LULLU
Member
- Μηνύματα
- 3.601
- Likes
- 8.129
- Επόμενο Ταξίδι
- το ψαχνω....
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νιγηρας-Μαλι
Η διαδρομή μέσα από καταπράσινα βουνά, μέσα από ζούγκλα, μέσα από φυτείες καφέ, φυτείες μούρων
που έβλεπα πρώτη φορά και από φυτείες coca στη περιοχή Cali που είναι καλά κρυμμένες ..κάπου κάπου κάνουν την εμφάνισης τους στρατιώτες μέσα από τις πυκνές φυλλωσιές για να εξαφανιστούν στο δευτερόλεπτο και πάλι. .σε κάποια σημεία μας σταματούν για έλεγχο οι ένστολοι.. ένας γιατί οι άλλοι της παρέας ασχολούνται με τα κινητά τους… γελω,.εικόνα γνωστή και συνηθισμένη
Βρέχει..,
λάσπη παντού και το βαν χορεύει πέφτοντας μέσα στις μεγάλες και αμέτρητες λακκούβες του δρόμου λες και τον έχουν αφήσει έτσι για να εμποδίσουν την εύκολη μεταφορά της κοκα.. λες και γιαυτο ο Εσκομπαρ απέκτησε στόλο αεροπλάνων....
Καφές- μούρα- κόκα…καφές- μούρα- κόκα. . μια εύφορη πλούσια γενναιόδωρη γη για εκείνους τους λίγους που την κατέχουν , οι υπόλοιποι φτωχοί παλεύουν για την επιβίωση τους..
Διασχίζουμε ένα βαθύ φαράγγι που χωρίζει την επαρχία Cauca με την Ηuilla..Σε πιάνει ίλιγγος με το που θα πέσει η ματιά στο βάθος..
Δεν έχει σταματήσει να βρέχει και δεν έχω σταματήσει να χτυπιέμαι στο πλάι του βαν και το χέρι μου έχει πάρει ένα μπλε χρώμα ..
Μετα 5μισυ ώρες εξαντλητικού ταξιδιού φτάνουμε Popayan.
Αφήσαμε γρήγορα τα πράγματα μας στο πανέμορφο αποικιακό ξενοδοχείο La Plazuela View attachment 386281 και φεύγουμε για εξερεύνηση της πιο γοητευτικής αποικιακής πόλης της Κολομβίας που συναγωνιζεται τη βασίλισσα του Βορρά τη Καρθαγένη..βέβαια κάνοντας το λογαριασμό απο τις αναμνήσεις μου οι κάτοικοι της Άσπρης Πόλης παίρνουν άριστα ενω οι της Καρθαγένης για εμενα γενικώς ειναι για πολλές μπατσες>>>>....
.Τα πανλευκα κτήρια της δικαίως της έδωσαν το όνομα Ciudad Blanca, Λευκή πόλη.. οι 250,000 κάτοικοι της δεν μπορεί παρα να είναι υπερήφανοι, ήρεμοι, γαλήνιοι που ζουν εδώ, εργάζονται εδώ και περπατούν σε αυτούς τους υπέροχους δρόμους και όμορφου ιστορικού κέντρου.
Η πόλη ιδρύθηκε το 1537 από τον Sebastian de Belalcazar που έφτασε στη Κολομβία ψάχνοντας για τον περίφημο θρυλικό θησαυρό El Dorado, που ακόμη στις μέρες κάποιοι ακόμη ψάχνουν... Απέκτησε εξέχουσα και στρατηγική θέση στο δρόμο μεταξύ Καρθαγένης -Μποκοτα και Ισημερινού..
Πλούσιοι αποικιοκράτες, σημαντικές ισπανικές οικογένειες έχτισαν πομπώδη αρχοντικά , σπίτια , εκκλησίες και η πόλη αναπτύχθηκε ραγδαία. Όμως η φύση αντιδρά και καταστροφικοί σεισμοί έπληξαν την πόλη..
Ο τελευταίος μεγάλος σεισμός του 1980 προκάλεσε μεγάλες ζημιές στα κτήρια και ακόμη αρκετά από αυτά δεν έχουν επισκευαστεί.. μας θυμίζουν απλά πως η φύση έχει δύναμη και οργή..
Η πόλη φημίζεται για τους πολλούς ναούς, τη βιβλιοθήκη, το μουσείο εκκλησιαστικών έργων τέχνης και η περίφημη πλατεία Bolivar..
H γέφυρα 240 μέτρων Humillaero ένα αρχιτεκτονικό στολίδι του 1837 πάνω από τον ποταμό Molino οδηγεί στο κέντρο της Ένα πραγματικό αρχιτεκτονικό στολίδι που χτίστηκε το 1873 βρίσκεται καθ' οδόν από το κέντρο της πόλης. Αυτή η γέφυρα μήκους 240 μέτρων εκτείνεται πάνω από τον ποταμό Molino και είναι κάτι που πρέπει να δείτε κατά την εξερεύνηση της Λευκής Πόλης. Η γέφυρα ονομάστηκε και γέφυρα της ταπείνωσης γιατι το 19 αιώνα αυτή η γέφυρα χρησιμοποιήθηκε από φτωχούς ανθρώπους που έπρεπε να φτάσουν στην αγορά για να πουλήσουν τα πράγματά τους, γι' αυτό και το όνομα Γέφυρα Ταπείνωσης
Το πάρκο κάτω από τη γέφυρα προσελκύει ντόπιους και τουρίστες για χαλάρωση τα απογεύματα. .όμως σήμερα βρέχει και βρέχει πολύ..
Το πάρκο caldas, είναι στην πραγματικότητα η κύρια πλατεία της Popayan, είναι ένα εξαιρετικό μέρος για περπάτημα σε χαλαρούς ρυθμούς και ξεκούραση παρακολουθώντας τη πόλη που ο χρόνος κυλά αργά.. Εμείς όμως βιαζόμαστε .Δεν χορταίνει το ματι μας και η μηχανή μου είναι με πατημένο το κουμπί.
.Ενα χέρι με ακουμπά στο ώμο.. Γυρνώ και βλέπω ένα κύριο να μου λέει πως αν πάω στο επόμενο τετράγωνο όπου δεν υπάρχει αστυνομία , η μηχανή μου θα κάνει φτερά,.. Τον ευχαρίστησα , ετοίμασα τα αντανακλαστικά μου .. ανάλογη ειδοποίηση είχα και στη Bogota αλλα εκει δικαιολογημένα.. Μπαίνω στο πανεπιστήμιο τακτοποιώ τη μηχανή στο σακίδιο βάζω και το αδιάβροχο και ξαναβγαίνω στο δρόμο.. Οι κάθετοι και παράλληλοι δρόμοι με ονοματα calle και Carrera χωρίζουν το κέντρο .
Στη πλατεία είναι ο πύργος του Ρολογιού κατασκευασμένος μεταξύ 1673 και 1682, είναι ένα απλό τετράγωνο ασβεστωμένο κτίριο στην κεντρική πλατεία. Ένα άλλο σημείο που πρέπει να δει ο επισκέπτης είναι ο κεντρικός καθεδρικός ναός. Ενας ναός μεγαλοπρεπής. πολύ φωτογενής, με τη λευκή πρόσοψη που είναι αρκετά γαλήνια και έχει ξαναχτιστεί μετά τον ισχυρό σεισμό του 1983 μιας και ο σεισμός έκανε μεγάλες ζημιές.
Η πόλη ‘έχει πολλούς ναούς αλλά η εκκλησία του Σαν Φρανσίσκο ανήκει στις μεγαλύτερες της πόλης και είναι σίγουρα μια από τις πιο όμορφες και είναι και από τα λίγα κτήρια , που η πρόσοψη του δεν είναι λευκή.. Και εδώ ο σεισμός του 1983 άφησε τα ιχνη του και τις αποκαλύψεις. Μετα το σεισμό μεσα σε ένα παρεκκλήσι βρέθηκαν εξι μούμιες και οι ντόπιοι πιστεύουν σε μυστηριώδη δύναμη της εκκλησίας. ..( δυστυχώς εχω χασει πολλες φωτογραφίες και ότι βρηκα από τις φιλες ανακατεμένες ..)
Επίσης, ο σεισμός του 1983 αποκάλυψε έξι μούμιες μέσα σε ένα από τα παρεκκλήσια, και ως εκ τούτου πολλοί ντόπιοι πιστεύουν ότι αυτή η εκκλησία είναι μυστηριώδης.
Με τον οδηγο lonely planet ( με εχει κάψει πολλές φορες αλλα εγω εκει...πιστη δεν αλλάζω)ψάχνουμε τα προτεινόμενα εστιατόρια , το πρώτο κλειστό και η βροχή μας αναγκάζει να μπούμε στη calle 5 σε ένα πολύ ωραίο και ζεστό καφέ . Απολαμβάνομαι μια ζεστη σοκολάτα παρακολουθώντας προφυλαγμένοι το χορό της βροχής, μέσα από τα μεγάλα τζάμια να μετατρέπει τους δρόμους σε ποτάμια…
Περιμένουμε να κοπάσει η καταιγίδα επιστρέφουμε στο ξενοδοχείο.. Για βραδινό σε ένα μαγαζί κοντά στο ξενοδοχείο που ειναι μακριά απο το κέντρο, και παρ ότι η πόλη φημίζεται για τις καλύτερες γαστρονομικές γεύσεις, εμείς φάγαμε το χειρότερο φαγητό ever ….
Βρέχει…βρέχει…
Αύριο φεύγουμε για Pereira..
που έβλεπα πρώτη φορά και από φυτείες coca στη περιοχή Cali που είναι καλά κρυμμένες ..κάπου κάπου κάνουν την εμφάνισης τους στρατιώτες μέσα από τις πυκνές φυλλωσιές για να εξαφανιστούν στο δευτερόλεπτο και πάλι. .σε κάποια σημεία μας σταματούν για έλεγχο οι ένστολοι.. ένας γιατί οι άλλοι της παρέας ασχολούνται με τα κινητά τους… γελω,.εικόνα γνωστή και συνηθισμένη
Βρέχει..,
λάσπη παντού και το βαν χορεύει πέφτοντας μέσα στις μεγάλες και αμέτρητες λακκούβες του δρόμου λες και τον έχουν αφήσει έτσι για να εμποδίσουν την εύκολη μεταφορά της κοκα.. λες και γιαυτο ο Εσκομπαρ απέκτησε στόλο αεροπλάνων....
Καφές- μούρα- κόκα…καφές- μούρα- κόκα. . μια εύφορη πλούσια γενναιόδωρη γη για εκείνους τους λίγους που την κατέχουν , οι υπόλοιποι φτωχοί παλεύουν για την επιβίωση τους..
Διασχίζουμε ένα βαθύ φαράγγι που χωρίζει την επαρχία Cauca με την Ηuilla..Σε πιάνει ίλιγγος με το που θα πέσει η ματιά στο βάθος..
Δεν έχει σταματήσει να βρέχει και δεν έχω σταματήσει να χτυπιέμαι στο πλάι του βαν και το χέρι μου έχει πάρει ένα μπλε χρώμα ..
Μετα 5μισυ ώρες εξαντλητικού ταξιδιού φτάνουμε Popayan.
Αφήσαμε γρήγορα τα πράγματα μας στο πανέμορφο αποικιακό ξενοδοχείο La Plazuela View attachment 386281 και φεύγουμε για εξερεύνηση της πιο γοητευτικής αποικιακής πόλης της Κολομβίας που συναγωνιζεται τη βασίλισσα του Βορρά τη Καρθαγένη..βέβαια κάνοντας το λογαριασμό απο τις αναμνήσεις μου οι κάτοικοι της Άσπρης Πόλης παίρνουν άριστα ενω οι της Καρθαγένης για εμενα γενικώς ειναι για πολλές μπατσες>>>>....
.Τα πανλευκα κτήρια της δικαίως της έδωσαν το όνομα Ciudad Blanca, Λευκή πόλη.. οι 250,000 κάτοικοι της δεν μπορεί παρα να είναι υπερήφανοι, ήρεμοι, γαλήνιοι που ζουν εδώ, εργάζονται εδώ και περπατούν σε αυτούς τους υπέροχους δρόμους και όμορφου ιστορικού κέντρου.
Η πόλη ιδρύθηκε το 1537 από τον Sebastian de Belalcazar που έφτασε στη Κολομβία ψάχνοντας για τον περίφημο θρυλικό θησαυρό El Dorado, που ακόμη στις μέρες κάποιοι ακόμη ψάχνουν... Απέκτησε εξέχουσα και στρατηγική θέση στο δρόμο μεταξύ Καρθαγένης -Μποκοτα και Ισημερινού..
Πλούσιοι αποικιοκράτες, σημαντικές ισπανικές οικογένειες έχτισαν πομπώδη αρχοντικά , σπίτια , εκκλησίες και η πόλη αναπτύχθηκε ραγδαία. Όμως η φύση αντιδρά και καταστροφικοί σεισμοί έπληξαν την πόλη..
Η πόλη φημίζεται για τους πολλούς ναούς, τη βιβλιοθήκη, το μουσείο εκκλησιαστικών έργων τέχνης και η περίφημη πλατεία Bolivar..
H γέφυρα 240 μέτρων Humillaero ένα αρχιτεκτονικό στολίδι του 1837 πάνω από τον ποταμό Molino οδηγεί στο κέντρο της Ένα πραγματικό αρχιτεκτονικό στολίδι που χτίστηκε το 1873 βρίσκεται καθ' οδόν από το κέντρο της πόλης. Αυτή η γέφυρα μήκους 240 μέτρων εκτείνεται πάνω από τον ποταμό Molino και είναι κάτι που πρέπει να δείτε κατά την εξερεύνηση της Λευκής Πόλης. Η γέφυρα ονομάστηκε και γέφυρα της ταπείνωσης γιατι το 19 αιώνα αυτή η γέφυρα χρησιμοποιήθηκε από φτωχούς ανθρώπους που έπρεπε να φτάσουν στην αγορά για να πουλήσουν τα πράγματά τους, γι' αυτό και το όνομα Γέφυρα Ταπείνωσης
Το πάρκο κάτω από τη γέφυρα προσελκύει ντόπιους και τουρίστες για χαλάρωση τα απογεύματα. .όμως σήμερα βρέχει και βρέχει πολύ..
Το πάρκο caldas, είναι στην πραγματικότητα η κύρια πλατεία της Popayan, είναι ένα εξαιρετικό μέρος για περπάτημα σε χαλαρούς ρυθμούς και ξεκούραση παρακολουθώντας τη πόλη που ο χρόνος κυλά αργά.. Εμείς όμως βιαζόμαστε .Δεν χορταίνει το ματι μας και η μηχανή μου είναι με πατημένο το κουμπί.
.Ενα χέρι με ακουμπά στο ώμο.. Γυρνώ και βλέπω ένα κύριο να μου λέει πως αν πάω στο επόμενο τετράγωνο όπου δεν υπάρχει αστυνομία , η μηχανή μου θα κάνει φτερά,.. Τον ευχαρίστησα , ετοίμασα τα αντανακλαστικά μου .. ανάλογη ειδοποίηση είχα και στη Bogota αλλα εκει δικαιολογημένα.. Μπαίνω στο πανεπιστήμιο τακτοποιώ τη μηχανή στο σακίδιο βάζω και το αδιάβροχο και ξαναβγαίνω στο δρόμο.. Οι κάθετοι και παράλληλοι δρόμοι με ονοματα calle και Carrera χωρίζουν το κέντρο .
Στη πλατεία είναι ο πύργος του Ρολογιού κατασκευασμένος μεταξύ 1673 και 1682, είναι ένα απλό τετράγωνο ασβεστωμένο κτίριο στην κεντρική πλατεία. Ένα άλλο σημείο που πρέπει να δει ο επισκέπτης είναι ο κεντρικός καθεδρικός ναός. Ενας ναός μεγαλοπρεπής. πολύ φωτογενής, με τη λευκή πρόσοψη που είναι αρκετά γαλήνια και έχει ξαναχτιστεί μετά τον ισχυρό σεισμό του 1983 μιας και ο σεισμός έκανε μεγάλες ζημιές.
Η πόλη ‘έχει πολλούς ναούς αλλά η εκκλησία του Σαν Φρανσίσκο ανήκει στις μεγαλύτερες της πόλης και είναι σίγουρα μια από τις πιο όμορφες και είναι και από τα λίγα κτήρια , που η πρόσοψη του δεν είναι λευκή.. Και εδώ ο σεισμός του 1983 άφησε τα ιχνη του και τις αποκαλύψεις. Μετα το σεισμό μεσα σε ένα παρεκκλήσι βρέθηκαν εξι μούμιες και οι ντόπιοι πιστεύουν σε μυστηριώδη δύναμη της εκκλησίας. ..( δυστυχώς εχω χασει πολλες φωτογραφίες και ότι βρηκα από τις φιλες ανακατεμένες ..)
Επίσης, ο σεισμός του 1983 αποκάλυψε έξι μούμιες μέσα σε ένα από τα παρεκκλήσια, και ως εκ τούτου πολλοί ντόπιοι πιστεύουν ότι αυτή η εκκλησία είναι μυστηριώδης.
Με τον οδηγο lonely planet ( με εχει κάψει πολλές φορες αλλα εγω εκει...πιστη δεν αλλάζω)ψάχνουμε τα προτεινόμενα εστιατόρια , το πρώτο κλειστό και η βροχή μας αναγκάζει να μπούμε στη calle 5 σε ένα πολύ ωραίο και ζεστό καφέ . Απολαμβάνομαι μια ζεστη σοκολάτα παρακολουθώντας προφυλαγμένοι το χορό της βροχής, μέσα από τα μεγάλα τζάμια να μετατρέπει τους δρόμους σε ποτάμια…
Περιμένουμε να κοπάσει η καταιγίδα επιστρέφουμε στο ξενοδοχείο.. Για βραδινό σε ένα μαγαζί κοντά στο ξενοδοχείο που ειναι μακριά απο το κέντρο, και παρ ότι η πόλη φημίζεται για τις καλύτερες γαστρονομικές γεύσεις, εμείς φάγαμε το χειρότερο φαγητό ever ….
Βρέχει…βρέχει…
Αύριο φεύγουμε για Pereira..
[Μ1]