CakeNet
Member
- Μηνύματα
- 2.065
- Likes
- 121
- Επόμενο Ταξίδι
- -
Αυτό έχει να κάνει με τα παρακάτω δύο κριτίρια νομίζω:
α) Οι γερμανοί πολιτικοί "τρώνε" λιγότερα χρήματα..κι έτσι αυτά τα χρήματα (που δεν τρώγονται) επενδύονται σε υποδομές.
β) Η οργάνωση στην κατασκευή των υποδομών είναι σημαντική και για το κόστος της. Όταν για παράδειγμα τελειώνουν έναν αυτοκινητόδρομο σε 1 μήνα..κι εδώ στην Ελλάδα κάνουν 1,5 χρόνο για να τελειώσουν αντίστοιχο δρόμο (και ποιοτικά όχι πάντα σε αντίστοιχη ποιότητα), λογικό δεν είναι να εκτοξεύεται το κόστος στην δεύτερη περίπτωση;
Θυμάμαι όταν ήμουν μικρός, πήγαμε κάποια Κυριακή επίσκεψη σε μια θεία μου σε διπλανή πόλη. Οδηγώντας προς τα εκεί το πρωί, ήταν στα αριστερά και τα δεξιά του δρόμου διάφορα σκαφτικά κλπ. κλπ. αραγμένα σε απόσταση κάποιων χιλιομέτρων.
Επιστρέφοντας το βράδυ, οδηγούσαμε πάνω σε καινούργια άσφαλτο, άψογης ποιότητας, και μάθαμε στην συνέχεια μάλιστα ότι είχαν αντικαταστήσει και κάτι μέσα στο δρόμο..σε βάθος (σωλήνες, καλώδια, δεν ξέρω... μικρό παιδί ήμουν κι εγώ τότε). :roll:
α) Οι γερμανοί πολιτικοί "τρώνε" λιγότερα χρήματα..κι έτσι αυτά τα χρήματα (που δεν τρώγονται) επενδύονται σε υποδομές.
β) Η οργάνωση στην κατασκευή των υποδομών είναι σημαντική και για το κόστος της. Όταν για παράδειγμα τελειώνουν έναν αυτοκινητόδρομο σε 1 μήνα..κι εδώ στην Ελλάδα κάνουν 1,5 χρόνο για να τελειώσουν αντίστοιχο δρόμο (και ποιοτικά όχι πάντα σε αντίστοιχη ποιότητα), λογικό δεν είναι να εκτοξεύεται το κόστος στην δεύτερη περίπτωση;
Θυμάμαι όταν ήμουν μικρός, πήγαμε κάποια Κυριακή επίσκεψη σε μια θεία μου σε διπλανή πόλη. Οδηγώντας προς τα εκεί το πρωί, ήταν στα αριστερά και τα δεξιά του δρόμου διάφορα σκαφτικά κλπ. κλπ. αραγμένα σε απόσταση κάποιων χιλιομέτρων.
Επιστρέφοντας το βράδυ, οδηγούσαμε πάνω σε καινούργια άσφαλτο, άψογης ποιότητας, και μάθαμε στην συνέχεια μάλιστα ότι είχαν αντικαταστήσει και κάτι μέσα στο δρόμο..σε βάθος (σωλήνες, καλώδια, δεν ξέρω... μικρό παιδί ήμουν κι εγώ τότε). :roll: