• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Σωστή αντιμετώπιση ενός ανάγωγου επιβάτη

babaduma

Member
Μηνύματα
5.058
Likes
7.831
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Θα πρέπει να δοθεί ένα βραβείο στην υπάλληλο που ήταν στο γκισέ της αεροπορικής εταιρείας Virgin στο Σίδνεϊ πριν από μερικούς μήνες για την εξυπνάδα, την ετοιμότητα και το χιούμορ που αντιμετώπισε ένα επιβάτη που μάλλον θα του άξιζε να μεταφερθεί με τις αποσκευές.

Μια πτήση με 767 της Virgin με πολλούς επιβάτες ακυρώθηκε λόγω βλάβης του αεροσκάφους. 'Έτσι η υπάλληλος στο γκισέ προσπαθούσε να εξυπηρετήσει, τοποθετώντας σε κάποια άλλη πτήση, μια μακριά ουρά από ενοχλημένους από την ταλαιπωρία επιβάτες.

Ξαφνικά ένας εξαγριωμένος επιβάτης έσπρωξε τους άλλους έφτασε στο γκισέ και βαρώντας το εισιτήριο του επάνω σε αυτό δήλωσε φωνάζοντας πώς πρέπει να είναι στην επόμενη πτήση και ότι πρέπει να είναι και στην πρώτη θέση.

Η υπάλληλος του είπε :

Λυπάμαι κύριε ,θα είναι χαρά μου να σας εξυπηρετήσω αλλά θα πρέπει πρώτα να εξυπηρετήσω πρώτα όλους αυτούς που περιμένουν στην σειρά, αλλά είμαι σίγουρη πως δεν θα υπάρξει πρόβλημα σε αυτό που ζητάτε.

Ο επιβάτης όμως ήταν ανυποχώρητος και φωνάζοντας δυνατά για να τον ακούσουν όλοι είπε:

Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;

Χωρίς να διστάσει η υπάλληλος χαμογελώντας πήρε το μικρόφωνο που είχε μπροστά της και είπε ακουγόμενη σε όλο τον χώρο του αεροδρομίου:


Μπορώ να έχω την προσοχή σας παρακαλώ, μπορώ να έχω την προσοχή σας... Είναι εδώ ένας επιβάτης που δεν γνωρίζει ποιος είναι. Παρακαλώ πολύ όποιος τον γνωρίζει να προσέλθει στο deck της Virgin.

Με όλη την ουρά που περίμενε να έχει ξεκαρδιστεί στα γέλια ο αγροίκος έτριξε τα δόντια του και είπε στην υπάλληλο:

Θα σε γα……!

Χωρίς αυτή να χάσει το χαμόγελο της του απάντησε:

Λυπάμαι κύριε, και γι' αυτό θα πρέπει να περιμένετε στην ίδια ουρά. Προηγούνται άλλοι!
 
Last edited by a moderator:

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.981
Likes
52.564
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Οι υπάλληλοι στο check-in έχουν το δικαίωμα πάντως να αρνηθούν την επιβίβαση σε επιβάτη λόγω αγενούς συμπεριφοράς, ακόμη και λόγω δυσοσμίας.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.220
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Δηλ. μπορούν να αρνηθούν σε επιβάτη που έχει όλα τα απαραίτητα έγγραφα και πληρωμένο εισιτήριο το check-in επειδή δεν τους κάνει η φάτσα τους ή επειδή μυρίζει? Αυτό πρώτη φορά το ακούω!

Υ.Γ. Υπάρχει μήπως κάποιο link από όρους αεροπορικών που να προβλέπεται αυτή η ενέργεια των υπαλλήλων του check-in?
 

ANNA-PANOS

Member
Μηνύματα
2.024
Likes
2.530
Επόμενο Ταξίδι
........................
Ταξίδι-Όνειρο
Τώρα, απλά ένα ταξίδι...
Πολυ εξυπνη απαντηση. Σαν ανεκδοτο ακουγεται!
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.981
Likes
52.564
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Δηλ. μπορούν να αρνηθούν σε επιβάτη που έχει όλα τα απαραίτητα έγγραφα και πληρωμένο εισιτήριο το check-in επειδή δεν τους κάνει η φάτσα τους ή επειδή μυρίζει? Αυτό πρώτη φορά το ακούω!

Υ.Γ. Υπάρχει μήπως κάποιο link από όρους αεροπορικών που να προβλέπεται αυτή η ενέργεια των υπαλλήλων του check-in?
Ναι, φυσικά και μπορούν, έχω φίλες που δουλεύουν στο check-in και το σκηνικό επαναλαμβάνεται καθημερινά, χωρίς υπερβολή. Την τελική απόφαση την παίρνει ο supervisor κι εξαρτάται από αυτόν. Ανάλογα με το πόσο θέλει να προστατεύσει τις κοπέλες ή το πρεστίζ της εταιρείας κλπ, παίρνει και την αντίστοιχη απόφαση.

Δες εδώ:
The Airlines Have Rights Too
The following is a list of situations in which they can legally deny you boarding, or remove you from a flight on which you are confirmed.

  • If they must comply with any government regulation of space or request for emergency transportation in connection with national defense or national disasters
  • due to weather conditions or other conditions beyond the airlines' control
  • if you refuse to permit a search of your person or property for explosives or a concealed deadly, or dangerous weapon
  • you refuse to provide positive identification or don't have proper documentation for travel across international boundaries
  • your conduct is disorderly, abusive or violent
  • if you are barefoot; if you are unable to sit in the seat with seatbelt fastened
  • if you are intoxicated or under the influence of drugs; if you attempt to interfere with any member of the flight crew
  • if you have a concealed or unconcealed deadly or dangerous weapon.
CheapAirlineTickets.info - Airline Rule 240
Airline Passengers' Rights - Avvo.com

Η British εδώ το λέει ξεκάθαρα:
7a) Our right to refuse to carry you

7a5) If your mental or physical state or health is a danger or risk to you, the aircraft or any person in it.

7a38) If you have behaved in a way mentioned above on or in connection with a previous flight and we believe you may repeat this behaviour.

7a9) If you have behaved in a threatening, abusive, insulting or disorderly way towards a member of our ground staff or a member of the crew of the aircraft

7a10) If you have deliberately interfered with a member of the crew of the aircraft carrying out their duties.

British Airways - General Conditions of Carriage
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Φοβερή!
Εμένα σίγουρα θα μου είχε σπάσει τα νεύρα η υπάλληλος αν ήμουν στη θέση του και μάλλον θα με είχε εξαγριώσει πολύ με την απάθεια! Μπράβο της...θέλει γερό στομάχι αυτή η δουλειά!
 

turms

Member
Μηνύματα
2.153
Likes
3.123
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
απο ενα σημειο και μετα παθαινεις ανοσια....εχω περασει απο εξυπηρετηση κοινου και ξερω (οχι δεν ειμαι δημ. υπαλληλος)
αλλα ειναι στον ανθρωπο. εγω δεν τα καταφερνα τοσο καλα, ενω ο συναδελφος μου ηταν σε μια κατασταση nirvana
ευγενικος μεν, εξυπηρετικος, αλλα πραγματικα ωρες ωρες σκεφτομουνα μηπως εκανε χρηση αγχο-μυο-χαλαρωτικων.
 

eva kas

Member
Μηνύματα
961
Likes
225
Επόμενο Ταξίδι
οσο πιο μακρια γινεται!
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτικη + Αρκτικη
χαχχαχαχ!καλα γελασα απιστευτα!
τρομερα ευστροφη η κοπελα!
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Όλα αυτά καλά και πραγματικά στην προκειμένη περίπτωση η κοπέλα είχε όλα τα δίκια με το μέρος της.

Πως προστατεύεται ο επιβάτης από ανάγωγα πληρώματα μπορεί να μας πει κάποιος;

Όπως για παράδειγμα στον διεθνή αερολιμένα της Μαδρίτης -και το τονίζω- η απάντηση του υπεύθυνου στο check-in για ποιό λόγο έχουμε καθυστέρηση 1,5 ώρας ήταν "δεν καταλαβαίνω Αγγλικά,είσαι στην Ισπανία να μιλάς Ισπανικά!!!".

Αν μετά γίνω αγενής θα με αφήσουν εκτός πτήσης;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.658
Μηνύματα
906.818
Μέλη
39.408
Νεότερο μέλος
Annie A

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom