Saefmar
Member
- Μηνύματα
- 48
- Likes
- 56
Μετά απο 7 χρόνια απουσίας απο Ιταλία και με τελευταίο ταξίδι το Βενετία - Πάδοβα - Βερόνα - Σιρμιόνε - Σαν Μαρίνο ήρθε και πάλι η στιγμή για Βενετία. Αυτή τη φορά παρέα με την βάση της Τοσκάνης. Την αγαπημένη πλεον Φλωρεντία.
Το ταξίδι έγινε Τέλη Μαρτίου με αρχές Απριλίου. 5 νύχτες.
1η Μέρα
Πτήση με Aegean και economy θεση στις 08:45 με προορισμο το Fiumincino Aeroporto της Ρώμης καθώς ήταν η μόνη πρωινή πτήση (αλλίως συνέφερε η Μπολόνια). Μια χαρά πτήση όπως πάντα και 9:30 ώρα Ιταλίας έχουμε προσγειωθεί.
Έχουμε μόνο χειραποσκευές οπότε βολευόμαστε λίγο και πάμε για να πάρουμε το τρένο direct της trainitalia το οποίο φεύγει στις 11:08 για Φλωρεντία. Το πρώτο αρνητικό - το πανάκριβο εισιτήριο , και το πιο ακριβό που έχω βρει σε όσες χώρες εχω ταξιδέψει. 66 ευρώ το άτομο one way ticket!!! Παρ'όλ'αυτά εξαιρετικό τρένο και πολύ γρήγορο.
Φτάνουμε στις 12:30 στο σταθμό Santa Maria Novella στη Φλωρεντία και κατευθυνόμαστε στο πιο value for money 4αστερο ξενοδοχείο που θα μπορούσαμε να βρούμε. Hotel Atlantic Palace το οποίο είναι πραγματικά δίπλα στο σταθμό του τρένου και 5 λεπτά με τα πόδια μέχρι την Piazza del duomo.
Βολευόμαστε, παίρνουμε δυνάμεις και ξεκιναει η περιπλάνηση.
Περπάτημα στα κεντρικά σημεία της πόλης και σιγά σιγά αρχίζουμε να παίρνουμε λίγη απο την αύρα. Μας έχει καταβάλει η πείνα όμως και αποφασίζουμε να γευτούμε την πρώτη πίτσα του ταξιδιού. Άρκετα καλή και φθηνή η Pizza Napoli 1955 (Περι τα 7-10 ευρώ).
Αφού έχουμε πάρει δυνάμεις συνεχίζουμε το περπάτημα προς την πιο γνωστή γέφυρα της Τοσκάνης.
Ponte Vecchio. ( Η γεφυρα με το κλειστό διάδρομο απο πάνω στον οποίο περπατούσαν οι Μεδίκοι για να κρυφακουν τι λέει ο λαός για τις τότε μεταρυθμίσεις. )
Συνεχίζουμε το περπάτημα μας μέσα στα στενά της Πόλης και πάμε να πάρουμε μια πιο γερή ματια απο την Κεντρική πλατεία.
Υπέροχος καιρός, σχεδόν για κοντομάνικο οπότε λέμε να αφήσουμε για Λίγο Βαπτιστήρια - εκκλησίες και καμπαναριά και να πάμε σε ένα απο τα 2 καλύτερα παγωτά της πόλης.
Edoardo Il Gelato Biologico
Έχει ουρά αλλά και καλό παγωτό οπότε τι πειράζει και να περιμένετε πίσω απο 15 κινέζους?
Ο Ήλιος πέφτει, έμεις ξύπνιοι απο τις 5 το πρωί λέμε να παμε για ενα closing κρασάκι σε μια απο τις πολλές πλατείες της πόλης. Ένα aperol και ενα κρασάκι και συνεχίζουμε το περπάτημα - μέσω Λαμίας - για να δούμε βράδυ την πόλη, κατευθυνόμενοι προς το ξενοδοχείο.
2η Μέρα
Ήρθε η ώρα για την πιο hardcore μέρα του ταξιδιού. Σύμφωνα με την εφαρμογή για τα βήματα, περπατήσαμε κάτι λιγότερο απο 20 χιλιόμετρα.
Δείτε γιατί.
Η μέρα ξεκινάει νωρίς καθώς θέλουμε να αποφύγουμε ουρές στα βασικά μουσεία της κεντρικής πλατείας.
18 ευρώ το άτομο είναι το ενιαίο εισιτήριο για Καθρεδικό ναό, βαπτιστήρι και καμπαναρίο. Ήμασταν τυχεροί καθώς το καμπαναριό άνοιγε εκείνη τη μέρα μετα απο συντήρηση οποτε επιλέξαμε να ανέβουμε εκεί αντι για τον τρούλο του Ναού.
417 σκαλιά με το καλημέρα και τρομερη θέα απο ψηλά. Αν είστε υψοφοβικοί και κλειστοφοβικοί καλύτερα πιείτε ενα εσπρεσάκι μέχρι να κατέβει η παρέα σας.
417 σκαλιά πιο κάτω και συνεχίζουμε προς το βαπτιστήρι και το ναό οπού δεν εντυπωσιάστηκα ιδιαίτερα και αρκέστηκα στο μάτι μου.
Να πω οτι για όσους θέλουν να ανέβουν στο θόλο της Ντουόμο θα πρέπει να έχουν κανει κράτηση καθως θέσεις για τις επόμενες 2-3 μέρες δεν υπάρχουν ποτέ.
Μια στάση σε μια μικρούλα πλατεία για εσπρεσάκι και συνεχίζουμε για Basilica di Santa Croce, περνάμε απο Ponte alla grazie, βλέπουμε απο μακρία την ποντε βεκιο και συνεχίζουμε για Palazzo Pitti στο οποίο δεν μπήκαμε καθώς μας πίεζε ο χρόνος. (είχαμε κλείσει εισιτήρια για τις 5 στην Ufizzi gallery ) .
Προχωρήσαμε μετά απο πολύ περπάτημα και φτάσαμε στους κήπους Μπόμπολι. Είναι μεγάλοι, έκανε ζέστη αλλά περπατήσαμε για μια ολόκληρη ώρα μέχρι να φτάσουμε στην άλλη άκρη. Δεν θα πω ψέματα. Έχω επισκεφτεί καλύτερους κήπους αλλα πάντα μια βόλτα μέσα στο πράσινο αξίζει.
Αφού φτάσαμε στην κορυφή βγήκαμε απο πίσω και κατηφορήσαμε στα στενά μέχρι να βγούμε στα σκαλιά πάνω απο την Πόντε Βέκιο.
Καθήσαμε να φάμε σε μια πολύ παλιά τρατορία δίπλα στο Ουφίτζι. Όχι πολύ ακριβή και καλές μακαρονάδες. Trattoria Antico Fattore
Είχαμε λίγο χρόνο ακόμα οπότε πήγαμε να δοκιμάσουμε το καλύτερο παγωτό της Φλωρεντίας.
Και εδώ θα βρείτε ουρά ναι.
Gelateria dei Neri
Ufizzi gallery.
Σημαντικά έργα της αναγέννησης. Εγω προσωπικά δεν πέφτω κάτω αλλα δεν γίνεται να πας Φλωρεντία και να μην πας στο Ουφιτζι.
Η κούραση μας έχει καταβάλει αλλα συνεχίζουμε με βόλτα βραδινή πλέον και με στόχο προς το καλύτερο σαντουιτς της Πολης, το περιφημο Αll' antico Vinaio.
Και τελειώνουμε τα περι Φλωρεντίας με μουσική υπόκρουση και κρασι πάνω στην Ponte Vecchio.
3η Μέρα
Αφήνουμε πίσω μας Φλωρεντία και Τοσκάνη και κατευθυνόμαστε προς την ειδυλλιακή Βενετία.
Τρένο και πάλι ακριβό - 50 ευρώ το άτομο - και μετά απο 2 ώρες φτάνουμε στο σταθμο Santa lucia στη Βενετία.
Το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να πάρουμε το Βαπορετο Νο 2 απο το σταθμο Ferrovia για Rialto με τιμή 7.5 ευρώ το άτομο και 20 λεπτά απόσταση.
Κατεβαίνουμε Rialto και μετα απο 5 λεπτά περπάτημα φτάνουμε στο καλύτερο ξενοδοχείο που έχω μείνει στο εξωτερικό χωρίς να δώσω τα μαλλιοκέφαλα μου.
Ηοtel Dona Palace
Κοντά στο Rialto και μια ανάσα απο την πλατεία του Αγίου Μάρκου. Πραγματικά τρομερό ξενοδοχείο σε τρομερή τοποθεσία.
Αφήνουμε πράγματα, παίρνουμε σακίδια και ξεκινάμε τις περιπλανήσεις μας στα κανάλια της Βενετίας.
169 νησιά που συνδέονται με 423 γέφυρες.
Έχουμε γενέθλια οπότε σβήνουμε κεράκια στο καλύτερο παγωτό της Βενετίας. SUSO
Και κλείνουμε τραπέζι για την Osteria Al Portego.
Oτι πιο αυθεντικό και νόστιμο βρήκαμε στο ταξιδι μας στην Ιταλία. Δεν ειναι φθηνό.
To περπατημά μας απο τη Ριαλτο μεχρι την Ponte dell'Accademia εξουθενωτικό αλλα και πολύ όμορφο. Γενικά αξίζει στη Βενετία να φύγετε λιγο πιο μακρία απο τα τουριστικά μέρη της και να ανακαλύψετε τα πιο ήσυχα της κομματια.
Και οι βόλτες συνεχίστηκαν μεχρι το τέλος της ημέρας.
4η Μέρα - Βurano
Περπατάμε απο το ξενοδοχείο μεχρι την Fondamente Nove και παίρνουμε το βαπορετο Νο 12. και τη γραμμή Μurano-Torcello-Burano. 15 ευρώ εκαστως μετ'επιστροφής.
Μετά απο 50 λεπτά έχουμε φτάσει στο πανέμορφο Burano. Πολλές βόλτες μέσα στα πολύχρωμα σοκάκια.
Για μένα το Μπουράνο δεν είναι για πανω απο 3-4 ώρες. Θα το περπατήσεις , το μάτι δεν θα συνηθίσει στο πολύχρωμο τοπίο αλλά μετα απο κάποια ώρα φεύγεις γεμάτος.
Για φαγητο στο Bella Rossa.
Tα πολύχρωμα σπίτια τα οποία ανήκουν επι το πλήστον σε ψαράδες (αρκετά έχουν γίνει rbnb) τα έβαφαν σε διάφορα χρώματα για να φαίνονται απο μακρια.
Επιστροφή στη Βενετία και περπάτημα μέχρι την Ελληνική περιοχή και το Αρσενάλε οπού βρίσκεται ο Ναύσταθμος του πολεμικού ναυτικού .
Καθώς πέφτει ο ήλιος βγαίνουμε στην παραλια μπροστά απο την πλατεία του Αγίου Μαρκου και βλέπουμε το διληνο και στο βαθος την Santa Maria della Salute
Καθώς βραδιάζει και ο καιρός είναι υπέροχος επιβάλλεται ενα κρασί σε ένα υπέροχο υπαίθριο μπαρ με εξαιρετική μουσική του εστιατοριου La porta D'Acqua το οποιο βρίσκεται δίπλα στο Rialto. Πραγματικά η καλύτερη τοποθεσία για ένα βραδινό ποτάκι.
Επιστροφή στο ξενοδοχείο και ξεκούραση.
5η Μέρα
Τελευταία μας μέρα στην Βενετία οπότε πρέπει να κάνουμε αυτά τα οποία απέμεναν.
Αφού πήραμε πρωινό, ξεκινήσαμε τη μέρα μας στο καφέ Φλοριάν. Το παλαιότερο καφέ της Βενετίας και απο τα παλαιότερα της Ευρώπης.
Ξέραμε τι μας περίμενε αφού δύο καπουτσίνο και ένα μικρό νεράκι μας κόστισε 32 ευρώ και δυο άθλιους καφέδες. Χαλάλι όμως.
Συνέχεια είχαν τα μουσεία. Καθεδρικός του Αγίου Μάρκου και το Παλάτι των Δόγηδων.
Πιο πολύ μου άρεσε το Παλάτι καθώς έχει μερικές πραγματικά εντυπωσιακές αίθουσες με έργα τέχνης με κύριο άξονα τις σθεναρές αντιστάσεις των Βενετών στις ξένες εισβολείς. Το λιοντάρι της Βενετίας κόντρα στον Ταύρο της Ευρώπης κτλπ.
Αφού τελειώσαμε με τα μουσεία είπαμε να κάνουμε αυτό που πολύ αρνούνται πεισματικά. Βόλτα με τη γόνδολα. Δικαιωθήκαμε. Ακριβό μεν. 80 ευρώ για εσωτερικά κανάλια και 120 ευρώ για να βγει στο grand canal και τη γεφυρα Ριαλτο.
Ειδικά αρχές άνοιξης που δεν έχει τόσο κόσμο και δεν γεμίζουν τα στενά απο γόνδολες θεωρώ οτι είναι ενα Must to do η βότα με τη γόνδολα.
Αφού αποβιβαστήκαμε συνεχίσαμε της βόλτες μας. Απολαύσαμε άλλο ένα παγωτό στο Suso, κάναμε μερικά ψώνια και κάναμε τις τελευταίες βραδυνές βόλτες με ένα απερολ στο χέρι.
"Καθίστε βράδυ έξω στο Φλοριάν να απολαύσετε το πιάνο και την Μουσική. Τουλάχιστον θα αξίζει τα χρήματα που θα δώσετε."
6η Μέρα - Επιστροφή
Aliagulna lines - 1 ώρα απο S. Marco μεχρι το Marco Polo Aeroporto ( 15 ευρω) και επιστροφη στην Ελλάδα με Aegean και πολλές αναμνησεις.
Παραλαβή αυτοκινήτου Απο X-fly Parking (35 ευρω για 6 μέρες και πλύσιμο μέσα - έξω )
Αυτή ήταν η πρώτη μου ιστορία εδώ στο travel stories. Ελπίζω να μην πλάτιασα πολύ και να σας πήραμε για λίγο μαζί μας.
Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες και απο Ιphone X και απο Νikon.
Grazie.
Το ταξίδι έγινε Τέλη Μαρτίου με αρχές Απριλίου. 5 νύχτες.
1η Μέρα
Πτήση με Aegean και economy θεση στις 08:45 με προορισμο το Fiumincino Aeroporto της Ρώμης καθώς ήταν η μόνη πρωινή πτήση (αλλίως συνέφερε η Μπολόνια). Μια χαρά πτήση όπως πάντα και 9:30 ώρα Ιταλίας έχουμε προσγειωθεί.
Έχουμε μόνο χειραποσκευές οπότε βολευόμαστε λίγο και πάμε για να πάρουμε το τρένο direct της trainitalia το οποίο φεύγει στις 11:08 για Φλωρεντία. Το πρώτο αρνητικό - το πανάκριβο εισιτήριο , και το πιο ακριβό που έχω βρει σε όσες χώρες εχω ταξιδέψει. 66 ευρώ το άτομο one way ticket!!! Παρ'όλ'αυτά εξαιρετικό τρένο και πολύ γρήγορο.
Φτάνουμε στις 12:30 στο σταθμό Santa Maria Novella στη Φλωρεντία και κατευθυνόμαστε στο πιο value for money 4αστερο ξενοδοχείο που θα μπορούσαμε να βρούμε. Hotel Atlantic Palace το οποίο είναι πραγματικά δίπλα στο σταθμό του τρένου και 5 λεπτά με τα πόδια μέχρι την Piazza del duomo.
Βολευόμαστε, παίρνουμε δυνάμεις και ξεκιναει η περιπλάνηση.
Περπάτημα στα κεντρικά σημεία της πόλης και σιγά σιγά αρχίζουμε να παίρνουμε λίγη απο την αύρα. Μας έχει καταβάλει η πείνα όμως και αποφασίζουμε να γευτούμε την πρώτη πίτσα του ταξιδιού. Άρκετα καλή και φθηνή η Pizza Napoli 1955 (Περι τα 7-10 ευρώ).
Αφού έχουμε πάρει δυνάμεις συνεχίζουμε το περπάτημα προς την πιο γνωστή γέφυρα της Τοσκάνης.
Ponte Vecchio. ( Η γεφυρα με το κλειστό διάδρομο απο πάνω στον οποίο περπατούσαν οι Μεδίκοι για να κρυφακουν τι λέει ο λαός για τις τότε μεταρυθμίσεις. )
Συνεχίζουμε το περπάτημα μας μέσα στα στενά της Πόλης και πάμε να πάρουμε μια πιο γερή ματια απο την Κεντρική πλατεία.
Υπέροχος καιρός, σχεδόν για κοντομάνικο οπότε λέμε να αφήσουμε για Λίγο Βαπτιστήρια - εκκλησίες και καμπαναριά και να πάμε σε ένα απο τα 2 καλύτερα παγωτά της πόλης.
Edoardo Il Gelato Biologico
Έχει ουρά αλλά και καλό παγωτό οπότε τι πειράζει και να περιμένετε πίσω απο 15 κινέζους?
Ο Ήλιος πέφτει, έμεις ξύπνιοι απο τις 5 το πρωί λέμε να παμε για ενα closing κρασάκι σε μια απο τις πολλές πλατείες της πόλης. Ένα aperol και ενα κρασάκι και συνεχίζουμε το περπάτημα - μέσω Λαμίας - για να δούμε βράδυ την πόλη, κατευθυνόμενοι προς το ξενοδοχείο.
2η Μέρα
Ήρθε η ώρα για την πιο hardcore μέρα του ταξιδιού. Σύμφωνα με την εφαρμογή για τα βήματα, περπατήσαμε κάτι λιγότερο απο 20 χιλιόμετρα.
Δείτε γιατί.
Η μέρα ξεκινάει νωρίς καθώς θέλουμε να αποφύγουμε ουρές στα βασικά μουσεία της κεντρικής πλατείας.
18 ευρώ το άτομο είναι το ενιαίο εισιτήριο για Καθρεδικό ναό, βαπτιστήρι και καμπαναρίο. Ήμασταν τυχεροί καθώς το καμπαναριό άνοιγε εκείνη τη μέρα μετα απο συντήρηση οποτε επιλέξαμε να ανέβουμε εκεί αντι για τον τρούλο του Ναού.
417 σκαλιά με το καλημέρα και τρομερη θέα απο ψηλά. Αν είστε υψοφοβικοί και κλειστοφοβικοί καλύτερα πιείτε ενα εσπρεσάκι μέχρι να κατέβει η παρέα σας.
417 σκαλιά πιο κάτω και συνεχίζουμε προς το βαπτιστήρι και το ναό οπού δεν εντυπωσιάστηκα ιδιαίτερα και αρκέστηκα στο μάτι μου.
Να πω οτι για όσους θέλουν να ανέβουν στο θόλο της Ντουόμο θα πρέπει να έχουν κανει κράτηση καθως θέσεις για τις επόμενες 2-3 μέρες δεν υπάρχουν ποτέ.
Μια στάση σε μια μικρούλα πλατεία για εσπρεσάκι και συνεχίζουμε για Basilica di Santa Croce, περνάμε απο Ponte alla grazie, βλέπουμε απο μακρία την ποντε βεκιο και συνεχίζουμε για Palazzo Pitti στο οποίο δεν μπήκαμε καθώς μας πίεζε ο χρόνος. (είχαμε κλείσει εισιτήρια για τις 5 στην Ufizzi gallery ) .
Προχωρήσαμε μετά απο πολύ περπάτημα και φτάσαμε στους κήπους Μπόμπολι. Είναι μεγάλοι, έκανε ζέστη αλλά περπατήσαμε για μια ολόκληρη ώρα μέχρι να φτάσουμε στην άλλη άκρη. Δεν θα πω ψέματα. Έχω επισκεφτεί καλύτερους κήπους αλλα πάντα μια βόλτα μέσα στο πράσινο αξίζει.
Αφού φτάσαμε στην κορυφή βγήκαμε απο πίσω και κατηφορήσαμε στα στενά μέχρι να βγούμε στα σκαλιά πάνω απο την Πόντε Βέκιο.
Καθήσαμε να φάμε σε μια πολύ παλιά τρατορία δίπλα στο Ουφίτζι. Όχι πολύ ακριβή και καλές μακαρονάδες. Trattoria Antico Fattore
Είχαμε λίγο χρόνο ακόμα οπότε πήγαμε να δοκιμάσουμε το καλύτερο παγωτό της Φλωρεντίας.
Και εδώ θα βρείτε ουρά ναι.
Gelateria dei Neri
Ufizzi gallery.
Σημαντικά έργα της αναγέννησης. Εγω προσωπικά δεν πέφτω κάτω αλλα δεν γίνεται να πας Φλωρεντία και να μην πας στο Ουφιτζι.
Η κούραση μας έχει καταβάλει αλλα συνεχίζουμε με βόλτα βραδινή πλέον και με στόχο προς το καλύτερο σαντουιτς της Πολης, το περιφημο Αll' antico Vinaio.
Και τελειώνουμε τα περι Φλωρεντίας με μουσική υπόκρουση και κρασι πάνω στην Ponte Vecchio.
3η Μέρα
Αφήνουμε πίσω μας Φλωρεντία και Τοσκάνη και κατευθυνόμαστε προς την ειδυλλιακή Βενετία.
Τρένο και πάλι ακριβό - 50 ευρώ το άτομο - και μετά απο 2 ώρες φτάνουμε στο σταθμο Santa lucia στη Βενετία.
Το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να πάρουμε το Βαπορετο Νο 2 απο το σταθμο Ferrovia για Rialto με τιμή 7.5 ευρώ το άτομο και 20 λεπτά απόσταση.
Κατεβαίνουμε Rialto και μετα απο 5 λεπτά περπάτημα φτάνουμε στο καλύτερο ξενοδοχείο που έχω μείνει στο εξωτερικό χωρίς να δώσω τα μαλλιοκέφαλα μου.
Ηοtel Dona Palace
Κοντά στο Rialto και μια ανάσα απο την πλατεία του Αγίου Μάρκου. Πραγματικά τρομερό ξενοδοχείο σε τρομερή τοποθεσία.
Αφήνουμε πράγματα, παίρνουμε σακίδια και ξεκινάμε τις περιπλανήσεις μας στα κανάλια της Βενετίας.
169 νησιά που συνδέονται με 423 γέφυρες.
Έχουμε γενέθλια οπότε σβήνουμε κεράκια στο καλύτερο παγωτό της Βενετίας. SUSO
Και κλείνουμε τραπέζι για την Osteria Al Portego.
Oτι πιο αυθεντικό και νόστιμο βρήκαμε στο ταξιδι μας στην Ιταλία. Δεν ειναι φθηνό.
To περπατημά μας απο τη Ριαλτο μεχρι την Ponte dell'Accademia εξουθενωτικό αλλα και πολύ όμορφο. Γενικά αξίζει στη Βενετία να φύγετε λιγο πιο μακρία απο τα τουριστικά μέρη της και να ανακαλύψετε τα πιο ήσυχα της κομματια.
Και οι βόλτες συνεχίστηκαν μεχρι το τέλος της ημέρας.
4η Μέρα - Βurano
Περπατάμε απο το ξενοδοχείο μεχρι την Fondamente Nove και παίρνουμε το βαπορετο Νο 12. και τη γραμμή Μurano-Torcello-Burano. 15 ευρώ εκαστως μετ'επιστροφής.
Μετά απο 50 λεπτά έχουμε φτάσει στο πανέμορφο Burano. Πολλές βόλτες μέσα στα πολύχρωμα σοκάκια.
Για μένα το Μπουράνο δεν είναι για πανω απο 3-4 ώρες. Θα το περπατήσεις , το μάτι δεν θα συνηθίσει στο πολύχρωμο τοπίο αλλά μετα απο κάποια ώρα φεύγεις γεμάτος.
Για φαγητο στο Bella Rossa.
Tα πολύχρωμα σπίτια τα οποία ανήκουν επι το πλήστον σε ψαράδες (αρκετά έχουν γίνει rbnb) τα έβαφαν σε διάφορα χρώματα για να φαίνονται απο μακρια.
Επιστροφή στη Βενετία και περπάτημα μέχρι την Ελληνική περιοχή και το Αρσενάλε οπού βρίσκεται ο Ναύσταθμος του πολεμικού ναυτικού .
Καθώς πέφτει ο ήλιος βγαίνουμε στην παραλια μπροστά απο την πλατεία του Αγίου Μαρκου και βλέπουμε το διληνο και στο βαθος την Santa Maria della Salute
Καθώς βραδιάζει και ο καιρός είναι υπέροχος επιβάλλεται ενα κρασί σε ένα υπέροχο υπαίθριο μπαρ με εξαιρετική μουσική του εστιατοριου La porta D'Acqua το οποιο βρίσκεται δίπλα στο Rialto. Πραγματικά η καλύτερη τοποθεσία για ένα βραδινό ποτάκι.
Επιστροφή στο ξενοδοχείο και ξεκούραση.
5η Μέρα
Τελευταία μας μέρα στην Βενετία οπότε πρέπει να κάνουμε αυτά τα οποία απέμεναν.
Αφού πήραμε πρωινό, ξεκινήσαμε τη μέρα μας στο καφέ Φλοριάν. Το παλαιότερο καφέ της Βενετίας και απο τα παλαιότερα της Ευρώπης.
Ξέραμε τι μας περίμενε αφού δύο καπουτσίνο και ένα μικρό νεράκι μας κόστισε 32 ευρώ και δυο άθλιους καφέδες. Χαλάλι όμως.
Συνέχεια είχαν τα μουσεία. Καθεδρικός του Αγίου Μάρκου και το Παλάτι των Δόγηδων.
Πιο πολύ μου άρεσε το Παλάτι καθώς έχει μερικές πραγματικά εντυπωσιακές αίθουσες με έργα τέχνης με κύριο άξονα τις σθεναρές αντιστάσεις των Βενετών στις ξένες εισβολείς. Το λιοντάρι της Βενετίας κόντρα στον Ταύρο της Ευρώπης κτλπ.
Αφού τελειώσαμε με τα μουσεία είπαμε να κάνουμε αυτό που πολύ αρνούνται πεισματικά. Βόλτα με τη γόνδολα. Δικαιωθήκαμε. Ακριβό μεν. 80 ευρώ για εσωτερικά κανάλια και 120 ευρώ για να βγει στο grand canal και τη γεφυρα Ριαλτο.
Ειδικά αρχές άνοιξης που δεν έχει τόσο κόσμο και δεν γεμίζουν τα στενά απο γόνδολες θεωρώ οτι είναι ενα Must to do η βότα με τη γόνδολα.
Αφού αποβιβαστήκαμε συνεχίσαμε της βόλτες μας. Απολαύσαμε άλλο ένα παγωτό στο Suso, κάναμε μερικά ψώνια και κάναμε τις τελευταίες βραδυνές βόλτες με ένα απερολ στο χέρι.
"Καθίστε βράδυ έξω στο Φλοριάν να απολαύσετε το πιάνο και την Μουσική. Τουλάχιστον θα αξίζει τα χρήματα που θα δώσετε."
6η Μέρα - Επιστροφή
Aliagulna lines - 1 ώρα απο S. Marco μεχρι το Marco Polo Aeroporto ( 15 ευρω) και επιστροφη στην Ελλάδα με Aegean και πολλές αναμνησεις.
Παραλαβή αυτοκινήτου Απο X-fly Parking (35 ευρω για 6 μέρες και πλύσιμο μέσα - έξω )
Αυτή ήταν η πρώτη μου ιστορία εδώ στο travel stories. Ελπίζω να μην πλάτιασα πολύ και να σας πήραμε για λίγο μαζί μας.
Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες και απο Ιphone X και απο Νikon.
Grazie.
Attachments
-
118,5 KB Προβολές: 0
-
247,2 KB Προβολές: 0
Last edited: