Επρεπε να βρεις ξενοδοχειο που να σου δινει τη δυνατοτητα να ακυρωνεις μεχρι τελευταια στιγμη, εφοσον πετας με ryanair :/Κοινώς τη βάψαμε ελπίζω να γίνει η πτήση ειδάλλως θα πάνε τζάμπα εισιτήρια,άδειες, ξενοδοχεία τα πάντα
Πάντως ακόμα δεν έχει έρθει κάποιο mail από την εταιρεία ή κάτι τέτοιο και στο μπορείς να κλείσεις εισιτήρια.
Δηλαδή το πρόβλημα εσύ το βλέπεις στο ότι έκλεισε πτήση με την Ryanair?Επρεπε να βρεις ξενοδοχειο που να σου δινει τη δυνατοτητα να ακυρωνεις μεχρι τελευταια στιγμη, εφοσον πετας με ryanair :/
Η άποψη μου είναι, να μην περιμένεις μήνυμα ακύρωσης επικοινώνησε από τώρα με την εταιρία για να προγραμματίσεις τις επόμενες κινήσεις σου (π.χ να μεταφερθείς σε άλλη πτήση, να μάθεις αν έχει η εταιρία κάποια ανακοίνωση, αν θα γίνει η απεργία, κ.ά.). Μου είχε συμβεί κάτι παρόμοιο(απεργία ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας) όταν πετούσα με Transavia για Amsterdam τέλη Σεπτέμβρη, επικοινώνησα με την εταιρία και μεταφέρθηκα σε άλλη πτήση.Νομίζω κιόλας ότι σε περιπτώσεις απεργίας δεν προσφέρονται αποζημιώσεις επειδή δεν ευθύνεται ουσιαστικά η εταιρία για την καθυστέρηση αυτή. Θα δούμε ελπίζω να καταφέρουμε να πετάξουμε καθώς ακόμα δεν έχω πάρει κάποιο μήνυμα ακύρωσης.