• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Στα "μαλακά" έπεσαν οι υπεύθυνοι του "Ήλιος" ..

fenia42

Member
Μηνύματα
3.980
Likes
15.751
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Σε εξαγοράσιμες ποινές καταδικάστηκαν από το Τριμελές Εφετείο Αθηνών οι υπεύθυνοι για την αεροπορική τραγωδία του «Ήλιος» πριν από οκτώ χρόνια. Πρόκειται για τους Δημήτρη Πανταζή, διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Γιώργο Κικκίδη, διευθυντή Πτητικών Επιχειρήσεων, και το Γιάνκο Στοϊμένοφ, αρχιπιλότο, οι οποίοι κρίθηκαν ένοχοι για ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή κι επιβλήθηκε στον καθένα τους ποινή φυλάκισης 123 ετών, εκ των οποίων ωστόσο θα εκτιθούν μόνο τα δέκα, ύστερα από την αναγνώριση στους κατηγορουμένους του ελαφρυντικού του προτέρου εντίμου βίου. Γι’ αυτόν το λόγο κάθε ημέρα είναι εξαγοράσιμη προς δέκα ευρώ την ημέρα.
Από την άλλη, αθωώθηκε ο μηχανικός Αλαν Ιργουϊν, ο οποίος είχε ελέγξει το μοιραίο αεροσκάφος την ημέρα της πτήσης κι ο οποίος επίσης είχε κριθεί ένοχος πρωτοδίκως από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών. Το Ανώτατο Δικαστήριο, πάντως, της Κύπρου θα εκδικάσει εκ νέου την υπόθεση ύστερα από την έφεση που άσκησε ο γενικός εισαγγελέας της χώρας.
 

marian90

Member
Μηνύματα
87
Likes
20
Ταξίδι-Όνειρο
Ισλανδία
μα αυτος ο μηχανικος πως κριθηκε αθωος;μηχανικη δεν ειπαν οτι ειναι η βλάβη και φταιει αυτος που ειχε κανει ελεγχο στο αεροσκαφος πριν την απογείωση;
Δεν υπαρχουν λογια...οκτω χρονια ταλαιπωριας για τους συγγενεις των θυματων που έχασαν ολόκληρες οικογενειες για να αθωωθουν στο τέλος....:(
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.220
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Η μηχανική αστοχία μπορεί να συμβεί και μετά από πλήρη τεχνικό έλεγχο.
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.827
Likes
18.208
Ανθρώπινη αμέλεια δηλαδή σφάλμα πιλότου, πλημμελή συντήρηση η αστοχία υλικού τι απ΄'ολα έλεγε το πόρισμα;; Γιατί αν θυμάμαι καλά είχαμε τουλάχιστον τα δύο πρώτα...
Και για να συμβεί ένα αεροπορικό ατύχημα συνήθως έχουμε μια αλληλουχία σφαλμάτων....
Κατα την συντήρηση υπάρχει (πρέπει να υπάρχει) επιθεωρηρτής ο οποίος επιβλέπει την συντήρηση και βλέπει μηπως έχουν ξεχαστεί τίποτα εργαλεία...τα οποία ο τεχνικός πρέπει να τα καταγράφει όταν τα χρησιμοποιεί ώστε στο τέλος να τσεκαριστούν ότι υπάρχουν όλα....
Ο πιλότος είχε ένδειξη σχετικά με το πρόβλημα που παρουσιάστηκε με την αποσυμπίεση της καμπίνας αλλά δεν έκανε τις απαιτούμενες ενέργειες ώστε να το λύσει (δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά νομίζω ότι έπρεπε να γυρίσει το auto σε manual)....Στα αεροσκάφη πάντα υπάρχουν εφεδρικά συστήματα και διπλά καμιά φορά....Αλλά είπαμε πρέπει να γίνουν 3-4 λάθη μαζεμένα για να υπάρξει ατύχημα.....άμα είναι να γίνει η στραβή..:(
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.653
Μηνύματα
906.487
Μέλη
39.403
Νεότερο μέλος
snapthreads9

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom