villi
Member
- Μηνύματα
- 1.088
- Likes
- 2.790
Στο συμβόλαιο τα γράφει αναλυτικά οπότε...Υ.Γ: Πέρα από το οφτόπικ μία δύο ερωτήσεις για τις ασφάλειες.
Π.χ η ιντεραμερικαν λέει πως δίνει: 100 ευρώ για ''Καθυστέρηση άφιξης αποσκευών''. Ποιος μετράει αυτή την καθυστέρηση; Θέλω να πω από πόση ώρα θεωρεί η εταιρεία ότι υπάρχει καθυστέρηση;
Επίσης το ίδιο ερώτημα και για την καθυστέρηση της πτήσης. Εκεί λέει πως δίνει 450 ευρώ.
Και τελευταίο ''Ακύρωση προγραμματισμένου ταξιδιού''. Με υπαιτιότητα της εταιρείας; Δικιά μου; Κάποιο φυσικό φαινόμενο; Και δίνει για την ακύρωση 10.000 ευρώ.
Κάποια βοήθεια;
-100ε εφόσον οι αποσκευές καθυστερήσουν να παραδοθούν περισσότερο από 4 ώρες μετά την άφιξη του ταξιδιώτη-ασφαλισμένου
-100ε για καθυστέρηση αναχώρησης πτήσης περαν των 4 ωρών και 450 για καθυστέρηση πέραν των 24 ωρών
-10.000ε επιστροφή εξόδων που καταβλήθηκαν για προγραμματισμένο ταξίδι εξαιτίας ακύρωσης του για σημαντικό λόγο υγείας του ασφαλισμένου ή στενού συγγενούς του (κι επειδή το ρώτησα στενός συγγενής θεωρείται πρώτου βαθμού δηλ,παιδιά,γονείς,αδέρφια)