panpan
Member
- Μηνύματα
- 7.053
- Likes
- 28.433
Γιατί μπορεί να ξεχάσεις να ακυρώσεις κάποια και μετά θα τρέχεις (Ή θα τρέχουμε)Η εταιρεία μου δίνει τη δυνατότητα αυτή, γιατί να την αφήσω ανεκμετάλλευτη;
Γιατί μπορεί να ξεχάσεις να ακυρώσεις κάποια και μετά θα τρέχεις (Ή θα τρέχουμε)Η εταιρεία μου δίνει τη δυνατότητα αυτή, γιατί να την αφήσω ανεκμετάλλευτη;
Μα η κοπέλα την ακύρωσε, το έχει και σε σκριν σοτ.Γιατί μπορεί να ξεχάσεις να ακυρώσεις κάποια και μετά θα τρέχεις (Ή θα τρέχουμε)
Διαβάζω,αλλά είμαι στο φουλ της σεζόν.Κάθε μέρα έχω και ένα σωρό προσωπικά μηνύματα να απαντήσω.Και τα έχωΚι έλεγα: Καλά, δεν τα διαβάζει;
Ναι αλλά υπάρχουν και κοπέλες (και κοπέλια)που δεν έχουν ακυρώσει.Μα η κοπέλα την ακύρωσε, το έχει και σε σκριν σοτ.
Και δε μου λες, εμένα τον άσχετο, πώς γίνεται να έχει σκριν σοτ μια κράτηση της οποίας - λέει ότι - δεν έχει τον κωδικό; Και πότε το έβγαλε αυτό το σκριν σοτ; Όταν έκανε την κράτηση; Ή μετά από δεν-ξέρω-κι-εγώ-πόσον-καιρό, αφού είχε χρεωθεί η κάρτα της; Μυστήριο και μπέρδεμα... Πάλι τον Πουαρώ πρέπει να φωνάξουμε μου φαίνεται...Μα η κοπέλα την ακύρωσε, το έχει και σε σκριν σοτ.
Διαβάζω,αλλά είμαι στο φουλ της σεζόν.Κάθε μέρα έχω και ένα σωρό προσωπικά μηνύματα να απαντήσω.Και τα έχω
παίξει.
Εμφανίζεται σαν να ακυρώθηκε.Εχω μια απορια. Επειδη δεν εχω κανει ποτε no show. στο λογαριασμο μας φαινεται ως ακυρωμενη η σαν να μειναμε;
Προς Θεού δεν θέλω να εννοήσω κάτι τέτοιο! Όμως από τι καταλαβαίνω θεωρείς πως σε εκμεταλλευόμαστε όταν εσύ έχεις πληρώσει το παραπάνω στο Booking και μπαίνουμε εμείς διαβάζουμε την κριτική σου και κλείνουμε φτηνότερα! Εγώ να σου πω πως και στο TripAdvisor διαβάζω αλλά και στο Google που έχει βαθμολογία σε κάποια! Στο TripAdvisor μάλιστα είμαι ενεργό μέλος με περίπου 85 κριτικές! Το λέω για να καταλάβεις πως το εμπιστεύομαι και όχι μόνο το Booking! Στο Booking για παράδειγμα στο Λονδίνο που πήγα δεν με άφησε να κάνω την κριτική μου επειδη πέρασαν κάποιες μέρες. Ενώ στο TripAdvisor την έκανα κανονικά χωρίς όρια! Οπότε είναι σχετικό αυτό που λες..Γιατί όποιος πει πως δεν διαβάζει και κριτικές στο TripAdvisor δεν λέει αλήθεια! Όπως και να έχει το ξανά λέω δεν είχα την πρόθεση να σε προσβάλω!Επειδή μου την είπες και επειδή υπονοείς ότι τα έχω και χαμένα και επειδή δεν καταλαβαίνεις από χιούμορ, επανέρχομαι και σου υπενθυμίζω ότι, οι κριτικές που γράφονται στο Booking, γίνονται από πελάτες που πληρώσανε αυτή τη διαφορά και κάναν την κράτηση μέσω της ιστοσελίδας αυτής για να έχουν τη δυνατότητα και να αντλήσουν τις πληροφορίες, αλλά και να πληροφορήσουν υπεύθυνα και άλλους πελάτες. Γιαυτό και "εκμεταλλεύεσαι" και εσύ αυτές τις κριτικές και δεν εμπιστεύεσαι τόσο πολύ φαντάζομαι αντίστοιχες του TripΑdvisor όπου μπορεί να γράψει ο καθένας ότι θέλει.
Τώρα βέβαια πάει μακρια η βαλίτσα και θα είμαι οφ τοπικ, αλλά, με αφορμή αυτό που έγραψες, θυμήθηκα πως όταν κάνουμε κράτηση στη Booking μέσω του σάιτ της Aegean δεν μας δίνεται η δυνατότητα να σχολιάσουμε το κατάλυμα. Μεγάλη αδικία αυτό, πιθανότητα από αβλεψία του συστήματος. Τι δηλαδή, επειδή μας πετάν μερικά ψωρομίλια θα πρέπει να το βουλώνουμε;Στο Booking για παράδειγμα στο Λονδίνο που πήγα δεν με άφησε να κάνω την κριτική μου επειδη πέρασαν κάποιες μέρες.
Δεν ξέρω αν έχεις δικό σου παράδειγμα αλλά ξενοδοχείο που μείναμε στη Λα Παζ κανονικά, το εμφάνισε μετά στο Booking σαν "no show" (προφανώς για να μην πληρώσει την προμήθεια) αλλά δεν μας χρέωσε αυτό που θα μας χρέωνε αν ήταν πραγματικό "no show". Δεν χρέωσε τίποτε. Σε επικοινωνία που είχαμε με το Booking τους απέδειξα (με φωτογραφίες) ότι πράγματι μείναμε και το δέχτηκαν. Δεν ξέρω τι επίπτωση είχε το ξενοδοχείο. Στο ιστορικό των κρατήσεών μου, λοιπόν, η συγκεκριμένη κράτηση εμφανίζεται ως ακυρωμένη.ΑΚΥΡΏΘΗΚΕ λέει όταν το ακυρώνεις εσύ, ΜΗ ΕΜΦΆΝΙΣΗ γίνεται όταν το ακυρώνει το κατάλυμα. (αντίστοιχα CANCELED από τον χρήστη κ NO SHOW από το κατάλυμα).