makisg
Member
Ασε να το πάρουν δυο τρις ακόμα. Αν και φαίνεται αυθεντικό.
Και εγώ έτσι νομίζω γιατί ο αποστολέας είναι το [email protected]
από κάτω λέει ότι εστάλη από mailer.booking.com
Ασε να το πάρουν δυο τρις ακόμα. Αν και φαίνεται αυθεντικό.
Συμφωνώ.Κανένα κλικ για μένα
τηλεφωνο αμεσα στο 2111211610View attachment 454041
Εχθές με ήρθε αυτό το μήνυμα και αναφέρεται σε μια κράτηση που έχω κάνει για αρχές Ιουνίου. Έχει έρθει και σε άλλους κάτι παρόμοιο;;
Να πατήσω στην πρώτη επιλογή στην οποία ανήκω;; ή να το παραβλέψω;;
και εσύ, τηλεφωνο αμεσα στο 2111211610Τώρα που διαβάσα τα μηνύματα αυτού του νήματος με αγχώσατε τρελά!
Πριν 25 μέρες μου ήρθε ένα email που έλεγε ότι η κράτηση μου θα απορριπτόταν γιατί η χρεωστική κάρτα που δηλωσε η κόρη μου ήταν στο όνομα της ενώ η κράτηση στην booking ήταν μέσω του δικού μου προφίλ και φαινόταν ότι ο επισκέπτης ήμουν εγώ μόνο.
Χωρίς να το πολυσκεφτώ και χωρίς να γνωρίζω αυτά τα ωραία που αναφέρετε εδώ μέσα μπήκα αμέσως πρόσθεσα το ονομα μου στους επισκέπτες της κράτησης, άλλαξα την κάρτα και έβαλα μια δική μου και έδωσα την έγκριση πληρωμής όλου του ποσού γιατί ήταν με δωρεάν ακύρωση μέχρι την προηγούμενη μέρα. Δεν τσέκαρα όμως τίποτα άλλο...
Μου ήρθε μήνυμα από την booking οτι η κράτηση μου είναι επιβεβαιωμένη.
Ελπίζω να μην την πάτησα γιατί τελικά ήταν πολύ εύκολο να την πατήσω αφού αφενός δεν τσέκαρα εάν το email ηταν αληθινό και αφετέρου εάν έκανα τη διαδικασία αλλαγής μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της booking...
Τώρα αγχωμένη έστειλα μήνυμα στον ιδιοκτήτη να μου επιβεβαιώσει ότι τελικά πληρώθηκε αυτός και άνοιξα ξανά τον σύνδεσμο για να δω εάν θα με οδηγήσει στο λογαριασμό μου που τελικά άνοιξε...
ΟΚ. Όλα καλά με την δική μου κράτηση. Ουφ.... Μου έστειλε μήνυμα ο ιδιοκτήτης ότι πληρώθηκε.Τώρα που διαβάσα τα μηνύματα αυτού του νήματος με αγχώσατε τρελά!
Πριν 25 μέρες μου ήρθε ένα email που έλεγε ότι η κράτηση μου θα απορριπτόταν γιατί η χρεωστική κάρτα που δηλωσε η κόρη μου ήταν στο όνομα της ενώ η κράτηση στην booking ήταν μέσω του δικού μου προφίλ και φαινόταν ότι ο επισκέπτης ήμουν εγώ μόνο.
Χωρίς να το πολυσκεφτώ και χωρίς να γνωρίζω αυτά τα ωραία που αναφέρετε εδώ μέσα μπήκα αμέσως πρόσθεσα το ονομα μου στους επισκέπτες της κράτησης, άλλαξα την κάρτα και έβαλα μια δική μου και έδωσα την έγκριση πληρωμής όλου του ποσού γιατί ήταν με δωρεάν ακύρωση μέχρι την προηγούμενη μέρα. Δεν τσέκαρα όμως τίποτα άλλο...
Μου ήρθε μήνυμα από την booking οτι η κράτηση μου είναι επιβεβαιωμένη.
Ελπίζω να μην την πάτησα γιατί τελικά ήταν πολύ εύκολο να την πατήσω αφού αφενός δεν τσέκαρα εάν το email ηταν αληθινό και αφετέρου εάν έκανα τη διαδικασία αλλαγής μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της booking...
Τώρα αγχωμένη έστειλα μήνυμα στον ιδιοκτήτη να μου επιβεβαιώσει ότι τελικά πληρώθηκε αυτός και άνοιξα ξανά τον σύνδεσμο για να δω εάν θα με οδηγήσει στο λογαριασμό μου που τελικά άνοιξε...
Τι εννοείς; Μπορούν να μου στείλουν σύνδεσμο χακαρισμένο μέσω της εφαρμογής με μήνυμα;Λάθος συμπέρασμα. Και μέσα από την εφαρμογή την πατάς αν κλικαρεις εκεί που δε πρέπει.