παντα ρει
ο δρομος της επιστροφης περναει απο το toledo (οχι της ισπανιας)
αλλα η σκονη δεν επιτρεπει την ορατοτητα


το βραδυ στο ξενοδοχειο ο γρυλος κοιμηθηκε κατω απο το κρεβατι μας..και πρεσαρριζε το πλαστικο της εταζερας του οχηματος απο την αναποδη μερια για να εξαφανισει το κεφαλι καρουμπαλο που του δημιουργηθηκε..
περιμενα να χει παθει μεγαλυτερη ζημια
αλλα την αλλη μερα το πανω μερος ειχε επανελθει στη θεση του..και στο πορτ μπαγκαζ τιποτε δε θυμιζε την ολη ιστορια...


πισω στη λαπαζ πια να παραδωσουμε το οχημα και να συνεχισουμε με αλλο για λιμνη τιτικακα και τα μαγευτικα νερα του αιγαιου...

και μετα για περου και τη La rinconada τη ψηλοτερη πολη του κοσμου μεσα στο παγετωνα
DSC05624_resize.JPG
DSC05625_resize.JPG
DSC05628_resize.JPG
DSC05629_resize.JPG
DSC05631_resize.JPG
DSC05633_resize.JPG
DSC05634_resize.JPG
DSC05635_resize.JPG
DSC05636_resize.JPG
DSC05638_resize.JPG
DSC05640_resize.JPG
DSC05645_resize.JPG
DSC05646_resize.JPG
DSC05647_resize.JPG
 

PtK

Member
Μηνύματα
231
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
τα παντα ρει
σημερα που ειχαμε ρεπο και εχουν εκλογες εδω στη βολιβια ειπαμε να κανουμε τον περιφημο δρομο του θανατου που τοσα λενε και γραφονται..

διαφημιζεται ως ο χειροτερος δρομος του κοσμου απο τους διαφορους..

el camino del muerte , world's most dangerous road .etc..

λοιπον για να μπουνε τα πραματα στη θεση τους..αυτοι που τα γραφουν

1) δεν εχουνε παει ποτε στο παντα βρεχει
2) δεν εχουν παει ποτε στον Αγιον Ορος
3) δεν εχουν παει ποτε στο φαραγγι του βικου

ο δρομος δεν εχει τιποτε..ειναι πατημενος χωματοδρομος με φυτευτη πετρα σαν καλντεριμι στα περισσοτερα σημεια του.
ο δρομος σαν δρομος δεν ενεχει κανεναν κινδυνο ουτε εχει νεροφαγωματα που θα σε πεταξουν εκτος..
στα περισσσοτερα σημεια του ειναι διπλος..ειναι ελαχιστα τα σημεια που στενευει για να χρειαστει να κανει καποιος πισω και να περασει ο αλλος
εδω ο κανονας λεει οτι αυτος που ανεβαινει "ακουμπαει "στο βουνο..ενω αυτος που κατεβαινει ειναι στην απεξω .πλευρα του γκρεμου.

στο Αγιον Ορος οι δρομοι ειναι χειροτεροι σαν ποιοτητα δρομου..

η αναφορα στα ατυχηματα που του δωσαν τον τιτλο του χειροτερου δρομου αφορα το τι θα γινει εφοσον φυγεις απο το δρομο και αυτο αφορα τελικα τον οποιοδηποτε δρομο. (στο πεταλο του μαλιακου και στα τεμπη τα ατυχηματα ειναι περισσοτερα).
η διασχιση του ειναι σαν να περνας κατω απο το παντα βρεχει (αν αφαιρεσεις τα βραχια που υπαρχουν και το κανεις δρομο) και στην απεξω μερια να εχεις θεα το φαραγγι του βικου.. σε ολη τη διαδρομη μονο που το παντα βρεχει ειναι θεαματικοτερο και καλυπτει ολο τον ουρανο στο περισσοτερο μερος.

αν υπηρχε δρομος στο "V" του βικου που να τον διασχιζει περιμετρικα για 40 χλμ και να κοιτας κατω θα εβλεπες ακριβως το ιδιο θεαμα..

τωρα πια χρησιμοποιηται μονο για τουριστικους σκοπους και ποδηλατες.τουλαχιστον 200 ποδηλατα την ημερα περνανε.και μαλιστα εχει κλεισει και σε 2 σημεια οπου γινονται εργα με τσιμεντο..

η συνολικη αποσταση του ειναι 63 χλμ εκ των οποιων τα πρωτα 22 ειναι ασφαλτος πολυ καλη και η καθοδος του ειναι απο τα 4700 στα 1200 μ.

τα καναμε σε 2 ωρες..

βεβαια επειδη η προσοχη σου στο δρομο ειναι μη φυγεις ειναι τεραστια δε σου δινει το χρονο για να απολαυσεις τη θεα.την οποια μπορεις να δεις στο γυρισμο καθιμενος στο βανακι της επιστροφης (τα 22 χλμ)

αφου απολαυσαμε στο ξενοδοχειο τις εκλογες και μιλησαμε με τους ντοπιους για τον Evo Morales.. εναν αξιαγαπητο κυριο που λενε οτι μαλλον δεν εχει βγαλει και το δημοτικο αλλα η δημοτικοτητα του ειναι στα υψη απλα γιατι αγαπα σεβεται και δουλευει για το λαο και ειπε οχι στα ξενα συμφεροντα των αμερικανων οταν του ζητησαν την εξαγωγη λιθιου απο τις αλατολιμνες για ενα κομματι ψωμι..και τοτε βεβαια οι αμερικανοι του εκαναν εμπαργκο και στραφηκαν στη γειτονικη χιλη για το λιθιο που ομως σε καμια περιπτωση δεν φτανει τις ποσοτητες που εχουν οι μπολιβιανοι.

η ενοικιαση του ποδηλατου δεν αφεθηκε στη τυχη της. βρηκαμε μια πολη καλη εταιρεια αφου περασαμε απο 3-4 που αντι για στολες προστασιας μοιραζαν νιτσεραδες αδιαβροχα ..και βεβαια φαινεται στις φωτο πως εγινε η καταβαση του δρομου... και απο τις 3 κατηγοριες ποδηλατων ,διαλεξαμε τη καλυτερη για να ειμαστε σιγουροι οτι θα επιστρεψουμε και θα συνεχισουμε..

οσον αφορα τη φημη του δρομου του θανατου...

Όταν ακομη λειτουργουσε ..ειχε ένα μεσο ορο 1 αυτοκινητο κάθε 2 βδομαδες στην αβυσσο…συμφωνα με μελετες τις Inter-American Development Bank..αλλα τι δουλεια εχει η αλεπου στο παζαρι?

Φτανοντας στο Cumbre από τη la paz οπου και αρχιζει η καθοδος βλεπεις το περιεργο φαινομενο ..οδηγους των φορτηγων να ταιζουν σκυλους πιστευοντας ότι θα καλμαρουν τα achachilas ..αρχαια πνευματα τα οποια κατοικουν στις απατητες κορυφες της περιοχης και είναι υπευθυνα για τα πολυνεκρα δυστυχηματα του δρομου..και ριχνουν αλκοολ στα ελαστικα τους…
Το πιο πολυνεκρο ατυχημα ελαβε χωρα τον ιουλιο του 1983 όταν ενας ινδος λεωφορειου εστειλε στο γκρεμο 100 επιβατες μαζι με τον εαυτο του..
Οι μεγαλυτερες αιτιες είναι το μεθυσι και η απροσεξια γραφουν οι στατιστικες για να βρεθεις στην αβυσσο…και το 1999 αποφασιστηκε να λειτουργει μονοδρομα ο δρομος..απο το πρωι ως το απογευμα η καθοδος και μετα η ανοδος..αλλα οι ντοπιοι Yungas δεν ευαρεστηθηκαν αφου δεν ειχαν την προσβαση στα σπιτια τους και στα καταστηματα τους..ετσι μετα από λιγους μηνες το σχεδιο αποσυρθηκε παρολη την δραστικη μειωση των θανατηφορων ατυχηματων..

Ετσι ,και μετα την διεθνη κατακραυγη φτιαχτηκε ενας νεος δρομος που χρησιμοποιειται σημερα με ένα δανειο 120 εκατομυριων δολλαριων από….την Inter-American Development Bank..ομως ένα προσθετο κοστος του τουνελ που θα ενωνε καποια κομματια της ταξεως των 28 εκατομυριων δολλαριων παγωσε για μερικα χρονια το εργο και ετσι οι Yungas συνεχιζαν και χρησιμοποιουσαν την καρμανιολα..

αυτη δημιουργηθηκε απο μια εταιρεια αμερικανικων συμφεροντων σε προηγουμενη δεκαετια που μπηκε σφηνα για να παρει τη δουλεια για το δρομο και τη κατασκευη του.. οποτε επρεπε να δειξει οτι ο δρομος ειναι πραγματικα επικινδυνος.. και μετραγε αυτους που μεθυσμενοι φευγαν απο κατω... για να μην ειπωθει οτι τους κερναγε και τα ποτα πριν κανει το μετρημα.. κανενας δρομος δεν ειναι επικινδυνος αν τον περνας ξεμεθυστος..και χωρις να τρεκλιζεις.. κανενα οδοστρωμα δε θα σε σκοτωσει λογω ολισθηροτητας αν εχεις κανει σερβις σε ελαστικα και φρενα και κρατας το οριο ασφαλειας απο τους αλλους και το οριο ταχυτητας..

DSC05665_resize.JPG
DSC05666_resize.JPG
DSC05667_resize.JPG
DSC05672_resize.JPG
DSC05674_resize.JPG
DSC05675_resize.JPG
DSC05676_resize.JPG
DSC05677_resize.JPG
DSC05678_resize.JPG
DSC05684_resize.JPG
DSC05685_resize.JPG
DSC05686_resize.JPG
DSC05688_resize.JPG
DSC05689_resize.JPG
DSC05690_resize.JPG
DSC05691_resize.JPG
DSC05692_resize.JPG
DSC05693_resize.JPG
DSC05694_resize.JPG
DSC05695_resize.JPG
DSC05697_resize.JPG
DSC05698_resize.JPG
DSC05699_resize.JPG
DSC05701_resize.JPG
DSC05702_resize.JPG
DSC05704_resize.JPG
DSC05705_resize.JPG
DSC05707_resize.JPG
DSC05709_resize.JPG
DSC05711_resize.JPG
DSC05715_resize.JPG
DSC05720_resize.JPG
DSC05721_resize.JPG
DSC05723_resize.JPG
DSC05724_resize.JPG
 

PtK

Member
Μηνύματα
231
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
τα παντα ρει
Tiwuanaku
Ενας πολιτισμος ισως ανωτερος των ινκα..που χαθηκε όμως χωρις να εχουν ανακαλυψει οι επιστημονες την αιτια.ακομα.1.30 ωρα από τη La Paz και διπλα από την λιμνη τιτικακα βρισκονται αρχαιολογικα ευρηματα τα οποια μαρτυρουν ότι η αυτοκρατορια των Tiwuanako δεν ηταν τυχαια.
Στο χρονολογικο χαρτη οι διαφορες αυτοκρατοριες των tiwuanaκu είναι ωκεανος μπροστα στη σταγονα της περιοδου των ινκα.
Οι Tiwuanaku σε μια παρατεταμενη για πολλα χρονια περιοδο ξηρασιας αναγκαστηκαν να στραφουν σε νεους τοπους..ετσι μια ομαδα ξεκινησε βορεια και εφτασε στο σημερινο Cusco στο περου οπου φτιαξαν την πρωτη αποικια τους..

ο μονολιθος -μεσα στο μουσειο- (γιατι ειναι μονομπλοκ ενα κομματι)υψους 7.30 μετρων ειναι το καλυτερα διατηρημενο αγαλμα που εχει βρεθει στην περιοχη.και ενω ανακαλυφθηκε το 1932 στην αρχη τον τοποθετησαν στην πλατεια της La paz και κατοπιν εξω απο το ποδοσφαιρικο γηπεδο οπου εγινε στοχος των graffitters...
γυρω στο 1952 τον πηγαν στην αρχικη του θεση .
η πετρα τακος οπου η ξεναγος σκυβει δεν ειναι τιποτε αλλο παρα ενα ηχειο.ενα μεγαφωνο οπου μεσα ειναι σκαλισμενο το ενδιαμεσο αυτι του ανθρωπου.κανοντας μας ενα demo εκπλαγηκαμε απο την ενισχυση της φωνης που εβγαζε απο την αλλη μερια..

DSC05727_resize.JPG
DSC05728_resize.JPG
DSC05729_resize.JPG
DSC05730_resize.JPG
DSC05733_resize.JPG
DSC05734_resize.JPG
DSC05737_resize.JPG
DSC05748_resize.JPG
DSC05749_resize.JPG
DSC05750_resize.JPG
DSC05751_resize.JPG
DSC05752_resize.JPG
DSC05753_resize.JPG
DSC05755_resize.JPG
DSC05756_resize.JPG
DSC05757_resize.JPG
DSC05758_resize.JPG
DSC05759_resize.JPG
DSC05760_resize.JPG
DSC05761_resize.JPG
DSC05762_resize.JPG
DSC05763_resize.JPG
DSC05765_resize.JPG
DSC05766_resize.JPG
DSC05767_resize.JPG
DSC05768_resize.JPG
DSC05769_resize.JPG
DSC05770_resize.JPG
DSC05771_resize.JPG
DSC05772_resize.JPG
DSC05773_resize.JPG
DSC05774_resize.JPG
 

PtK

Member
Μηνύματα
231
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
τα παντα ρει
η πυραμιδα εχει 7 βαθμιδες.δεν ειναι τυχαιο.μια για καθε μερα της εβδομαδος και για καθε ενα πλανητη.
διας κρονος ερμης αφροδιτη πλουτωνας σεληνη ηλιος..

πριν περασεις στο παλατι και στο βασιλειο των ζωντανων ,περνας πρωτα απο το βασιλειο των νεκρων.
εδω οι 3 μονολιθοι ειναι οι αρχαιοτεροι της περιοχης.
ενω το φιδι στη πλατη του αρχαιοτερου και λιγοτερο επεξεργασμενου μονολιθου δειχνει τη σωτηρια προς τον ουρανο.

τα προσωπα που αναδυονται απο τα τειχη ειναι οι ψυχες που προσπαθουν να ελευθερωθουν ...χαρακτηριστικά υπαρχει η μορφη του ψαριου ,του πουμα,του κονδορα,και καποιων ιερεων..τα ματια των οποιων ειναι πρησμενα -ισως απο καποια φαρμακα που επαιρναν..οπως η δικη μας η πυθια στους δελφους..

DSC05776_resize.JPG
DSC05778_resize.JPG
DSC05779_resize.JPG
DSC05782_resize.JPG
DSC05783_resize.JPG
DSC05784_resize.JPG
DSC05785_resize.JPG
DSC05787_resize.JPG
DSC05788_resize.JPG
DSC05789_resize.JPG
DSC05790_resize.JPG
DSC05791_resize.JPG
DSC05792_resize.JPG
DSC05793_resize.JPG
DSC05794_resize.JPG
DSC05795_resize.JPG
DSC05796_resize.JPG
DSC05798_resize.JPG
DSC05799_resize.JPG
DSC05802_resize.JPG
DSC05803_resize.JPG
DSC05804_resize.JPG
DSC05805_resize.JPG
DSC05806_resize.JPG
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.669
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom