Eίναι ένας λογικός τύπος αεροσκάφους για την απόσταση. Μόνο η ανεκδιήγητη Ολυμπιακή προγραμμάτιζε widebody για ενδοευρωπαικά.
Χωρις business λογικο δεν ειναι?οι διαατασεις παντως μια χαρα φαινονται..taver said:Me 138 θέσεις εκεί που οι άλλες εταιρίες χωράνε 124...
Με business.Χωρις business..
διυλίζουμε τον κώνωπα..αλλά νόμιζα έλεγες γι αυτό που ταξίδεψες. έπειτα το 319 δεν είναι μικρό αεροσκάφος. 25 σειρές έχει η Air france, 25 και η Lufthansa. ο ένας τις λέει business, ο αλλος ξερω γω τι. οι διαστασεις ειναι αρκετά καλές.Με business.
και για να μείνω ον τόπικ, η διαφορά δεν είναι τίποτε το σημαντικό, δείτε τα νούμερα. υπάρχει και ο διάδρομος και άλλοι παραγοντες όχι μόνο τα νουμερα των καθισμάτων. έχω πάει με το 777 των εμίρηδων με τέτοια διάταξη και ήταν πολύ πιο άνετο απο οποιοδήποτε 777 είχα μπει. και από της Alitalia και από της Turkish. και το δε IFE κ φαγητό από άλλο πλανήτη. μια ματιά κ μόνο στις διαστασεις καταρχήν (χωρίς να είναι κ το πιο σημαντικό κριτήριο) κ μετά στο σύστημα ψυχαγωγίας κ φαγητό..Στο Boeing 777, π.χ. η Air France πετάει με διάταξη 3-4-3 στην οικονομική, όταν η British Airways στο ίδιο αεροπλάνο πετάει με 3-3-3 (με ότι σημαίνει αυτό για το πλάτος των καθισμάτων).
ε λοιπόν, το είπες τι σε ενδιαφέρει πρωτίστως. βρες λοιπόν την τιμή πρωτα και μετά ζήτα πληροφορίες. όλες οι εταιρείες καλές είναι...Ε,τοτε,για να ερθω στο θεμα,πρεπει το μονο που θα με ενδιαφερει ειναι να βρω καλη τιμη(που με ενδιαφερει πολυ)
Ευχαριστω!!Πολυ θα ηθελα να μου πεις τις εντυπωσεις σου και απο την εταιρεια και απο την Νεα Υορκη!Εγω θα παω τελος Νοεμβρη,οποτε θα κρυωσω λιγακι αλλα πιστευω οτι αξιζει.Καλο ταξιδι!Καλησπέρα karfitsa και Χρόνια Πολλά!
Λοιπόν και έγώ το έψαξα πολύ για το ποια ετρ να διαλέξω για Νέα Υόρκη και Χιούστον που θα πάω και κατέληξα στη British Airways.Τέλος Μαϊου με μέσα Ιούνη που θα επιστρέψω περιμένεις να σου πω εντυπώσεις αν θές