• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Τα καλά τα στραβά και τα ανάποδα που συμβαίνουν σ΄αυτή τη χώρα.....

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.711
Σύμφωνα όσα γράφονται στο "έθνος", η διευθύντρια του σχολείου είπε κατά λέξη στην δασκάλα της μουσικής: "μόνο μας μέλημα οφείλει να είναι να μαθαίνουμε στα παιδιά να αγαπούν την πατρίδα και να τονώνουμε το εθνικό τους φρόνημα."
...
Η απορία που προκύπτει νομίζω, είναι τα κριτήρια με τα οποία κρίνεται κάποια ικανή να διευθύνει ένα δημοτικό σχολείο, και δεν είναι καθόλου ασήμαντο ζήτημα για να περάσει στα ψιλά ως μία ακόμα κωμικοτραγική ιστορία της καθημερινότητας.
Ας κάνουμε ακόμη πιο ενδιαφέρουσα την ανάλυση του θέματος διευκρινίζοντας ότι ένας διευθυντής σχολείου δεν είναι ο αρμόδιος να κρίνει τη διδακτική μεθοδολογία, τα διδακτικά μέσα και την αποτελεσματικότητα του μαθήματος- αυτό το κάνει ο Σχολικός Σύμβουλος. Ο ρόλος του διευθυντή είναι η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου ως οργανισμός. Αν η εκπαιδευτικός ήταν έμπειρη θα ζητούσε να τηρηθούν οι διαδικασίες και να ελεγχθεί το θέμα από τον αρμόδιο.
Τα κριτήρια για θέση ευθύνης είναι πλέον το καλό βιογραφικό. Το καλάμι μπορείς να το καβαλήσεις αμέσως μόλις πάρεις τη θέση.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.361
Likes
5.217
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Σύμφωνα όσα γράφονται στο "έθνος", η διευθύντρια του σχολείου είπε κατά λέξη στην δασκάλα της μουσικής: "μόνο μας μέλημα οφείλει να είναι να μαθαίνουμε στα παιδιά να αγαπούν την πατρίδα και να τονώνουμε το εθνικό τους φρόνημα."
Αν απομονώσω αυτή τη φράση δε βρίσκω κάτι το επιλήψιμο, σε όλες τις χώρες του κόσμου μαθαίνουν στο σχολείο τα παιδιά να αγαπούν την πατρίδα τους. Εσύ θα προτιμούσες να τους μάθαιναν να αγαπούν κάποια τρίτη χώρα ή καμία χώρα;
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Μάλλον παρέβλεψες ότι αυτό,σύμφωνα με τη διευθύντρια,πρέπει να είναι το "μόνο τους μέλημα".Άλλη χρήση έχει το σχολείο,όχι να βγάζει Κασιδιάρηδες.

Εγώ θα προτιμούσα να τους μαθαίνανε γράμματα κι όχι τι πρέπει και τι δεν πρέπει να αγαπάνε.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.361
Likes
5.217
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Ο ρόλος του σχολείου δεν είναι να προωθεί την απατριδοσύνη στα παιδιά. Αυτό δε συμβαίνει σε κανένα σχολείο στον κόσμο.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.958
Likes
52.382
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Εσύ θα προτιμούσες να τους μάθαιναν να αγαπούν κάποια τρίτη χώρα ή καμία χώρα;
Γιατί θα πρέπει να μάθουν να αγαπούνμ κάποια περισσότερο από τις άλλες, ή να αγαπούν μία ή καμία; Αυτές είναι οι επιλογές μας δηλαδή;

Ο ρόλος του σχολείου θα πρέπει να είναι να κάνει τα παιδιά καλύτερους ανθρώπους. Να αγαπούν δηλαδή τους πάντες, ανεξάρτητα σε ποια "πατρίδα" ανήκουν.

Το πιο κοινό πράγμα που έχουν οι πολίτες ενός κράτους είναι η κοινή επιλεκτική "πατριωτική" λήθη που μαθαίνουν στο σχολείο. Σε ελάχιστες χώρες μαθαίνει κανείς πραγματική ιστορία. Συνήθως μαθαίνουμε ότι είμαστε αδικημένοι, μας κατέκτησαν οι βάρβαροι ενώ όταν εμείς πήγαμε "τους δωσαμε τα φώτα", "απελευθερώσαμε" και άλλα όμορφα. Σε ελάχιστα κράτη μαθαίνει κανείς στο σχολείο για τους διωγμούς, τις γενοκτονίες, τα εγκλήματα που έκανε το ίδιο του το κράτος... μάλλον για να μάθουν τα παιδιά να "αγαπάνε την πατρίδα τους", το οποίο με τον τρόπου γίνεται ισοδυναμεί με διαζύγιο από την ιστορική αλήθεια.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.072
Likes
12.299
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Ο ρόλος του σχολείου δεν είναι να προωθεί την απατριδοσύνη στα παιδιά. Αυτό δε συμβαίνει σε κανένα σχολείο στον κόσμο.

