Kαλημέρα παιδιά του travelstories.gr
Σας διαβάζω τουλάχιστον εδώ και 6 μήνες και με έχετε βοηθήσει με πάμπολλες πληροφορίες στα τελευταία ταξίδια μου.
Αποφάσισα και εγώ να εγγραφώ στο φόρουμ με αφορμή ένα πολύ άσχημο περιστατικό που μου συμβαίνει από χθες. Ας περάσει αυτή η φουρτούνα και τις επόμενες μέρες θα σας συστηθώ καταλλήλως
Μπαίνω στο ζουμί της υπόθεσης...
Απ'τις 6 Γενάρη μέσω του booking.com είχα κλείσει τρικλινο δωμάτιο σε ξενοδοχείο στο Λονδίνο από μεθαύριο Κυριακη 14 Μαρτη μέχρι και την Παρασκευή 19 Μάρτη. Είχα δώσει στοιχεία κάρτας και η κράτηση είχε γίνει με επιβεβαιωτικα emails. Θα πληρώναμε με μετρητα στο ξενοδοχείο όμως η ίδια η διαδικασία μας ανάγκαζε να πληρώσουμε μετα το πέρας των 5 ημερών.
Ξαφνικά σήμερα το ξημέρωμα,3 μήνες μετά τη κράτηση-2 μέρες πριν την άφιξη μας μου έρχεται μεηλ απ το booking.com που έλεγε πως
"Επικοινώνησε μαζί μας το ****** Hotel ενημερώνοντάς μας ότι τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας που είχατε εισάγει κατά τη διαδικασία της κράτησης *********** δεν έγιναν δεκτά.
Παρακαλείστε να δώσετε νέα, έγκυρα ή εναλλακτικά στοιχεία μέσα σε 24 ώρες κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο"
Όπως καταλαβαίνετε τρελάθηκα...Έκανα ότι μου ζητηθηκε και φυσικα και πάλι η διαδικασία ολοκληρώθηκε με επιτυχια και μου στάλθηκε επιβεβαιωτικο μεηλ.
Φυσικά και επικοινώνησα και με το ξενοδοχείο που μου είπαν πως και πάλι έδωσα τα ίδια στοιχεια κάρτας(μα 1 έχω τι να κανω?) και πως "¨YOUR BOOKING IS NOT CONFIRMED YET BECAUSE YOUR CREDIT CARD IS ( DECLINED )...YOUR CREDIT CARD DETAILS IS NOT VAILD ( DECLINED )"
Συγγνώμη άλλα έχω τρελαθεί. Έχω κάνει άπειρες συναλλαγες με αυτή την κάρτα. Είναι prepaid visa γνωστης τράπεζας που φυσικά και είναι ενεργή και όλα κανονικά μιας μέσω αυτής έκανα αγορα μόλις προχθές,έκλεισα διάφορα μουσεία για το Λονδίνο καθώς και τα πηγαινε-ελα εισιτήρια 3 μήνες πριν.
Τους έστειλα ξανα πως μεσες άκρες μου λένε αηδίες και πως είμαι διατεθιμένος ακόμα και να πληρώσω προκαταβολικα για τη κράτηση και ξανα τα ιδια παντελη μου " ΥOUR CARD IS STILL NOT VALID AND ALSO IS NOT PREPAID BECAUSE WHEN YOU MADE YOUR BOOKING WITH BOOKING .COM , YOUR CREDIT CARD DETAILS IT WAS TO GRANTED YOUR BOOKING ( NOT PREPAID BOOKING ), NO ONE CHARGED YOU , AND WE CAN NOT CHARGE YOU CARD BECAUSE IS NOT VALID – PLEASE , YOU SHOULD GO TO YOUR BANK AND ASK THEM ABOUT YOUR CARD PROBLEM. "
Βοηθήστε με ρε παιδιά με αυτούς που έμπλεξα. Σας λέω όλα είναι οκ μέχρι αηδίας απο πλευράς μου. Έχω εκτυπωμένα όλα τα επιβεβαιωτικα μέηλ και είμαστε 3 άτομα με τις βαλίτσες για την Κυριακή. Δε θα έχω που να μεινω? Μου λένε πως αν δεν αλλάξω τα στοιχεια της πιστωτικής εντος 48 ωρών η κράτηση θα παύσει να υφίσταται
Συγγνώμη για το σεντόνι αλλά ήθελα να σας τα εξηγήσω πλήρως για να μου απαντήσετε κάτι σωστό.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Χάρης
Σας διαβάζω τουλάχιστον εδώ και 6 μήνες και με έχετε βοηθήσει με πάμπολλες πληροφορίες στα τελευταία ταξίδια μου.
Αποφάσισα και εγώ να εγγραφώ στο φόρουμ με αφορμή ένα πολύ άσχημο περιστατικό που μου συμβαίνει από χθες. Ας περάσει αυτή η φουρτούνα και τις επόμενες μέρες θα σας συστηθώ καταλλήλως
Μπαίνω στο ζουμί της υπόθεσης...
Απ'τις 6 Γενάρη μέσω του booking.com είχα κλείσει τρικλινο δωμάτιο σε ξενοδοχείο στο Λονδίνο από μεθαύριο Κυριακη 14 Μαρτη μέχρι και την Παρασκευή 19 Μάρτη. Είχα δώσει στοιχεία κάρτας και η κράτηση είχε γίνει με επιβεβαιωτικα emails. Θα πληρώναμε με μετρητα στο ξενοδοχείο όμως η ίδια η διαδικασία μας ανάγκαζε να πληρώσουμε μετα το πέρας των 5 ημερών.
Ξαφνικά σήμερα το ξημέρωμα,3 μήνες μετά τη κράτηση-2 μέρες πριν την άφιξη μας μου έρχεται μεηλ απ το booking.com που έλεγε πως
"Επικοινώνησε μαζί μας το ****** Hotel ενημερώνοντάς μας ότι τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας που είχατε εισάγει κατά τη διαδικασία της κράτησης *********** δεν έγιναν δεκτά.
Παρακαλείστε να δώσετε νέα, έγκυρα ή εναλλακτικά στοιχεία μέσα σε 24 ώρες κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο"
Όπως καταλαβαίνετε τρελάθηκα...Έκανα ότι μου ζητηθηκε και φυσικα και πάλι η διαδικασία ολοκληρώθηκε με επιτυχια και μου στάλθηκε επιβεβαιωτικο μεηλ.
Φυσικά και επικοινώνησα και με το ξενοδοχείο που μου είπαν πως και πάλι έδωσα τα ίδια στοιχεια κάρτας(μα 1 έχω τι να κανω?) και πως "¨YOUR BOOKING IS NOT CONFIRMED YET BECAUSE YOUR CREDIT CARD IS ( DECLINED )...YOUR CREDIT CARD DETAILS IS NOT VAILD ( DECLINED )"
Συγγνώμη άλλα έχω τρελαθεί. Έχω κάνει άπειρες συναλλαγες με αυτή την κάρτα. Είναι prepaid visa γνωστης τράπεζας που φυσικά και είναι ενεργή και όλα κανονικά μιας μέσω αυτής έκανα αγορα μόλις προχθές,έκλεισα διάφορα μουσεία για το Λονδίνο καθώς και τα πηγαινε-ελα εισιτήρια 3 μήνες πριν.
Τους έστειλα ξανα πως μεσες άκρες μου λένε αηδίες και πως είμαι διατεθιμένος ακόμα και να πληρώσω προκαταβολικα για τη κράτηση και ξανα τα ιδια παντελη μου " ΥOUR CARD IS STILL NOT VALID AND ALSO IS NOT PREPAID BECAUSE WHEN YOU MADE YOUR BOOKING WITH BOOKING .COM , YOUR CREDIT CARD DETAILS IT WAS TO GRANTED YOUR BOOKING ( NOT PREPAID BOOKING ), NO ONE CHARGED YOU , AND WE CAN NOT CHARGE YOU CARD BECAUSE IS NOT VALID – PLEASE , YOU SHOULD GO TO YOUR BANK AND ASK THEM ABOUT YOUR CARD PROBLEM. "
Βοηθήστε με ρε παιδιά με αυτούς που έμπλεξα. Σας λέω όλα είναι οκ μέχρι αηδίας απο πλευράς μου. Έχω εκτυπωμένα όλα τα επιβεβαιωτικα μέηλ και είμαστε 3 άτομα με τις βαλίτσες για την Κυριακή. Δε θα έχω που να μεινω? Μου λένε πως αν δεν αλλάξω τα στοιχεια της πιστωτικής εντος 48 ωρών η κράτηση θα παύσει να υφίσταται
Συγγνώμη για το σεντόνι αλλά ήθελα να σας τα εξηγήσω πλήρως για να μου απαντήσετε κάτι σωστό.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Χάρης
Last edited by a moderator: