να και η φωτο
Attachments
-
34 KB Προβολές: 160
τώρα τι να πώ. πάντος το αυτοκίνητο ήταν νοικιασμένο.Προσοχή αν ξαναταξιδέψεις προς Ιταλία και δεν το έχεις τακτοποιήσει:
ενδέχεται σε αστυνομικό έλεγχο στο δρόμο η κάπου αλλού, αν εισαι καταχωρημένος και να έχεις παρατράγουδα!
Σύμφωνα με πληροφορίες ο χρόνος παραγραφής/διαγραφής της κλήσης είναι μια πενταετία.
Ας το επιβεβαιώσουν ομως οι ιταλογνώστες του φόρουμ!
νομιζω οτι καλυτερα να περιμενεις μεχρι να γυρισει ο σαμιον ισως μπορεσει να σε βοηθησει. μπορει να μπει στην φορολογικη ???? να σου χρεωσει την πιστωτικη καρτα το εχεις σκεφτει ? μονο παντως απο το ξενοδοχειο αν την γλυτωσεις, προσπαθησε τοΝαι ναι ναι 13 μήνες μετά!!!
Δεν λέω ρε παιδιά να το φάω το πρόστιμο γιατί έτρεχα γιατί προσπέρασα γιατί πήγαινα αργά και αριστερά αλλά εν προκειμένου δεν κατάλαβα πότε και γιατί το έφαγα. Απ΄ ότι κατάλαβα από την κλήση που μου στείλανε (την οποία σας επισυνάπτω μαζί και με την φωτογραφία του αυτοκινήτου) μπήκα σε περιοχή ελεγχόμενης κυκλοφορίας στην Φλωρεντία η οποία μου κόστισε 115,75 ? + 0,65 ? έξοδα ταχυδρομείου !!!!!. Από μια αναζήτηση στο net είδα ότι στην Φλωρεντία υπάρχει μια ζώνη η οποία λέγεται ZTL και στην οποία απαιτείτε άδεια για να εισέρθεις.
Πάντος ανάλογα προβλήματα έχουν πολλοί απ ότι είδα Europcar and the ZTL - Florence Forum - TripAdvisor
Και ερωτώ αγαπητοί μου πως μου προτείνεται να κινηθώ; (να το πληρώσω χλωμό το κόβω καλύτερα να μου μπει στην φορολογική). Μέχρι στιγμή δεν έχω κάνει ακόμη τίποτα θα κάνω και μια προσπάθεια με το ξενοδοχείο αλλά δεν βλέπω να έχω αποτέλεσμα
Όλες οι γνώμες δεκτές
είναι σίγουρο οτι μετά τον 1 χρόνο οι κλήσεις παραγραφονται γιατί εμένα με γράψανε 13/8/2008 και η ημερομηνία που μου το στέλνουνε 18/9/2009. Αν μπορούσες να μάθεις κάτι επίσημα (μιας και την γνωρίζεις την γλώσσα) θα σου ήμουν ευγνώμωνμε την ευκαιρία να ξέρεις ότι το όριο είναι 360 μέρες. δηλαδή πρέπει να ενημερωθείς σύμφωνα με τον ιταλικό ΚΟΚ εντός 1 χρόνου. μετά το όριο αυτό ξεχνάς την κλήση.
η Ελλάδα δεν έχει κάνει καμμία διακρατική συμφωνία με τη γειτονα έτσι ώστε να προωθούνται όλες οι κλήσεις όπως έχει κάνει πχ η Αυστρία. αυτό σημαίνει ότι ισχύει η συνθήκη της Βιέννης που είπα πριν (ίσως και μετέπειτα συμφωνίες δεν ξέρω) που υποχρεώνει τις χώρες να δινουν τα στοιχεία των κατόχων των οχημάτων σε περιπτώσεις παραβιάσεων του ΚΟΚ σε θέματα συμπεριφοράς (αυξημένη ταχύτητα πχ, όχι όμως για κλησεις στάθμευσης). αυτό στη θεωρία. στην πράξη οι ιταλικές αρχές δεν ασχολούνται με ΙΧ με πινακίδες ελληνικές πλην εξόφθαλμων περιπτώσεων γιατί δεν θα βγάλουν άκρη. πολύ γραφειοκρατία. Ο ΚΟΚ λέει βέβαια ότι το πρόστιμο πληρώνεται επιτόπου με έκπτωση αν σας σταματήσει η τροχαία και σε αδυναμία παρακρατείται το όχημα ως 60 μέρες (μετά κατάσχεση..) ώσπου να πληρωθεί..ας έχουμε μαζί μας λίγα μετρητά..