Ιταλία Χειμώνας στη Σικελία!

Grerena

Member
Μηνύματα
1.371
Likes
18.669
Επόμενο Ταξίδι
Bordeaux
Ταξίδι-Όνειρο
Tromso, Las Vegas
Εγώ μιλάω για Online κράτηση από σελίδα της ryanair. Δεν έχει καμία παγίδα, τους όρους τους εμφανίζει ξεκάθαρα πριν κάνεις την κράτηση,δίπλα από την τιμή, σε κουτάκι που γράφει σημαντικές πληροφορίες, απλά για κάποιο λόγο δεν θα τους είδες.


View attachment 267636 View attachment 267637
Το ότι δεν τους είδα ... δεν σημαίνει ότι δεν ήταν παγίδα. :haha::haha:

Πάντως τα στοιχεία και του οδηγού και της κάρτας δεν τα πληκτρολόγησα, γιατί ήταν ήδη περασμένα στο σύστημα από άλλη κράτηση που είχα κάνει με τον ίδιο τρόπο. Γι' αυτό μου ήρθε ξαφνικό το λάθος που είχα κάνει.
Σημασία έχει ότι (μάλλον) δεν θα την ξαναπάθω. :icon_redface:
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.124
Likes
6.655
Το ότι δεν τους είδα ... δεν σημαίνει ότι δεν ήταν παγίδα. :haha::haha:

Πάντως τα στοιχεία και του οδηγού και της κάρτας δεν τα πληκτρολόγησα, γιατί ήταν ήδη περασμένα στο σύστημα από άλλη κράτηση που είχα κάνει με τον ίδιο τρόπο. Γι' αυτό μου ήρθε ξαφνικό το λάθος που είχα κάνει.
Σημασία έχει ότι (μάλλον) δεν θα την ξαναπάθω. :icon_redface:
Μα αυτά που ανέβασα είναι πριν χρειαστεί να βάλεις τα στοιχεία του οδηγού. Δεν υπάρχει κάτι να πάθεις όλα είναι ξεκάθαρα.
Εγώ πάντως όταν κλείνω από εκεί τους στέλνω και ένα μήνυμα και τους ρωτάω αν δέχονται και κάρτα σε άλλο όνομα, πολλές φορές έχουν δεχθεί.
 

Grerena

Member
Μηνύματα
1.371
Likes
18.669
Επόμενο Ταξίδι
Bordeaux
Ταξίδι-Όνειρο
Tromso, Las Vegas
Ένα “διαμάντι” στο δρόμο μας…
Πρώτη μας στάση αποτέλεσε η Τσεφαλού ή Κεφαλού κατά το Ελληνικότερον, αφού αποτέλεσε αρχαία Ελληνική αποικία. Είναι χτισμένη στις παρυφές ενός πολύ επιβλητικού βράχου, ο οποίος αποτελεί και το «κεφάλι» …του ονόματός της.

Μπαίνοντας στην πόλη αντικρίσαμε μία πανοραμική “καρτ-ποστάλ” της πόλης, την οποία δεν πρόλαβα να τη φωτογραφίσω, αφού ο δρόμος ήταν στενός και πολλά αυτοκίνητα μας ακολουθούσαν.

τσεφαλου πανοραμικη2.jpg

Photo από internet

Η πόλη όμως είχε πολλές “καρτ-ποστάλ” ακόμα να μας χαρίσει…:)
Προχωρήσαμε όσο γινόταν πιο κοντά στο κέντρο ψάχνοντας να παρκάρουμε.

IMG_8438.JPG


Παρκάραμε σε χώρο λευκής διαγράμμισης πληρώνοντας το αντίτιμο για μιάμιση ώρα παραμονής και ξεκινήσαμε τη βόλτα μας.
Η Τσεφαλού είναι μια πανέμορφη μεσαιωνική πόλη, με στενά σοκάκια και γραφικές πλατείες. Είναι παραλιακή και ως εκ τούτου διαθέτει και ένα λιμανάκι, που ακόμα και το χειμώνα αποτελεί ένα "must see" της πόλης. Επίσης διαθέτει και έναν καθεδρικό ναό που τραβάει την προσοχή και γιατί είναι πελώριος και γιατί είναι στη λίστα της Unesco, αλλά και γιατί είναι χτισμένος σε τέτοιο σημείο κάτω από τον βράχο που δημιουργεί ένα πάρα πολύ όμορφο σκηνικό.

Με αφετηρία την piazza Garibaldi, χωθήκαμε μέσα στα στενά.
IMG_8484.JPG


IMG_8442.JPG


IMG_8444.JPG


IMG_8445.JPG


Ήπιαμε ένα καφεδάκι "αλά ιταλικά", στο όρθιο και μονορούφι και σε πολύ λίγο φτάσαμε στην πλατεία του Καθεδρικού.
cefalu2.jpg


Στο Bar Duomo και με θέα την πλατεία και τον καθεδρικό καθίσαμε, έξω παρακαλώ, για να φάμε μία πίτσα. Μια ψυχρούλα την έκανε δεν μπορώ να πω, αλλά αυτή τη θέα δεν γινόταν να τη στερηθώ.

IMG_8463.JPG


Πριν επισκεφτούμε στον καθεδρικό και εκ των έσω είπαμε να μπούμε στο διπλανό φαρμακείο για να πάρουμε ένα απαραίτητο κολλύριο για τα μάτια, που μόλις ανακαλύψαμε ότι μας είχε τελειώσει.
Και μπαίνουμε μέσα στο φαρμακείο και ενώ ο άντρας μου ασχολούνταν με το να βρει τη σωστή ουσία του φαρμάκου ψάχνοντας στο internet, εγώ χάζευα από τουριστικής απόψεως το … Φαρμακείο. Γιατί αυτό που έβλεπα δεν ήταν ένα συνηθισμένο, σύγχρονο φαρμακείο. Ήταν ένα Φαρμακείο αντίκα.

IMG_8448.JPG


Άρχισα και εγώ να το αποθανατίζω ώσπου με πήρε χαμπάρι ο Φαρμακοποιός, ο οποίος με σιγόνταρε παίρνοντας και … πόζα.

IMG_8446.JPG


Έφτασε η ώρα να ανεβούμε … τα σκαλιά της εκκλησίας. Καιρός ήταν! :p:p

IMG_8452.JPG


Ο καθεδρικός της Τσεφαλού είναι ένα πάρα πολύ όμορφο μεσαιωνικό μνημείο σε αραβονορμανδικό αρχιτεκτονικό στυλ. Είναι ένα πολύ επιβλητικό κτίριο και θα έλεγα ότι έχει έναν αέρα … κάστρου, έτσι όπως είναι χτισμένο στην κορυφή μιας πολύ θεατράλε σκάλας και με φόντο τον κάθετο βράχο της Τσεφαλού.

Στο εσωτερικό του οι πολύ ψηλοί πυλώνες και η αυστηρότητα της διακόσμησης ενισχύει τη δύναμη που βγάζει ο ναός από τη μία, αλλά και κάνει το χρυσό μωσαϊκό της αψίδας του Χριστού ακόμη πιο εντυπωσιακό, καθώς δεν υπάρχει τίποτα άλλο για να τραβήξει το μάτι μακριά από αυτό.

IMG_8457.JPG


Στη συνέχεια κατηφορίσαμε το δρόμο με κατεύθυνση προς τη θάλασσα.

IMG_8469.JPG


Ομολογώ ότι ο καιρός δεν ήταν και πολύ καλός σήμερα και με το που βγήκαμε στη θάλασσα … μας πήρε το αγιάζι. Αλλά κάποιο τίμημα δεν θα έπρεπε να έχει αυτή η ομορφιά που αντίκρισαν τα μάτια μου;

IMG_8470.JPG


Πρόκειται για πίνακα ζωγραφικής! Δεν μοιάζει καθόλου με ένα σύγχρονο πραγματικό τοπίο.
Είναι ένα μέρος που βγάζει χαρακτήρα και κουβαλάει κληρονομιά. Μοιάζει να είναι ξεχασμένο από το χρόνο!
Τώρα να μην πω ότι είναι και ρομαντικό; Είναι! :icon_redface:
Μπορώ να φανταστώ πως είναι εδώ το καλοκαίρι. Δεν είμαι και πολύ σίγουρη αν είμαι πιο τυχερή εγώ που ήρθα εδώ μέσα στο χειμώνα ή κάποιος που έκανε και μπάνιο εδώ το καλοκαίρι. Αν κρίνω από τις εικόνες που έχω δει στο διαδίκτυο, που είναι σαν αυτή:…

cefalubeach2.jpg


Αναρωτιέμαι ποιος είναι πιο τυχερός.
Τους ρομαντικούς πάντως τους κερδίζει ο χειμώνας. ;)

Θα ήμουν πιο τυχερή αν είχα στη διάθεσή μου κανένα διήμερο μόνο για την Τσεφαλού, αλλά ας μην αρχίσω την κλάψα, γιατί το ήξερα κατά βάθος ότι αυτό το τριήμερο στη Σικελία είναι απλά αναγνωριστικό. Στην ουσία το τριήμερο αυτό θα με βοηθήσει να φτιάξω μία λίστα με υποψήφια μέρη για διακοπές!

Φεύγοντας από την παραλία, τον άντρα μου τον έπιασε μια βιασύνη, γιατί θα έληγε ο χρόνος του παρκαρίσματος. Άρχισα και εγώ να τον κυνηγάω μέσα στα στενά, προσπαθώντας παράλληλα πότε να βάζω γάντια και κασκόλ, γιατί τώρα πια είχε ψοφόκρυο και πότε να τα βγάζω πάλι, γιατί προσπαθούσα παράλληλα να τραβώ και φωτογραφίες. Δεν φτάνουν αυτά, αλλά επίσης προσπαθούσα να «οδηγήσω» το στίγμα μας στο χάρτη προς ένα σημείο, στο οποίο είχα βάλει ‘αστεράκι’ ότι πρέπει να το δούμε. Αυτό το ‘αστεράκι’ ήταν ένα “μεσαιωνικό πλυντήριο”.
Ήμουν περίεργη να δω αυτό το μεσαιωνικό πλυντήριο και αφού είμαστε κοντά.....
Όμως δεν το έβρισκα. Ο χάρτης έλεγε ότι φτάσαμε. Η “κουκίδα μας” όμως …..το προσπέρασε.:eek: Ο άντρας μου να μου λέει «πάμε να φύγουμε» και «πάμε να φύγουμε» και εγώ να μην το βρίσκω! Ώσπου αποφάσισα να στρίψω δεξιά σε ένα πέρασμα (που νόμιζα ότι ήταν είσοδος σπιτιού), που ο χάρτης μου έλεγε ότι το πλυντήριο είναι πίσω από αυτό.
Και επιτέλους το βρήκα:
IMG_8480.JPG


Μια φαρδιά πέτρινη σκάλα μας οδήγησε στην περιοχή της πλύσης.
Το Lavatoio Medievale είναι ένας μερικώς καλυμμένος χώρος, στον οποίο υπάρχει μια σειρά από λεκάνες, που τροφοδοτούνται από το νερό του ποταμού Cefalino. Το νερό «τρέχει» μέσω κάποιων στομίων από χυτοσίδηρο, που έχουν τη μορφή λιονταριών, μέσα στις λεκάνες αυτές. Τα υγρά απόβλητα που προκύπτουν από την πλύση μεταφέρονται μέσω καλυμμένων σηράγγων απευθείας στη θάλασσα.

Πρόκειται για ένα παράδειγμα υδραυλικής μηχανικής του μεσαίωνα. Η δομή αυτή κατασκευάστηκε πάνω σχεδόν στην εκβολή του ποταμού και χρησιμοποιήθηκε σαν δημόσιο πλυντήριο από τους κατοίκους της Τσεφαλού για αιώνες.

IMG_8478.JPG


Η πόλη αυτή κατοικήθηκε από Σικελούς, Έλληνες, Ρωμαίους, Βυζαντινούς, Άραβες και Νορμανδούς κατά τη διάρκεια της μακραίωνης ιστορίας της. Η επιρροή που έχει από όλους αυτούς τους λαούς είναι τόσο εμφανής σε κάθε της γωνιά, που είναι και ο λόγος που την κάνει και τόσο γοητευτική.

IMG_8481.JPG


Δεν μπορώ να μην αναφέρω ότι η Cefalu αποτελεί και film location αγαπημένης μου ταινίας. Πρόκειται για την ταινία του Giuseppe Tornatore: «Σινεμά ο Παράδεισος». Γιατί η Cefalu είναι μία ...σταρ!

paradiso2.jpg


Φτάσαμε στο αυτοκίνητο. Είχαμε παραβεί σαφώς τη μιάμιση ώρα, αλλά κλίση δεν είχαμε φάει. Φαντάζομαι ότι και αυτό είναι ένα από τα καλά του χειμώνα. :cool:
Επόμενή μας στάση θα ήταν η Μεσσίνα.

Για λίγο μπήκαμε στον πειρασμό να ακολουθήσουμε τον παραλιακό δρόμο για να έχουμε πιο άμεση επαφή με τη θάλασσα και τα χωριά, αλλά φοβηθήκαμε τα φανάρια, τα τρένα, τις μπάρες και γενικότερα το ... χρόνο και απορρίψαμε γρήγορα την ιδέα.

IMG_8486.JPG


Και έτσι πήραμε την autostrada. Και θάλασσα δεν είδαμε σχεδόν καθόλου. Από τούνελ σε γέφυρα είμαστε καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής, με περισσότερα …τα τούνελ. Τόσα τούνελ δεν θυμάμαι ούτε στις Άλπεις να είδα. Δεν το λέω επειδή με ενόχλησε, καθόλου. Ίσα – ίσα που φτάσαμε στον προβλεπόμενο χρόνο στη Μεσσίνα, παρόλο που κάναμε και μια μεγαλούτσικη στάση στο δρόμο.

IMG_8490.JPG


IMG_8491.JPG


Μπορεί να έφταιγε η μονοτονία του δρόμου, μπορεί να έφταιγε το πολύ πρωινό ξύπνημα (στις 3:30 ξυπνήσαμε), μπορεί όλα μαζί και κάναμε στάση για καφέ στο δρόμο. Και μαζί με τον καφέ πήραμε… και έναν υπνάκο στο parking του rest area. Σαν τους φορτηγατζήδες. :p Είκοσι λεπτά κοιμηθήκαμε γεμάτα. Όταν ξυπνήσαμε είδαμε και άλλον “φορτηγατζή” με …ΙΧ δίπλα μας, που μάλλον και αυτός είχε πρόγραμμα ανάλογο με το δικό μας.
Ήπιαμε και το καφεδάκι μας και φύγαμε.

Περιέργως φτάσαμε στον προβλεπόμενο χρόνο στη Μεσσίνα.
Δεν οφειλόταν όμως στον τέλειο προγραμματισμό μου όπως πίστεψα στην αρχή. Οφειλόταν στην επιπλέον ώρα που κερδίσαμε λόγω της αλλαγής ζώνης. (Εγώ και ο Φιλέας Φογκ κάναμε το ίδιο λάθος :rolleyes:).

Μια μικρή δόση τέχνης…
Από την Μεσίνα δεν είχα και πολλές απαιτήσεις. Μόνο μια επίσκεψη ήθελα να κάνω στο MUME δηλ. στο Περιφερειακό Μουσείο της Μεσσίνα (Interdisciplinary Regional Museum of Messina) για να δω δύο έργα του Caravaggio, που βρίσκονται εκεί. Για τη Μεσσίνα είχα ακούσει ότι δεν αξίζει και πολλά, οπότε δεν είχα βάλει ώρα στο πρόγραμμα. Μέχρι να βρούμε το μουσείο, το οποίο βρίσκεται στη βόρεια ακτή της πόλης, αναγκαστικά τη διασχίσαμε. Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι: δεν υπάρχει Ιταλική πόλη που να μην αξίζει. Τι αρχοντικά, τι κτίρια, δρόμοι, πλατείες. Είναι και λιμάνι βλέπεις και θάλασσα και ποιος ξέρει και τι άλλο μπορεί να έχει, αφού δεν την «έψαξα» καθόλου μα καθόλου. Εγώ μόνο για τον Caravaggio πέρασα, αλλά χάρηκα που “την πήρα και ένα βλέφαρο”.

IMG_8494.JPG


IMG_8495.JPG


IMG_8531.JPG


Το MUME βρίσκεται πάνω στον παραλιακό δρόμο σε ένα σημείο που δύσκολα παρκάρεις. Παρόλο που ήταν Σάββατο πρωί δεν είχε καθόλου κόσμο, οπότε μπορέσαμε και παρκάραμε πάνω σε ένα πεζοδρόμιο ανάμεσα στην είσοδο του μουσείου και σε ένα βενζινάδικο.

IMG_8496.JPG


Το μουσείο στεγάζεται σε ένα πρώην υφαντουργείο μεταξιού. Είναι ένα αρκετά μεγάλο κτίριο και έχει έναν όμορφο κήπο.
IMG_8529.JPG


Πριν έρθω εδώ είχα για λίγο μιαν ανησυχία μήπως δεν έβρισκα τον Caravaggio, γιατί σε μια επίσκεψή μου σε ένα παλάτι στη Γένοβα κάποτε που πήγα για τον ίδιο λόγο, ο Caravaggio…δεν ήταν εκεί, γιατί φιλοξενούνταν σε έκτακτη έκθεση κάπου αλλού. Την ίδια εποχή με την επίσκεψή μου στη Σικελία γινόταν μια έκθεση Caravaggio στο Μιλάνο και φοβήθηκα μήπως την πάθω πάλι και οι πίνακες να βρίσκονται στο Μιλάνο αντί για τη Μεσίνα και κάνω τα χιλιόμετρα τσάμπα; Το τσέκαρα όμως και ήρθα ενημερωμένη.
Παρόλα αυτά ρώτησα και στην είσοδο, πριν μπούμε μέσα. :rolleyes-80:
“Si,si Caravaggio” μου απάντησαν.
“Two paintings”, μου είπαν με καμάρι.

Το μουσείο φιλοξενεί ένα μεγάλο αριθμό έργων από καλλιτέχνες της Σικελίας και αποτελείται από διάφορα τμήματα όπως αρχαιολογία, μεσαιωνική τέχνη, αναγεννησιακή τέχνη, βυζαντινή τέχνη, τα οποία τμήματα εκτίθενται σε 14 διαφορετικά δωμάτια γύρω από ένα αίθριο.

IMG_8502.JPG


IMG_8500.JPG


IMG_8498.JPG


Τα κύρια όμως highlights αξιοθέατα του μουσείου είναι δύο πίνακες του Caravaggio.

Το μουσείο ήταν σχεδόν άδειο εκείνη την ώρα. Μόνο μια παρέα τριών ατόμων βρισκόταν στο χώρο των βυζαντινών εκθεμάτων. Στέκονταν μπροστά από ένα ψηφιδωτό και φαινόταν σαν να έκανε διάλεξη ο ένας στους άλλους δύο.
Εμείς προσπεράσαμε τα πάντα ψάχνοντας τον Caravaggio. Σχεδόν ψάχνοντας δηλ. γιατί μια υπάλληλος του μουσείου προχωρούσε μπροστά μας, δείχνοντάς μας το δρόμο, ώσπου φτάσαμε στην αίθουσα 10 του μουσείου, όπου εκεί μας είπε: “Caravaggio” και μας έδειξε το χώρο με το χέρι της. Βλέπετε είχαμε κάνει σαφές ότι εμείς μόνο για αυτόν ήρθαμε.
Η κυρία ‘επόπτης’ φρόντισε να μη μας αφήσει λεπτό μόνους μας. Φοβόταν μη βγάλουμε φωτογραφία με φλας.

Στην αίθουσα 10 λοιπόν του μουσείου είδαμε το «Adoration of the Shepherd» (το προσκύνημα των βοσκών) και το "The Raising of Lazarus." (Ανάσταση του Λαζάρου).
Μοναδικός ο Caravaggio για άλλη μια φορά! Πιο «σκοτεινός» από ποτέ. Ήταν βλέπετε και η εποχή που ήταν σχεδόν εξόριστος στη Μεσίνα λόγω της δολοφονίας που είχε διαπράξει στη Ρώμη.
Έπρεπε να αλλάξω πολλές γωνίες για να δω τις λεπτομέρειες, αφού ο φωτισμός της αίθουσας ήταν χάλια. Μείναμε αρκετή ώρα και τον περιεργαστήκαμε.

Ο Caravaggio ανέλαβε την «Ανάσταση του Λαζάρου» έναντι του ασυνήθιστου (μεγάλου) ποσού των 100 σκούδων, από τον Γενοβέζο έμπορο Giovan Battista de 'Lazzari (Λάζαρος) για την Αγία τράπεζα ενός παρεκκλησιού, που προσφάτως είχε αγοράσει. Το τελικό προϊόν ήταν τόσο σκοτεινό όσο και η διάθεση του καλλιτέχνη εκείνη την εποχή. Το 90% του καμβά είναι μαύρο. Ένα μαύρο απειλητικό σκοτάδι που βρίσκεται πάνω από το σκελετωμένο σώμα του Λαζάρου και τις άλλες μορφές. Κάπου ανάμεσα σε αυτές βρίσκεται και ο ίδιος ο Caravaggio.

IMG_8503.JPG


Το «προσκύνημα των βοσκών» του ανατέθηκε από τη Γερουσία της Μεσίνα για τον βωμό της Chiesa dei Cappuccini. Ο πίνακας παρουσιάζει πάλι με σκοτεινά χρώματα τους θεϊκούς χαρακτήρες, οι οποίοι ερμηνεύονται όμως ως πολύ ανθρώπινα και ταπεινά πλάσματα, όπως συνήθιζε σχεδόν πάντα ο καλλιτέχνης.

IMG_8504.JPG


Ομολογώ όμως ότι εδώ είναι ένα από τα λίγα μέρη που μπορέσαμε να πλησιάσουμε έργα του Caravaggio τόσο κοντά και μάλιστα για όσο διάστημα θέλαμε. Οπουδήποτε αλλού κι αν είδα Caravaggio έπρεπε να παλέψω με πλήθη κόσμου ή να τον διακρίνω μέσα από τζάμια και ενίοτε να οργανώσω και ολόκληρη επιχείρηση για να βγάλω και μια απαγορευμένη φωτογραφία.
Εμείς μείναμε περίπου ένα τέταρτο για να τον θαυμάσουμε, παρέα βέβαια με την «επόπτρια».
Όταν πια φύγαμε από την αίθουσα … μας εγκατέλειψε και εκείνη.

Είπαμε μιας και ήρθαμε μέχρι εδώ ας κάνουμε και ένα γρήγορο πέρασμα και από τις άλλες αίθουσες.
Η συλλογή φαινόταν πολύ αξιόλογη. Όμως… η ερμηνεία των έργων ήταν πολύ φτωχή, δεν υπήρχαν φυλλάδια, δεν υπήρχε οδηγός ή audio guide, ούτε κάποιος ξεναγός. Ήταν σχεδόν καταθλιπτικό το γεγονός ότι είμαστε μόνοι μας και λίγα καταλαβαίναμε από αυτά που βλέπαμε.

Κοντοσταθήκαμε όμως στο Treasury Room, το οποίο είχε κάποιες δημιουργίες σε χρυσό, ασήμι και ελεφαντόδοντο, είδαμε και κάποια ξυλόγλυπτα κομψοτεχνήματα, αλλά και πορσελάνινα πλακίδια, πολύ όμορφες Βυζαντινές εικόνες με ελληνικές (τι άλλο;)) επιγραφές, αλλά και μια βασιλική άμαξα, που επίσης έβλεπα πρώτη φορά από τόσο κοντά. Το σίγουρο είναι ότι για να εκτιμήσει κάποιος αυτή τη συλλογή θα πρέπει να αφιερώσει ένα ολόκληρο απόγευμα.

IMG_8514.JPG


IMG_8516.JPG


IMG_8519.JPG


IMG_8523.JPG


IMG_8520.JPG


Το αξιοπερίεργο είναι ότι οι αίθουσες δεν είχαν καμία φύλαξη και καμία επίβλεψη. Τρεις υπάλληλοι ήταν εκεί όλοι κι όλοι και βρίσκονταν και οι τρεις στην είσοδο έχοντας πιάσει ψιλή κουβέντα. Άμα θέλαμε μπορούσαμε να γυρίσουμε πίσω στην αίθουσα του Caravaggio μόνοι μας, χωρίς να μας πάρει και κανείς είδηση. Με ξένισε λίγο η όλη κατάσταση. Δεν μου ταιριάζει καθόλου που τέτοια αριστουργήματα επιπέδου Caravaggio να βρίσκονται σε ένα τόσο αδιάφορο χώρο.
Αναπόφευκτα έκανα σύγκριση με άλλα ιταλικά μουσεία και αναρωτιέμαι μήπως εδώ στη Σικελία λειτουργεί διαφορετικά το ιταλικό Δημόσιο;

Άθελά μου θυμήθηκα την ιταλική ταινία: “Τα Παράπονα στο Δήμαρχο” (L' Ora Legale), ιστορία που διαδραματίζεται στη Σικελία του σήμερα και η οποία διακωμωδεί …αυτόν τον ‘διαφορετικό’ τρόπο …λειτουργίας. :confused::eek:
Η μέρα δεν τελείωσε.
Συνεχίζεται...
 

Attachments

Last edited:

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Παρκάραμε σε χώρο λευκής διαγράμμισης
Δηλαδη παρανομα...θυμιζω μονο με μπλε διαγραμμιση επιτρεπεται. Η λευκη ειναι των μονιμων κατοικων.
(Ξερω οτι δεν παρεξηγεις την παρεμβαση..)
 

Grerena

Member
Μηνύματα
1.371
Likes
18.669
Επόμενο Ταξίδι
Bordeaux
Ταξίδι-Όνειρο
Tromso, Las Vegas
Δηλαδη παρανομα...θυμιζω μονο με μπλε διαγραμμιση επιτρεπεται. Η λευκη ειναι των μονιμων κατοικων.
(Ξερω οτι δεν παρεξηγεις την παρεμβαση..)
Αλήθεια; Νόμιζα το αντίθετο, ότι έπρεπε δηλ. να παρκάρουμε σε λευκή.
Ελπίζω να "περάσω" για ντόπια και να μη μου έρθει κλήση στο σπίτι. :(
Αν μου έρθει... μήπως έχεις κανένα γνωστό για να μου τη σβήσει; :rolleyes::haha::rolleyes:

Πάντως στην Ορτυγία και στο Παλέρμο σε λευκή διαγράμμιση πάρκαρα και εκεί σύμφωνα με την υπόδειξη των ξενοδόχων μας. Τόσο ανάποδα είναι στην Τσεφαλού;

Υ.Γ. (Εννοείτε ότι δεν παρεξηγώ. Καλό είναι να γράφουμε το σωστό για να κάνουμε ασφαλή ταξίδια. Αρκεί να μη με μαλώνετε:icon_redface:).
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
1.Αν μου έρθει... μήπως έχεις κανένα γνωστό για να μου τη σβήσει; :rolleyes::haha::rolleyes:

2.Πάντως στην Ορτυγία και στο Παλέρμο σε λευκή διαγράμμιση πάρκαρα και εκεί σύμφωνα με την υπόδειξη των ξενοδόχων μας. Τόσο ανάποδα είναι στην Τσεφαλού;

Υ.Γ. (Εννοείτε ότι δεν παρεξηγώ. Καλό είναι να γράφουμε το σωστό για να κάνουμε ασφαλή ταξίδια. Αρκεί να μη με μαλώνετε:icon_redface:).
1. Κατι θα γινει...
2. Και στο Παλερμο κ στην Cefalu' ειναι οπως ειπα. Προσοχη στα σηματα.
Μπλε:
Screenshot_20190406-221027.jpg

Λευκες:
Screenshot_20190406-220916.jpg
 

underwater

Member
Μηνύματα
2.820
Likes
12.647
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Δεν ανησυχώ όμως γιατί σίγουρα κάποια στιγμή θα το συνδυάσω με το δυτικό κομμάτι του νησιού. Μέχρι τότε θα έχεις γράψει και εσύ ιστορία για Παλέρμο .... σωστά;;; :p
Μπα! :p Αν αξιωθώ να ασχοληθώ προηγείται μια μισοτελειωμένη ιστορία για Ιράν. :p
Όπως και να 'χει διαβάζω τη λεπτομερή και καλογραμμένη σου ιστορία και ήδη κρατάω σημειώσεις. ;)
Όσο για την Τσεφαλού, εγώ πήγα μια χειμωνιάτικη Δευτέρα και ήταν λίγο πόλη-φάντασμα. Κάτι κινήθηκε μόνο την ώρα που έκλειναν τα σχολεία. Ήταν πάντως όντως φωτογενής με το μεσαιωνικό της αέρα, τη θάλασσα και την αίσθηση "παραίτησης" που δημιουργούσε η χειμωνιάτικη ερημιά.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
ΑΑΑΑ διαμαρτυρομαι εντονως γιατι τελος Ιουλη, φουλ τουριστικη σεζον
στην Cefalu, καθε βραδυ ειχαμε ρομαντζαδα (η αληθεια ειναι οτι στη διαρκεια της μερας ειμαστν παραλια η εκδρομες και δεν ειδα την κατασταση).

Ροματζαδα απογευματινη
20180723_203205.jpg


Και ρομαντζαδα βραδινη

20180722_230527.jpg


Οποιος δεν δει βραδυ την Cefalu, εφοσον παει καλοκαιρι, ειδε τα μισα...Χειμωνα απλα θα παγωσει μαλλον.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
την αίσθηση "παραίτησης" που δημιουργούσε η χειμωνιάτικη ερημιά.
Οσο ποιητικη κι αν ακουγεται η ανωτερω φραση δεν εχει θεση εδω. Η "παραιτηση" ειναι βασικο χαρακτηριστικο της καταθλιψης κ δεν τη δημιουργει κανενα μερος αλλα την κουβαλουμε, τη δημιουργουμε μεσα μας. Αλλος βλεπει παραιτηση στην Cefalu', στο Λουτρακι, στο νησι μου, σε ολη τη νησιωτικη χωρα το χειμωνα. Εγω βλεπω υπεροχα μερη που πηζουν το καλοκαιρι και επιτελους τα απολαμβανω χωρις πολυκοσμια.
 

STKF

Member
Μηνύματα
1.218
Likes
6.191
Οποιος δεν δει βραδυ την Cefalu, εφοσον παει καλοκαιρι, ειδε τα μισα
Να προσθέσω και το μεγάλης διάρκειας υπέροχο ηλιοβασίλεμα. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση.
Προλαβαίνεις να δώσεις ρομαντικό ραντεβού, να αργήσεις να πας στο ραντεβού:rolleyes:, να πιεις μισό μπουκάλι κρασί. και ακόμη να υπάρχουν χρώματα στον ουρανό! :)
 

underwater

Member
Μηνύματα
2.820
Likes
12.647
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Οσο ποιητικη κι αν ακουγεται η ανωτερω φραση δεν εχει θεση εδω. Η "παραιτηση" ειναι βασικο χαρακτηριστικο της καταθλιψης κ δεν τη δημιουργει κανενα μερος αλλα την κουβαλουμε, τη δημιουργουμε μεσα μας. Αλλος βλεπει παραιτηση στην Cefalu', στο Λουτρακι, στο νησι μου, σε ολη τη νησιωτικη χωρα το χειμωνα. Εγω βλεπω υπεροχα μερη που πηζουν το καλοκαιρι και επιτελους τα απολαμβανω χωρις πολυκοσμια.
Δεν είναι ανάγκη να γίνεσαι τόσο αμυντικός για έναν τόπο που σου αρέσει. Ο καθένας έχει το δικαίωμα της άποψής του. Αν δεν σε έτρωγε η βιασύνη θα έβλεπες ότι δεν αναφέρω να *μου* δημιούργησε αίσθηση παραίτησης η περιοχή, οπότε τα σχόλια περί κατάθλιψης είναι μάλλον άτοπα. Επιπλέον η διάγνωση κλινικών καταστάσεων ψυχοπαθολογίας μέσω διαδικτύου είναι και άκομψη και ατυχής.

Μεσημέρι και απόγευμα Δευτέρας μήνα Δεκεμβρίου δεν ήταν σχεδόν τίποτα ανοιχτό. Από εμπορικά καταστήματα μέχρι εστιατόρια. Οι δρόμοι εκτός του πολύ κέντρου ήταν τελείως άδειοι. Μπορεί να έβγαλα καλές φωτογραφίες, αλλά το μέρος έβγαζε παραίτηση.-
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
1. Δεν είναι ανάγκη να γίνεσαι τόσο αμυντικός για έναν τόπο που σου αρέσει. Ο καθένας έχει το δικαίωμα της άποψής του. Αν δεν σε έτρωγε η βιασύνη θα έβλεπες ότι δεν αναφέρω να *μου* δημιούργησε αίσθηση παραίτησης η περιοχή, οπότε τα σχόλια περί κατάθλιψης είναι μάλλον άτοπα. Επιπλέον η διάγνωση κλινικών καταστάσεων ψυχοπαθολογίας μέσω διαδικτύου είναι και άκομψη και ατυχής.

2.Μεσημέρι και απόγευμα Δευτέρας μήνα Δεκεμβρίου δεν ήταν σχεδόν τίποτα ανοιχτό. Από εμπορικά καταστήματα μέχρι εστιατόρια. Οι δρόμοι εκτός του πολύ κέντρου ήταν τελείως άδειοι. Μπορεί να έβγαλα καλές φωτογραφίες, αλλά το μέρος έβγαζε παραίτηση.-
1. Προστιθεσαι σε ολους αυτους τους βιαστικους που με παρεξηγουν. Διαβασε προσεκτικα τι εγραψα. Και μετα αν εξακολουθεις να βλεπεις φαντασματα κ σκιες στα γραφομενα μου απλα λυπαμαι. Ουτε καμια διαγνωση περιεχουν, ουτε απολυτως τιποτε το προσωπικο. Αντιθετα απαντησες σε προσωπικο επιπεδο κ με επιθετο. Σε παρακαλω να μην το επαναλαβεις ειτε κακο ειτε καλο ειναι το επιθετο. Εχω αλλεργια.
2. Την ιερη ωρα της σιεστας σε ολο το νοτο δεν κινειται μυγα χειμωνα-καλοκαιρι απο ντοπιους. Μετα τις 16.00 η μικρη πολη παιρνει ζωη κ φυσικα ολα τα καταστηματα ειναι ανοικτα. Τα μεγαλα δε σουπερμαρκετ ανοιγουν 7/7 08.00-22.00.
Παλι τπτ το προσωπικο, δεν προσπαθω να πεισω κανενα, προσπαθω να δωσω ινφο σε μελλοντικους επισκεπτες κ τπτ παραπανω.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.145
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom