Δεν αμφιβάλλω τα ελληνικά σου!που ειπα πως με εβγαλε το ξενοδοχειο με το οποιο ειχα κανει συμφωνια?μα το θεο,αμφιβαλλω για τα ελληνικα μου..
Δεν αμφιβάλλω τα ελληνικά σου!που ειπα πως με εβγαλε το ξενοδοχειο με το οποιο ειχα κανει συμφωνια?μα το θεο,αμφιβαλλω για τα ελληνικα μου..
Ωπα. Δεν ειχες πει οτι οταν ρωτησε η booking αν ακυρωσες η ησουν no show εκανες την...κινεζα; Ποτε ρωτησες τη booking τελικα;Οταν αργει το καραβι και κατ επεκταση το τρενο για Μιλανο,περνεις τηλ και ειδοποιεις(δεν ειχα ιντερνετ και ημουν στους δρομους)και σου λενε ενταξει..φτανεις εκει και σου λενε νο σοου..περνεις τη μπουκινγ και σου λεει τετοια η πολιτικη του ξενοδοχειου και κοψε το λαιμο σου και το ιδιο σκηνικο 24 μερες αργοτερα,στο ιδιο ξενοδοχειο οπου ειχα κλεισει μηνες πριν...νταξει.
Οταν δεν εχεις πουθενα κρατηση, δεν παιρνεις μειλ ακυρωσης, δεν το λες και "ολα φαινονταν οκ" .Το screenshot ελήφθη όταν με πήραν τηλέφωνο από το κατάλυμα με σκοπό να το στείλω για να καταλάβουν ότι έχει γίνε μπέρδεμα.
Και μένα μου κάνει εντύπωση. Όλα φαίνονταν οκ ώσπου αποδείχθηκε ότι δεν ήταν
Δεν απαντάς σε καμία ερώτηση (αν έλαβες email επιβεβαίωσης με κωδικούς κράτησης, αν έβαλες τους κωδικούς αυτούς στο λογαριασμό σου στο booking ώστε να δεις το στάτους της κράτησής σου) και συνεχίζεις να συκοφαντείς το booking. Νομίζω ότι αυτό που κάνεις είναι δυσφήμιση και το καλύτερο θα ήταν να κλειδωθεί το θέμα.... πόσο κοστίζει η... προδομένη εμπιστοσύνη σε ένα σάιτ - και στους συνεταίρους του τα καταλύματα - με το οποίο συνεργάζομαι και εμπιστεύομαι χρόνια, κάθομαι και γράφω εκτενείς αντικειμενικές κριτικές για τα καταλύματα γιατί ξέρω ότι το εμπιστεύονται κι άλλοι κάνοντάς το πιο αξιόπιστο και συστήνοντάς του και σε άλλους πελάτες.
Εγώ δεν είχα κανένα πρόβλημα ποτέ με την booking.com και τη χρησιμοποιώ εδώ και 8 χρόνια ανελλιπώς. Νομίζω ότι θα πρέπει να μιλήσεις με κάποιον αρμόδιο της Aegean. Ζήτησε προϊστάμενο ή στείλε mail στο γραφείο παραπόνων!Ζητάω από την εξυπηρέτηση της Aegean λεπτομέρειες, εφόσον η κράτηση έγινε μέσω της σελίδας τους, μου λένε εμείς είμαστε ενδιάμεσοι, ρωτήστε την booking.
Στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της booking δεν δίνουν στοιχεία. Στα email τους δεν δίνουν τίποτα πέρα από ένα screenshot που εμφανίζει την κράτηση, όχι με το "Ακυρώθηκε" που είχα εγώ αρχικά αλλά με "Μη εμφάνιση". Ό,τι και να ρωτάω με email μου στέλνουν την ίδια οθόνη χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες.
Δ
Δεν νομίζω ότι σε έβγαλε το ξενοδοχείο. Όταν σε αναζητoύν από εκεί, έρχεται μέιλ από το ξενοδοχείο μέσω booking.
Νομιζω με τοσες απαντησεις θα ηταν πλεον ξεκαθαρο πως προκεται για 2(δυο)διαφορετικες περιπτωσεις..η μια ηταν στο Μιλανο και ηταν θεμα μπουκιν και ξενοδοχειου και η αλλη αφορα εγχωρια κρατηση και ντηλ μεταξυ ξενοδοχου και εμου που γραφτηκε οχι γιατι αφορα το συγκεκριμενο θεμα αλλα για να δειξει οτι γενικως πεφτει πολλη λαμογια στο χωρο...I rest my case ...Ωπα. Δεν ειχες πει οτι οταν ρωτησε η booking αν ακυρωσες η ησουν no show εκανες την...κινεζα; Ποτε ρωτησες τη booking τελικα;
Ειχες ενημερωσει τη booking οτι εγινε συμφωνια για παρακαμψη της και μετα ρωτησες τι θα κανουν για την κρατηση σου;
Γιατι δεν το βλεπω και τοσο λογικο να πιασουν το μπαλακι που τους πεταμε για τις θολες συμφωνιες.
που ειπα πως με εβγαλε το ξενοδοχειο με το οποιο ειχα κανει συμφωνια?μα το θεο,αμφιβαλλω για τα ελληνικα μου..
Συγγνώμη, τί εννοούσες;οχι,δεν εκανα τιποτα εγω,το ξενοδοχειο με εβγαλε νο σοου!Αλλαζοντας δωματιο και κατηγορια ,μονο αμα το ανεφερα θα μπορουσε η μπουκιν να ξερει..και ναι,δεν απαντησα στο μεηλ τους,κοινως εκανα την κινεζα!Προφανως το δωματιο που υποτιθεται οτι δεν εμφανιστηκα,θα νοικιαστηκε βεβαια!
Έχεις 24 ωρες προθεσμια να περασεις αλλη καρτα χωρις να χασεις το δωματιο, τωρα αν εχεις ταυτοχρονα 15 κρατησεις μπορει να αλλαζει η πολιτικη τους και δεν τους αδικωΠολύ έξυπνη κίνηση! Θα πάει το ξενοδοχείο να κάνει μια προέγκριση για να δει αν η κάρτα έχει υπόλοιπο και αφού δε θα βρει υπόλοιπο θα ακυρώσει την κράτηση. Και για φαντάσου αυτό να γίνει λίγες μέρες πριν το ταξίδι ή κατά τη διάρκεια πολυήμερου ταξιδιού κι εσύ να ψάχνεις ξενοδοχείο τελευταία στιγμή.