• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Συμπιεσμένη καμπίνα

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
...ολα τα α/φ εχουν καμπινα ελεγχομενης πιεσης,εννοειται και τα C-130.
εξαιρεση αποτελει ενα ηδη αποσυρμενο εκπαιδευτικο το Τ-37 και τα μικρα κατηγορια 'πτερου''.
πρεπει να προσεξουμε μερικα πραγματακια.
η πιεση που εχει η καμπινα ενος α/φ ειναι μικροτερη απο την ατμοσφαιρικη.αρα εχουμε και λιγοτερο %κ.ο οξυγονο.
αρα η κοπελα δικαιως προβληματιζεται ορθως σκεπτομενη.
το αν ιατρικως παρουσιασει προβλημα ή οχι δε το γνωριζω.
ειδα ομως στο section του site 'γνωριζετε οτι?" οτι η FIRST CLASS ενος επιβατικου α/φ δεχεται Χ% περισσοτερο οξυγονο απο την οικονομικη θεση.

.....και για τους αντιπετοφοβικους...οταν ξεκιναει μια αναχαιτιση η οποια θα καταληξει σε σκληρη εμπλοκη με υψηλες φορτισεις ,ο χειριστης τοποθετει τη παροχη οξυγονου στο full αναπνεοντας καθαρο οξυγονο 100%.
 

dmdoc

Member
Μηνύματα
1.413
Likes
900
mio gps;135785η πιεση που εχει η καμπινα ενος α/φ ειναι μικροτερη απο την ατμοσφαιρικη.αρα εχουμε και λιγοτερο %κ.ο οξυγονο. αρα η κοπελα δικαιως προβληματιζεται ορθως σκεπτομενη. το αν ιατρικως παρουσιασει προβλημα ή οχι δε το γνωριζω. ειδα ομως στο section του site [B said:
'γνωριζετε οτι[/B]?" οτι η FIRST CLASS ενος επιβατικου α/φ δεχεται Χ% περισσοτερο οξυγονο απο την οικονομικη θεση.

.....και για τους αντιπετοφοβικους...οταν ξεκιναει μια αναχαιτιση η οποια θα καταληξει σε σκληρη εμπλοκη με υψηλες φορτισεις ,ο χειριστης τοποθετει τη παροχη οξυγονου στο full αναπνεοντας καθαρο οξυγονο 100%.

Να με συγχωρείς αλλά έχεις κάνει κάποιο λάθος.Αν στο ύψος που πετάει ένα αεροπλάνο ήταν μικρότερη από την ατμοσφαιρική,δεν θα μπορούσε να ταξιδέψει τίποτα!!!!Η επί % αναλογία οξυγόνου δεν παίζει ρόλο ούτε στην δημιουργία πνευμοθώρακα ούτε στην θεραπεία του.Ο κύριος παράγοντας είναι η διαφορά πιέσεων.Και για τα πολλά g η παροχή οξυγόνου βοηθάει με άλλο μηχανισμό.
Καλύτερα λοιπόν να τα αφήσουμε όλα αυτά στους ειδικούς και να μην γίνονται εικασίες
 

dmdoc

Member
Μηνύματα
1.413
Likes
900
Δεν είδες καλά το μνμ #16......(σαφώς κ είναι)...απαραίτητη εννοώ.
Αλλιώς δεν θα μπορούσε να ανταπεξέλθει ένας οργανισμός(όσο προετοιμασμένος,γυμνασμένος ή εκπαιδευμένος κ αν είναι)σε όλες τις φυσιολογικές μεταβολές που δημιουργούν τα πολλά g και οι ελιγμοί σε αυτές τις ταχύτητες.
Η βασική μας διαφωνία θεωρούσα οτι ήταν στις εξω- κ εσωτερικές πιέσεις κατά την διάρκεια μιας πτήσης με πολιτικό αεροπλάνο(αυτό είναι το θέμα άλλωστε).Η πίεση στην εσωτερική καμπίνα ΠΡΕΠΕΙ να είναι πάντοτε μεγαλύτερη της αντίστοιχης ατμοσφαιρικής του ύψους πτήσεως.Η πίεση της καμπίνας όμως,ακόμα και σε αυτά τα ύψη είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ χαμηλότερη της αντίστοιχης ατμοσφαιρικής στο έδαφος.
Με αυτό τον τρόπο λοιπόν μπορούμε να κάνουμε τα ταξιδάκια μας χωρίς τον κίνδυνο υποξίας,πνευμοθώρακα,βαροτραύματος ή θανάτου.
Αυτά...(κ χωρίς να γίνομαι ειρωνικός)...υπάρχουν κ στην Wiki.
 

mio gps

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
180
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
ωραια!!!!!!!
ολα διορθωθηκαν:)
τωρα τα ειπες ωραια!!!
αφου
1. υπαρχει ποτε περιπτωση να ειναι μικροτερη της ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΤΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΥΨΟΥΣ ΠΤΗΣΗΣ????????οχι βεβαια.αυτο ομως ειναι δεδομενο.
εγω αναφερομουν στη πιεση της συμπιεσμενης σε σχεση με το εδαφος η οποια ειναι κατατι μικροτερη.

2.Αναφορικα με τα Gs
κανενας δε σε υποχρεωνει να βαλεις τον παροχεα στο 100%.
ομως οι ελαχιστες ΚΟΦΤΕΣ ανασες που θα καταβαλεις υπερανθρωπη προσπαθεια να παρεις(μαζι με τα αλλα κολπα;) που υπαρχουν) θελεις να εχει περισσοτερο οξυγονο.
και υποψιν αν τον ξεχασεις στο 100% μπορει και να λιποθυμησεις...

3. για τα ιατρικα δε εκφραζω αποψη ,ας μιλησουν οι δοκτορες:)
 

spor_os

Administrator
Μηνύματα
1.951
Likes
618
Ανακουφίστηκα που τα βρήκατε.
Δε θέλω να ξαναδώ τέτοιες αντιπαραθέσεις (αλλά εγώ τα λέω, εγώ τα ακούω).
Χαίρομαι που καταστρέψατε άλλο ένα θέμα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.629
Μηνύματα
904.795
Μέλη
39.370
Νεότερο μέλος
jsjsjsjs13

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom