Ρε συ @jimp δεν διαφωνει κανεις με αυτο. Αλλωστε απο την αρχη της κουβεντας ειπωθηκε πως εχουμε πατριαρχικες αντιληψεις και οχι πατριαρχια. Πατριαρχια ισως υπαρχει σε ορισμενες κοινοτητες και σε πολλες οικογενειες αλλα στο μεγαλο τμημα της κοινωνιας εχουν μεινει τα στερεοτυπα. Το μοντελο του αντρα και της γυναικας που το μαθαινουμε απο τη στιγμη που γεννιομαστε. Καθενας που παρεκκλινει απο αυτο θα γινει απο αντικειμενο σχολιασμο μεχρι θυμα βιας ή ανεπιθυμητος ακομη και απο την οικογενεια του. Αυτα τα μοντελα γεννηθηκαν στην πατριαρχικη κοινωνια με τον αντρα να πρεπει να ειναι ο macho γαμαω και δερνω που φερνει λεφτα στο σπιτι και η γυναικα η δουλα και κυρα που θα φροντιζει τον αντρα και τα παιδια και θα γινεται πουτανα εννιοτε.Συγγνώμη που άργησα να απαντήσω, έπλενα τα πιάτα.
Να σας δώσω άλλο ένα παράδειγμα για να καταλάβουμε πως εκεί που σταματάει η λογική ξεκινάει το κόμπλεξ των γυναικών (εντάξει ορισμένων, και πάλι όχι κόμπλεξ, να το πω κόλλημα) με την ισότητα, του φαλλοκράτες άντρες κτλ κτλ.
Συζήτηση σε αμφιθέατρο πανεπιστημίου με την καθηγήτρια για την ισότητα ως προς την σύνταξη γήρατος και τις διαφορές με τους άντρες.
(μέσα χαμός,άλλοι να καπνίζουν,άλλοι να ακούνε μουσική,άλλοι να πίνουν καφέδες)
Η καθηγήτρια λοιπόν να επιμένει πως στα πλαίσια μίας σωστής κοινωνίας, που σέβεται τις γυναίκες, τα δικαιώματά τους, στα πλαίσια της ισότητας, απέναντι στην εκμετάλλευση των φαλλοκρατικών γουρουνιών θα πρέπει η σύνταξη να γίνει ίδια με τους άντρες, στην ίδια ηλικία, χωρίς εξαιρέσεις και όλα αυτά με παλμό, με σθένος γιατί οι γυναίκες έχουν δίκιο και πρέπει να έχουν τα ίδια δικαιώματα.
Παρεμβαίνω εγώ ο έρμος μέσα σε ένα, σχεδόν, γεμάτο από γυναίκες αμφιθέατρο και μόνο που δεν έπεσαν να με φάνε.
Να τις εξηγώ πως η πίεση στη ζωή τους είναι μεγαλύτερη, γεννάνε, το κορμί τους αλλάζει, οι ορμόνες τους τρελαίνονται, μεγαλώνουν πολλές φορές μόνες τους τα παιδιά, η κοινωνία έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις και δυστυχώς γι' αυτές η αμοιβή δεν είναι η ίδια και πως εκεί πρέπει να επικεντρωθούν οι κινήσεις τους και να υπάρχει μία ελάφρυνση σε αυτό τον τομέα, να βγαίνουν στη σύνταξη νωρίτερα όχι γιατί θα κερδίσουν τα φαλλοκρατικά γουρούνια αλλά γιατί όντως το αξίζουν.
Τι ήταν αυτό που τόλμησα να ξεστομίσω.....Ντου από παντού. Είχαν θολώσει τόσο πολύ από αυτά που άκουγαν που δεν μπορούσαν να αντιληφθούν αυτό το απλό που τους εξηγούσα, είχαν κολλήσει στον δικό τους (μικρό)κόσμο. Δεν καταλάβαιναν πως αυτά που έλεγα ήταν προς το συμφέρον τους, ήθελαν απλά αυτό που έχει και ο άντρας για να λένε πως έχουμε ισότητα.
Πως κατέληξε όλο αυτό; Η καθηγήτρια με απέβαλε προς γνώσιν και συμμόρφωση.
(φυσικά και δεν νοιώθω πως μου την ''έπεσε'' κανένας, μην τρελαθούμε, συζήτηση κάνουμε,έστω και αν η @fenia42 με χαρακτήρισε φαλλοκράτη, εγώ δεν παρεξηγούμαι και την περιμένω να πλύνουμε τα χαλιά παρέα!)
Τριπάκια ακόμα σταυροκοπιέμαι, που τα έμαθες όλα αυτά ρε θηρίο?Αλλα και πολλοι αγιοι της εκκλησιας της Ελλαδας υπηρξαν στη ζωη τους καθαρματα ή μισογυνηδες. Ο Ιουστινιανος θεσπισε την ποινη του θανατου για τις καλογριες που εχαναν την παρθενια τους. Ο Αυγουστινος επισκοπος Τυνησιας στα 18 του εκανε εξωγαμο παιδι με μια πορνη απο τις πολλες που συνηθιζε να κοιμαται. Στην πορεια επηρρεασμενος απο την μητερα του εγινε καλογερος οπου απεφανθη πως η γυναικα δεν εχει ψυχη. Ο Μεγας Βασιλειος θεωρουσε την γυναικα κατωτερη του ανδρα και οταν τη χτυπα ο αντρας πρεπει να υπομενει τις πληγες ή να χωριζει. Ο Ρωμης Κλημης θεωρουσε πως οι γυναικες δεν μπορουν να γινονται αναδοχοι. Ο Ι.Χρυσοστομος θεωρουσε τη γυναικα δουλη του αντρα. Τοσο που ο αντρας ειχε δικαιωμα να την εκδιδει. Ο αγιος Αθανασιος συμβουλευε τους αντρες να υποχρεωνουν τις γυναικες συγγενεις τους να καλυπτουν τα προσωπα τους. Οι καλογεροι του πατριαρχη Αλεξανδρειας Κυριλλου εγδαραν ζωντανη τη σπουδαια φιλοσοφο Υπατια την Αλεξανδρινη με την ανοχη του. Μεχρι σημερα το πατριαρχειο και η εκκλησια δεν εχουν ζητησει συγγνωμη, παρα το αιτημα της Ελληνικης Μαθηματικης Εταιρειας.
Αν ενδιαφερεσαι ξερω και για αλλους αγιους ή αν θες μπορω να σου στειλω παραπομπες.Τριπάκια ακόμα σταυροκοπιέμαι, που τα έμαθες όλα αυτά ρε θηρίο?
Ευχαριστώ, δεν με ενδιαφέρουν οι απόψεις των αγίων, απλώς ξαφνιάστηκα με τις γνώσεις σουΑν ενδιαφερεσαι ξερω και για αλλους αγιους ή αν θες μπορω να σου στειλω παραπομπες.
Σε μια οικογένεια όπου οι ρόλοι είναι διαχωρισμένοι άντρας=κουβαλητής γυναίκα=νοικοκυρά ο άντρας δε νομίζει ότι δήθεν έχει το πάνω χέρι στις αποφάσεις. Το έχει. Μια γυναίκα πλήρως εξαρτώμενη οικονομικά από έναν άντρα δυστυχώς είναι πάντα ένα βήμα πίσω, ένα σκαλί κάτω.-Δεν νομίζω η μητέρες μας να ήταν μόνο δούλες και κυρές, να φρόντιζαν μόνο τα παιδιά και τον άντρα και να ήταν και πουτάνες. Αντίθετα ήταν τα παραπάνω, ήταν όμως και γυναίκες με δύναμη, που στήριζαν ένα σπιτικό, ουσιαστικά αυτές ήταν τα θεμέλια του σπιτιού και αν το θέλεις έκαναν τον άντρα ότι ήθελαν (με την καλή έννοια), ήταν οι νοικοκυρές στο σπίτι, ήξεραν που χαλάνε μέχρι και την τελευταία δεκάρα και άφηναν τον άντρα να νομίζει πως έχει (δήθεν) το πάνω χέρι (στις αποφάσεις). Ο σωστός ο άντρας τις φρόντιζε όπως τον φρόντιζε και η γυναίκα του, ήταν εκεί αν της σταθεί, τη βοηθούσε σε όλα και είχαν έναν ευτυχισμένο γάμο, μεγάλωσαν σωστά παιδιά, ήταν ευτυχισμένοι
Προφανως και δεν ειναι δικες μου αλλα των Σιμοπουλου, Παπαρρηγοπουλου και αλλωνΕυχαριστώ, δεν με ενδιαφέρουν οι απόψεις των αγίων, απλώς ξαφνιάστηκα με τις γνώσεις σου
γιατί άντρα μου, κουλός είσαι. φτιαξτον μόνος σου .Γυναίκααα.. καφε..
Je suis troll...