...ολα τα α/φ εχουν καμπινα ελεγχομενης πιεσης,εννοειται και τα C-130.
εξαιρεση αποτελει ενα ηδη αποσυρμενο εκπαιδευτικο το Τ-37 και τα μικρα κατηγορια 'πτερου''.
πρεπει να προσεξουμε μερικα πραγματακια.
η πιεση που εχει η καμπινα ενος α/φ ειναι μικροτερη απο την ατμοσφαιρικη.αρα εχουμε και λιγοτερο %κ.ο οξυγονο.
αρα η κοπελα δικαιως προβληματιζεται ορθως σκεπτομενη.
το αν ιατρικως παρουσιασει προβλημα ή οχι δε το γνωριζω.
ειδα ομως στο section του site 'γνωριζετε οτι?" οτι η FIRST CLASS ενος επιβατικου α/φ δεχεται Χ% περισσοτερο οξυγονο απο την οικονομικη θεση.
.....και για τους αντιπετοφοβικους...οταν ξεκιναει μια αναχαιτιση η οποια θα καταληξει σε σκληρη εμπλοκη με υψηλες φορτισεις ,ο χειριστης τοποθετει τη παροχη οξυγονου στο full αναπνεοντας καθαρο οξυγονο 100%.
εξαιρεση αποτελει ενα ηδη αποσυρμενο εκπαιδευτικο το Τ-37 και τα μικρα κατηγορια 'πτερου''.
πρεπει να προσεξουμε μερικα πραγματακια.
η πιεση που εχει η καμπινα ενος α/φ ειναι μικροτερη απο την ατμοσφαιρικη.αρα εχουμε και λιγοτερο %κ.ο οξυγονο.
αρα η κοπελα δικαιως προβληματιζεται ορθως σκεπτομενη.
το αν ιατρικως παρουσιασει προβλημα ή οχι δε το γνωριζω.
ειδα ομως στο section του site 'γνωριζετε οτι?" οτι η FIRST CLASS ενος επιβατικου α/φ δεχεται Χ% περισσοτερο οξυγονο απο την οικονομικη θεση.
.....και για τους αντιπετοφοβικους...οταν ξεκιναει μια αναχαιτιση η οποια θα καταληξει σε σκληρη εμπλοκη με υψηλες φορτισεις ,ο χειριστης τοποθετει τη παροχη οξυγονου στο full αναπνεοντας καθαρο οξυγονο 100%.