• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

ακριβαίνουν όλα .-αντιμετώπιση .

Μηνύματα
34
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
Νορμανδία
Ταξίδι-Όνειρο
το...ψάχνω ακόμη !
Αισιόδοξη άποψη !

Σε γενικες γραμμες οπως στην ιστορια ετσι και στην οικονομια , τα φαινομενα επαναλαμβανονται. Εστι ακομα κι αν τωρα αρχιζει? συνεχιζεται? να πω, μια περιοδος οικονομικης κρισης , θα περασει και θα βελτιωθουν τα πραγματα , και μετα θα ξαναερθει κι ουτως καθ εξεις ,και εμεις θα συνεχισουμε να ταξιδευουμε , μακρινα ή κοντινα ταξιδια , οικονομικα ή οχι, αναλογα με τις δυνατοτητες μας καθε φορα. Στο κατω κατω το ταξιδευειν αποτελει σταση ζωης κι οχι μονο ξεκουραση, διασκεδαση κτλ.
Συμφώνω μαζί σου tina :) και όταν κάποιος, την..στάση ζωής,την υπολογίζει σε χρήμα,τότε μιζεριάζει ! καλησπέρα απο μια πολύ ζεστή Θεσσαλονίκη.
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.500
παιδιά μήν τα βάφεται μάυρα
μήν ξεχνάτε ότι είμαστε έλληνες καί δέστε πού ξοδέυουμε τά χρήματα μάς

σκεφτέιτε ότι οι ελληνάρες!!!!!!!!!!πληρώνουν 3.000 ευρω τό μήνα για ξαπλώστρα on the beach στο N'AMMOS στήν μύκονο και για δύο φυσικούς ; χυμούς 25 euro.
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.500
όλα είναι θέμα σωστού προγραματισμού τών οικονομικών
όταν κάποιος αγαπάει τα ταξίδια πάντα θά βρίσκει περίσευμα από τίς οικονομίες του γιά να πάει
 

renata

Member
Μηνύματα
5.544
Likes
1.964
Επόμενο Ταξίδι
μαλαισία
συμφωνώ xristo ..θα τα βρίσκομε για να παμε ,ή θα περιορίσομε κατι που δεν ειναι απαραίτητο όσο για αυτούς που πληρώνουν στην μύκονο και ξαπλώστρα και καφέ τόσο ,αυτοί τα έχουν σίγουρα .εγώ που δεν έχω ,απλά δεν παω εκεί ,νάτο λοιπόν....πιστεύω οτι εικεί που παμε εμείς απολαμβάνομε την πραγματική χλύδα και με ελάχιστα χρήματα ,και σε περιβάλοντα θεικά ..
γειά σου .
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.500
και στήν μύκονο μπορεις να πας οικονομικά renata αρκεί να το ψάξει κανείς
φυσικά το παράδειγμα τής ξαπλώστρας καί δεν αναφέρεται γιά άτομα από το site οχι από άποψης οικονομικής κατάστασης αλλά από καθαρά θέμα νοοτροπίας και κουλτούρας
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.980
Likes
52.510
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Εγώ πάλι νομίζω ότι το ταξίδι έχει γίνει πιο φτηνό, τουλάχιστον για όσους πληρωνόμαστε σε ευρώ...ΠΟΛΥ φτηνότερο. Με τα περισσότερα τουριστικά προϊόντα εκτός Ευρώπης να είναι δεμένα με το δολάριο, χώρες όπως ο Παναμάς, η Κούβα, η Κμαπότζη, η Κίνα κλπ είναι πια αισθητά φτηνότερες. Το πρόβλημα έγγειται στην αποδυνάμωση της καταναλωτικής δύναμης εντός των ευρω-αγορών. Αλλά πια με 1.000 ευρώ κάνεις παπάδες σε σχέση με το τι έκανες πριν από 5 χρόνια. Τα αεροπορικά επίσης είναι πολύ χαμηλότερα σε σχέση με πριν από λίγα χρόνια, λόγω μεγαλύτερου ανταγωνισμού, περισσότερων επιλογών, πτώσης δολαρίου και φυσικά του ίντερνετ. Ειδικά οι εταιρείες χαμηλού κόστους έχουν πληθύνει και σιγά-σιγά πια κάνουν και πτήσεις εκτός Ευρώπης.

Το πρόβλημα δεν είναι ότι το ταξίδι έγινε ακριβότερο. Το πρόβλημα είναι πως (σχεδόν) όλα τα υπόλοιπα έγιναν, με αποτέλεσμα πολύς κόσμος να μην μπορεί να βάλει στην άκρη για τα ταξίδια. Επίσης πρόβλημα είναι ο υπερκαταναλωτισμός, που οδηγεί πολλούς στη νοοτροπία πως άχρηστα προϊόντα και υπηρεσίες που πριν λίγα χρόνια ήταν ανύπαρκτα ή περιττά, σήμερα να θεωρούνται είδη πρώτης ανάγκης, για λόγους που αδυνατώ να καταλάβω.
 

renata

Member
Μηνύματα
5.544
Likes
1.964
Επόμενο Ταξίδι
μαλαισία
Εγώ πάλι νομίζω ότι το ταξίδι έχει γίνει πιο φτηνό, τουλάχιστον για .
χμμμμμ!!!! θα συμφωνήσω μαζί σου ...τελικά αυτό φταίει .πραγματικά παλι μπορώ και μαζεύω για το ταξίδι μου και μάλιστα δυό φορές τον χρόνο ...γιατι ειναι αυτό που ειπες .δεν ειμαι καταναλώτρια ..την βγάζω με ρουχα χρόνων τζινάκια και μπλουζάκια ,ψωνίζω απο stock πάντα εκ πεποιπηθήσεως ,τρώγω λιτά , και γενικά δεν ξοδεύω. τα τινάζω όλα στα ταξίδια μου ...εκεί μονο την βρίσκω !!!!
αρα λοιπόν με λίγη προσοχή και μακρυά απο πιστωτικές και σουπα -μούπες ,νατο το ταξιδάκι!!!!φύγαμε !!!:clap:
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Με τα περισσότερα τουριστικά προϊόντα εκτός Ευρώπης να είναι δεμένα με το δολάριο, χώρες όπως ο Παναμάς, η Κούβα, η Κμαπότζη, η Κίνα κλπ είναι πια αισθητά φτηνότερες.
Η Κούβα δεν είναι δεμένη με το δολάριο με το euro είναι... και γιαυτό φυσικά είναι πλέον ακριβή...

Τα αεροπορικά επίσης είναι πολύ χαμηλότερα σε σχέση με πριν από λίγα χρόνια, λόγω μεγαλύτερου ανταγωνισμού, περισσότερων επιλογών, πτώσης δολαρίου και φυσικά του ίντερνετ. Ειδικά οι εταιρείες χαμηλού κόστους έχουν πληθύνει και σιγά-σιγά πια κάνουν και πτήσεις εκτός Ευρώπης.
Τα αεροπορικά εισιτήρια εκτός Ευρώπης είναι πανάκριβα και γίνονται ακόμη πιο ακριβά χρόνο με τον χρόνο. Loco εκτός Ευρώπης? Μόνο μέχρι το Μαρόκο πάνε και τώρα τελευταία η Easy μέχρι Αίγυπτο. Ακόμα δυστυχώς δεν υπάρχουν πραγματικές loco που να εκτελούν διηπειρωτικές πτήσεις, του χρόνου ίσως η Αir Asia...
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.980
Likes
52.510
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
"Η Κούβα δεν είναι δεμένη με το δολάριο με το euro είναι... και γιαυτό φυσικά είναι πλέον ακριβή..."

Ε, όχι δα. Καραδεμένο με το δολάριο είναι το CUC. Σταθερά στο 8% πάνω από το δολάριο. Δηλαδή το δολάριο πέεεεφτει και το CUC παραμένει στο 1,08 με το δολάριο. Για παράδειγμα, το 2001 το CUC ήταν ακριβότερο από το ευρώ, ενώ σήμερα με 1 ευρώ παίρνεις 1,41CUC. Ήτοι, μέσα σε 7 χρόνια η Κούβα έγινε 35-40% φτηνότερη για τους Ευρωπαίους (1 ευρώ = 1.41 CUC ή αντίστροφα 1CUC=0.70 ευρώ).Αν θες, κοίτα το κι εδώ:
http://www.banco-metropolitano.com/tasasn.htm . Και εντός Κούβας σχεδόν τα πάντα είναι πολύ φτηνότερα απ' ό,τι λίγα χρόνια πριν.

"Τα αεροπορικά εισιτήρια εκτός Ευρώπης είναι πανάκριβα και γίνονται ακόμη πιο ακριβά χρόνο με τον χρόνο."
Ούτε σε αυτό συμφωνώ. Σαφώς χαμηλότερα, ακόμη και με τις νορμάλ αεροπορικές.

"Loco εκτός Ευρώπης? Μόνο μέχρι το Μαρόκο πάνε και τώρα τελευταία η Easy μέχρι Αίγυπτο. Ακόμα δυστυχώς δεν υπάρχουν πραγματικές loco που να εκτελούν διηπειρωτικές πτήσεις,"
Ψάξιμο, θέλει. Πρόπερσι ήρθε η μάνα μου με την αδερφή μου στην Κούβα για επίσκεψη, με 400 ευρώ από Αθήνα για Βαραδέρο η καθεμιά τους (ναι, μετ' επιστροφής). 90 ευρώ είχε το ATH-BRU-ATH με τη virginexpress και 310 το BRU-VRA-BRU με τη jetairfly από Βρυξέλλες. Φέτος ήρθαν δυο φίλοι ακόμη φτηνότερα με την Condor από Βερολίνο απευθείας (και μέχρι εκεί πας με ό,τι θες, από Germanwings μέχρι Easyjet). Από Λονδίνο επίσης είναι φτηνή η Κούβα. Επίσης, με την Αirfrance να έχει καταξεφτιλίσει τις τιμές για Καναδά, παίρνεις μια Transat για Cienfuegos από Καναδά... 150ευρώ συν τις δυο πρώτες νύχτες μέσα. Όλα θέμα ψαξίματος είναι και timing...ποτέ δεν ήταν τόσο φτηνά τα αεροπορικά. Παλιά με 400ευρώ όχι Κούβα...ούτε μέχρι τη Μαδρίτη δεν πήγαινες. Πέρυσι έστειλα την ξαδέρφη μου Ινδονησία από Αθήνα με ελληνικό πρακτορείο (μην κάνω και διαφήμιση) για 780ευρώ συν φόρους για 15 μέρες με τα ξενοδοχεία μέσα. Ψάξιμο, ψάξιμο...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Ο πολυχρονεμένος Βεζύρης μας βλέπε Φιντέλ έχει αποκηρύξει το δολάριο και έχει συνδέσει την οικονομία της χώρας με το ευρώ. Ομολογώ ότι έχω να πάω στη μεγάλη πατρίδα από το 2002 όταν το δολάριο έλυνε και έδενε και δεν μπορώ να είμαι ιδιαίτερα αξιόπιστος για το τι συμβαίνει τώρα στην Κούβα.Δεν έχω λόγο να σε αμφισβητήσω σαφώς αν έχεις πάει πρόσφατα θα ξέρεις καλύτερα από μένα...

Στα αεροπορικά διηπειρωτικά εισιτήρια στο ξαναλέω κάνεις λάθος. Tα εισιτήρια μεταξύ ηπείρων είναι πανάκριβα και ακριβαίνουν συνέχεια. Ένα πρόχειρο παράδειγμα, πρόπερσι τον Αύγουστο πήγα στην Ιαπωνία με Qatar με 750 ευρώ. Φέτος τις ίδιες ημερομηνίες το εισιτήριο κοστίζει 950 ευρώ...

Πρώτα απόλα μίλησες για loco... H Jetairfly και η Condor δεν είναι loco είναι charter...
To παράδειγμα που ανέφερες επιβεβαιώνει τον κανόνα. Μην κρίνεις από μια προσφορά που ισχύει για συγκεκριμένη χρονική περίοδο και που πρέπει να ισχύουν τα μύρια όσα για να σε βολεύει... Απλά πράγματα το 2002 είχα πάει με Cubana στην Αβάνα με 220χιλιάδες δραχμές, ξέρεις πόσο κοστίζει το ίδιο εισιτήριο σήμερα? Μην μπερδεύεις τα εισιτήρια με τα πακέτα... Εκεί παίζουν ρόλο πολλά πράγματα , η προσφορές της εταιρίας σε πράκτορες, τα ξενοδοχεία, η εποχή , η οικονομική κατάσταση μιας χώρας μετά από μια καταστροφή...
Βεβαιώτατα όμως και συμφωνώ ότι όλα θέλουν ψάξιμο...
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.980
Likes
52.510
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
"Ο πολυχρονεμένος Βεζύρης μας βλέπε Φιντέλ έχει αποκηρύξει το δολάριο"
Όχι ακριβώς. Ο λόγος για τον οποίο το δολάριο καταργήθηκε στην Κούβα είναι επειδή έτσι ήθελε ο πολυχρονεμένος Μπους. Εδώ και λίγα χρόνια απαγόρευσε στις ελβετικές τράπεζες να πουλάνε δολάρια στην Κούβα με την απειλή ότι θα αποσύρει τις αμερικανικές καταθέσεις, οπότε οι Ελβετοί χέστηκαν πάνω τους και σταμάτησαν να το πουλάνε. Ε, κι οι Κουβανοί δεν κάτσανε να σκάσουνε, ανασύρανε τα CUC από τα συρτάρια. Αν ήταν στο χέρι της Κούβας, πάλι δολάρια θα είχανε.

"και έχει συνδέσει την οικονομία της χώρας με το ευρώ."
Όχι, με το δολάριο είναι συνδεδεμένη. Το CUC έχει σταθερή ισοτμία με το δολάριο και όχι με το ευρώ. Οι διεθνείς συναλλαγές γίνονται σε διάφορα νομίσματα, τώρα τελευταία κυρίως σε CAD.

"Δεν έχω λόγο να σε αμφισβητήσω σαφώς αν έχεις πάει πρόσφατα θα ξέρεις καλύτερα από μένα... "
Ζω στην Κούβα, δεν είναι ότι πηγαίνω εκεί.

" Ένα πρόχειρο παράδειγμα, πρόπερσι τον Αύγουστο πήγα στην Ιαπωνία με Qatar με 750 ευρώ. Φέτος τις ίδιες ημερομηνίες το εισιτήριο κοστίζει 950 ευρώ..."
Εγώ πάλι πήγα φέτος Ιαπωνια με AirFrance με 770. Ό,τι εισιτήρια κι αν έχω πάρει τα τελευταία χρόνια (και παίρων πολλάαααα, όχι μόο για μένα) είναι σταθερά φτηνότερα. Τέλος πάντων, δε θα συμφωνήσουμε σε αυτό, αλλά κάποτε πλήρωνα 400 ευρώ για να πάω στην Αίγυπτο, όχι στην Αβάνα!

"Πρώτα απόλα μίλησες για loco... H Jetairfly και η Condor δεν είναι loco είναι charter..."
Όχι φίλε. Charter θα ήταν αν:
  • πετούσε με ενοικιασμένα κι όχι ιδιόκτητα αεροπλάνα
  • μισθωνόταν για τις πτήσεις της από ταξιδιωτικά πρακτορεία
  • είχε έκτακτες πτήσεις και όχι δρομολόγια (για ορισμό τσάρτερ, δες http://en.wikipedia.org/wiki/Charter_flights)
Η jetairfly δεν είναι τίποτε από αυτά. Πετάει κανονικότατα στα προκαθορισμένα δρομολόγιά της(είτε γεμίσει είτε όχι), δε μισθώνεται από tour operators κι έχει δικά της σκάφη. Λειτουργεί μόνο μέσω ίντερνετ, όπως όλες οι χαμηλού κόστους. Η ίδια η εταιρεία μας αυτοδιαφημίστηκε στην Κούβα προ διετίας ως "η πρώτη χαμηλού κόστους που πετάει υπερατλαντικά στην Αβάνα". Κοινώς, δεν είναι τσάρτερ, είναι low cost.

Ακόμη κι αν ήταν τσάρτερ πάντως,ακόμη κι αν όντως πολλές προσφορές είναι πακέτα (που ισχύει, έχεις δίκιο) το γεγονός είναι πως οι ευκαιρίες είναι πολύ περισσότερες από πριν. Μόνος σου το είπες...το 2002 πήγες στην Αβάνα με 220.000 και σήμερα πας με 400 ευρώ (136.300δρχ). Πότε φανταζόμασταν πως θα πετούσαμε Ινδονησία με τέτοιες τιμές ξεφτίλα; Πήγαινε εσύ με προσφορά πακέτο και μην πατήσεις στο ξενοδοχείο ποτέ. Φυσικά και οι προσφορές είναι για συγκεκριμένα διαστήματα...αλλιώς δε θα ήταν προσφορές, κλοπή θα ήταν. Μου έστειλε φέτος η AirFrance κάτι τιμές απίθανες...368 ευρώ return για Νέα Υόρκη, επί 1,5 μήνα...ούτε στα όνειρά μας.

Συμφωνόύμε ότι εκτός από το ψάξιμο, θέλει και ευελιξία, αν θες να πας κάπου συγκεκριμένα, τη συγκεκριμένη επο΄χή και με συγκεκριμένη εταιρεία, τότε είσαι στο έλεος. Αλλά ακόμη κι έτσι...πώς συγκρίνεις τις τιμές της Cubana του 2002 (που ήταν χαμηλές διότι πετούσε με code share με την Alitalia, που φαλήρισε) με το 2008; Είναι και 6 χρόνια στη μέση όπου υπάρζει πληθωρισμός. Εμένα ο μισθός μου αυξήθηκε από το 2002... Ψάξιμο κι ευελιξία και (σχεδόν) όλα γίνονται.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Για τα δολάρια το είπαμε και αλλού και το ξεκαθαρίσαμε...

Eίπαμε συγκρίνουμε ίδια πράγματα ,ίδιες εταιρίες, ίδιες εποχές. Με γνώμονα αυτά τα διηπειρωτικά ταξίδια από το 2002 και μετά σταθερά ακριβαίνουν παντού και πάντα... Με 400 ευρώ Yorgos δεν πας στην Αβάνα στο εξήγησα. Τυχαίος συνδιασμός προσφορών δηλαδή διπλό λότο αυτό το ναύλο δεν παίζει και είμαι απόλυτος, όπως φυσικά δεν παίζει το 368 της Air France για Αμερική και το 400 για Ινδονησία... Μάλλον ξέχασες να προσθέσεις τους φόρους...

Η Jetairfly και η Condor είναι καθαρά τσαρτεράδικες εταιρίες και ειδικά η Jetairfly είναι μέλος της TUI TRAVER GRUP δηλ. ο ορισμός του τσάρτερ... Έτσι για πλάκα μπες στο site της και δες τι τιμές πουλάει για Ελλάδα, θα φρίξεις με το πόσο ακριβή είναι... Πουλάει οτι της έχει μείνει από θέσεις σε αστρονομικές τιμές.Μπορεί κάλιστα μια εταιρία να είναι charter και να πετάει σε προκαθορισμένα δρομολόγια. Όλες οι τσαρτεράδικες που πετάνε από Ευρώπη Ελλάδα έχουν προκαθορισμένα δρομολόγια.

Αυτό που έγραψες ότι οι charter εταιρίες δεν έχουν δικά τους αεροπλάνα είναι τελείως λάθος... όλες οι μεγάλες charter εταιρίες έχουν ιδιόκτητο στόλο...

Η Cubana ήταν φτηνή γιατί ήταν η Cubana και όχι γιατί πετούσε code share με την Alitalia, η οποία ζει και βασιλεύει άσχετα με τα προβλήματα που έχει... Τι σχέση έχει το φτηνό με το code share? Ξέρεις τι είναι το code share?

Τελικά Yorgos με μπέρδεψες,αποφάσισε τώρα είναι φτηνές οι πτήσεις για Cuba ή 6 χρόνια πριν? Χαίρομαι που άθελά σου το κατάλαβες... Ασφαλώς και 6 χρόνια πριν οι διηπειρωτικές πτήσεις ήταν μακράν φτηνότερες...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.273
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom