• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Γενικά υποχρεώσεις της αεροπορικής εταιρείας προς τους επιβάτες;

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
Επιβάτης ζήτησε αποζημίωση γιατί η πτήση του ανακετευθύνθηκε σε κοντινό αεροδρόμιο(μεταξύ Tegel και Schonefeld είναι γύρω στα 30-32 χλμ.).Η αγωγή του απορρίφθηκε.

Η ανακατεύθυνση και μόνον πτήσης σε άλλον κοντινό αερολιμένα δεν συνεπάγεται δικαίωμα σε κατ’ αποκοπήν αποζημίωση - Metaforespress
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Επιβάτης ζήτησε αποζημίωση γιατί η πτήση του ανακετευθύνθηκε σε κοντινό αεροδρόμιο(μεταξύ Tegel και Schonefeld είναι γύρω στα 30-32 χλμ.).Η αγωγή του απορρίφθηκε.

Η ανακατεύθυνση και μόνον πτήσης σε άλλον κοντινό αερολιμένα δεν συνεπάγεται δικαίωμα σε κατ’ αποκοπήν αποζημίωση - Metaforespress
Σιγά την είδηση, κι εμένα μου έχει απορριφθεί αίτημα αποζημίωσης για πτήση που προσγειώθηκε στο Heathrow αντί για το London City. Και να φανταστείς ζητούσα μόνο το κόστος του εισιτηρίου του Heathrow Express.
 

poised

Member
Μηνύματα
1.058
Likes
8.860
Επιβάτης ζήτησε αποζημίωση γιατί η πτήση του ανακετευθύνθηκε σε κοντινό αεροδρόμιο(μεταξύ Tegel και Schonefeld είναι γύρω στα 30-32 χλμ.).Η αγωγή του απορρίφθηκε.

Η ανακατεύθυνση και μόνον πτήσης σε άλλον κοντινό αερολιμένα δεν συνεπάγεται δικαίωμα σε κατ’ αποκοπήν αποζημίωση - Metaforespress
Όχι ακριβώς, ερμηνεύτηκε ότι η προσγείωση σε κοντινό αεροδρόμιο που εξυπηρετεί τον ίδιο προορισμό δε εγείρει δικαίωμα αυτόματης αποζημίωσης όπως όταν ακυρώνεται η πτήση, αλλά συνεχίζει να οφείλει η εταιρία να σε πάει είτε στο αρχικό αεροδρόμιο είτε σε εύλογα κοντινό προορισμό με έξοδά της και αυτό να συμβεί εντός του χρόνου που δεν κρίνεται ότι η πτήση καθυστέρησε, αλλιώς δικαιούσαι και την αποζημίωση καθυστέρησης.

Η αγωγή σύμφωνα με το άρθρο δε ξέρουμε αν απορρίφθηκε, λογικά θα γίνει εν μέρη δεκτή γιατί η εταιρία αρνήθηκε και την μεταφορά και την αποζημίωση λόγω καθυστέρησης.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
Όχι ακριβώς, ερμηνεύτηκε ότι η προσγείωση σε κοντινό αεροδρόμιο που εξυπηρετεί τον ίδιο προορισμό δε εγείρει δικαίωμα αυτόματης αποζημίωσης όπως όταν ακυρώνεται η πτήση, αλλά συνεχίζει να οφείλει η εταιρία να σε πάει είτε στο αρχικό αεροδρόμιο είτε σε εύλογα κοντινό προορισμό με έξοδά της και αυτό να συμβεί εντός του χρόνου που δεν κρίνεται ότι η πτήση καθυστέρησε, αλλιώς δικαιούσαι και την αποζημίωση καθυστέρησης.

Η αγωγή σύμφωνα με το άρθρο δε ξέρουμε αν απορρίφθηκε, λογικά θα γίνει εν μέρη δεκτή γιατί η εταιρία αρνήθηκε και την μεταφορά και την αποζημίωση λόγω καθυστέρησης.
Ναι το είπες πιό σωστά.Είναι προδικαστική απόφαση του βάση της οποίας θα αποφασίσει το τοπικό(Αυστριακό) δικαστήριο.Μάλλον δεν θα πάρει την κατ΄αποκοπή αποζημίωση αλλά τα έξοδα του.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Γενικά αν αρνείται η αεροπορική αποζημίωση ή έξοδα μετακίνησης και διατροφής, σαν επόμενο βήμα μπορείτε να δοκιμάζετε και το δρόμο κατάθεσης αιτήματος σε αρμόδια όργανα εξωδικαστικού συμβιβασμού, τα περισσότερα εκ των οποίων παρέχουν δωρεάν τη διαδικασία διαιτησίας.
Online Dispute Resolution | European Commission
 

bl4ckwar

Member
Μηνύματα
274
Likes
82
Επόμενο Ταξίδι
Ευρώπη ή Η.Π.Α
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Άντζελες, Νέα Υόρκη
Καλησπερα, μια πτηση της SCoot απο Βερολινο προς Αθηνα, αργησε πανω απο 3 ωρες (Για δικα τους αιτια). Δικαιουμαι την αποζημιωση ή τσαμπα τους κηνυγαω;
 

poised

Member
Μηνύματα
1.058
Likes
8.860
Καλησπερα, μια πτηση της SCoot απο Βερολινο προς Αθηνα, αργησε πανω απο 3 ωρες (Για δικα τους αιτια). Δικαιουμαι την αποζημιωση ή τσαμπα τους κηνυγαω;
Ανάλογα το τι εννοείς "άργησε" (να φτάσει στο προορισμό ή να φύγει από τον προορισμό ή και τα δύο) είναι διαφορετικές περιπτώσεις αλλά λογικά δικαιούσαι αποζημίωση, όπως και ενημέρωση για τα δικαιώματά σου, το οποίο αν το ζήτησες και δεν έγινε ή στο αρνήθηκαν στο αεροδρόμιο είναι διαφορετική παράβαση.

Ξεκίνα από εδώ: Δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών
 

bl4ckwar

Member
Μηνύματα
274
Likes
82
Επόμενο Ταξίδι
Ευρώπη ή Η.Π.Α
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Άντζελες, Νέα Υόρκη
Καθυστερησε η αφιξη της πτησης 3 ωρες και 3 λεπτα. Πηρα στην Ελλαδα τη Scoot μου λενε είναι από Σιγκαπουρη η εταιρια δεν ισχυει το ιδιο με την αποζημιωση, στο chat η scoot με εκανε ban και απαντησε οτι δν δινουμε refund εφοσον επιβιβαστηκατε (ο,τι ναναι), και εχω στειλει 3 αιτηματα request στην ιστοσελιδα τους μεσα σε 45 μερες. Καμία απάντηση. Μου δωσε η ελληνικη εξυπηρετηση ενα τηλεφωνο της Σιγκαπουρης για να συννενοηθω.
Εχω αμφιβολίες αν ισχύει η αποζημιωση επειδη ειναι ξενη εταιρια.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Εκτελεί πτήσεις εντός ΕΕ, επομένως ισχύουν στο ακέραιο όλοι οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί, συμπεριλαμβανομένου του 261/2004. Δικαιούσαι κανονικά αποζημίωση, την οποία εφόσον οι ίδιοι την αρνούνται, θα πρέπει να διεκδικίσεις μέσω της Γερμανικής αρχής που εφαρμόζει τον κανονισμό.

http://www.ypa.gr/userfiles/0c07dd5...d67c/Διαδικασία_υποβολής_καταγγελίας (4).docx
 

domino

Member
Μηνύματα
329
Likes
308
Καθυστερησε η αφιξη της πτησης 3 ωρες και 3 λεπτα.

εδω σε εχω -


Εάν η πτήση σας καθυστερήσει τουλάχιστον 5 ώρες κατά την αναχώρηση, η αεροπορική εταιρεία οφείλει να σας επιστρέψει το εισιτήριό σας και, εάν έχετε πτήση ανταπόκρισης, να σας προσφέρει επιστροφή στο αεροδρόμιο αναχώρησης, το συντομότερο δυνατό.


αυτο εχει σημασια , ποσο είχες στην αφιξη


Εάν φτάσατε στον τελικό σας προορισμό με καθυστέρηση μεγαλύτερη από 3 ώρες, δικαιούστε αποζημίωση, εκτός αν η καθυστέρηση οφειλόταν σε έκτακτες περιστάσεις.
 

panagiotis.k

Member
Μηνύματα
205
Likes
725
Να κάνω και εγώ την ερώτηση μου αν έχει τύχει σε κάποιον κάτι αντίστοιχο.

Πτήση με Aegean. Είχα παραδοτέα αποσκευη. Την παρέλαβα κανονικά από τον ιμάντα όταν φτάσαμε και έφυγα από το αεροδρόμιο. Όταν έφτασα σπίτι και πήγα να ανοίξω τη βαλίτσα για να βγάλω τα πράγματα μου, παρατήρησα ότι τα φερμουάρ είχαν 'κλεισει' σε διαφορετική θέση από αυτή που τα είχα κλείσει εγώ. Ανοίγω τη βαλίτσα και παρατήρησα πως είχε ανοιχθεί επίσης ένα νεσεσερ με διάφορα πράγματα και 'έλειπε' και η ξυριστικη μου μηχανή (αξίας περίπου 110 ευρώ). Αρχικά πίστευα ότι την άνοιξαν για κάποιο έλεγχο και ότι κατά τον έλεγχο θα έπεσε από μέσα η βαλίτσα γιατί η ξυριστικη ήταν πάνω πάνω.

Επικοινώνησα μέσω τηλεφώνου απευθείας με την Aegean και η υπάλληλος μου είπε απλά να συμπληρώσω μία φόρμα το οποία και έκανα γράφοντας αναλυτικά το τι έγινε.

Στο διάστημα μέχρι να απαντήσει η Aegean έψαξα λίγο τη νομοθεσία και από ότι κατάλαβα αν ανοιχθεί για έλεγχο η βαλίτσα είτε σε ενημερώνουν είτε βάζουν κάποιο χαρτί που αναφέρει ότι άνοιξαν τη βαλίτσα και ότι αυτό γίνεται πάντα παρουσία αστυνομίας. Οπότε θεωρώ ότι η έγινε κλοπή.

Κάποιες μέρες μετά έλαβα απάντηση από το τμήμα της εξυπηρέτησης πελατών της Aegean ενημερώνοντας με ότι έπρεπε εκείνη τη μέρα να είχα κάνει αναφορά του περιστατικού στο αεροδρόμιο που παρέλαβα την αποσκευη και ότι δε μπορούν να κάνουν κάτι. Απάντησα ξανά και περιέγραψα τα ίδια γεγονότα και τόνισα ότι το αντιλήφθηκα όταν έφτασα σπίτι και κατευθείαν μίλησα εκείνη τη μέρα με την υπάλληλο που το μόνο που μου ανέφερε ήταν το να συμπληρώσω μόνο τη φόρμα και τίποτα άλλο.

Κάποιες μέρες μετά μου απάντησε ξανά η εξυπηρέτηση πελατών και μου είπε πως κανονικά δεν έχουν υποχρέωση να κάνουν κάτι αλλά ότι προτίθενται να μου δώσουν ως αποζημίωση 60 ευρώ για την αντικατάσταση της μηχανής. Λόγω μη διαθέσιμου χρόνου να το ψάξω περισσότερο δέχτηκα το ποσό. Λέω από το τίποτα καλά είναι συν ότι πρακτικά δε μπορούσα να αποδείξω και κάτι περισσότερο αν πίεζα για κάτι παραπάνω.

Ήταν η πρώτη φορά που μου συμβαίνει κάτι παρόμοιο. Δυστυχώς αντιλήφθηκα ότι η βαλίτσα είχε ανοιχθεί από κάποιον και την απώλεια της μηχανής αφού είχα φτάσει στο σπίτι μου.

Έχει τύχει γενικά σε κάποιον κάτι παρόμοιο? Αν ναι ποιες οι είναι οι υποχρεώσεις της εταιρίας?
 

poised

Member
Μηνύματα
1.058
Likes
8.860
Έχει τύχει γενικά σε κάποιον κάτι παρόμοιο? Αν ναι ποιες οι είναι οι υποχρεώσεις της εταιρίας?
Πριν 20 χρόνια είχα πτήση Ρόδο-Αθήνα με Ολυμπιακή. Είχαμε ακόμα δραχμές και είχα το συνήθειο ότι ψιλά μου έμεναν στις τσέπες κάθε μέρα να τα βάζω στην άκρη. Είχα μαζέψει κάπου 2 χιλιάρικα δραχμές σε ψιλά στο ταξίδι (σε σημερινή αγοραστική αξία μάλλον 10-12 ευρώ) τα οποία τα έβαλα σε μία εσωτερική θήκη στην βαλίτσα. Στην Αθήνα ανακάλυψα ότι την είχαν ανοίξει και τα είχαν ψειρίσει. Επίσης μου έχουν φάει ένα mp3 player (όταν είχαμε ακόμα τέτοια) σε πτήση από Αγγλία με british που το έβαλα στη βαλίτσα γιατί είχε τελειώσει η μπαταρία και πριν περίπου 5 χρόνια ένα βολικό τύπου "ελβετικό σουγιαδάκι" με κατσαβίδια αντί για μαχαίρια σε πτήση από Ιταλία με aegean που το έβαζα στη βαλίτσα για να μην μου τα σκοτίσουν στον έλεγχο ασφαλείας. Γενικά πια δε βάζω τίποτα που θα με πειράξει αν χάσω.

Αν το δηλώσεις στο αεροδρόμιο το καταγράφουν. Νομικά η ευθύνη τους περιορίζεται σε ένα ποσό επί της διαφοράς βάρους, ανεξάρτητα της αξίας που έχασες. Δε θυμάμαι πόσο είναι το νούμερο, αλλά είναι αστείο, πχ 2 ευρώ το κιλό. Οπότε για το mp3 θα ήταν να μου δώσουν ξέρω γω 10 λεπτά του ευρώ. Εγώ πάντως δεν πήρα ποτέ λεφτά από αυτά που μου κλέψανε.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.158
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom