thanosth
Member
- Μηνύματα
- 3.456
- Likes
- 7.857
- Επόμενο Ταξίδι
- Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
- Ταξίδι-Όνειρο
- Happy Slam, AO
Χαμός και χάος στους Γερμανικούς Σιδηρόδρομους
Με αποφαση των Γερμανικών Σιδηρόδρομων (DB) από αύριο Σάββατο αποσύρονται απο την κυκλοφορία περίπου 70 σύγχρονοι συρμοί, τύπου ICE -T για ελέγχους. H εταιρία δικαιολόγησε την κίνηση της αυτή οτι το επραξε για λογους ασφαλειας επειδη οι 2 κατασκευαστές των τρένων, η γνωστή μας Ζιμενς και η Bombardier, δεν εγγυόταν για την ασφάλεια των αξονικών τροχών.
Ετσι θα παρατηρηθούν καθυστερήσεις σε μεγάλα κομματια του σιδηροδρομικού δικτύου υψηλών ταχυτητων.
Αναλυτικά θα παρατηρηθούν ανωμαλιες στα δρομολόγια των διαδρομών:
Αμβούργο-Μόναχο μέσω Βερολίνο και Λειψίας
Φρανκφούρτη Λειψία Δρεσδη
Στουτγκάρδη Singen Ζυρίχη
και Ντόρμουντ Koblenz Φρανκφούρτη Νυρεμβεργη Passau και Βιέννη.
O πρόεδρος της DB Mεντορν δηλωσε πως οι κατασκευαστριες εταιρίες αφησαν ξεκρέμαστους τους γερμανικους σιδηρόδρομους...
Βαση κατασκευαστη οι περιοδικοί ελεγχοι που συστήνονται ειναι ανα 480000 χιλιομετρα ενω οι αρμόδιες κρατικές αρχες ελεγχων υποχρεώνουν την DB σε ελέγχους ανα 30000 χιλιομετρα που πρακτικα αυτό σημαινει οτι τα εν λογω συγχρονα τρενα θα πρεπει να μπαινουν στο συνεργειο καθε 3 βδομάδες και για 16 ώρες.! Αυτό πρακτικά ειναι σχεδον αδυνατον μιας και δεν υπαρχει το αναλογο προσωπικό αλλά και τα απαραίτητα μηχανήματα.
Πηγή:
www.focus.de
Με αποφαση των Γερμανικών Σιδηρόδρομων (DB) από αύριο Σάββατο αποσύρονται απο την κυκλοφορία περίπου 70 σύγχρονοι συρμοί, τύπου ICE -T για ελέγχους. H εταιρία δικαιολόγησε την κίνηση της αυτή οτι το επραξε για λογους ασφαλειας επειδη οι 2 κατασκευαστές των τρένων, η γνωστή μας Ζιμενς και η Bombardier, δεν εγγυόταν για την ασφάλεια των αξονικών τροχών.
Ετσι θα παρατηρηθούν καθυστερήσεις σε μεγάλα κομματια του σιδηροδρομικού δικτύου υψηλών ταχυτητων.
Αναλυτικά θα παρατηρηθούν ανωμαλιες στα δρομολόγια των διαδρομών:
Αμβούργο-Μόναχο μέσω Βερολίνο και Λειψίας
Φρανκφούρτη Λειψία Δρεσδη
Στουτγκάρδη Singen Ζυρίχη
και Ντόρμουντ Koblenz Φρανκφούρτη Νυρεμβεργη Passau και Βιέννη.
O πρόεδρος της DB Mεντορν δηλωσε πως οι κατασκευαστριες εταιρίες αφησαν ξεκρέμαστους τους γερμανικους σιδηρόδρομους...
Βαση κατασκευαστη οι περιοδικοί ελεγχοι που συστήνονται ειναι ανα 480000 χιλιομετρα ενω οι αρμόδιες κρατικές αρχες ελεγχων υποχρεώνουν την DB σε ελέγχους ανα 30000 χιλιομετρα που πρακτικα αυτό σημαινει οτι τα εν λογω συγχρονα τρενα θα πρεπει να μπαινουν στο συνεργειο καθε 3 βδομάδες και για 16 ώρες.! Αυτό πρακτικά ειναι σχεδον αδυνατον μιας και δεν υπαρχει το αναλογο προσωπικό αλλά και τα απαραίτητα μηχανήματα.
Πηγή:
www.focus.de