Εχθες 9 το πρωι εκανα μια κρατηση στην easy jet για ενα ευρωπαικο προορισμο μετα απο 3 μηνες. ολα καλα αλλα κατι προεκυψε το ιδιο βραδυ και αποφασισα οτι δεν θα το κανω αυτο το ταξιδι (2 ατομων). Την αμεσως επομενη ημερα τηλ στο τηλεφωνικο κεντρο της εταιρειασ και ηταν εκτος λειτουργιας (εξυπηρετει απο τισ 8 το πρωι εως τις 8 το βραδυ) οποτε επιασα γραμμη στις 12 το πρωι που φτιαχτηκε. Και μου ειπαν οτι δεν επιστρεφεται το ποσο των 265 ευρω αλλα μονο τα 24 ευρω απο τους φορους γιατι εχουν περασει οι 24 ωρες. Τους εξηγησα οτι σας τηλ , αλλα και στο γκισε του αεροδρομιου, ομως δεν λειτουργουσε. Ειπε δεν γινεται.- Εχω κανει παρα πολλα ταξιδια και μπορω να πω οτι θελω να σεβονται τους πελατες τους οπως παρα πολλες αλλες εταιρειες και low cost.