• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Συζητήσεις Olympic Αir - Aegean για συνεργασία [Ανακοινώθηκε η συγχώνευση]

Twinkie

Member
Μηνύματα
1.142
Likes
327
Επόμενο Ταξίδι
Με το νου
Ταξίδι-Όνειρο
Στα πέντε σημεία της Γης
Ε ρε τι έχει να γίνει....
 
Μηνύματα
1.619
Likes
782
Επόμενο Ταξίδι
Χονγκ Κονγκ
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
Τι εννοείς Twinkie? Δεν έχει κάποιο δίκιο η ΕΕ? (δεν τα ξέρω καλά τα πράγματα, με μια πρώτη ανάγνωση)
 

sezar7

Member
Μηνύματα
748
Likes
607
Σε δεινή θέση πλέον η Ολυμπιακή

Με μια αμφίσημη δήλωση υποδέχτηκε ο επικεφαλής του ομίλου MIG κ. Ανδρέας Βγενόπουλος την απόρριψη από την Κομισιόν της συγχώνευσης με τη MIG. Δήλωση που γεννά ερωτήματα δεδομένου ότι κατά τον κ. Βγενόπουλο «Η απόφαση της ΕΕ θα έχει αρνητικές επιπτώσεις τόσο για το επιβατικό κοινό όσο και για την οικονομία της χώρας μας, θα λειτουργήσει δε υπέρ των συμφερόντων των αλλοδαπών ανταγωνιστών μας».
Και το βασικό ερώτημα που τίθεται είναι αν με την αναφορά αυτή προαναγγέλλει τη συρρίκνωση αν όχι το λουκέτο της Ολυμπιακής δεδομένου ότι η εταιρία βρίσκεται αντιμέτωπη με πλήθος προβλημάτων. Για το 2010 δεν υπάρχουν αναλυτικά στοιχεία, αλλά οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι ζημίες συνεχίζονται, ενώ τα ίδια κεφάλαια έχουν υποχωρήσει από το 2009 σε τέτοια επίπεδα που σύμφωνα με το νόμο απαιτείται αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Αυτό είναι προφανές ότι επηρεάζει σημαντικά και τη MIG που θα πρέπει να βρει άμεσα λύσεις κεφαλαιακής ενίσχυσης της εταιρίας αν θέλει η Ολυμπιακή να συνεχίσει να λειτουργεί.
Την ίδια στιγμή θα πρέπει να ξεχάσει την ανάκτηση ζημιών ύψους 80 εκ Ευρώ που είχε προαναγγείλει ότι θα επέλθει λόγω της συγχώνευσης. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το Μάρτιο του 2010 η MIG παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα του 2009, ανέφερε ότι «τα κέρδη μετά από φόρους επηρεάζονται κυρίως από τις ζημίες της Olympic Air καθώς βρίσκεται στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της ως μια νέα αεροπορική εταιρεία. Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι με βάση τους όρους συμφωνίας για την συγχώνευση με την Aegean Airlines, η MIG θα επανακτήσει όλες τις ζημίες που πραγματοποιήθηκαν μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης».
Εντυπωσιακό δε, είναι το γεγονός ότι η MIG δεν επεσήμανε τον υπαρκτό όπως αποδείχτηκε κίνδυνο να μην εγκριθεί η συγχώνευση. Επιπλέον υποτίθεται ότι η εξαγορά της Ολυμπιακής έγινε για να αναπτυχθεί αυτόνομα η εταιρία ενώ πολύ γρήγορα οδηγήθηκε σε συμφωνία με την Aegean. Μια συμφωνία που ουδείς ανέμενε δεδομένου ότι κατά την περίοδο όπου η MIG προσπαθούσε να εξαγοράσει την Ολυμπιακή ο κ. Βγενόπουλος εξαπέλυε μύδρους κατά της Aegean.
Είναι χαρακτηριστική ανακοίνωση της MIG που ανέφερε μεταξύ άλλων ότι "Θα ζητήσουμε από τη νέα Κυβέρνηση που θα προκύψει από τις επικείμενες εκλογές να ανοίξει τον φάκελο AEGEAN και να εξετάσει όλες τις διοικητικές εγκρίσεις και πράξεις των τελευταίων ετών, ώστε να πληροφορηθεί η Ελληνική Κοινωνία αν υπήρξαν παρανομίες ή αθέμιτες πρακτικές".
Συμπλήρωνε μάλιστα ότι "Σε κάθε περίπτωση η AEGEAN και οι φίλοι της πρέπει να καταλάβουν ότι το πάρτι τελείωσε και ότι οι αερομεταφορές εκτός από κερδοσκοπική επιχείρηση είναι και κοινωνικό αγαθό". Προφανώς όλα αυτά στη συνέχεια ξεχάστηκαν από τον κ. Βγενόπουλο…
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ολυμπιακή αλλά και η Aegean αντιμετωπίζουν και τον κίνδυνο να βρεθούν αντιμέτωπες με την Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού. Και αυτό διότι έχουν γίνει ήδη καταγγελίες από το Νίκο Σηφουνάκη για συντονισμό δρομολογίων. Η Olympic Air ήδη είναι ζημιογόνα από το 2009 που εξαγοράστηκε από τη MIG, καθώς στη συγκεκριμένη οικονομική χρήση, τα αποτελέσματά της διαμορφώθηκαν σε ζημίες 135 εκ Ευρώ.
Σε δεινή θέση πλέον η Ολυμπιακή - newscode.gr
 

turms

Member
Μηνύματα
2.158
Likes
3.138
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
Η απόφαση της ΕΕ θα έχει αρνητικές επιπτώσεις τόσο για το επιβατικό κοινό όσο και για την οικονομία της χώρας μας, θα λειτουργήσει δε υπέρ των συμφερόντων των αλλοδαπών ανταγωνιστών μας

δεν το καταλαβαινω....τι θα πει υπερ των αλλοδαπων ανταγωνιστων;
υπερ ανταγωνισμου ειναι η αποφαση αυτη, τουλαχιστον θεωρητικα.
 

Twinkie

Member
Μηνύματα
1.142
Likes
327
Επόμενο Ταξίδι
Με το νου
Ταξίδι-Όνειρο
Στα πέντε σημεία της Γης
Τι εννοείς Twinkie? Δεν έχει κάποιο δίκιο η ΕΕ? (δεν τα ξέρω καλά τα πράγματα, με μια πρώτη ανάγνωση)
Εννοώ πως πήγαινε που δεν πήγαινε καλά η Ολυμπιακή, τώρα με την μη συγχώνευση που αν δεν κάνω λάθος είναι η δεύτερη άρνηση της Κομισιόν, μετά από την αίτηση της Ryan για εξαγορά μιας έτερης μικρότερης ιρλανδικής- μου διαφεύγει το όνομα τώρα- θα γίνει ο κακός χαμός απολύσεις, μείωση προσωπικού και δεν ξέρω και με τις πτήσεις τι θα παίξει. Η MIG δεν πάει καλά καιρό τώρα..
Όχι φυσικά πως δεν αγγίζει όλο αυτό και την Aegean...
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.139
Από το 2004 μέχρι σήμερα έχουν εξετασθεί 11 υποθέσεις συγχώνευσεις αεροπορικών εταιρειών και έχουν αποριφθεί μόνον 2.Ryanair/Air Lingus και ΟΑ/Aegean.
 

dik-7

Member
Μηνύματα
1.530
Likes
2.145
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει!
Ταξίδι-Όνειρο
Νησια μπορα μπορα
Η Ολυμπιακή ανακοίνωσε ότι οι δύο εταιρίες θα προσφύγουν στα Ευρωπαικά Δικαστήρια για την απόφαση της Επιτροπής που απέρριψε τη συγχώνευση.
kathimerini.gr - Σε αναδιάρθρωση δρομολογίων προχώρησε η Olympic Air
NewsIt.gr: Olympic Air και Aegean προσφεύγουν στα Ευρωπαικά Δικαστήρια για την συγχώνευση
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.139
Στο μικροσκόπιο της Επιτροπής Ανταγωνισμού έχουν τεθεί τα δρομολόγια της Olympic Air και της Aegean Airlines, στο πλαίσιο της διαδικασίας εξέτασης της συγκέντρωσης των δύο αεροπορικών εταιρειών βάσει των εκτιμήσεων και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Συγκεκριμένα, ερευνάται η επαναδραστηριοποίηση της Olympic Air σε γραμμές εσωτερικού, όπως για παράδειγμα στις γραμμές Αθήνα-Κέρκυρα και Αθήνα-Αλεξανδρούπολη που ήδη εξυπηρετούνται από την Aegean Airlines, αλλά και η διακοπή των δρομολογίων της Olympic Air σε γραμμές εξωτερικού, όπως για παράδειγμα Αθήνα-Λονδίνο και Αθήνα-Παρίσι.
Τα παραπάνω αναφέρονται σε έγγραφο του προέδρου της Επιτροπής Ανταγωνισμού Δ. Κυριτσάκη, που έφερε στη Βουλή ο υφυπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Ντ. Ρόβλιας, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή Στ. Καλογιάννη.
Όπως σημειώνει ο κ. Κυριτσάκης, ο τυχόν αντι-ανταγωνιστικός χαρακτήρας της διακοπής δρομολογίων των δύο αεροπορικών εταιρειών (όπως της γραμμής Αθήνα-Ιωάννινα από την Aegean Airlines ήδη πριν από την απόρριψη του σχεδίου συγκέντρωσης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή διερευνάται από τις υπηρεσίες της Επιτροπής, βάσει σχετικών καταγγελιών αλλά και βάσει αυτεπάγγελτης έρευνας. Επίσης αναφέρεται ότι «για την πρόληψη και την καταστολή τυχόν αντι-ανταγωνιστικών πρακτικών, διενεργήθηκε ήδη από το καλοκαίρι του 2010 επιτόπιος έλεγχος στα γραφεία τους από τους εντεταλμένους υπαλλήλους της Επιτροπής».
Σύμφωνα με τον κ. Κυριτσάκη, τα πορίσματα της έρευνας «δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί».
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
 
Last edited by a moderator:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.692
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom