Aegean Airlines Ryanair Γενικά Συζήτηση για αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα.

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.667
Likes
10.332
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Απορία!
Γιατί η Α3 δεν επενδύσει στο σκέλος πέρα απο τον Ατλαντικό?
Η μόνη λογική θα ήταν να μην την αφήνει η συμμαχία και ειδικότερα η Λουφτχάνσα.
Αλλά υπο προϋποθέσεις θα κέρδιζε πολλά με πτήσεις προς Καναδά και ΗΠΑ.
Εχει σαν εταιρία πολύ καλά κέρδη και αν επένδυε σε ενα Αirbus340 η 350 ή ενοίκιαζε ενα σκάφος για μεγάλες αποστάσεις θα την βοηθούσε σαν μέγεθος να αναπτυχθεί.

Επίσης πιστεύω μόλις τελειώσει ο πόλεμος στην Ουκρανία θα την βοηθήσουν πολύ οι πτήσεις προς Μόσχα, Αγια Πετρούπολη και Κίεβο. Άλλωστε είχε πολύ καλά αποτελέσματα/ πληρότητες και μάλιστα στη Μόσχα είχε δημιουργήσει και ενα είδος hub.
Είναι πιο πολύπλοκο από όσο ακούγεται.

Τα αεροσκάφη της είναι όλα μεσαίων αποστάσεων, για να φτάσει στα σημεία ενδιαφέροντος, θέλει μεγαλύτερα αεροσκάφη+ εκπαιδευμένο προσωπικό= πολύ μεγαλύτερα έξοδα, σε δρομολόγια που εξυπηρετούνται απευθείας είτε από την συμμαχία που ανήκει (βλ. United, Air Canada), είτε από εταιρείες που έχει code sharing (βλ. Emirates), είτε από άλλες αμερικάνικες (βλ. American, Delta).

Εκτός των άλλων, σε αυτή την ακτίνα των 9-10 ωρών, κοιτάζει μόνο προς τα δυτικά, προς τα ανατολικά τα σημεία ενδιαφέροντος είναι εκκωφαντικά άδεια. Που να πετάξει προς τα ανατολικά ή στα νότια; Στο Δελχί, στο Κέιπ Τάουν, στο Κατμαντού; Δεν έχει τέτοια αγοραστική δύναμη για να το κάνει και είναι οι εταιρείες του Αραβικού κόσμου και η Turkish που δεν έχει καμία τύχη.

Έτσι μένει για την Aegean για απευθείας να κοιτάζει 4 άντε 5 πόλεις της Δυτικής Ακτής και του Καναδά. Ας πούμε Νέα Υόρκη, Βοστόνη, Ουάσινγκτον, Τορόντο, Μόντρεαλ. Οι 5 εταιρείες που πετάνε απευθείας από Αθήνα που ανέφερα (United, Air Canada, Emirates, American, Delta), πετάνε και σε άλλους προορισμούς με αεροπλάνα τέτοιου τύπου, άρα στις οικονομίες κλίμακας τους βγαίνουν μια χαρά τα εποχιακά δρομολόγια και να εξυπηρετούν τα αεροσκάφη τους τον υπόλοιπο χρόνο αλλού.

Ένα Α330 κάνει 250 εκατομμύρια, ένα Α350 300+ εκατομμύρια, πως θα τα νοικιάσει/αγοράσει, που θα τα συντηρεί, με τι προσωπικό; Δε βγαίνουν τα νούμερα.
 
Μηνύματα
78
Likes
426
Παντως στην Aegean εχει καταντήσει ενοχλητικό που δεν υπαρχει έλεγχος των αντικειμένων που κουβαλάει ο καθένας βάση του εισητηριου του.

Μας ετυχε σε πτήση να καθυστερήσουμε καθώς δεν χωρούσαν οι χειραποσκευές μεσα στον χώρο επιβατών και επρεπε να ξεκινήσουν διασικασια μεταφοράς ενώ ήμασταν επιβιβασμένοι.
Το θεωρώ απαράδεκτο.
 

poised

Member
Μηνύματα
1.058
Likes
8.858
Εγώ θυμάμαι μια εποχή που δεν χρεώνονταν οι βαλίτσες check-in, σπάνια δεν έφταναν στο προορισμό όσες αλλαγές πτήσης και να έκανες και έτσι δεν είχες λίγο να κουβαλάς πολλά πράγματα στην καμπίνα οπότε είχε πάντα χώρο να τη βάλεις πάνω από το κεφάλι σου.

Δε φταίει ο κόσμος που προσπαθεί να κάνει οικονομία, μη τα αντιστρέφουμε. Όπως έστρωσαν οι αεροπορικές ας κοιμηθούν.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.105
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom