Ιταλία Το είπε και ο Γκαίτε. "...δεν μπορεί να είσαι δυστυχής...".

Naoko

New Member
Μηνύματα
3
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
Οσακα
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Μ δημιουργήθηκε η Ανάγκη να ξαναπάω άμεσα...υπέροχες μνήμες ξύπνησες :)
 

gelf

Member
Μηνύματα
659
Likes
12.789
Κεφάλαιο 4

Ένα σούρουπο στην παραλιακή ζώνη και νυχτερινή έξοδος.


Βγαίνοντας από το ξενοδοχείο μου, προχώρησα με γρήγορο βήμα, κατά μήκος της κεντρικής οδού Toledo,

1.JPG


προς την αντίθετη κατεύθυνση αυτή τη φορά. Με κατεύθυνση προς την παραλιακή ζώνη. Φτάνοντας στην Piazza del Plebiscito, είδα το φεγγάρι πάνω από το Teatro San Carlo.

2.JPG


Διέσχισα γρήγορα την πλατεία, χωρίς να παρατηρήσω ιδιαίτερα τα αξιοθέατα της, όπως τη Basilica Reale Pontificia San Francesco da Paola, την Prefettura di Napoli (έδρα της περιφερειακής διοίκησης), το παλάτι, κλπ αφού βιαζόμουν να βρεθώ γρήγορα και έγκαιρα στην παραλιακή ζώνη. Όπως έφευγα από την πλατεία del Plebiscito

3.JPG


4.JPG


και κατευθυνόμενος προς τη Via Cesario Console, έριξα μια ματιά στην πλατεία, με τον ανάντη αυτής λόφο στον οποίο δέσποζε το κάστρο Sant' Elmo.

5.JPG


Προχώρησα κατά μήκος της Via Cesario Console και βρέθηκα πάνω από το 21 στρεμμάτων πάρκο Giardini del Molosiglio, όπου ανατολικά διακρινόταν το Castel Nuovo,

6.JPG


ενώ στο βάθος υψωνόταν ο Βεζούβιος, με το φεγγάρι σχεδόν ολόγιομο από πάνω του.

7.JPG


Συνέχισα να προχωρώ και είδα τον κόλπο της Νάπολης, ή μάλλον μεγάλο τμήμα αυτού σε όλο του το μεγαλείο.

8.jpg


9.JPG


Εκεί σκέφτηκα ότι πρέπει να "συμπληρωθούν" τα γραπτά του Γκαίτε, με το φεγγάρι, όπως αναφέρω στην πρώτη παράγραφο της παρούσας ιστορίας.
Ο κόλπος της Νάπολης σχηματίστηκε από ένα τεράστιο κρατήρα. Κατέβηκα στη Via Nazario Sauro και προχώρησα κατά μήκος του πεζοδρομίου αυτής, παραθαλάσσια,

10.JPG


μέχρι που έφτασα στην επίσης παραλιακή Via Partenope, πάντα με τη συνοδεία της θάλασσας και του φεγγαριού να φωτίζει τον κόλπο της Νάπολης.

11.JPG


12.jpg


13.JPG


14.JPG


Το όνομα της παραλιακής λεωφόρου της Νάπολης, είναι γνωστό από που προέρχεται. Προέρχεται από την Παρθενόπη η οποία ήταν μία από τις μυθικές σειρήνες της ελληνικής μυθολογίας. Όταν ο Οδυσσέας απέφυγε με το σκάφος του τις σειρήνες, χωρίς να σταματήσει, η Παρθενόπη απελπισμένη έπεσε στη θάλασσα, πνίγηκε και το πτώμα της εκβράστηκε σε μια παραλία της Ιταλίας, όπου τότε οι νεοφερμένοι άποικοι από την Κύμη το περισυνέλεξαν και δημιούργησαν στη θέση αυτή τη Νάπολη. Γνωρίζοντας αυτά κατάλαβα, γιατί το υποκοριστικό της ομάδας της Napoli και των οπαδών της, είναι παρτενοπέι. Συνέχισα να προχωρώ γρήγορα, αφού στόχος μου ήταν να φτάσω στο Castel dell’Ovo,

15.JPG


16.JPG


πριν αυτό κλείσει. Πλησιάζοντας στο κάστρο, στόχευσα με τη φωτογραφική μου μηχανή προς τη βόρεια ακτή του κόλπου της Νάπολης, προς το Posillipo (Παυσίλιπο κατά τους αρχαίους Έλληνες, επειδή σταματάει τη λύπη).

17.JPG


Όταν έφτασα στην πύλη, το κάστρο έκλεινε. Όμως ένας πολύ καλός άνθρωπος, φύλακας στην πύλη, με νοήματα μου έδωσε να καταλάβω ότι μπορούσα να μπω στο κάστρο. Άρχισα να ανεβαίνω με ταχύτητα στο κάστρο. Συνάντησα ασανσέρ, αλλά δεν το χρησιμοποίησα κάτω από τον φόβο ότι θα κλεινόμουν μέσα. Ο λιγοστός κόσμος αποχωρούσε.

18.JPG


Ανέβηκα στο κάστρο σχεδόν τρέχοντας, κοιτάζοντας μερικές φορές προς τα πίσω.

19.JPG


20.JPG


Το κάστρο ήταν πλέον έρημο. Έφτασα στο ψηλότερο σημείο και έβγαλα μερικές φωτογραφίες προς τον Βεζούβιο και προς τον κόλπο της Νάπολης.

21.JPG


Στη συνέχεια, άρχισα να κατηφορίζω. Στην έξοδο ευχαρίστησα τον φύλακα που με άφησε να μπω εκπρόθεσμα στο κάστρο. Όταν έφυγα από το Castel dell’ Ovo, η πόρτα πίσω μου, έκλεισε ερμητικά.

22.JPG


Επέστρεψα προς την πλατεία del Plebiscito, από τους παραλιακούς δρόμους τη Via Partenope και τη Via Nazario Sauro, ώστε να συνεχίζω να θαυμάζω τον συνδυασμό Βεζούβιου, θάλασσας και φεγγαριού. Όταν έφτασα στην πλατεία τα κτίρια ήταν φωτισμένα. Παρατήρησα τη φωτισμένη βασιλική San Francesco da Paola,

23.JPG


το Παλάτσο Ρεάλε και τα άλλα κτίρια της πλατείας.

24.JPG


Σταμάτησα λίγη ώρα στην άκρη της πλατείας στο περίφημο Gran Caffè Gambrinus,

25.JPG


το οποίο είχε φιλοξενήσει στο παρελθόν κορυφαίους των γραμμάτων και των τεχνών, για να ξεκουραστώ και να δροσιστώ με μια μπύρα. Από τη θέση που ήμουν παρατηρούσα εκτός από την πλατεία del Plebiscito, την Piazza Trieste E Trento με τη Fontana del Carciofo στο μέσο της,

26.JPG


καθώς και το φωτισμένο Teatro San Carlo.

27.JPG


Όταν έφυγα από το καφέ Gambrinus, έκανα ένα πολύ γρήγορο πέρασμα από τη Galleria Umberto I,

28.JPG


29.JPG


ανηφόρισα την οδό Toledo

30.JPG


και πήγα στο ξενοδοχείο για ολιγόωρη ξεκούραση. Αργότερα όταν βγήκα από το ξενοδοχείο, έκανα μια βόλτα στην ισπανική συνοικία (quartieri spagnoli)

31.JPG


και αφού ήπια ένα ποτό στο πολυσύχναστο bar Cammarota Spritz, προχώρησα προς την Piazza del Gesù Nuovo,

32.JPG


όπως είχα αποφασίσει το απόγευμα, όπου στο restaurant O' Munaciello, έφαγα ναπολιτάνικη πίτσα, την οποία συνόδεψα με το εκλεκτό λευκό κρασί Greco di Tufo,

33.jpg


ενώ στη συνέχεια επισκέφτηκα ένα bar, δίπλα στο restaurant.

34.JPG


35.JPG


Ήταν πολύ αργά όταν έφυγα από το bar και όπως επέστρεφα στο ξενοδοχείο μου παρατηρούσα την κεντρική οδό Toledo, όπου ο συνδυασμός αέρα και τσαπατσουλιάς παρουσίαζε μια εικόνα μη κολακευτική για την πόλη.

36.JPG
 

gelf

Member
Μηνύματα
659
Likes
12.789
Κεφάλαιο 5

Μια ημερήσια βόλτα στην παραλιακή ζώνη.


Την άλλη ημέρα το πρωί, ύστερα από το πρωινό στο ξενοδοχείο, σε μια σάλα με εξαιρετική διακόσμηση,

1.jpg


2.jpg


3.jpg


βγήκα έξω στην οδό Toledo, ο καιρός ήταν ηλιόλουστος και πολύς κόσμος κυκλοφορούσε στους δρόμους και ιδίως στην κεντρική οδό Toledo.

4.JPG


Η Via Toledo, ονομάστηκε έτσι λόγω του Ισπανού αντιβασιλιά Δον Πέδρο του Τολέδο, οποίος το έτος 1536 σχεδίασε την οδό δίπλα στα τότε αραγονικά τείχη. Η Via Toledo, η οποία για την εποχή της ήταν από τους μεγαλύτερους σε μήκος δρόμους, σήμερα εκτός από κεντρική οδός είναι από τους πλέον εμπορικούς δρόμους της πόλης.

Ο ήλιος έκαιγε και προχώρησα στην κατεύθυνση προς την παραλιακή ζώνη, όχι από την κεντρική οδό Toledo, όπως το προηγούμενο απόγευμα, αλλά από τα στενά δρομάκια Vico Lungo del Gelso και Via Speranzella της ισπανικής συνοικίας.

5.JPG


6.JPG


Η ισπανική συνοικία (quartieri spagnoli), κατασκευάστηκε τον 17ο αιώνα, στα δυτικά της Via Toledo, προκειμένου να στεγάσει τους Ισπανούς στρατιώτες, από τους οποίους πήρε το όνομά της. Για αρκετούς αιώνες στην ισπανική συνοικία υπήρχε εγκληματικότητα και πορνεία. Την παρούσα περίοδο έχει μετεξελιχθεί σε μία από τις εργατικές γειτονιές της Νάπολης όπου περπατώντας σ' αυτήν προσφέρεται και μια ιδέα του λαϊκού ναπολιτάνικου πολιτισμού, στην περιοχή διαμένουν αρκετοί φοιτητές λόγω της εγγύτητας με αρκετά πανεπιστημιακά ιδρύματα, ενώ έχουν δημιουργηθεί πολλά μπαρ και εστιατόρια, αλλά και μικρά μαγαζάκια κυρίως για αγορά ψαρικών ή φρούτων και λαχανικών.

Στην ισπανική συνοικία, όλα είναι σε μικρή κλίμακα, ακόμα και οι εκκλησίες, όπως η Chiesa di Santa Maria Francesca,

7.JPG


αφιερωμένη σε μία από τους (τις) πάρα πολλούς (πολλές) αγίους της καθολικής εκκλησίας. Συνέχισα να προχωρώ κατά μήκος της Via Speranzella, έως τον σταθμό του τελεφερίκ Augusteo. Ήθελα να ανέβω με το τελεφερίκ προς την περιοχή Vomero και το Castel Sant' Elmo, το οποίο χρονολογείται από το έτος 1275. Όμως βρήκα τον σταθμό κλειστό. Ρώτησα σ' ένα μπαρ κοντά στο σταθμό και μ' ενημέρωσαν ότι ο σταθμός θα είναι κλειστός έως τον Ιούνιο. Παράτησα την προσπάθεια ν' ανέβω στο κάστρο, τουλάχιστον για εκείνη την ώρα και ξαναβγήκα στη γεμάτη από κόσμο οδό Toledo.

8.JPG


Από την οδό Toledo, πέρασα για λίγο στη στοά Galleria Umberto I.
Η Galleria Umberto I, κατασκευάστηκε με βάση το σχέδιο της αστικής ανάπλασης το οποίο εφαρμόστηκε μετά την επιδημία χολέρας που είχε πλήξει την πόλη το έτος 1884. Από τη στοά είχα περάσει και το προηγούμενο βράδυ, αλλά ήθελα να την παρατηρήσω και με το φως της ημέρας, όπου από την εντυπωσιακή οροφή από σίδερο και γυαλί το φως γεμίζει τον μεγάλο ανοιχτό χώρο και αναδεικνύει τα κομψά σχέδια του μαρμάρινου δαπέδου.

9.JPG


10.JPG


11.JPG


Μετά το σύντομο πέρασμα από τη στοά Galleria Umberto I, προχώρησα προς το Castel Nuovo.

12.JPG


Το Castel Nuovo, στο οποίο φιλοξενείται, από τη δεκαετία του 1990, το Δημοτικό Μουσείο με μικρή, αλλά αξιόλογη συλλογή έργων τέχνης, ονομάστηκε νουόβο (καινούργιο) για να ξεχωρίζει από τα δύο παλιότερα, το Castel dell’Ovo και το Καπουάνο τα οποία ήταν πολύ μικρά για στεγάσουν όλη την αυλή των Ανδεγαυών. Έτσι ο Κάρολος Α της Ανδεγαυίας ξεκίνησε την κατασκευή του το έτος 1279 και στη συνέχεια ο Αλφόνσος Ε της Αραγονίας, το έτος 1443, όταν μπήκε θριαμβευτής στη Νάπολη, διέταξε την εκ βάθρων ανακατασκευή του. Το κτίσμα είναι από τα σημαντικότερα ορόσημα της Νάπολης.

13.JPG


Μετά από ένα σύντομο πέρασμα από το εσωτερικό του κάστρου και το μουσείο, προχώρησα προς το Teatro San Carlo και την Piazza del Plebiscito.

Το Teatro San Carlo, ένα από τα παλιότερα θέατρα όπερας στον κόσμο, είναι γνωστό για την τέλεια ακουστική του, είναι το καλύτερο μέρος στη Νότια Ιταλία για παρακολούθηση όπερας.

14.JPG


Το θέατρο άνοιξε για πρώτη φορά τις πύλες του το έτος 1737 (4 Νοεμβρίου), σαράντα χρόνια πριν από τη Σκάλα του Μιλάνου και ανακαινίστηκε το 1816, ύστερα από μια πυρκαγιά, η οποία προκάλεσε ζημιές στο εσωτερικό του θεάτρου. Ο Σταντάλ που θεωρούσε την Ιταλία δεύτερη πατρίδα του, έφυγε από τη Νάπολη το έτος 1817, αφού ορκίστηκε ότι δεν θα ξεχνούσε ποτέ την οδό Τολέντο και το θέατρο Σαν Κάρλο, το καύχημα της "ωραιότερης πόλης της υφηλίου". Το θέατρο Σαν Κάρλο είναι το παλιότερο λυρικό θέατρο της Ευρώπης, αφού λειτουργεί από το έτος 1737.

Η Piazza del Plebiscito, σχεδιάστηκε από τον Ιωακείμ Μιρά τον γαμπρό του Ναπολέοντα, ο οποίος κυβέρνησε τη Νάπολη από το έτος 1808, έως το έτος 1815. Ο Μιρά δυσαρεστημένος από τον χαοτικό κυκεώνα των κτιρίων απέναντι από το παλάτι Ρεάλε, αποφάσισε να γκρεμίσει και να ανακατασκευάσει την περιοχή, αλλά δεν πρόλαβε να δει το αποτέλεσμα του σχεδιασμού του. Το έτος 1815, ο Φερδινάνδος των Βουρβώνων επανήλθε στο θρόνο και ολοκλήρωσε το σχέδιο που είχε ξεκινήσει ο Μιρά. Η πλατεία που δημιουργήθηκε ονομάστηκε κατ' αρχή Largo di Palazzo και στη συνέχεια έλαβε την τελική ονομασία Piazza del Plebiscito, η οποία έπαιξε σημαντικό ρόλο στη ζωή της πόλης και χρησιμοποιήθηκε και χρησιμοποιείται για διάφορες γιορτές, τελετές και στρατιωτικές παρελάσεις (πράγματι κι εγώ το απόγευμα που ξαναπέρασα από την πλατεία, παρατήρησα ότι κυκλοφορούσαν πολλοί ένστολοι με επίσημη στολή παρέλασης). Τα πρώτα κτίρια που οικοδομήθηκαν ήταν τα ανάκτορα του πρίγκιπα του Σαλέρνο και η έπαυλη όπου στεγάζεται σήμερα η Νομαρχία.

15.JPG


Η Piazza del Plebiscito, λοιπόν, είναι το κέντρο της μοντέρνας Νάπολης, όπου δεσπόζουν η εκκλησία San Francesco di Paola

16.JPG


και το Palazzo Reale με τα βασιλικά διαμερίσματα και το roof garden με την υπέροχη θέα στο λιμάνι.

17.JPG


Η εκκλησία San Francesco di Paola, βασίζεται στην αρχιτεκτονική του Πανθέου της Ρώμης, έχει κυκλικό σχήμα με ακτινωτά παρεκκλήσια και μεγάλο τρούλο ύψους 53 μέτρων και πλάτους 34 μέτρων.

Το Palazzo Reale, το σχέδιο και το μέγεθος του οποίου, το καθιστούν ένα από τα σημαντικότερα βασιλικά ανάκτορα της Μεσογείου, σχεδιάστηκε από τον Ντομένικο Φοντάνα κατόπιν εντολής του αντιβασιλέα Φερνάντεθ Ρουίθ ντε Κάστρο, οι εργασίες για την κατασκευή του ξεκίνησαν το έτος 1600, η κατασκευή συνεχίστηκε επί αιώνες και το ανάκτορο ολοκληρώθηκε το έτος 1843.

Αφού έμεινα για λίγο στην πλατεία, προχώρησα προς την παραλιακή ζώνη προκειμένου να την απολαύσω τον κόλπο της Νάπολης κάτω από τον λαμπερό ήλιο. Την προηγούμενη ημέρα, όταν είχα φτάσει στην παραλιακή ζώνη ήταν σούρουπο και στη συνέχεια νύχτωσε. Βέβαια τότε φώτιζε το φως του σχεδόν ολόγιομου φεγγαριού. Μου άρεσε πολύ, όμως προχωρώντας, σκέφτηκα ότι και η ημερήσια βόλτα έχει τα καλά της. Ο κόλπος της Νάπολης λαμπερός απλωνόταν μπροστά μου και στο βάθος διακρινόταν ο επιβλητικός όγκος του Βεζούβιου.

18.jpg


19.JPG


Όπως και το προηγούμενο βράδυ, κατέβηκα στη Via Nazario Sauro και προχώρησα κατά μήκος του πεζοδρομίου αυτής, παραθαλάσσια, παρατηρώντας τον κόλπο της Νάπολης

20.jpg


Αρκετοί είχαν αράξει, στους ογκόλιθους που τους έχουν τοποθετήσει για την προστασία των παραθαλάσσιων δρόμων, και απολάμβαναν τον ήλιο.

21.JPG


Η ώρα είχε φτάσει τρεις το μεσημέρι και όλα τα μπαρ, τα καφέ και τα εστιατόρια ήταν γεμάτα. Τότε σκέφτηκα ότι δίψασα. Είδα ότι απέναντι και επί του παραλιακού δρόμου, δηλαδή επί της Via Nazario Sauro ήταν το Ristorante La Piazzetta,

22.JPG


με θέα προς τον Βεζούβιο. Αποφάσισα να σταματήσω για να δροσιστώ και να πάρω δυνάμεις με ένα μπουκάλι λευκό κρασί,

23.jpg


το οποίο συνόδεψα με μια ναπολιτάνικη πίτσα. Αφού ήπια και δύο υπέροχα λιμοντσέλο (limoncello), ξεκίνησα πάλι να περπατώ έως την παραλιακή Via Partenope και το Castel dell’Ovo,

24.JPG


25.JPG


26.JPG


Το Castel dell’ Ovo είναι το παλιότερο κάστρο της Νάπολης και χρονολογείται από το 12ο αιώνα. Βρίσκεται στο πρώην νησί και νυν χερσόνησο Megaride.

Αυτή τη φορά ανέβηκα στο κάστρο με το ασανσέρ. Στο υποβλητικό κάστρο είχε διάφορες εκθέσεις, μπήκα σε μία εξ αυτών με ζωγραφική.

27.JPG


28.JPG


Αφού από το ψηλότερο σημείο του κάστρου, έβγαλα αρκετές φωτογραφίες προς τον κόλπο της Νάπολης,

29.JPG


30.JPG


κατεβαίνοντας έριξα μια ματιά στη γειτονιά κάτω από το Castel dell’Ovo,

31.JPG


32.JPG


έφυγα από το κάστρο

33.JPG


και συνέχισα να περπατώ επιστρέφοντας στην Piazza del Plebiscito.

34.JPG


35.JPG


36.JPG


Αφού έκανα μια βόλτα στην εμπορική Via Chiaia,

37.JPG


επέστρεψα στην Piazza del Plebiscito

38.JPG


και συγκεκριμένα στο Gran Caffè Gambrinus,

39.JPG


40.JPG


όπου αποφάσισα να δοκιμάσω μια ιταλική μπίρα. Παρήγγειλα μια μικρή μπίρα για να δροσιστώ, την οποία, μου τη σέρβιραν με σειρά μικρομεζέδων.

41.JPG


Το Gran Caffè Gambrinus, είναι από τα ορόσημα της Νάπολης, οι τοίχοι του είναι διακοσμημένοι με έργα μεγάλων ναπολιτάνων ζωγράφων, ενώ εκεί σύχναζαν μεγάλοι πολιτικοί ζωγράφοι και συγγραφείς, όπως ο Γκι ντε Μοπασάν, ο Όσκαρ Ουαιλντ, ενώ ο Γκαμπριέλε ντ' Ανούντσιο έγραψε τους στίχους για το γνωστό ναπολιτάνικο τραγούδι "a vucchella" σ' αυτό το καφέ. Όταν το λογοτεχνικό αυτό καφενείο, έγινε στέκι των αντιπάλων του φασιστικού καθεστώτος, η νομαρχία το έκλεισε. Στην παρούσα φάση, έχει αποκατασταθεί πλήρως η διακόσμηση της μπελ επόκ και το ιστορικό καφενείο είναι σε περίοδο ακμής. Αφού απόλαυσα τις μπίρες μου στο Gran Caffè Gambrinus, έφυγα ανηφορίζοντας την κεντρική οδό Toledo.

42.JPG


Ως σοκολατοφάγος, σταμάτησα στο Gay Odin και πήρα μερικές σοκολάτες.

43.JPG


Στη συνέχεια σκέφτηκα να ανηφορίσω προς το εθνικό αρχαιολογικό μουσείο της Νάπολης.
Το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Νάπολης, ήταν η βάση του βασιλικού ιππικού στα τέλη του 16ου αιώνα, στη συνέχεια φιλοξένησε το Πανεπιστήμιο της Νάπολης, αφού πρώτα ανακαινίστηκε εκ βάθρων, στις αρχές του 17ου αιώνα. Σήμερα στεγάζει μία από τις σημαντικότερες αρχαιολογικές συλλογές παγκοσμίως – συμπεριλαμβανομένων και των θησαυρών από την Πομπηία. Όμως η ώρα ήταν περασμένη, το αξιόλογο αυτό μουσείο το είχα επισκεφτεί στο παρελθόν, οπότε προχώρησα προς το ξενοδοχείο μου για ξεκούραση στο άνετο και καλόγουστο δωμάτιό μου.

44.JPG
 

Attachments

  • 152,6 KB Προβολές: 0

gelf

Member
Μηνύματα
659
Likes
12.789
Μετά, το παρακάτω κεφάλαιο, η ιστορία θα συνεχιστεί σε δύο εβδομάδες, λόγω road trip σε Ποντγκόριτσα-Τρέμπινιε-Μόσταρ- Ζαντάρ-Ζάγκρεμπ-Οπατία-Ριέκα-Σπλιτ-Κότορ-Ποντγκόριτσα.



Κεφάλαιο 6

Μια νυχτερινή βόλτα στο ιστορικό κέντρο της Νάπολης.


Αφού ξεκουράστηκα, αρκετά, στο ξενοδοχείο βγήκα για την τελευταία νυχτερινή βόλτα στη Νάπολη. Ανέβηκα στην οδό Toledo και έφτασα γρήγορα στην Piazza Dante.

1.JPG


2.JPG


Σταμάτησα για λίγο στην πλατεία, ήπια ένα ποτό για να δροσιστώ και προχώρησα στη Via Port'Alba.

3.JPG


Εκεί βρήκα ένα μπαρ με βιβλιοθήκες τη Libreria Berisio,

4.JPG


με υπέροχο περιβάλλον, όπου σταμάτησα και ήπια ένα ποτό. Βγήκα ευτυχής από τη Libreria Berisio και προχώρησα κατά μήκος της Via Port'Alba

5.JPG


και από τον ίδιο δρόμο που είχα ακολουθήσει το προηγούμενο μεσημέρι, έφτασα στη Via dei Tribunali.

6.JPG


Και το βράδυ είδα ουρές έξω από διάφορες γνωστές πιτσαρίες

7.JPG


και άκουγα από τα μεγάφωνα να ανακοινώνουν τον αριθμό αυτών που είχαν εγγραφεί στον κατάλογο αναμονής. Πλέον αυτό έπαψε να μου κάνει εντύπωση. Το συνήθισα. Συνέχισα να προχωρώ αργά κατά μήκος της Via dei Tribunali, μέχρις ότου βρήκα στη γνωστή στοά,

8.JPG


το Portico 340, μπαράκι με βιβλιοθήκες, όπως είχα προαναφέρει. Σταμάτησα κι εκεί για να πιω ένα ποτό και συνέχισα να περπατώ, πέρασα μπροστά από διάφορες εκκλησίες, όπως από την εκκλησία San Paolo Maggiore

9.JPG


έφτασα στη διασταύρωση της Via dei Tribunali με τη Via San Gregorio Armeno το φεγγάρι ήταν ψηλά στον ουρανό,

10.JPG


όταν άφησα τη Via dei Tribunali, ακολούθησα τη Via San Gregorio Armeno με στόχο να περπατήσω και νύχτα στη Σπακανάπολη.
Έτσι ακολουθώντας τη Via San Biagio

11.JPG


και τη διαδρομή της προηγούμενης ημέρας, έφτασα στην Piazza del Gesù Nuovo,

12.JPG


με τον Obelisco dell' Immacolata (Οβελίσκος Ευαγγελισμού της Θεοτόκου),

13.JPG


και την εκκλησία Gesù Nuovo.

14.JPG


Όπως και το προηγούμενο βράδυ επέλεξα το restaurant O' Munaciello,

15.JPG


έφαγα ναπολιτάνικη πίτσα, την οποία συνόδεψα με το εκλεκτό λευκό κρασί Greco di Tufo,

16.jpg


Το εξαιρετικό κρασί Greco di Tufo, το οποίο είχα δει τα τελευταία χρόνια και σε καλές οινοθήκες της Ρώμης, ήθελα να το δοκιμάσω στον τόπο προέλευσής του, δηλαδή στην Καμπανία. Greco σημαίνει ότι η ποικιλία του σταφυλιού προέρχεται από την Ελλάδα (προφανώς από τα αρχαία χρόνια), ενώ tufo είναι το ηφαιστειακό πέτρωμα, στο οποίο ευδοκιμούν τα αμπέλια για το εξαιρετικό κρασί που απολάμβανα.
Στη συνέχεια ήπια και μια μπύρα για να ξεδιψάσω.

17.jpg


Όταν έφυγα από το restaurant O' Munaciello, ήπια ένα ποτό στο διπλανό bar Hopera και στη συνέχεια άλλο ένα στο Trinity bar, όπου είχα σταματήσει και την προηγούμενη νύχτα.

18.JPG


Στα μπαρ και στις οινοθήκες της περιοχής υπήρχε πολύς κόσμος.
Και αυτό που μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση ήταν η τελευταία σκηνή, το τελευταίο βράδυ. Η ώρα ήταν προχωρημένη ήταν περίπου τρεις το πρωί κι εγώ έφευγα από τα μπαρ της πλατείας Piazza del Gesù Nuovo. Στην πλατεία έφτανε ο δρόμος Calata Trinità Maggiore, διπλής κατευθύνσεως και ανάντη αυτού άρχιζε η πεζοδρομημένη περιοχή (ο δρόμος κατέληγε στην πλατεία) του ιστορικού κέντρου. Στο δρόμο αυτό επικρατούσε μποτιλιάρισμα ή για την ακρίβεια τα αυτοκίνητα ήταν ακινητοποιημένα αφού δεν υπήρχε διέξοδος διαφυγής. Και σαν να μην έφτανε αυτό, κάποιοι είχαν περάσει στην αντίθετη λωρίδα και εμπόδιζαν τα αυτοκίνητα που κατέβαιναν το δρόμο Calata Trinità Maggiore, δημιουργώντας κυκλοφοριακό κομφούζιο συνοδευόμενο με συνεχή κορναρίσματα. Και όλα αυτά περί τις τρεις το πρωί.

19.JPG


20.JPG


Γελώντας σαρκαστικά και σκεπτόμενος ότι υπάρχουν ίδιοι ή ακόμα και χειρότεροι από τους δικούς μας ανεγκέφαλους, περπάτησα έως το επί της οδού Toledo, ξενοδοχείο μου.
 

chris7

Member
Μηνύματα
3.218
Likes
26.881
Επόμενο Ταξίδι
Λουξεμβούργο
Ταξίδι-Όνειρο
Καναδάς
Μετά, το παρακάτω κεφάλαιο, η ιστορία θα συνεχιστεί σε δύο εβδομάδες, λόγω road trip σε Ποντγκόριτσα-Τρέμπινιε-Μόσταρ- Ζαντάρ-Ζάγκρεμπ-Οπατία-Ριέκα-Σπλιτ-Κότορ-Ποντγκόριτσα.
Θα κάνουμε υπομονή, αρκεί να μας υποσχεθείς ότι θα γράψεις ιστορία και για το οδικό σας ταξίδι. :)
Καλά να περάσετε.
 

panius

Member
Μηνύματα
668
Likes
2.744
Πότε θα σκάσει το βουνό άραγε;;;

Μετά, το παρακάτω κεφάλαιο, η ιστορία θα συνεχιστεί σε δύο εβδομάδες, λόγω road trip σε Ποντγκόριτσα-Τρέμπινιε-Μόσταρ- Ζαντάρ-Ζάγκρεμπ-Οπατία-Ριέκα-Σπλιτ-Κότορ-Ποντγκόριτσα.
Road trip??? ωχ... Ποιος θα οδηγεί???
 
Μηνύματα
95
Likes
65
Κεφάλαιο 2

Το ταξίδι του πηγαιμού - La grande Bellezza .

Όταν πήρα την απόφαση για το ταξίδι στη Νάπολη, ήταν αρχές Οκτώβρη και μόλις είχα γυρίσει από δύο συνεχόμενα ταξίδια, ένα στην Ιρλανδία και ένα στο Άμστερνταμ και στη Βόρεια Ρηνανία – Βεστφαλία. Είχα προγραμματίσει για τον χειμώνα και άλλα ταξίδια οπότε η πλησιέστερη ημερομηνία για ένα μικρό ταξίδι στη Νάπολη ήταν για το Μάρτη του 2017.
Ρίχνοντας μια ματιά στα αεροπορικά εισιτήρια, λόγω προσφορών της Aegean, είχα εντοπίσει πολύ φθηνό εισιτήριο επιστροφής από Νάπολη σε ημέρα που βόλευε (επιστροφή - ημέρα Κυριακή). Όμως τα εισιτήρια του πηγαιμού ήταν ακριβά και σε ημέρες και σε ώρες μη βολικές.
Έβγαλα αμέσως το εισιτήριο της επιστροφής. Έκανα το τελείως αντίθετο απ' ότι κάνει ο στρατός. Εκεί υπάρχει μόνο το εισιτήριο του πηγαιμού του στρατιώτη στον πόλεμο. Έτσι βρέθηκα μ' ένα εισιτήριο επιστροφής από Νάπολη, μια Κυριακή του Μάρτη του 2017, χωρίς να έχω εισιτήριο πηγαιμού.
Συνήθως βγάζω εισιτήρια one-way, αλλά πρώτα βγάζω τα εισιτήρια του πηγαιμού και στη συνέχεια τα εισιτήρια της επιστροφής. Αυτή τη φορά έπραξα το αντίθετο.
Τότε για τα εισιτήρια του πηγαιμού, σκέφτηκα την απλή λύση της Ρώμης, αφού για τη Ρώμη τα αεροπορικά εισιτήρια για είναι πολύ φτηνά λόγω ανταγωνισμού εταιριών . Άλλωστε τις δεκάδες φορές που έχω επισκεφτεί την Ιταλία, έχω περάσει από τη Ρώμη. Επαληθεύεται έτσι το ρηθέν ότι όλοι οι δρόμοι οδηγούν στη Ρώμη. Έτσι ύστερα από λίγες ημέρες και πριν τελειώσουν οι προσφορές της Aegean, έκλεισα εισιτήριο, πάλι one way, για Ρώμη. Το σύνολο του ταξιδιού σχεδιάστηκε για τέσσερις διανυκτερεύσεις. Αποφάσισα να κάνω δύο στη Ρώμη και δύο στη Νάπολη. Στη συνέχεια έβγαλα σιδηροδρομικό εισιτήριο με την Trenitalia, με frecciarossa για το δρομολόγιο Ρώμη-Νάπολη. Όταν έβγαλα το εισιτήριο του τραίνου διαμορφώθηκε και το πρόγραμμα του μικρού ταξιδιού. Συγκεκριμένα θα έφτανα Τετάρτη απόγευμα στη Ρώμη και Παρασκευή, αρκετά πρωί (για μένα) και ώρα 10.53πμ θα έφευγα για Νάπολη, ώστε να βρισκόμουν εκεί στις 12.00 το μεσημέρι ακριβώς.
Την Τετάρτη, ημέρα αναχώρησης θα μπορούσα να φύγω από το πρωί. Όμως προτίμησα τη μεσημεριανή πτήση για λόγους χαλαρότητας και απόλαυσης των μαλτ ουίσκι στο lounge της Lufthansa.

View attachment 206325

Άλλωστε τη Ρώμη τη γνωρίζω πάρα πολύ καλά, οπότε μερικές ώρες μπορούσαν να θυσιαστούν για την καλοπέρασή μου. Ακόμα κι αν αυτές οι ώρες αφορούν στην αιώνια πόλη! Το καταλαβαίνω, ότι είναι ιεροσυλία, αλλά κι εγώ άνθρωπος είμαι. Με τις αδυναμίες μου. Άλλωστε δεν είναι δυνατό να ευχαριστηθείς το Bushmills ή/και το Lagavulin στις οχτώ το πρωί.
Φτάνοντας στη Ρώμη, πήρα το λεωφορείο από το αεροδρόμιο, το οποίο λόγω έντονου κυκλοφοριακού φόρτου

View attachment 206326

έφτασε ύστερα από σχεδόν δύο ώρες στο Termini και συγκεκριμένα στη Via Marsala. Μόλις φτάσαμε ο οδηγός αναφώνησε traffico! Πάντως στην έντονη κυκλοφοριακή κίνηση στο κέντρο της Ρώμης είχαν πολύ μεγάλη συμβολή και οι απεργίες της ημέρας εκείνης. Περπάτησα για πέντε λεπτά και τακτοποιήθηκα στο ξενοδοχείο μου. Είχα επιλέξει το Hotel Impero, επί της Via del Viminale. Η θέση ήταν βολική, με δεδομένο ότι ο κύριος προορισμός του ταξιδιού ήταν ή Νάπολη, αφού ήμουν κοντά στο σταθμό και δεν εξαρτιόμουν από το κυκλοφοριακό της Ρώμης.

Μπορεί ο κύριος προορισμός του ταξιδιού να ήταν η Νάπολη, αλλά στη Ρώμη τη μία ολόκληρη ημέρα, αλλά κυρίως τις δύο νύχτες πέρασα υπέροχα συχνάζοντας σε γνωστά μου restaurants, όπως στο Il Nido del Pettirosso, επί της Via Palermo, κοντά στο ξενοδοχείο μου

View attachment 206327

View attachment 206328

View attachment 206329

και στο Ivo a Trastevere, Via di San Francesco a Ripa στην περιοχή Trastevere,

View attachment 206330

ήπια τα ποτά μου, κυρίως ιταλικά κρασιά,

View attachment 206331

View attachment 206334

View attachment 206335

τόσο στα ως άνω restaurants, όσο και σε bars (όπως το bar Meccanismo ή και σε άλλα bars).

View attachment 206336

View attachment 206337

View attachment 206338

View attachment 206339

Όταν το απόγευμα σταμάτησα στο καφέ Sant'Eustachio,

View attachment 206340

για να ξεκουραστώ και να πιω ένα κρασί,

View attachment 206342

θυμήθηκα που είχα πιει καφέ εκεί, πριν πολλά χρόνια, τότε που στην Ελλάδα δεν είχε ανακαλυφθεί η τέχνη του καπουτσίνο καφέ. Τότε το καφέ Sant'Eustachio, είχε μόνο δύο τραπεζάκια, αλλά ο καφές ήταν πάντα καταπληκτικός. Θυμήθηκα ότι θυσίασα μερικές στάσεις από το φιλμ για να αποθανατίσω τον καφέ

View attachment 206343

Τώρα το καφέ Sant'Eustachio, σύμφωνα με διάφορους οδηγούς, συμπεριλαμβανομένου και του Lonely Planet, θεωρείται ότι διαθέτει τον καλύτερο καφέ της Ρώμης. Μια ανακάλυψη που είχα κάνει το έτος 1989.

Κατά τα λοιπά το μικρό χρονικό διάστημα (μία ημέρα - δύο νύχτες) που έμεινα στη πόλη, περπάτησα φωτογραφίζοντας τα μνημεία της Ρώμης όπως την Piazza di Spagna,

View attachment 206344

το Πάνθεον,

View attachment 206345

την Piazza Navona,

View attachment 206346

View attachment 206347

το Campo de' Fiori,

View attachment 206348

και πολλά άλλα σημεία της Ρώμης. Και τις δύο νύχτες, πέρασα από την περιοχή Trastevere,

View attachment 206349

αλλά αυτό που μου αρέσει πάντα στη Ρώμη, είναι να περπατώ μόνος μου τις νύχτες στην έρημη πόλη, φωτογραφίζοντας μνημεία μεταμεσονύχτιες ώρες. Μετά τις 2πμ, όπου δεν υπάρχει άνθρωπος. Τότε βλέποντας και φωτογραφίζοντας τα μνημεία, μόνος μου, αναφώνησα: La grande Bellezza! (τίτλος κινηματογραφικής ταινίας του Paolo Sorrentino - έτος 2013, από τις - κατά τη γνώμη μου - καλύτερες κινηματογραφικές ταινίες του 21ου αιώνα). Πάντα θα έχω τις νυχτερινές εικόνες στο μυαλό μου, από τη διασταύρωση της Quattro Fontane, με τις τέσσερις κρήνες-μνημεία,

View attachment 206350

View attachment 206351

View attachment 206352

View attachment 206353

από την Piazza di Spagna, χωρίς να συναντήσω άνθρωπο

View attachment 206354

View attachment 206355

View attachment 206356

View attachment 206357

και από την έρημη Fontana di Trevi,

View attachment 206358

View attachment 206359

View attachment 206360

όπου βλέποντάς τη, θυμήθηκα μία από τις αριστουργηματικές ταινίες όλων των εποχών, τη Dolce Vita του μάγου Fellini.

Και όχι μόνον αυτά.
Είδα το φεγγάρι - σχεδόν ολόγιομο - πάνω από τον Τίβερη και

View attachment 206361

είδα τη φωτισμένη Ponte Sisto.

View attachment 206362

Και όταν ανέβηκα στην ταράτσα του ξενοδοχείου μου, επειδή τη Ρώμη πάντα τη συνδέω με τον κινηματογράφο, ως λάτρης του ιταλικού κινηματογράφου, θυμήθηκα την ταινία La terrazza (τίτλος κινηματογραφικής ταινίας του Ettore Scola - έτος 1980).

View attachment 206363

View attachment 206364

Ρώμη, η αιώνια πόλη. Όμως η Νάπολη με περίμενε. Νάπολη έρχομαι!
Σας ανακηρυσσω μαζι με τον γιαννη θρησκεια που σας ακολουθουμε οπου και να πατε οτι και να δειτε τυφλα .Εγω δε ως ποτης δε ξερω αν μπορω να χρησιμοποιησω το ποτρια παρακολουθω και την οινοποσια .Περιμενουμε κιαλλες ιστοριες να κλεβουμε ιδεες
 

gelf

Member
Μηνύματα
659
Likes
12.789
Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας, σχετικά με την ιστορία.
Επέστρεψα από ένα ενδιαφέρον road trip, 2600km, στο Μαυροβούνιο, Βοσνία-Ερζεγοβίνη και Κροατία, με αφετηρία την Ποντγκόριτσα και τερματισμό την Ποντγκόριτσα, οπότε τώρα μπορώ να ολοκληρώσω την ιστορία που είχα αφήσει ημιτελή.





Κεφάλαιο 7

Η τελευταία ημέρα στη Νάπολη.


Το επόμενο πρωινό ρίχνω μια ματιά από τη μπαλκονόπορτα του δωματίου μου προς την ισπανική συνοικία και διαπιστώνω ότι λόγω Κυριακής υπήρχε πολύ ησυχία για τα δεδομένα της Νάπολης.

1.JPG


Αξίζει να σημειωθεί ότι το ξενοδοχείο διέθετε ισχυρή ηχομόνωση και όταν άνοιγες τις πόρτες ακουγόταν έντονα ο βόμβος της πόλης.
Μετά από το πρωινό στο ξενοδοχείο, στη σάλα με την εξαιρετική διακόσμηση, βγήκα έξω στην οδό Toledo και πέρασα από τον ομώνυμο σταθμό του μετρό, με τις όμορφες τοιχογραφίες.

2.JPG


Αποφάσισα να συνεχίσω τη βόλτα με τα πόδια και κατευθύνθηκα προς την Piazza del Municipio (πλατεία Δημαρχείου), που έχει πάρει τ' όνομά της από το Municipio (Δημαρχείο), το οποίο δεσπόζει στο δυτικό τμήμα της πλατείας.

3.JPG


Νοτιοανατολικά της πλατείας βρίσκεται το Castel Nuovo,

4.JPG


ενώ στο κέντρο της πλατείας είναι η Fontana del Nettuno

5.JPG


Ύστερα από τον περίπατο στην Piazza del Municipio, αποφάσισα να ανηφορίσω προκειμένου να κάνω την τελευταία βόλτα στο ιστορικό κέντρο της Νάπολης. Έτσι με βήμα ταχύ έφτασα στην Piazza Dante,

6.JPG


7.JPG


με το άγαλμα του Δάντη

8.JPG


και προχώρησα στη Via Port'Alba,

9.JPG


το μπαρ Libreria Berisio, προς μεγάλη μου λύπη, ήταν κλειστό λόγω ώρας,

10.JPG


συνέχισα να προχωρώ, βγήκα στη Via dei Tribunali,

11.JPG


έφτασα έως τον καθεδρικό, κατέβηκα και περπάτησα στη Σπακανάπολη,

12.JPG


δίψασα και σταμάτησα στο Decumano 31, για τηγανητό ψάρι και λευκό κρασί,

13.jpg


συνέχισα την περιήγηση στη Σπακανάπολη,

14.JPG


μέχρι το τέλος της όπου βρίσκεται η εκκλησία - μοναστήρι Σάντα Κιάρα, χρονολογούμενη από το έτος 1310

15.JPG


και η πολύ γνωστή μου, πλέον, Piazza del Gesù Nuovo.

16.JPG


Σταμάτησα σε ένα bar της πλατείας, προκειμένου να πιω τα τελευταία μου ποτήρια κρασί στη Νάπολη.
Όμως ο χρόνος είναι αμείλικτος. Μου το θύμισε και η εφαρμογή της Aegean, στο κινητό τηλέφωνο, όπου με ειδοποίησε ότι η πύλη αναχώρησης ήταν η Α08. Ήπια την τελευταία γουλιά από το κρασί μου και ξεκίνησα με βήμα ταχύ για το ξενοδοχείο μου.

Μαζεύοντας την αποσκευή μου από το ξενοδοχείο και πηγαίνοντας προς το ταξί το οποίο μου είχαν καλέσει από τη ρεσεψιόν, χαμογέλασα βγαίνοντας από την πόρτα του κτιρίου. Στα περισσότερα κτίρια του κέντρου και κυρίως στην οδό Toledo, τις καθημερινές μετά τις οχτώ το βράδυ και τις Κυριακές όλη την ημέρα, η κεντρική πόρτα είναι κλειστή, οπότε μπαινοβγαίνεις από ένα μικρό εσωτερικό πορτάκι.

17.jpg


Περπατώ είκοσι μέτρα βγαίνω από τον πεζόδρομο, το ταξί με περίμενε και το οποίο διερχόμενο από το κέντρο της πόλης,

18.JPG


σε λιγότερο από δέκα λεπτά με άφησε στην είσοδο του αεροδρομίου της Νάπολης.
Αφού τελείωσα γρήγορα με τις διαδικασίες, κατευθύνθηκα γρήγορα στο lounge του αεροδρομίου, όπου ήπια τα τελευταία ποτήρια ιταλικό κρασί, στο ταξίδι αυτό.

19.jpg


20.jpg


21.jpg


Η πτήση ήταν ομαλή, οι μπροστινές δεξιά θέσεις στο ελικοφόρο αεροπλάνο ήταν πολύ άνετες, όταν προσγειώθηκε το αεροπλάνο, πήγα στο parking, πήρα το αυτοκίνητο, έφτασα στο σπίτι μου και οργάνωσα τις φωτογραφίες του ταξιδιού.
 

gelf

Member
Μηνύματα
659
Likes
12.789
Κεφάλαιο 8

Επίλογος.


Πέρασα πολύ όμορφα στο ταξίδι στην Ιταλία. Τόσο στη Ρώμη, όσο και στη Νάπολη. Κι ας έχω πάει πολλές φορές. Και παρ' όλο που το ταξίδι ήταν ολιγοήμερο.
Όσον αφορά στα οικονομικά στοιχεία του ταξιδιού σημειώνω τα παρακάτω:

Μετακινήσεις.
Το αεροπορικό εισιτήριο Αθήνα – Ρώμη (one way) κόστισε περίπου 45 ευρώ, με Aegean.
Το αεροπορικό εισιτήριο Νάπολη - Αθήνα (one way) κόστισε περίπου 47 ευρώ, με Aegean. Οι λοιπές μετακινήσεις κόστισαν:
Το λεωφορείο από το αεροδρόμιο της Ρώμης έως το κέντρο, κόστισε 6 ευρώ.
Το ταξί από την περιοχή Trastevere έως το ξενοδοχείο της Ρώμης (Hotel Impero - κοντά στο Termini) κόστιζε περίπου 9 ευρώ.
Το εισιτήριο του τρένου για τη διαδρομή Ρώμη - Νάπολη κόστισε 28 ευρώ, με το υπερσύγχρονο τρένο Frecciarossa.
Το ταξί από τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Νάπολης έως το ξενοδοχείο Hotel NapoliMia κόστισε 11 ευρώ. Υπήρχε η εναλλακτική επιλογή του μετρό, αφού λόγω πεζοδρόμησης το ταξί προσεγγίζει έως το σταθμό του μετρό.
Το ταξί από το Hotel NapoliMia (δηλαδή από τον σταθμό του μετρό Toledo), έως το αεροδρόμιο της Νάπολης, κόστισε 18 ευρώ.

Διαμονή.
Στη Ρώμη είχα κλείσει στο Hotel Impero στο οποίο η διανυκτέρευση κόστισε 60 ευρώ με καλό πρωινό.
Στη Νάπολη είχα κλείσει στο Hotel NapoliMia στο οποίο η διανυκτέρευση κόστισε 98 ευρώ με καλό και ιδιαίτερο πρωινό.

Κόστος διαβίωσης.
Κατ' αρχήν επισημαίνω ότι ήταν ένα ταξίδι χαμηλού κόστους και ότι η Νάπολη έχει μικρότερο κόστος διαβίωσης σε σχέση με τη Ρώμη.
Από άποψη φαγητού, στη Ρώμη οι πάστες και οι πίτσες κόστιζαν από 10 έως 15 ευρώ, ενώ το κυρίως πιάτο κόστιζε από 18 έως 22 ευρώ. Στη Νάπολη οι πίτσες κόστιζαν από 5 έως 10 ευρώ, η μακαρονάδα με θαλασσινά από 10 έως 12 ευρώ και το ψητό ψάρι από 12 έως 15 ευρώ. Αυτά ισχύουν για τα εστιατόρια που επισκέφτηκα στο παρόν ταξίδι.
Από άποψη ποτών, στη Ρώμη ήπια μόνο κρασί όπου το μπουκάλι κρασί κόστιζε από 18 έως 25 ευρώ, ενώ το ποτήρι κρασί από 4 έως 5 ευρώ. Στη Νάπολη το μπουκάλι κρασί κόστιζε από 14 έως 18 ευρώ, ενώ το ποτήρι κρασί από 3 έως 4 ευρώ, η μπύρα κόστιζε από 2,00 έως 5,00 (η υψηλή τιμή αφορά στο Gabrinus - συνήθως η τιμή ήταν χαμηλή), ενώ τα ποτά κόστιζαν από 4,00 έως 5,50 ευρώ.

Επαναλαμβάνω.
Πέρασα πολύ όμορφα στο ταξίδι στην Ιταλία. Κι ας έχω πάει πολλές φορές τόσο στη Ρώμη όσο και στη Νάπολη. Γυρίζοντας στις δύο πόλεις πρώτα στη Ρώμη και μετά στη Νάπολη σκεφτόμουν συνεχώς αυτά που είχε γράψει ο Γκαίτε "όσο στη Ρώμη είναι όλα άκρως σοβαρά, εδώ στη Νάπολη όλα γίνονται ανάλαφρα και εύθυμα".

Το σημαντικό είναι ότι θα μου μείνουν για πάντα χαραγμένες πάρα πολλές εικόνες από αυτό το ταξίδι.
Εικόνες όπως αυτές στη Ρώμη, των χωρίς να υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος, στα ισπανικά σκαλιά, στην Piazza di Spagna και στην έρημη Fontana di Trevi, προφανώς σε μεταμεσονύχτιες ώρες.

1.jpg


2.JPG


3.JPG


Εικόνες από την Piazza Navona.

4.JPG


Εικόνες από το ιστορικό κέντρο της Νάπολης.

5.JPG


6.JPG


7.JPG


Εικόνες από τον κόλπο της Νάπολης με το Βεζούβιο να δεσπόζει και εικόνες από την πανσέληνο να φωτίζει τη θάλασσα.

8.jpg


9.jpg


Εικόνες πολλές εικόνες!
Όμορφα πέρασα στην Ιταλία. Και στη Ρώμη που πηγαίνω συχνά και στη Νάπολη, για την οποία ο Γκαίτε είχε γράψει:
"Η Νάπολη είναι ένας παράδεισος, ο καθένας ζει σε ένα είδος μεθυσμένης ανιδιοτέλειας."
Βέβαια από τότε που έγραψε, αυτά, ο Γκαίτε πολλά ... έχουν αλλάξει!


ΤΕΛΟΣ
 
Μηνύματα
157
Likes
102
Επόμενο Ταξίδι
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
αλλά αυτό που μου αρέσει πάντα στη Ρώμη, είναι να περπατώ μόνος μου τις νύχτες στην έρημη πόλη, φωτογραφίζοντας μνημεία μεταμεσονύχτιες ώρες. Μετά τις 2πμ, όπου δεν υπάρχει άνθρωπος. Τότε βλέποντας και φωτογραφίζοντας τα μνημεία, μόνος μου, αναφώνησα: La grande Bellezza! (τίτλος κινηματογραφικής ταινίας του Paolo Sorrentino - έτος 2013, από τις - κατά τη γνώμη μου - καλύτερες κινηματογραφικές ταινίες του 21ου αιώνα). Πάντα θα έχω τις νυχτερινές εικόνες στο μυαλό μου, από τη διασταύρωση της Quattro Fontane, με τις τέσσερις κρήνες-μνημεία,
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ οι νυχτερινές σας Φωτογραφίες από τα μνημεία της Ρώμης!!!Μόλις γυρίσαμε από τη Ρώμη(4ο ταξίδι) και ποτέ δεν την έχω απολαύσει έτσι ...by night!!!
 
Μηνύματα
157
Likes
102
Επόμενο Ταξίδι
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
[/QUOTE]
Υπέροχη περιγραφή, Υπέροχες φωτογραφίες της Νάπολης!!!Έχω ταξιδέψει πολλές φορές σε όλη την Ιταλία και από τη Νάπολη έχω περάσει 2 φορές "από πάνω " δηλαδή τον αυτοκινητόδρομο πηγαίνοντας για Πομπηία.Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι είναι τόσο ενδιαφέρουσα και όμορφη πόλη!!!Μπαίνει στο "πλάνο" για επόμενο ταξίδι!!!
Μου έκανε εντύπωση πάντως ότι μετά τις 8 τα ξενοδοχεία καλύπτουν την πρόσοψή τους με μεταλικές όψεις!!Eίναι τόσο επικίνδυνη πόλη??
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.099
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom