dk
Banned
- Μηνύματα
- 1.397
- Likes
- 56
- Επόμενο Ταξίδι
- Κρουαζιέρα Αιγαίου-Dubai
- Ταξίδι-Όνειρο
- Βραζιλία
Καθώς συνεχώς περισσότεροι ταξιδεύουμε κάθε χρόνο στην Ευρώπη, είναι καθησυχαστικό να γνωρίζουμε ότι ο ίδιος αριθμός κλήσης καλύπτει όλες τις υπηρεσίες άμεσης ανάγκης σε όλες τις χώρες. Κάθε δευτερόλεπτο είναι πολύτιμο σε περίπτωση άμεσης ανάγκης – είτε πρόκειται για ιατρικό περιστατικό ή για οδικό ατύχημα ή για επίθεση – όσο πιο γρήγορα φθάσει η βοήθεια, τόσο το καλύτερο.
Καλέστε το 112 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο όπου κι αν βρίσκεστε στην Ευρώπη και θα συνδεθείτε με τηλεφωνητή ο οποίος είτε επεξεργάζεται την κλήση σας απευθείας ή την μεταφέρει στην κατάλληλη υπηρεσία άμεσης ανάγκης. Σε κάθε περίπτωση, η απάντηση θα είναι η ίδια όπως αν είχατε καλέσει έναν εθνικό αριθμό άμεσης ανάγκης.
Καταβάλλονται προσπάθειες ώστε όλα τα τηλεφωνικά κέντρα να εξοπλιστούν κατάλληλα για να ανταποκρίνονται στον εντυπωσιακό αριθμό κλήσεων που λαμβάνουν: 100 εκατομμύρια ιατρικά περιστατικά άμεσης ανάγκης καταγράφονται κάθε χρόνο στην Ευρώπη! Οι υπηρεσίες άμεσης ανάγκης κάθε χώρας (ιατρική βοήθεια, πυροσβεστική, αστυνομία) πρέπει να συνδεθούν με τα τηλεφωνικά κέντρα και, παράλληλα, πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες επενδύσεις σε τεχνολογικό εξοπλισμό για τον ακριβή εντοπισμό των κλήσεων, καθώς αυτό είναι καίριας σημασίας για μία ταχεία επέμβαση.
Πρέπει επίσης να διασφαλιστεί ότι όλοι οι πολίτες γνωρίζουν τον αριθμό άμεσης ανάγκης και τον χρησιμοποιούν σωστά. Σήμερα, το 60% όλων των κλήσεων είναι φάρσες, γεγονός που αυξάνει σημαντικά τον χρόνο αναμονής.
Σύντομα, με την ανάπτυξη νέας τεχνολογίας θα γίνεται από τα αυτοκίνητά μας αυτόματη κλήση στο 112 σε περίπτωση ατυχήματος. Επιθυμία της ΕΕ είναι να εξοπλίζονται από το 2009 όλα τα νέα αυτοκίνητα με τη συγκεκριμένη τεχνολογία (eCall ). Ωστόσο, για να είναι το σύστημα αυτό αποτελεσματικό, πρέπει οι υπηρεσίες άμεσης ανάγκης να είναι σε θέση να λαμβάνουν και να επεξεργάζονται τα στοιχεία για τον εντοπισμό του αυτοκινήτου.
πηγη ευρωπαικη επιτροπη
Καλέστε το 112 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο όπου κι αν βρίσκεστε στην Ευρώπη και θα συνδεθείτε με τηλεφωνητή ο οποίος είτε επεξεργάζεται την κλήση σας απευθείας ή την μεταφέρει στην κατάλληλη υπηρεσία άμεσης ανάγκης. Σε κάθε περίπτωση, η απάντηση θα είναι η ίδια όπως αν είχατε καλέσει έναν εθνικό αριθμό άμεσης ανάγκης.
Καταβάλλονται προσπάθειες ώστε όλα τα τηλεφωνικά κέντρα να εξοπλιστούν κατάλληλα για να ανταποκρίνονται στον εντυπωσιακό αριθμό κλήσεων που λαμβάνουν: 100 εκατομμύρια ιατρικά περιστατικά άμεσης ανάγκης καταγράφονται κάθε χρόνο στην Ευρώπη! Οι υπηρεσίες άμεσης ανάγκης κάθε χώρας (ιατρική βοήθεια, πυροσβεστική, αστυνομία) πρέπει να συνδεθούν με τα τηλεφωνικά κέντρα και, παράλληλα, πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες επενδύσεις σε τεχνολογικό εξοπλισμό για τον ακριβή εντοπισμό των κλήσεων, καθώς αυτό είναι καίριας σημασίας για μία ταχεία επέμβαση.
Πρέπει επίσης να διασφαλιστεί ότι όλοι οι πολίτες γνωρίζουν τον αριθμό άμεσης ανάγκης και τον χρησιμοποιούν σωστά. Σήμερα, το 60% όλων των κλήσεων είναι φάρσες, γεγονός που αυξάνει σημαντικά τον χρόνο αναμονής.
Σύντομα, με την ανάπτυξη νέας τεχνολογίας θα γίνεται από τα αυτοκίνητά μας αυτόματη κλήση στο 112 σε περίπτωση ατυχήματος. Επιθυμία της ΕΕ είναι να εξοπλίζονται από το 2009 όλα τα νέα αυτοκίνητα με τη συγκεκριμένη τεχνολογία (eCall ). Ωστόσο, για να είναι το σύστημα αυτό αποτελεσματικό, πρέπει οι υπηρεσίες άμεσης ανάγκης να είναι σε θέση να λαμβάνουν και να επεξεργάζονται τα στοιχεία για τον εντοπισμό του αυτοκινήτου.
πηγη ευρωπαικη επιτροπη