chrisbd
Member
- Μηνύματα
- 2.827
- Likes
- 18.208
Το γεγονός της εξαφάνισης αεροσκάφους με 239 επιβάτες τόσες μέρες χωρίς να βρεθεί τίποτε ως τώρα, αποτελεί μια απο τις πιο δύσκολες περιπτώσεις στα χρονικά αεροπορικών δυστυχημάτων .... Τα δεδομένα ελάχιστα και η σεναριολογία απο ειδικούς και μη να δίνει και να παίρνει...
Δεν ξέρω πως ακριβώς αντιμετώπισαν οι αρχές της Μαλαισίας τους συγγενείς , που ούτως η άλλως θέλανε μια λογική εξήγηση αλλά πως να τη δώσει κάποιος όταν δεν έχει τίποτα χειροπιαστό στα χέρια του...μόνο ότι έκλεισε (είτε απο ανθρώπινο χέρι είτε απο βλάβη αμέσως μετα την αλλαγή του FIR) το όργανο που δίνει πληροφορίες για την ταυτότητα του αεροσκάφους στα ραντάρ και ότι το αεροσκάφος πετούσε για τουλάχιστον 5-6 ώρες ακόμη απο την τελευταία αναφορά.....
Απο κει και πέρα παίρνει φόρα η σεναριολογία η οποία δεν είναι κακό να γίνεται στις τάξεις των ειδικών έτσι ώστε να αποκλείσουν τα πιο απίθανα και να φτάσουν στα πιο πιθανά σενάρια.....αλλά απο την άλλη δεν μπορείς να αποκλείσεις και τον καθένα να λέει το μακρύ του και το κοντό του και απο νεφελίμ μέχρι πιο, ας πούμε, ειδικά ....
Το σενάριο αεροπειρατείας τρομοκρατίας πιστεύω και γω ότι έχει πλέον αποκλειστεί ( δεν θάπρεπε να έχει και ένα σκοπό να πούν γιατί το έκαναν) , όπως και το σενάριο της κατάρριψης για το λόγο που λέει και ο Traveller και έτσι πάμε στο πιο πιθανό (που και απο την αρχή θα πρέπει να ξεκινάμε έτσι) ότι το αεροσκάφος για άγνωστη αιτία (με πιο πιθανή να συγγενεύει μ΄αυτήν της περίπτωσης HELIOS) να έμεινε ακυβέρνητο και να κατέπεσε λόγω εξάνλησης των καυσίμων....Η περίπτωση αυτοκτονίας του πιλότου που ακούγεται, εμένα μου φαίνεται πολύ τραβηγμένη αλλά δεν παύει να είναι ένα απο τα εναπομείναντα σενάρια....
Πάντως από όσα αεροπορικά δυστυχήματα έχω διαβάσει η έχω δει σε ντοκυμαντέρ καταλήγουν ότι συμβαίνουν 2-3 κακές συμπτώσεις, μια δεν αρκεί...
Το θέμα είναι οτι ίσως μιλάμε για ένα αεροπορικό δυστύχημα που ο φάκελός του ίσως και να μην κλείσει ποτέ η θα κλείσει αφήνοντας πολλά ερωτηματικά...
Δεν ξέρω πως ακριβώς αντιμετώπισαν οι αρχές της Μαλαισίας τους συγγενείς , που ούτως η άλλως θέλανε μια λογική εξήγηση αλλά πως να τη δώσει κάποιος όταν δεν έχει τίποτα χειροπιαστό στα χέρια του...μόνο ότι έκλεισε (είτε απο ανθρώπινο χέρι είτε απο βλάβη αμέσως μετα την αλλαγή του FIR) το όργανο που δίνει πληροφορίες για την ταυτότητα του αεροσκάφους στα ραντάρ και ότι το αεροσκάφος πετούσε για τουλάχιστον 5-6 ώρες ακόμη απο την τελευταία αναφορά.....
Απο κει και πέρα παίρνει φόρα η σεναριολογία η οποία δεν είναι κακό να γίνεται στις τάξεις των ειδικών έτσι ώστε να αποκλείσουν τα πιο απίθανα και να φτάσουν στα πιο πιθανά σενάρια.....αλλά απο την άλλη δεν μπορείς να αποκλείσεις και τον καθένα να λέει το μακρύ του και το κοντό του και απο νεφελίμ μέχρι πιο, ας πούμε, ειδικά ....
Το σενάριο αεροπειρατείας τρομοκρατίας πιστεύω και γω ότι έχει πλέον αποκλειστεί ( δεν θάπρεπε να έχει και ένα σκοπό να πούν γιατί το έκαναν) , όπως και το σενάριο της κατάρριψης για το λόγο που λέει και ο Traveller και έτσι πάμε στο πιο πιθανό (που και απο την αρχή θα πρέπει να ξεκινάμε έτσι) ότι το αεροσκάφος για άγνωστη αιτία (με πιο πιθανή να συγγενεύει μ΄αυτήν της περίπτωσης HELIOS) να έμεινε ακυβέρνητο και να κατέπεσε λόγω εξάνλησης των καυσίμων....Η περίπτωση αυτοκτονίας του πιλότου που ακούγεται, εμένα μου φαίνεται πολύ τραβηγμένη αλλά δεν παύει να είναι ένα απο τα εναπομείναντα σενάρια....
Πάντως από όσα αεροπορικά δυστυχήματα έχω διαβάσει η έχω δει σε ντοκυμαντέρ καταλήγουν ότι συμβαίνουν 2-3 κακές συμπτώσεις, μια δεν αρκεί...
Το θέμα είναι οτι ίσως μιλάμε για ένα αεροπορικό δυστύχημα που ο φάκελός του ίσως και να μην κλείσει ποτέ η θα κλείσει αφήνοντας πολλά ερωτηματικά...