Γιατι ο "κεμαλ" προωθει την απατριδοσυνη; Και γιατι πρεπει ο πατριωτισμος ενος λαου να τονωθει, μεσα απο ιστορικα γεγονοτα και επιτευγματα προγονων μαλιστα; Αυτου του ειδους η παιδεια που ευαγγελιζεται η κυρα δ/ντρια καλλιεργει το μισος μεταξυ των λαων και παραγει ετεροκατευθυνομενους εθνικιστες. Αυτο βεβαια ουτε εσυ, ουτε η δ/ντρια, ουτε ο γονιος (ή γονεις) που ξεκινησε το θεμα υπαρχει περιπτωση να το καταλαβετε καποτε.
 

Kanel28

Moderator
Μηνύματα
1.431
Likes
2.429
Επόμενο Ταξίδι
Εδιμβούργο
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Last edited by a moderator:

Otokodate

Member
Μηνύματα
90
Likes
89
Γιατί θα πρέπει να μάθουν να αγαπούνμ κάποια περισσότερο από τις άλλες, ή να αγαπούν μία ή καμία; Αυτές είναι οι επιλογές μας δηλαδή;
Εδώ βέβαια καλό θα ήταν να κάνουμε μια διάκριση μεταξύ κράτους και έθνους, γιατί δεν είναι το ίδιο πράγμα. Σίγουρα ορισμένα χαρακτηριστικά των ταυτοτήτων του μέσου Έλληνα είναι κατασκευασμένα, δηλαδή τα στοιχεία που προέρχονται απ'την επιθυμία της εκάστοτε εξουσίας να εργαλοποιήσει τις συλλογικές μας ταυτότητες για να επιτύχει κάποιους στόχους. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει πως θα πρέπει να πετάξουμε όλα τα χαρακτηριστικά των συλλογικών ταυτοτήτων μας στα σκουπίδια και να γίνουμε όλοι "άνθρωποι του κόσμου". Το πρόβλημα δηλαδή δεν είναι αν τα μαθαίνουν τα παιδιά να αγαπάνε περισσότερο το έθνος τους σχετικά με κάποια άλλα έθνη, μάλιστα να αγαπάνε περισσότερο το έθνος τους είναι κατά την γνώμη μου επιθυμητό και λογικό. Έλληνες είναι, το αντίθετο θα ήταν παράλογο. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως π.χ. θα πρέπει να μισούν άλλα έθνη πράγμα που μπορεί να επιθυμεί το κράτος για κάποιο λόγο.

Όπως και να'χει εκεί που θα ήθελα να καταλήξω απαντώντας στο κομμάτι που έχω κάνει bold είναι πως... Αν οι Έλληνες δεν αγαπούν περισσότερο το έθνος τους τότε ποιοι θα το αγαπούν;;; ...και πάνω σε τι βάση οι Έλληνες θα έχουν συλλογική ταυτότητα ώστε π.χ. τώρα να διεκδικήσουν τα συλλογικά τους συμφέροντα έναντι μιας Γερμανίας που προσπαθεί να οικειοποιηθεί την Ευρωπαϊκή Ένωση;;
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.072
Likes
12.299
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Όπως και να'χει εκεί που θα ήθελα να καταλήξω απαντώντας στο κομμάτι που έχω κάνει bold είναι πως... Αν οι Έλληνες δεν αγαπούν περισσότερο το έθνος τους τότε ποιοι θα το αγαπούν;;; ...και πάνω σε τι βάση οι Έλληνες θα έχουν συλλογική ταυτότητα ώστε π.χ. τώρα να διεκδικήσουν τα συλλογικά τους συμφέροντα έναντι μιας Γερμανίας που προσπαθεί να οικειοποιηθεί την Ευρωπαϊκή Ένωση;;
Για να καταλαβω, εσυ τωρα που ο πατριωσμος των Ελληνων ειναι στα ντουζενια του, βλεπεις καμια συλλογικοτητα;
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Μιλάς για έθνη κι όχι τάξεις,εκεί είναι η μεγάλη διαφορά.Τι ακριβώς ενώνει έναν εργάτη ή έναν μικροεπιχειρηματία με το μεγάλο κεφάλαιο και τη διαπλοκή;Η έννοια της πατρίδας και του έθνους;Οι πρώτοι που τα ξεπουλάνε αυτά είναι οι "δήθεν" εθνικοί ευεργέτες,μεγαλοεπιχειρηματίες,εφοπλιστές κ.ο.κ.

Το να εναντιώνεσαι απέναντι στη Γερμανία είναι το παιχνιδάκι που θέλει να παίξεις ο εθνικισμός,το να εναντιώνεσαι απέναντι στο οικονομικό μοντέλο που σε οδήγησε εδώ θέλει πιο βαθιές ταξικές αναλύσεις που επειδή είναι δύσκολο να τις κάνει ο καθένας καταφεύγει στην ευκολία της ανωτερότητας του έθνους,της κοινής συλλογικής ταυτότητας και των αλύτρωτων πατρίδων.Πολλές φορές χωρίς να γνωρίζει και τι εξυπηρετεί κάνοντάς το.
 

Otokodate

Member
Μηνύματα
90
Likes
89
Για να καταλαβω, εσυ τωρα που ο πατριωσμος των Ελληνων ειναι στα ντουζενια του, βλεπεις καμια συλλογικοτητα;
Όχι, δεν βλέπω. Βέβαια δεν είναι τόσο απλό το ζήτημα. π.χ. Εσύ υποθέτω πως δεν λογαριάζεις τις διεθνιστικές τάσεις της αριστεράς.

Μιλάς για έθνη κι όχι τάξεις,εκεί είναι η μεγάλη διαφορά.
Στην Ελλάδα μέσα (και σε όλο τον κόσμο, όμως δεν είναι όλος ο κόσμος το θέμα μας) βλέπω κυρίως έλλειμμα αντιπροσώπευσης της κοινωνίας, αν λυθεί αυτό τότε θα λυθούν όλα. π.χ. Αν οι αγανακτισμένοι αντί να περικυκλώσουν το σύνταγμα χωρίς αιτήματα το περικύκλωναν με αιτήματα και ζητούσαν να αλλάξουν 5-10 πράγματα μπορεί να ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα τώρα.

Οι πρώτοι που τα ξεπουλάνε αυτά είναι οι "δήθεν" εθνικοί ευεργέτες,μεγαλοεπιχειρηματίες,εφοπλιστές κ.ο.κ.
Οι ολιγάρχες που έχουν ιδιοποιηθεί το κράτος εννοείς, το οποίο κράτος εργαλιοποιεί τις συλλογικές μας ταυτότητες κλπ κλπ (μην τα ξαναγράφω). Τα ίδια (με άλλα λόγια) γράφεις στο παραπάνω quote.

Το να εναντιώνεσαι απέναντι στη Γερμανία είναι το παιχνιδάκι που θέλει να παίξεις ο εθνικισμός
Στις πράξεις της (άρχουσας τάξης της) Γερμανίας εναντιώνομαι όπως π.χ. όταν η Θάτσερ πέθανε που χάρηκα, δεν χάρηκα επειδή πέθανε ένας άνθρωπος αλλά επειδή ο άνθρωπος αυτός συμβόλιζε ορισμένα πράγματα.
 

a_nikos

Member
Μηνύματα
907
Likes
226
Ταξίδι-Όνειρο
Βορεια Αμερικη
Το περιστατικο με τη δασκαλα ειναι αλλο ενα δειγμα της παρωχημενης λογικης του ελληνικου σχολειου. Στα παιδια μαθαινουν για το που οι Ελληνες πολεμησαν σαν ηρωες, για το που οι κακοι Τουρκου εκαναν εφοδους κλπ κλπ. Τους λενε τη μιση αληθεια, οποια μας βολευει προκειμενου να γινουν ''πατριωτες''. Πατριωτες αν θελουν να γινουν αλλα απο επιλογη οχι απο αμαθεια. Μια απο τα ιδια ισχυει και για τα θρησκευτικα (δυστυχως αμεσα συνδεδεμενα με την ιστορια). Μαθαινουμε στα παιδια μονο ποσο υπεροχη ειναι η Ορθοδοξη Εκκλησια, ποσο λαθος ειναι οι Καθολικοι, ποσο ορκ ειναι οι Μουσουλμανοι και ποσο ασχετοι ειναι οι Βουδιστες. Λεμε ποσο βοηθησε στην επανασταση ενω ισχυει εντελως το αντιθετο κοκ. Γιατι αλλιως προσβαλλουμε την ιστορια, την θρησκεια, την πατριδα, τον Ελληνισμο κλπ. Τα παιδια πρεπει να εχουν το δικαιωμα να μαθαινουν ολες τις πλευρες ενος θεματος, ειτε αυτο προκειται για ιστορια ειτε για θρησκευτικα ειτε για οποιοδηποτε αλλο μαθημα. Να μπορουν να φτιαξουν την δικια τους αποψη και να αποφασισουν τα ιδια αν θελουν στη ζωη τους να ειναι πατριωτες, θρησκοι ή οτιδηποτε αλλο
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.638
Μηνύματα
905.254
Μέλη
39.377
Νεότερο μέλος
Vrankovic

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom