• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Σωστή αντιμετώπιση ενός ανάγωγου επιβάτη

turms

Member
Μηνύματα
2.153
Likes
3.123
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
σε αναλογη κατασταση πριν χρονια στην Γαλλια, βρηκα εναν τουριστα που ηξερε λιγα αγγλικα (και ηταν γαλλος) και πηγαμε μαζι και τον εβαλα να κανει τον μεταφραστη.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.981
Likes
52.560
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Οι υπάλληλοι στο check-in έχουν το δικαίωμα πάντως να αρνηθούν την επιβίβαση σε επιβάτη λόγω αγενούς συμπεριφοράς, ακόμη και λόγω δυσοσμίας.
Εδώ μάλιστα έναν τον κατέβασαν λόγω δυσοσμίας αφότου είχε επιβιβαστεί.

Passenger with 'brutal' smell escorted off flight | ArabianSupplyChain.com

Έχω δει μια φορά να αφήνουν πελάτη στο check-in επειδή είχε πολύ έντονη μυρωδιά.
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
turms...
Οπότε μου λες ότι είναι παραξενιά μου ή του Χ επιβάτη που περιμένει ότι σε διεθνές αεροδρόμιο το check-in θα μιλάει Αγγλικά.
 

KLEOPATRA

Member
Μηνύματα
5.870
Likes
2.265
Ταξίδι-Όνειρο
Ειρηνικος ..παντου
Το ιδιο ακριβως μου ετυχε στο check-in στην Πραγα.Η υπαλληλος μου μιλουσε στα Τσεχικα και δεν απαντουσε στα Αγγλικα μου.Συνεννοηθηκαμε με νοηματα.
 

happiness

Member
Μηνύματα
235
Likes
146
Επόμενο Ταξίδι
...τελικά δεν άργησε :)
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Κούβα
Μιλάτε σοβαρά;;; δηλαδή ΔΕΝ είναι προαπαιτούμενο η αγγλική γλώσσα σε υπαλλήλους γκισέ διεθνών αεροδρομίων;;;
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Εμένα όμως όχι απλώς δεν γνώριζε ή έκανε πως δεν γνώριζε αλλά απαιτούσε να μιλάω και Ισπανικά επειδή βρισκόμουν στην χώρα του.
 

nera_gr

Member
Μηνύματα
816
Likes
193
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη!
Ταξίδι-Όνειρο
Κεντρική Αφρική
Όλα αυτά καλά και πραγματικά στην προκειμένη περίπτωση η κοπέλα είχε όλα τα δίκια με το μέρος της.

Πως προστατεύεται ο επιβάτης από ανάγωγα πληρώματα μπορεί να μας πει κάποιος;

Όπως για παράδειγμα στον διεθνή αερολιμένα της Μαδρίτης -και το τονίζω- η απάντηση του υπεύθυνου στο check-in για ποιό λόγο έχουμε καθυστέρηση 1,5 ώρας ήταν "δεν καταλαβαίνω Αγγλικά,είσαι στην Ισπανία να μιλάς Ισπανικά!!!".

Αν μετά γίνω αγενής θα με αφήσουν εκτός πτήσης;
'Η ζητάς να μιλήσεις με τον ανώτερό του/της ή τους καταγγέλεις σε κάτι αντίστοιχο με τον δικό μας ΕΟΤ. Βέβαια άκρη δε θα βγει, μόνο το άχτι σου θα βγάλεις, αλλά κάτι είναι και αυτό...

ΥΓ Στο δικό μας διεθνή αερολιμένα δε μιλάνε καμία ξένη γλώσσα οι αστυνομικοί στο Lost Property... Έτσι και χάσεις οτιδήποτε και πας να το δηλώσεις... την πάτησες :roll:
 

zmaria

Member
Μηνύματα
1.335
Likes
1.202
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη (αμήν)
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Περού,Ν.Αφρική
Αχ τι μου θυμίζουνε όλα αυτά! Ένδοξες στιγμές σε μεγάλη εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών. Είμαι στο ταμείο και έρχεται πελάτης να πληρώσει την δόση του για πράγματα που έχει πάρει. Μόνο που η δόση έχει ήδη λήξει και η επόμενη λήγει σε 3 μέρες. Από καλή θέληση και μόνο χωρίς να είμαι υποχρεωμένη να το κάνω, τον ενημερώνω πως η δόση λήγει σε 3 μέρες κι αν θέλει πρώτον για να μην έχει πάλι καθυστερημένη εξόφληση και δεύτερον για να μην ξαναέρχεται να πληρώσει κι αυτήν. Του το εξηγώ αναλυτικότατα, πληρώνει και τις 2 δόσεις και φεύγει λέγοντας μου χίλια ευχαριστώ. Μετά από 1-2 ώρες επιστρέφει έξαλλος να μου ζητήσει τον λόγο γιατί τον έβαλα να πληρώσει 2 δόσεις. Σας γράφω συνοπτικά την συνομιλία
-Μα κύριε δεν σας είπα ότι πρέπει να την πληρώσετε, απλά σας ενημέρωσα ότι λήγει και η άλλη κι ΑΝ θέλετε, ξαναλέω ΑΝ θέλετε μπορείτε να πληρώσετε κι αυτήν
-οοοοοοοοχι επίτηδες το κάνεις για να μου φας τα λεφτά
-μα γιατί να κάνω κάτι τέτοιο καλέ μου κύριε, στην τσέπη μου θα τα βάλω? Ειλικρινά για να σας βοηθήσω το είπα και μόνο
-αααστα αυτά, όλοι έτσι λέτε και πίνετε το αίμα του κοσμάκη
-δεν είχα τέτοια διάθεση ειλικρινά, δώστε μου την απόδειξη να την ακυρώσω και να σας δώσω τα χρήματα πίσω
-μπααα τι μας λες τώρα θα τα δώσεις πίσω? και γιατί τα ζήτησες από την αρχή δηλαδή?πας να μου το παίξεις καλή τώρα?

Τέλος πάντων, αφού η τέτοιου τύπου συζήτηση κρατάει κανα εικοσάλεπτο, εγώ να τον αντιμετωπίζω με τεράστια όμως υπομονή και τον κόσμο γύρω γύρω να κάνει χάζι, αρχίζει ο κύριος να κάνει και χαρακτηρισμούς
-κουτοπόνηρη, ε κουτοπόνηρη
χαμογελώ πλατιά και γλυκα και απαντώ
-σας επιστρέφω τους χαρακτηρισμούς κύριε
-Γαιδούρααααα
-είστε και φαίνεστε κύριε (το χαμόγελο καλά κρατεί)
λέει κάτι άλλα κοσμητικά και φεύγοντας μου φωνάζει για να το ακούσει οοοοοολο το κατάστημα
-Άντε μαμήσου μωρή μαλακ....νη
-Ευχαρίστως κύριε, θα το πρότεινα και σε σας, μάλλον το χρειάζεστε, πολλά νεύρα έχετε!
Ο κόσμος καθώς έφευγε τον γιούχαρε και εγώ έλαβα τα συγχαρητήρια όλων μετα χειροκροτήματος. Γι αυτό λέω, ιστορικές στιγμές!

Υπ΄όψιν πως όλες οι απαντήσεις μου προς αυτόν ήταν με απίστευτα ευγενικό και ήρεμο τρόπο. Με θαύμασα εκείνη την ημέρα. Αλλά ήταν εκείνη η ημέρα. Όταν έχεις να κάνεις με πελάτες είναι στανταρ ότι θα βρεις ένα σωρό κομπλεξικούς οι οποίοι απλά επειδή εκείνη την ώρα μπορούν ξεσπούν πάνω σου. ΔΕΝ γίνεται να μην σε επηρρεάσει ποτέ. Δεν έχω πάντα την ίδια υπομονη.

υγ.κι αυτό που λέει ο maltakias είναι πααααρα πολύ σοβαρό. Πόσες φορές δεν σας έχει τύχει (ειδικά σε δημόσιες υπηρεσίες εδώ στην Ελλάδα) να θέλετε να μπείτε μέσα από τον γκισέ και να τον-την πλακώσετε στα χαστούκια??
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Ε,λοιπόν για έναν περίεργο λόγο εγώ δεν έχω πέσει ποτέ σε κακή περίπτωση με δημόσιο υπάλληλο.Εντάξει δεν είμαι και θαμώνας των δημόσιων υπηρεσιών αλλά δεν μου έχει τύχει κάτι αξιοσημείωτο.
 

zmaria

Member
Μηνύματα
1.335
Likes
1.202
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη (αμήν)
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Περού,Ν.Αφρική
Ε,λοιπόν για έναν περίεργο λόγο εγώ δεν έχω πέσει ποτέ σε κακή περίπτωση με δημόσιο υπάλληλο.Εντάξει δεν είμαι και θαμώνας των δημόσιων υπηρεσιών αλλά δεν μου έχει τύχει κάτι αξιοσημείωτο.

Πλάαακα κάνεις? Εγώ άπειρες και ούτε εγώ είμαι θαμώνας. Υπάρχει κόλπο όμως και πιάνει τις περισσότερες φορές. Αν είσαι γυναίκα ένα κοπλιμέντο στις κυρίες κι ένα χαμόγελο παραπάνω στους κυρίους.
 

KIKI

Member
Μηνύματα
2.809
Likes
7.853
Επόμενο Ταξίδι
Ιορδανία
Ταξίδι-Όνειρο
Αφρική Ναμιμπια
Εδώ μάλιστα έναν τον κατέβασαν λόγω δυσοσμίας αφότου είχε επιβιβαστεί.

Passenger with 'brutal' smell escorted off flight | ArabianSupplyChain.com

Έχω δει μια φορά να αφήνουν πελάτη στο check-in επειδή είχε πολύ έντονη μυρωδιά.
και στα ξενοδοχεια ισχυει το ίδιο
Αν ο υποψηφιος πελατης μυριζει πολύ , ειναι πιωμενος ή εχει κακή συμπεριφορα μπορει ο υπαλληλος υποδοχης να αρνηθει να του δωσει δωματιο.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.655
Μηνύματα
906.622
Μέλη
39.405
Νεότερο μέλος
Ioanna Kara

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom