Ρουμανία “I have crossed oceans of time to find you” κι εσύ έβλεπες Μουντιάλ

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.602
22 Ιουνίου, Σιμπίου 18.00- Συναντηθήκαμε στο αεροδρόμιο με τη Lucy. Η Lucy, αριστοκρατικής καταγωγής, είχε φέρει μαζί το κανούριο της βαλιτσάκι, το οποίο, αλίμονο, ήταν μικρότερο κι από τα όρια της Aegean. Δηλαδή θέλει προσπάθεια να πετύχεις τέτοιο πράγμα. Στα χέρια της κρατάει 2 (ολογράφως δύο) γυναικείες τσάντες. Τη ρωτάω τι στο καλό θα κάνουμε τη δεύτερη. Λέει ότι η Luis Vuitton χωράει στην άλλη, τη φανταχτερή. Σκέφτομαι ότι δεν είναι η πρώτη φορά που παρατηρώ ότι τουτοι οι αριστοκρατικής καταγωγής δεν τα καταφέρνουν καλά με τις μετρήσεις.

H πτήση της Aegean ήταν ομαλότατη, με μοναδική ανωμαλία το άθλιο σαντουιτσάκι που σχεδόν μας πέταξαν στα μούτρα. Αυτό το σάντουιτς είχε γεύση και υφή φελιζόλ, αλλά τι να κανουμε.

Προσγειωθήκαμε λίγο μετά τις 10 και το πρόγραμμα τηρήθηκε αυστηρά. Καλέσαμε uber από το αεροδρόμιο αλλά μια Βουλγάρα είχε κολλήσει πάνω μας την ώρα που κάπνιζα δυο τσιγάρα απανωτά δίπλα στον κάδο-καπνιστήριο και επέμενε να της καλέσω άλλο ένα από το δικό μου κινητό ενώ προσπαθούσα να της εξηγήσω ότι αυτό είναι αδύνατον. Το όχημα ήταν παρκαρισμένο απέναντι, στο πάρκινγκ του αεροδρομίου και σε μισή ώρα έιμασταν στο Autogara Militari με κόστος 53 λει.

Τα εισιτήρια του λωφορείου τα είχα κρατήσει από το σπίτι. Η εταιρεία ήταν η Transmixt και πληρώσαμε στον σταθμό λεωφορείων. Εβγαλα επιφυλακτικα τη φοιτητική μου ταυτότητα και δέχτηκαν να μου βγάλουν φοιτητικό με 44 λει. Η Lucy, αριστοκρατικής καταγωγής, πλήρωσε κανονικό εισιτήριο με 58 λει. Αγοράσαμε και κάτι άθλια σάντουιτς πάλι από τον σταθμό, καφέ που ήπια σαν σφηνάκι και επιβιβαστήκαμε για αναχώρηση στις 12. Το λεωφορείο ήταν περίπου χάλια και μας περίμενε 5ωρο ταξίδι ως το Σιμπίου. Αλλά ευτυχώς ήμουν τόσο άυπνη που πρέπει να κοιμόμουν τις 3 από τις 5 ώρες του ταξιδιού. Εκανε 2 στάσεις στη διάρκεια του ταξιδιού- ευλογία για τους καπνιστές- και, όσο πρόλαβα να δω μέσα σε χαύνωση, η διαδρομή ήταν εντυπωσιακή μετά το Ramnicu Valcea.

H Lucy, δοκιμασμένη ξανά συνταξιδιώτισσα, είναι γνωστή για δυο πράγματα: δεν γκρινιάζει ποτέ για τίποτα και αν έχει επιλογή για ταξί, το προτιμάει από το περπάτημα. Το λεωφορείο μας άφησε στη στάση κοντά στην πόλη και ακριβώς δίπλα στον σταθμό. Φαινόταν ότι είναι πολύ κοντά το κέντρο, όχι πάνω απο 500 μέτρα και το διαμέρισμα που είχα κλείσει ήταν ακριβώς πάνω στην κεντρική πλατεία. Αλλά η Lucy όρμηξε κυριολεκτικά στο πρώτο ταξί που είδαμε μπροστά μας και φυσικά ο χριστιανός αρνήθηκε να μας πάει τόσο μικρή διαδρομή με τη μισή μάλιστα σε πεζόδρομο (ήτοι 250 μέτρα). Πήρε σχεδόν 15 λεπτά να φτάσουμε με τα πόδια στο διαμέρισμα. Το οποίο δυσκολευτήκαμε να εντοπίσουμε καθώς έμπαινες σε μια στοά με τουλάχιστον 20 κατοικίες και πόρτες περιμετρικά αλλά δεν ξεχώριζε ποιο ήταν. Ο Γάλλος ιδιοκτήτης, ιδιαίτερα επικοινωνιακός πριν το ταξίδι είχε στείλει οδηγίες για το κλειδί, αλλά ακόμη κι όταν τον πήραμε τηλέφωνο δεν τα καταφέραμε να ανοίξουμε με τις σωστές κινήσεις το κουτάκι και ήρθε να βοηθήσει σε 5 λεπτά. Η Lucy ξεφυσούσε με αγωνία όσο περιμέναμε απ' έξω γιατί η εικόνα των σπιτιών περιμετρικά δεν ήταν ιδιάιτερα αισιόδοξη, κάποια έμοιαζαν με παραπήγματα. Ανοίγοντας την πόρτα και αντικρίζοντας μια πολυτελέστατη, ολοκαίνουργια, καλόγουστα ανακαινισμένη κατοικία το κατάλαβα ότι της έφυγε ένα βάρος. Κι από μένα, γιατί ξέρω ότι δεν θα γκρινιάξει για τίποτε και δεν θέλω να τη στεναχωρώ.
Χαζεύαμε για ώρα κάθε λεπτομέρεια στο διαμέρισμα, από τις δέστρες στις κουρτίνες ως το γαλλικό σερβίτσιο και η Lucy στρώθηκε στο κρεβάτι αρνούμενη να κουνηθεί για το επόμενο δίωρο. Είπε ότι από το πολύωρο ντουκου ντούκου στο λεωφορείο ένιωσε εναν ελαφρύ κωλικο και φοβήθηκε μην έχει κανένα περιστατικό πέτρας στο νεφρό. “Σαν πολύ νωρίς αρχίσαμε με τα αίματα” σκέφτηκα και ξεπόρτισα για να χαρεί το διαμερισμα, ενω καταλαβα οτι μου κληρωσε ο καναπες.

[Σε έναν παράλληλο κόσμο, η Βραζιλία είχε ήδη κερδίσει την Κόστα Ρίκα 2-0 και ξεκινούσε ο αγώνας Ισλανδία Νιγηρία, αλλά τι με νοιάζει όταν στην κεντρική πλατεία του Σιμπίου διοργανώνεται φεστιβάλ Τρανσυλβανικού κινηματογράφου, στη Μαυρη Εκκλησια πετυχαινω εσπερινο Παρακευης, νιώθω ότι κάνει λιγο κρυάκι αλλά ειναι καλή μια πρώτη βόλτα στο κέντρο ενώ ακόμη δεν μαζεύτηκαν αρκετα σύννεφα]

Παρακατω λιγες φωτογραφιες διαμερισματος και της πρωτης διερευνητικης βολτας του κεντρου του Σιμπιου

20180622_181357.jpg
20180622_181406.jpg

20180622_193619.jpg
20180622_193852.jpg
20180622_195122.jpg
20180622_194153.jpg
20180622_194454.jpg

20180622_201041.jpg

20180622_195044.jpg
 

Attachments

Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.602
22 Ιουνίου, Σιμπίου, 23.56.- Επέστρεψα στο διαμέρισμα και βρήκα τη Lucy να με περιμένει ψόφια της πείνας. Επιλέξαμε το εστιατόριο Hermania αφού τσέκαρα το Tripadvisor. Γενικά η γερμανική κουζίνα ήταν δημοφιλής στην πόλη. https://www.tripadvisor.com.gr/Rest...ibiu_County_Central_Romania_Transylvania.html
Παρότι το κρύο είχε γίνει πιο έντονο φορούσαμε λεπτά ρούχα λόγω αδικσιολόγητης αισιοδοξίας. Φάγαμε καταπληκτικό φαγητό, αν και ακριβό για τα δεδομένα της χώρας. Συνοδεψαμε με αφιλτράριστη μπύρα. Αφού δεν είχαμε κρατήσει τραπέζι, βρήκαμε το τελευταίο ελεύθερο στην εσωτερική αυλή. Είχαμε σχεδόν τελειώσει όταν έπιασε καταρρακτώδης βροχή και τα πιάτα μετατράπηκαν σε πιάτα σούπας.
[ Οποιος αγωνας και να διεξαγοταν το βραδυ αυτο, περασε απαρατηρητος. Το Τρανσυλβανικό φεστιβάλ είχε ακυρωθεί στην πλατεία αφού άνοιξαν οι ουρανοί και κανείς δεν κυκλοφορούσε έξω. Προφανώς δεν έπαιζε η Γερμανία και το εστιατόριο ήταν στη φυσική του εικόνα].
Α, δεν είχαμε πάρει και ομπρέλα. Οπότε το δεκάλεπτο μέχρι το διαμέρισμα θα το κάναμε αφημένες στη μοίρα μας, καθώς ο βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται. Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν η απότομη πτώση της θερμοκρασίας που μου έφερε ακατάσχετο ρίγος και φτάσαμε με τα δόντια μου να χτυπάνε. Μπήκα για ζεστό μπάνιο για να συνέλθω. Η Lucy έπεσε άμεσα για ύπνο, ενώ εγώ βγήκα για ένα τελευταίο τσιγάρο στο κατώφλι. Κάτι με βασάνιζε.
Πρώτα πρώτα ήταν ο Άντρας με το Μπλε Κεφαλομάντιλο του Βαν Αικ. Ήταν στο Μουσείο Brukenthal αλλα μικρος πινακας, αν και η συλλογή πρέπει να ήταν καλή. Παρόλα αυτά αναχωρούσαμε για Σιγκισοάρα το μεσημέρι, αδύνατον να προλάβω και την πινακοθήκη και την πόλη. Ύστερα, όταν τον είδε μια φίλη, σχολίασε " ποιά είναι η πλύστρα με το φακιόλι" και κάτι έσπασε μέσα μου. Ο Μπλε Αντρας πλύστρα; Μόνο να μου έλεγε κι Lucy κάτι τέτοιο...Αλλά ειναι φυσικό, δεν ξέρουν για τις Τρεις Τελικές μου Κρίσεις....https://www.travelstories.gr/community/threads/Τρεις-Τελικές-Κρίσεις-κι-ένας-Αμνός-του-Θεού.59191/
Και ήταν και το άλλο: η διαδρομή που επέλεξα για το Κάστρο Μπραν ασφαλώς δεν ήταν η ευθεία. Ασφαλώς στην ευκλείδια γεωμετρία είναι ο συντομότερος δρόμος, αλλά σε κάποιες υποθέσεις εξίσου σημαντικές, χρειάζονται κορδελάκια. Η Lucy με άφησε να αποφασίζω πώς θα πάμε εν λευκώ, όμως δεν ήθελα να της εξηγήσω (και πώς να συνδέσω άλλωστε το ταξίδι αυτό με μια πολύ πραγματική στιγμή που περιλάμβανε μια σκηνή θεάτρου, μια χειροπιαστή ηρωίδα μυθιστρήματος και ένα πιάτο ρεβυθάδα) . Έσβησα το τσιγάρο σκεπτόμενη ότι το μυαλό μου έχει καταντήσει η κάμαρα με τα μυστικά.

Ο Αντρας με το Μπλε Κεφαλομάντιλο

images.jpg


Το φαγητο στο Hermania

20180622_213130.jpg


20180622_220950.jpg
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.602
23 Ιουνίου, στο τρένο για Σιγκισοάρα, 16.00.- Το πρωί ξύπνησα πρώτη με παγωνιά. Η προσπάθειά μας να φτιάξουμε έναν καφέ στην κουζίνα αφής του διαμερίσματος στέφθηκε με αποτυχία: δεν τα καταφέρναμε με τα κουμπιά. Ευτυχώς υπήρχε βραστήρας.

20180623_091906.jpg



Ακόμη έβρεχε και το κρύο ήταν τσουχτερό, 14 βαθμοί παρότι Ιουνης. . Ήταν προφανές ότι πάλι θα φορούσαμε τα ρούχα μας σε στρώματα.


Βγήκαμε από το διαμέρισμα κατά τις 10 αφού μαζέψαμε τα πράγματα στις βαλίτσες προς αναζήτηση πρωινού. Η βροχή είχε σταματήσει προσωρινά. Υπήρχε ένας ωραιότατος φούρνος απέναντι στο δρόμο που μας έλυσε το πρόβλημα.

20180623_101711.jpg


Κάναμε μια σύντομη βόλτα στον κεντρικό πεζόδρομο και την Πλατεία, θαυμάζοντας την ωραία αρχιτεκτονική της πόλης.

20180622_193758.jpg


20180622_193941.jpg



20180622_194153.jpg


20180622_194057.jpg


Το θέμα ήταν τι θα προλαβαίναμε σε 4 ώρες. Η πόλη είχε ιδιαίτερο χρώμα και ενδιαφέρον και μάλλον ο προγραμματισμός ήταν λάθος για τόσο λίγες ώρες.

Περάσαμε κάτω από τον Πύργο του Συμβουλίου (Τurnul Sfatalui)

20180622_194217.jpg



20180622_194240.jpg


Είδαμε τη Γέφυρα των Ψεμμάτων και τον Πύργο δίπλα. H περιοχή μάζευε αρκετό κόσμο σε εστιατόρια και καφετέριες κι εδώ.

20180622_194535.jpg
20180622_194801.jpg


Καταλήξαμε στην Ευαγγελική Εκκλησία την οποία είχα ήδη δει από το προηγούμενο απόγευμα με τον εσπερινό. Eιναι μια γοτθικού ρυθμού εντυπωσική εκκλησία που χρησιμοποιήθηκε ως τόπος ταφής των προσωπικοτήρων τους Σιμπίου για πολλά χρόνια. Ο τελευταίος τάφος ήταν του βαρώνου A. von Brukenthal, από το όνομα του οποίου έχει η Πινακοθήκη που ήθελα να επισκευτώ αλλά και το σχολείο απέναντι από την εκκλησία. Αυτή τη φορά την είδα σε καλύτερο φως, αλλά δυστυχώς κλειστή στο μεγαλυτερο μέρος της λόγω εργασιών αποκατάστασης. Είχα την ελπίδα ότι το πρωί θα υπήρχε κάποια πρόσβαση αφού πλήρωνες κάποιο εισιτήριο.

20180622_195210.jpg


20180622_201117.jpg



20180623_103835.jpg




20180623_102916.jpg


20180623_104229.jpg


Τελικά ρίξαμε μια ματιά και κατευθυνθήκαμε στο καμπαναριό για την πανοραμική θέα. Και τότε παίχτηκε σε σπαστά αγγλικά η γνωστή σκηνή που διαδραματίζεται πάντα όταν πρόκειται να ανέβω σε καμπαναριά: έχω από παιδί ακροφοβία και συγκεκριμένα φοβία στις ανεμόσκαλες (και όχι υψοφοβία, γι αυτό και δεν φοβάμαι καθόλου, απολαμβάνω μάλιστα, τις πτήσεις). Πάντα πρέπει να ρωτάω αν έχει ανεμόσκαλες, με κενό κάτω από τα σκαλοπάτια δηλαδή, στο τελικό στάδιο της ανάβασης. Συνήθως δεν καταλαβαίνουν τι ακριβώς ρωτάω και βρίσκομαι στα μισά της διαδρομής να κοιτώ κάθιδρη την συνέχεια αφού έχω πληρώσει εισιτήριο και να κάνω πίσω. Πέρσι μόνο στο Παλέρμο, βλέποντας ότι ήταν μόνο μια ανεμόσκαλα στο τέλος ο υπέυθυνος αφού με είδε να περιμένω άπρακτη και να ιδρώνω και να ξε-ιδρώνω μου είπε ότι θα με πάρει στην πλάτη του αν δεν ανέβω και τελικά με έβαλε να ανεβαίνω μπροστά του λέγοντας την αλφαβήτα δυνατά να ξεχαστώ για τα 20 σκαλιά μου με χώριζαν από την οροφή. Σε άλλα καμπαναριά εχω επιστρέψει κάτω πολύ θυμωμένη με τον εαυτό μου. Αυτή τη φορά δυστυχώς μετά το μισό της ανάβασης οι συμπαγείς σκάλες τελείωσαν και αντίκρισα 3 ανεμόσκαλες. Αυτή ήταν, δήλωσα, εγώ επιστρέφω.
Κάπου εδώ σταμάτησα.

20180623_103332.jpg




Η Lucy ήταν αποφασισμένη παρόλα αυτά. Όταν τη συνάντησα έξω από την εκκλησία μου είπε ότι ακολουθούσαν άλλες 3 ανεμόσκαλες και ότι της βγήκε η γλώσσα. Η θέα ήταν καταπληκτική αλλά μεσολαβούσε τζάμι. Θα παραθέσω μια-δυο φωτογραφίες της Lucyπου απλά θα μείνουν στα πρακτικά ως πειστήρια. Εγώ χρεώθηκα μόλις 3 λέι για την είσοδο στην εκκλησία, η Lucy 15 για το πακέτο εκκλησία και ανάβαση.






Η προσπάθειά μας να επισκεφτούμε απέναντι το κτήριo Collegium National Samuel Von Brukenthal στέφθηκε με αποτυχία καθώς ήταν μέσα και έξω κόσμος και συνεργεία τηλεόρασης ενώ μας ενημέρωσαν ότι ήταν σε εξέλιξη κάποια επίσημη επίσκεψη. Ο Μπλε Άντρας με το κεφαλομάντηλο μπήκε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Ο χρόνος πίεζε, τελικά επικράτησε η απόφαση να κάνουμε βόλτα στην πόλη να δούμε ό,τι προλάβουμε . Η Lucy, ως αριστοκρατικής καταγωγής άνθρωπος και υπερβολικά ενθουσιασμένη με το πόσο φτηνο ήταν το ταξί, μου πρότεινε να πάρουμε ένα και να το πληρώσουμε για μια ώρα να μας κάνει βόλτα. Την αγριοκοίταξα.
Είδαμε πανέμορφα κτήρια

20180623_110417.jpg


20180623_110505.jpg
20180623_110726.jpg


20180623_111106.jpg
20180623_110959.jpg

με αποκορύφωμα το Σπίτι με τις Καρυάτιδες (φαίνεται ότι δεν έχουμε μόνο εμείς το ομώνυμο στην Οδό Ασωμάτων).

20180623_110608.jpg


Αν και η βόλτα ήταν απολαυστική, έπρεπε να εγκαταλείψουμε την πόλη. Περίπου 45 λεπτά πριν την αναχώρηση του τρένου και λίγο πριν καλέσουμε κάποιο ταξί σε κάποιο από τα νούμερα που βλέπαμε στς πόρτες των διερχόμενων, πετύχαμε ένα που αποβίβαζε πελάτες παραδίπλα μας. Μας πήρε και μας πήγε στον σταθμό κάνοντας έναν τεράστιο κύκλο οπότε κατά κάποιο τρόπο η επιθυμία της ικανοποιήθηκε. Δεν θυμάμαι να πληρώσαμε πάνω από 3 ευρώ.

Αράξαμε στο εστιατόριο του σταθμού για καφέ και φαγητό (κάτι πανάθλια αλλά και πάμφθηνα σάντουιτς που αν και τρώγονταν με το ζόρι, και τα φάγαμε, αναγκαστήκαμε δε να πάρουμε κι από ένα για το ταξίδι μήπως και δεν βρούμε κυλικείο στο τρένο) ενώ οι φιγούρες γύρω μας ήταν κατά κάποιο τρόπο γραφικές. Το κυλικείο μου θύμισε την ατμόσφαιρα του κυλικείου του Σταθμού Πελοποννήσου πριν κλείσει που αναγκαζόμουν τακτικά να χρησιμοποιώ όταν δούλευα πριν χρόνια στην Πελοπόννησο- και ξετρελαινόμουν με τις φάτσες εκεί μέσα καθώς και με τα γκαρσόνια με τις άσπρες ποδιές.

20180623_113645.jpg


20180623_114304.jpg


Βρήκαμε με ευκολία τις θέσεις μας- Β θέση- αλλά το ντεκόρ ήταν αδιανόητο. Βελούδινα καθίσματα σκισμένα- τι σκισμένα, δηλαδή μαχαιρωμένα τα έλεγες καλύτερα- σπασμένο τζάμι και ζωγραφισμένο τραπέζι. Καθήσαμε και είπαμε να απολαύσουμε- όσο μπορούσαμε- τη διαδρομή, εξάλλου 2,5 ώρες ήταν (είχα πει 2 στη Lucy προσπαθώντας να μην την απελπίσω). Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι η Β θέση ήταν τόσο χάλια, εξάλλου το εισιτήριο ήταν γελοίο, κάπου 3 ευρώ για τη διαδρομή ως τη Σιγκισοάρα και εδώ που τα λέμε τα υπόλοιπα τρένα του ταξιδιού ήταν μια χαρά.
20180623_132106.jpg


20180623_132008.jpg


Ο ουρανός προμήνυε βροχή, η οποία όταν άρχισε ξεραθήκαμε στα γέλια. Το πάνω μέρος του παραθύρου δεν έκλεινε, παρά τις προσπάθειες του υπαλλήλου. Η βροχή έμπανε μέσα. Πρότεινα στη Lucy να αλλάξουμε κουπέ αφού το τρένο δεν φαινόταν γεμάτο, και μου είπε ξεκαρδισμένη και με τρελό ενθουσιασμό: “Δεν υπάρχει περίπτωση. Θα ανοίξουμε ομπρέλες αν ζοριστούμε. Ποτέ στη ζωή μου δεν έχω ξαναταξιδέψει έτσι!”. Κοίταζα τη Lοuis Vuiton της με τύψεις. Γιατί ζοριστήκαμε και τις ανοίξαμε τελικά.

Η Lucy τραβούσε περιχαρής σέλφις από τη σκηνή και τις πόσταρε στα σόσιαλ μίντια κλαίγοντας από τα γέλια. Είναι βολικός άνθρωπος. Κι εγώ σκεφτόμουν πού την πάω την κακομοίρα και πώς. Τι ταξίδι της ετοίμασα για τη συνάντηση με τον ήρωα ενός μυθιστορήματος. Βλέπετε είχα βεβαρυμένο παρελθόν με τις συναντήσεις, με τους ήρωες, με τα μυθιστορήματα. Η Lucy γελάει κάτω από την ομπρέλα της, η τσάντα της υποφέρει κι εγώ σκέφτομαι τη νύχτα με την ηρωίδα και τη ρεβυθάδα.


[Πάνε 15 χρόνια που αποφάσισα να παρακολουθήσω την παράσταση Εθνικός Ύμνος του Μ. Μαρμαρινού. Το περίεργο μ' αυτή την παράσταση ήταν ότι τα πρώτα 18 άτομα του κοινού μπορούσαν να εγκατασταθούν πάνω στη σκηνή, σε ένα μεγάλο τραπέζι και οι ηθοποιοί να παίζουν ανάμεσά τους. Χρειάστηκε να κλείσω θέση έναν μήνα πριν για συμμετάσχω στον Μυστικό Δείπνο που διαδραματιζόταν στη σκηνή. Πράγματι, οι ηθοποιοί μας απευθύνονται, μας αγγίζουν, είμαστε μέρος του έργου. Μας σερβίρουν ρεβυθάδα και γλυκό δυνατό κρασί. Τρώμε στη σκηνή και το έργο παίζεται ανάμεσά μας- και μέσα μας.

Στην τελευταία σκηνή βγαίνει μια ηθοποιός σε έναν από τους συγκλονιστικότερους μονολόγους που έχω παρακολουθήσει ποτέ. Μέσα στο σκοτάδι εξομολογείται τον έρωτα της ηρωίδας του μυθιστορήματος- όλων τω μυθιστορημάτων που εχουν γραφτεί ποτέ- προς τον αναγνώστη. Κινείται αργά, μιλά δραματικά, και στέκεται μπροστά μου. Με κοιτά στα μάτια και λέει τη φράση

“Κοιμόμουν αρκετά στους καθρέφτες των υπνοδωματίων,

έκανα πολλά μπάνια στους καθρέφτες των λουτρών.

Τώρα θέλω να βγω έξω, στη ζωή.

Εσύ

θα μπορούσες να γίνεις πατρίδα για μένα,

ενώ εγώ για Σένα

το εξωτερικό.

Δεν θα μου συγχωρήσεις αυτή την επιθυμία;”



Και τότε το κουτάλι μου μένει ακίνητο, κοιτιόμαστε και νιώθω σαν να με έκαψε φωτιά εκεί καθισμένη ήσυχα στη σκοτεινή σκηνή,

που ακόμη με καίει όταν το σκέφτομαι.



Μήπως δεν είναι άραγε μια συνάντηση, ένα ταξίδι της ψυχής κάθε μυθιστόρημα;”Έχει καμιά διαφορά αν ερωτευτείς πρώτα στο βιβλίο ή πρώτα στη ζωή; Έχει καμιά σημασία αν πεθάνεις πρώτα στο μυθιστόρημα και έπειτα στην πραγματικότητα;” λέει η ηρωίδα που θα ήθελε να είναι πατρίδα.

Κι ο Κόμης Δράκουλας ταξίδεψε στο χρόνο και στο χρόνο να συναντήσει την αγαπημένη του. Μήπως εμείς δεν ταξιδεύουμε σήμερα στον χώρο και τον χρόνο, σε ένα τρένο με σκισμένα βελούδινα καθίσματα και ραγισμένο τζάμι για να συναντήσουμε αυτόν που ήθελε να ταξιδέψει, αυτόν που έγινε σκοτεινή πατρίδα γιατί εκείνη ήταν για αυτόν το εξωτερικό; Θα του συγχωρήσουμε άραγε αυτή την επιθυμία; Έξω βρέχει, ο ουρανός είναι κατάμαυρος, το παράθυρο δεν κλείνει κι εμείς κρατάμε ανοιχτές ομπρέλες στο κουπέ και γελάμε. Δεν είναι ένα ταξίδι συνηθισμένο εξάλλου. Είναι ένα ταξίδι προς την επιθυμία αυτών που επιθυμούν και πιστεύω ότι θα μας συγχωρεθεί.]
 

Attachments

Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.602
Κάποιος, κάτι δεν έχει συνεχίσει εδώ πέρα...:rolleyes:
Δεν κάνουμε δουλίτσα έτσι ;)
Αυτο το timing που υπεγραψα προχθες συμβαση για εξτρα εργασια ως τον Ιουνη του 2019 και ρωτας για "δουλιτσα" στην ιστορια ειναι σατανικο :haha:.
Η ιστορια ως τοτε προβλεπεται να μπει στο ψυγειο γιατι περναω μινι κριση πανικου με το τι εχω να κανω. Αν ηρεμησω και μπω σε σειρα μπορει να συνεχισω. Αλλα καπως πρεπει να βγουν και τα ταξιδια του 19...
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.740
Μηνύματα
910.534
Μέλη
39.474
Νεότερο μέλος
Dio1985

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom