Να πω την αλήθεια δεν το ήξερα ότι σε περίπτωση ακύρωσης προορισμού δεν σε βάζουν σε άλλο προορισμό δωρεάν! Άρα και πάλι νομίζω μικρές είναι οι πιθανότητες να κόψουν τελείως τον προορισμό
Anyway
Να πω την αλήθεια δεν το ήξερα ότι σε περίπτωση ακύρωσης προορισμού δεν σε βάζουν σε άλλο προορισμό δωρεάν! Άρα και πάλι νομίζω μικρές είναι οι πιθανότητες να κόψουν τελείως τον προορισμό
Συμφωνώ ναι, άλλωστε κι εγώ προσπαθώ να κλείνω νωρίτερα (και όχι στις προσφορές γιατί μόνο προσφορές δεν είναι), ωστόσο αυτό για κάποιους είναι πολυτέλεια.Άρα μία μέρα μπρος μία πίσω ( είμαι τυχερός και δεν έχω ΑΚΟΜΑ προβλήματα με ημερομηνίες) θα βρω πτήση με τα ίδια χρήματα που είχα υπολογίσει στην αρχή
Φοβερή λογική, μαρκετίστικη, να τους δώσουμε κανένα βραβείο επιστημονικής σκέψης!αν κάποιος κοιτάει τις τιμές και κλικάρει να μπει σε περισσότερες λεπτομέρειες , θεωρείται ότι πάει να αγοράσει. αν ξανά κλικάρει θα θεωρήσει ότι και άλλος πάει να αγοράσει.
αν πάρει τηλέφωνο τη φίλη τη νιτσα και κλικάρει και εκείνη με τη σειρά της για να δει θα θεωρήσει πως υπάρχει ζήτηση.
και ανεβαίνουν οι τιμές. και εμείς λέμε μα γιατί ανεβήκανε.
Αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο, ούτε πατέντα της Aegean, είναι πάγια τακτική όλων των μηχανών αναζήτησης και των αεροπορικών. Όταν πατάμε το κουμπάκι accept all cookies, συναινούμε να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες προς όφελός τους.Φοβερή λογική, μαρκετίστικη, να τους δώσουμε κανένα βραβείο επιστημονικής σκέψης!
Την έπαθα έτσι το περασμένο Σάββατο, κοιτούσαμε 4 άτομα το ίδιο εισιτήριο για να κλείσουμε, το οποίο ανέβηκε μέσα σε λίγα λεπτά από τα 50κάτι στα 101. Τρομερά πράγματα, που τουλάχιστον εγώ δε τα χω παρατηρήσει αλλού. Να το κρατάμε κρυφό την άλλη φορά να μην ανέβει η τιμή. Σοφό!
το κλικάρατε μέσω πρακτορείου (στη μηχανή αναζήτησης) η μέσω αεροπορικής;Φοβερή λογική, μαρκετίστικη, να τους δώσουμε κανένα βραβείο επιστημονικής σκέψης!
Την έπαθα έτσι το περασμένο Σάββατο, κοιτούσαμε 4 άτομα το ίδιο εισιτήριο για να κλείσουμε, το οποίο ανέβηκε μέσα σε λίγα λεπτά από τα 50κάτι στα 101. Τρομερά πράγματα, που τουλάχιστον εγώ δε τα χω παρατηρήσει αλλού. Να το κρατάμε κρυφό την άλλη φορά να μην ανέβει η τιμή. Σοφό!
Μη μου πεις οτι επηρεασατε το low fare calendar 2 μηνων! Γιατι κρασαραν στα 500-600 για 2 μηνες αυτα που ειδα στο low fare.Την έπαθα έτσι το περασμένο Σάββατο, κοιτούσαμε 4 άτομα το ίδιο εισιτήριο για να κλείσουμε, το οποίο ανέβηκε μέσα σε λίγα λεπτά από τα 50κάτι στα 101. Τρομερά πράγματα, που τουλάχιστον εγώ δε τα χω παρατηρήσει αλλού. Να το κρατάμε κρυφό την άλλη φορά να μην ανέβει η τιμή. Σοφό!
Παίζει και το εξής να ξέρεις: Επειδή σε μια κράτηση όλα τα εισιτήρια είναι στην ίδια κλάση, αν έψαχνες π.χ. για 4 άτομα και υπήρχαν 4 θέσεις διαθέσιμες στη χαμηλή τιμή, αν στο ενδιάμεσο αγοράστηκε από τρίτον η μία θέση, θα βλέπεις τα εισιτήρια της επόμενης κλάσης, με αποτέλεσμα να είναι αυξημένη η τιμή για όλους.Την έπαθα έτσι το περασμένο Σάββατο, κοιτούσαμε 4 άτομα το ίδιο εισιτήριο για να κλείσουμε, το οποίο ανέβηκε μέσα σε λίγα λεπτά από τα 50κάτι στα 101. Τρομερά πράγματα, που τουλάχιστον εγώ δε τα χω παρατηρήσει αλλού. Να το κρατάμε κρυφό την άλλη φορά να μην ανέβει η τιμή. Σοφό!
Σίγουρα, αλλά εκεί έχει τη τάση να γίνεται συχνότερα και κραυγαλέα, σε σχέση με άλλες περιπτώσεις.Αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο, ούτε πατέντα της Aegean, είναι πάγια τακτική όλων των μηχανών αναζήτησης και των αεροπορικών
Υπάρχει και το private browsing που πολλες φορές χρησιμοποιώ ή το vpn, το θέμα ειναι αλλού, όχι στις γνώσεις πληροφορικής του καθενός για να κλείσει ένα εισιτήριο.Όταν πατάμε το κουμπάκι accept all cookies, συναινούμε να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες προς όφελός τους.
Μπορεί και 2-3 φορές τη μέρα, χωρίς καμία απολύτως αλλαγή από στιγμή σε στιγμή όπως αυτή που περιέγραψα πιο πάνω.Προσωπικά, εδώ και καιρό όποτε θέλω κάποιο προορισμό, κοιτάζω αρχικά τις ημερομηνίες και το κόστος και ξαναμπαίνω μόνο όποτε θέλω όντως να κλείσω τα εισιτήρια, δε το τσεκάρω κάθε 2-3 μέρες.
Ε τι να πω εγώ μετά...Μιλαμε για ανεκδοτο μαλλον.
Όχι, όχι, ο καθένας μεμονωμένα και απο διαφορετική σύνδεση, κατανοητό και λογικό αυτό που λες.Παίζει και το εξής να ξέρεις: Επειδή σε μια κράτηση όλα τα εισιτήρια είναι στην ίδια κλάση, αν έψαχνες π.χ. για 4 άτομα και υπήρχαν 4 θέσεις διαθέσιμες στη χαμηλή τιμή, αν στο ενδιάμεσο αγοράστηκε από τρίτον η μία θέση, θα βλέπεις τα εισιτήρια της επόμενης κλάσης, με αποτέλεσμα να είναι αυξημένη η τιμή για όλους.
Και τα δύο σενάρια, μαζί με άλλα κάμποσα μέσω vpn.το κλικάρατε μέσω πρακτορείου (στη μηχανή αναζήτησης) η μέσω αεροπορικής;
θεωρώ πως το πρακτορείο δεσμεύει με το που κλικάρεις προσωρινά μια θέση, ειδικά αν προχωρήσεις παρακάτω στις παροχές που προσφέρει, με αποτέλεσμα να αυξάνατε η τιμή στην αεροπορική.
αυτό που λέω εγώ δεν λύνετε με τηλέφωνο. το πρακτορείο δίνει ψευδή εντύπωση αγοράς στην εταιρία με αποτέλεσμα να ανεβάζει τιμές λόγο ενδιαφέροντος.Και τα δύο σενάρια, μαζί με άλλα κάμποσα μέσω vpn.
Όπως και να χει ας προσέχαμε ή μαλλον ας βρίσκαμε κάτι άλλο και όχι αυτό που ήταν η μοναδική επιλογή.
Μου έχει τύχει κι άλλη φορά αυτό που λες, να δεσμεύεται τιμή εισιτηρίου και να δίνει μεγαλύτερη, διορθώθηκε άμεσα μέσω τηλεφώνου.
Ryanair Live Chat
Πιστεύω ότι θα μπορεί να διευθετηθεί δωρεάν μέσω chat αυτό. Το έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές για διάφορα θέματα. Χρειάζεται μόνο λίγο υπομονή με την αναμονή
Εχουν κλεισει καμια 10ετια οι low cost στην Ελλαδα. Ολοι ξερουν τι θα πει αυτο κι οποιος δεν ξερει καλα θα κανει να ενημερωνεται.".....Ωραίες οι low cost αεροπορικές εταιρείες αλλά μην σου κάτσει η στραβή…
Είναι ωραία αυτή η ιστορία με τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους. Τα φθηνά τους αεροπορικά εισιτήρια έδωσαν την ευκαιρία σε ανθρώπους να πραγματοποιήσουν ταξίδια που σε άλλη περίπτωση θα έβλεπαν μόνο στα όνειρα τους. Σε ξενιτεμένους έδωσαν την ευκαιρία να διατηρήσουν μια πιο στενή επαφή με την πατρίδα και τα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Το ότι στα τελευταία 10 και παραπάνω χρόνια υπάρχει μια συνεχώς αυξανόμενη κινητικότητα στον πλανήτη, οφείλεται εν πολλοίς σ΄αυτές, συνδυαστικά με τις πλατφόρμες διαμονής τύπου Airbnb.
Ωστόσο δεν είναι όλα ρόδινα. Αν συμβεί στο ταξίδι κάποιο απρόοπτο, τότε η αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους δεν αναλάμβαναν καμιά ευθύνη. Σε περίπτωση ακύρωσης μιας πτήσης (όταν δεν έχουν ευθύνη για την ακύρωση) σου συμπεριφέρονται κυνικά. Σου λένε ή θα πετάξεις με την επόμενη πτήση, όποτε και αν είναι αυτή και εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις ή πάρε τα χρήματα σου πίσω και άντε στο καλό. Το θα φάτε, τι θα πιείτε, που θα κοιμηθείτε μέχρι την επόμενη πτήση που μπορεί να είναι μετά από μέρες, δεν τους νοιάζει.
Αυτό έγινε χθες στο αεροδρόμιο της Ρώμης, όταν λόγω μιας μεγάλης πυρκαγιάς πέριξ του αεροδρομίου ακυρώθηκαν πολλές πτήσεις., Μια από αυτές ήταν της Ryanair με προορισμό το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης. Ανάμεσα στους επιβάτες ήταν και ογδόντα συμπατριώτες μας, οι οποίοι πιθανόν να βρίσκονται ακόμη στο αεροδρόμιο και να ψάχνουν τρόπο να επιστρέψουν. Είναι η στιγμή που συνειδητοποιείς πως όσα χρήματα και αν εξοικονόμησες ταξιδεύοντας με χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρείες, θα τα δώσεις διπλά και τρίδιπλα αν σου κάτσει μια στραβή.
Η Ryanair δεν έχει γραφεία σε κανένα αεροδρόμιο για να απευθυνθείς και να βρεις το δίκιο σου. Σε κάθε αεροδρόμιο την εκπροσωπεί η εκάστοτε εταιρεία που της κάνει την επίγεια εξυπηρέτηση, η οποία δεν σου δίνει λύση αλλά σε παραπέμπει στην ιστοσελίδα της Ryanair για να επικοινωνήσεις μαζί της. Αν έχεις βγάλει το εισιτήριο μόνος σου από το ίντερνετ, τότε μόνος θα αντιμετωπίσεις το πρόβλημα. Αν το έχεις βγάλει από τουριστικό γραφείο, τότε υπάρχει κάποιος να ασχοληθεί και να ψάξει να σου βρει λύση και ενδεχομένως να απορροφήσει το επιπλέον κόστος.
Αυτό που έγινε χθες στη Ρώμη συμβαίνει συχνά, απλά χθες πήρε δημοσιότητα. Μόλις πριν από δέκα μέρες ακυρώθηκε πτήση της Ryanair από Θεσσαλονίκη για Βερολίνο και αντιμετωπίστηκε με τον ίδιο τρόπο. Καθημερινά σε όλη την Ευρώπη ακυρώνονται δεκάδες πτήσεις, ιδιαίτερα αυτή την εποχή που αεροδρόμια και αεροπορικές εταιρείες έχουν πολλά προβλήματα από τις αρρυθμίες που άφησε η πανδημία.
Αν και οι κλασικές αεροπορικές εταιρίες έχουν μετατραπεί επί της ουσίας σε low cost, καθώς έχουν πλέον τις ίδιες πολιτικές χρεώσεων, σε περίπτωση προβλήματος σαν το χθεσινό συμπεριφέρονται εντελώς διαφορετικά. Σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης, ακόμη και όταν δεν έχουν ευθύνη σ’ αυτό, προσπαθούν να παρωθήσουν άμεσα τους επιβάτες τους στον τελικό τους προορισμό με πτήσεις άλλων εταιρειών, αναλαμβάνοντας στο μεταξύ κόστος διατροφής και διαμονής. Σου δίνουν πρόσβαση στο lounge και κάνουν ότι χρειαστεί για να μετριάσουν το πρόβλημα και την ταλαιπωρία. Δεν είναι υποχρεωμένες να το κάνουν, αλλά το κάνουν για να προστατέψουν το όνομα και τους πελάτες τους.
Έχουν απομείνει αρκετές τέτοιες αεροπορικές εταιρείες και ευτυχώς ανάμεσα σ΄αυτές είναι οι ελληνικές Aegean και Sky Express......"
Αντιγραμμένο από το ίντερνετ με αφορμή αυτό που συνέβη στην Ρώμη πριν λιγο