Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 9.980
- Likes
- 52.510
- Επόμενο Ταξίδι
- Umhlanga
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
"Eίπαμε συγκρίνουμε ίδια πράγματα ,ίδιες εταιρίες, ίδιες εποχές."
Όχι. Συγκρίνουμε ίδιους προορισμούς και ίδια εποχή. Αν ψάχνεις συνέχεια την ίδια εταιρεία δε θα βρεις βέβαια την ποικιλία τιμών που θες. Η ίδια εταιρεία δεν έχει πάντα προσφορές, θα έκλεινε. Φιλανθρωπικά ιδρύματα τύπου Alitalia σπανίζουν.
" Με 400 ευρώ Yorgos δεν πας στην Αβάνα στο εξήγησα."
Μπες στο site της jetairfly ΤΩΡΑ. Η go2dbeach το έκανε σήμερα και βρήκε εισιτήριο για Varadero στα 372 την ημερομηνία που ήθελε.
"Τυχαίος συνδιασμός προσφορών δηλαδή διπλό λότο αυτό το ναύλο δεν παίζει και είμαι απόλυτος"
Ξαναλέω, ήρθαν φίλοι και με jetairfly και condor στα λεφτά που σου λέω.
"όπως φυσικά δεν παίζει το 368 της Air France για Αμερική"
Παίζει και παραπάιζει. Ήταν στο newletter της AF για το Φλεβάρη, για κρατήσεις ως 15/3. Έχεις δίκιο στο ότι δεν περιλαμβάνει φόρους. 400 για Ινδονησία δεν είπα εγώ, είπα 780 συν φόρους, με ξενοδοχείο για 14 νύχτες.
"Όλες οι τσαρτεράδικες που πετάνε από Ευρώπη Ελλάδα έχουν προκαθορισμένα δρομολόγια."
"Αυτό που έγραψες ότι οι charter εταιρίες δεν έχουν δικά τους αεροπλάνα είναι τελείως λάθος... όλες οι μεγάλες charter εταιρίες έχουν ιδιόκτητο στόλο..."
Αυτή με την οποία συνεργάζομαι εγώ, δεν έχει. Μη με βάλεις να πω ονόματα. Πιθανώς να έχεις δίκιο και οι μεγάλες να έχουν. Δεν επηρεάζει σε κάτι τη συζήτηση. Charter ή όχι, έχουν σταθερά δρομολόγια και πάμφθηνα. Εγώ γουστάρω που πετάω Αβάνα με 400 ευρώ κι ας είναι και στρατιωτική πτήση.
"Η Cubana ήταν φτηνή γιατί ήταν η Cubana και όχι γιατί πετούσε code share με την Alitalia,"
Δε νομίζω. Από τότε τις πτήσεις που έκανε μόνη της τις είχε ακριβότερες από εκείνες που ήταν code share.
"η οποία ζει και βασιλεύει άσχετα με τα προβλήματα που έχει..."
Δε ζει, χαροπαλεύειε. Μέχρι πριν 2 εβδομάδες είχε την παράταση από την ΕΕ λόγω του deal με την AF να την αγοράσει που ναυάγησε λόγω του ασφαλιστικού των Ιταλών. Η ΕΕ απαγόρευσε στον Μπερλούσκα να τη χρηματοδοτήσει κι είναι πια στα τελευταία της, κρίμα διότι είχε πάμφθηνα για αμερικάνικη ήπειρο.
"Τι σχέση έχει το φτηνό με το code share? Ξέρεις τι είναι το code share?"
Ναι, λόγω δουλειάς, ξέρω.
"Τελικά Yorgos με μπέρδεψες,αποφάσισε τώρα είναι φτηνές οι πτήσεις για Cuba ή 6 χρόνια πριν?"
Τώρα κάνουν 400 ευρώ, τότε 220.000. You do the math.
"Ασφαλώς και 6 χρόνια πριν οι διηπειρωτικές πτήσεις ήταν μακράν φτηνότερες"
Δε θα συμφωνήσουμε... Θα μου πεις εσύ παραδείγματα κι εγώ άλλα τόσα. Εγκαταλείπω το debate και τα λέμε σε άλλο κάποια στιγμή. Pero fue un placer, που λένε και στην Κούβα.
Όχι. Συγκρίνουμε ίδιους προορισμούς και ίδια εποχή. Αν ψάχνεις συνέχεια την ίδια εταιρεία δε θα βρεις βέβαια την ποικιλία τιμών που θες. Η ίδια εταιρεία δεν έχει πάντα προσφορές, θα έκλεινε. Φιλανθρωπικά ιδρύματα τύπου Alitalia σπανίζουν.
" Με 400 ευρώ Yorgos δεν πας στην Αβάνα στο εξήγησα."
Μπες στο site της jetairfly ΤΩΡΑ. Η go2dbeach το έκανε σήμερα και βρήκε εισιτήριο για Varadero στα 372 την ημερομηνία που ήθελε.
"Τυχαίος συνδιασμός προσφορών δηλαδή διπλό λότο αυτό το ναύλο δεν παίζει και είμαι απόλυτος"
Ξαναλέω, ήρθαν φίλοι και με jetairfly και condor στα λεφτά που σου λέω.
"όπως φυσικά δεν παίζει το 368 της Air France για Αμερική"
Παίζει και παραπάιζει. Ήταν στο newletter της AF για το Φλεβάρη, για κρατήσεις ως 15/3. Έχεις δίκιο στο ότι δεν περιλαμβάνει φόρους. 400 για Ινδονησία δεν είπα εγώ, είπα 780 συν φόρους, με ξενοδοχείο για 14 νύχτες.
"Όλες οι τσαρτεράδικες που πετάνε από Ευρώπη Ελλάδα έχουν προκαθορισμένα δρομολόγια."
"Αυτό που έγραψες ότι οι charter εταιρίες δεν έχουν δικά τους αεροπλάνα είναι τελείως λάθος... όλες οι μεγάλες charter εταιρίες έχουν ιδιόκτητο στόλο..."
Αυτή με την οποία συνεργάζομαι εγώ, δεν έχει. Μη με βάλεις να πω ονόματα. Πιθανώς να έχεις δίκιο και οι μεγάλες να έχουν. Δεν επηρεάζει σε κάτι τη συζήτηση. Charter ή όχι, έχουν σταθερά δρομολόγια και πάμφθηνα. Εγώ γουστάρω που πετάω Αβάνα με 400 ευρώ κι ας είναι και στρατιωτική πτήση.
"Η Cubana ήταν φτηνή γιατί ήταν η Cubana και όχι γιατί πετούσε code share με την Alitalia,"
Δε νομίζω. Από τότε τις πτήσεις που έκανε μόνη της τις είχε ακριβότερες από εκείνες που ήταν code share.
"η οποία ζει και βασιλεύει άσχετα με τα προβλήματα που έχει..."
Δε ζει, χαροπαλεύειε. Μέχρι πριν 2 εβδομάδες είχε την παράταση από την ΕΕ λόγω του deal με την AF να την αγοράσει που ναυάγησε λόγω του ασφαλιστικού των Ιταλών. Η ΕΕ απαγόρευσε στον Μπερλούσκα να τη χρηματοδοτήσει κι είναι πια στα τελευταία της, κρίμα διότι είχε πάμφθηνα για αμερικάνικη ήπειρο.
"Τι σχέση έχει το φτηνό με το code share? Ξέρεις τι είναι το code share?"
Ναι, λόγω δουλειάς, ξέρω.
"Τελικά Yorgos με μπέρδεψες,αποφάσισε τώρα είναι φτηνές οι πτήσεις για Cuba ή 6 χρόνια πριν?"
Τώρα κάνουν 400 ευρώ, τότε 220.000. You do the math.
"Ασφαλώς και 6 χρόνια πριν οι διηπειρωτικές πτήσεις ήταν μακράν φτηνότερες"
Δε θα συμφωνήσουμε... Θα μου πεις εσύ παραδείγματα κι εγώ άλλα τόσα. Εγκαταλείπω το debate και τα λέμε σε άλλο κάποια στιγμή. Pero fue un placer, που λένε και στην Κούβα.