• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

GTS

Member
Μηνύματα
7.062
Likes
20.473
Απ’ο,τι καταλαβα από ανακοίνωση που έκανε η Ράιαν στο φβ, θα μας επιστρέψει τα λεφτά εφόσον δεν έχουμε χρησιμοποιήσει το κουπόνι της, δηλαδή...σε ένα χρόνο. Γίνεται να κάνουμε αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα από την στιγμή που η αεροπορική ισχυρίζεται ότι θα επιστρέψει όντως τα λεφτά, ασχέτως αν είναι έναν ολόκληρο χρόνο μετά;
Δε νομίζω αλλά ρώτα τη τράπεζά σου για σίγουρα. Έχει απαντηθεί και πιο πάνω σε δική μου απορία το συγκεκριμένο, δηλ. πως όχι.
 

Bristol 33

Member
Μηνύματα
5
Likes
50
Με προλαβες barcour ήμουν έτοιμος να το ανεβάσω. Καλό το κλάμα και η οργή αλλά εδώ ξεκάθαρα η κυβέρνηση( η οποια δεν με νοιάζει ) ζητάει από την Επιτροπή να μην δίνονται λεφτά στους πελατες αλλά εισητήρια. (Ολα για το καλό μας) Την ίδια ώρα που κανουμε μυνησεις στα πρακτορεια και ζητάμε την βοήθεια από το υπουργείο τουρισμου. Θα μου πειτε δεν αφορουν όλες οι αιτήσεις ελληνικές αεροπορικές Αλλά να πως αυτοί που αν τους καθυστερήσουμε 50 ευρώ στην εφορία, (εχει βγει κόσμος απο προγραμματα για 30€) εισηγούνται να μην μας επιστρέφονται τα λεφτά.... Προσωπικά έχω δυο αιτήσεις σε εκκρεμότητα από ΤΑP Portugal και Aegean. Η πρωτη από τις 26-3-2020. Αν δεν πιεσουμε τίποτα δεν μας χαρίζεται. Ας κάνουν μια έρευνα για την άποψη μας για τις αεροπορικές εταιρίες και τα πρακτορια η να δημιουργηθεί πλατφορμα να δηλώσουμε την άρνηση μας για voucher. Δηλαδή δίνουμε τα λεφτά για ένα προιον το οποίο δεν παραλαμβανουμε ποτε και στο ταμείο αρνούνται να μας δώσουν τα λεφτά μας!!! Που βρίσκονται αυτά τα λεφτά ένα μήνα? Όλη αυτή η διαδικασία- ταλαιπωρία δεν επιφέρει δικαίωμα αποζημίωσεων? Ποτε Παραλάβατε ένα προιον και δώσατε τα λεφτά όποτε εσείς θέλατε? Απλά θα σας είχαν μαζέψει χωρίς να το καταλάβετε. Μείνετε υγιείς αλλά όχι στη σιωπή. Συγνώμη αλλά ταλαιπωρουμαι (οπως πολλοι άλλοι για αυτονόητα δικαιώματα) σχεδόν δυο μήνες αν λάβουμε υπόψη και την διαδικασία εισητήρια , ακυρώση, τηλέφωνα πρεσβειες, emails, αλλά εισητήρια, επιστροφή στην Ελλάδα μέσο 3 χωρών με δικά μου έξοδα χωρίς την παραμικρη βοήθεια από κράτος και πρεσβειες. 15 Απριλίου επεκτάθηκε το μετρό απογορευσεων πτησεων αλλά τα τσακάλια του υπουργιου Εξωτερικών ουτε που ενδιαφέρθηκαν ποσοι Έλληνες πολιτες βρίσκονται εκείνη την στιγμή σε αεροδρόμια -συνορα .αν έχουν λεφτά για ξενοδοχεία φαγητό κτλ τιποτα στα παραπαραπαρια τους! Και στην Ελλάδα στο αεροδρόμιο σαν σαρδελες στα πουλμαν .social distance φώναζαν οι απιθανοι τυποι .Αυτά
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.162
Likes
1.794
Με προλαβες barcour ήμουν έτοιμος να το ανεβάσω. Καλό το κλάμα και η οργή αλλά εδώ ξεκάθαρα η κυβέρνηση( η οποια δεν με νοιάζει ) ζητάει από την Επιτροπή να μην δίνονται λεφτά στους πελατες αλλά εισητήρια. (Ολα για το καλό μας) Την ίδια ώρα που κανουμε μυνησεις στα πρακτορεια και ζητάμε την βοήθεια από το υπουργείο τουρισμου. Θα μου πειτε δεν αφορουν όλες οι αιτήσεις ελληνικές αεροπορικές Αλλά να πως αυτοί που αν τους καθυστερήσουμε 50 ευρώ στην εφορία, (εχει βγει κόσμος απο προγραμματα για 30€) εισηγούνται να μην μας επιστρέφονται τα λεφτά.... Προσωπικά έχω δυο αιτήσεις σε εκκρεμότητα από ΤΑP Portugal και Aegean. Η πρωτη από τις 26-3-2020. Αν δεν πιεσουμε τίποτα δεν μας χαρίζεται. Ας κάνουν μια έρευνα για την άποψη μας για τις αεροπορικές εταιρίες και τα πρακτορια η να δημιουργηθεί πλατφορμα να δηλώσουμε την άρνηση μας για voucher. Δηλαδή δίνουμε τα λεφτά για ένα προιον το οποίο δεν παραλαμβανουμε ποτε και στο ταμείο αρνούνται να μας δώσουν τα λεφτά μας!!! Που βρίσκονται αυτά τα λεφτά ένα μήνα? Όλη αυτή η διαδικασία- ταλαιπωρία δεν επιφέρει δικαίωμα αποζημίωσεων? Ποτε Παραλάβατε ένα προιον και δώσατε τα λεφτά όποτε εσείς θέλατε? Απλά θα σας είχαν μαζέψει χωρίς να το καταλάβετε. Μείνετε υγιείς αλλά όχι στη σιωπή. Συγνώμη αλλά ταλαιπωρουμαι (οπως πολλοι άλλοι για αυτονόητα δικαιώματα) σχεδόν δυο μήνες αν λάβουμε υπόψη και την διαδικασία εισητήρια , ακυρώση, τηλέφωνα πρεσβειες, emails, αλλά εισητήρια, επιστροφή στην Ελλάδα μέσο 3 χωρών με δικά μου έξοδα χωρίς την παραμικρη βοήθεια από κράτος και πρεσβειες. 15 Απριλίου επεκτάθηκε το μετρό απογορευσεων πτησεων αλλά τα τσακάλια του υπουργιου Εξωτερικών ουτε που ενδιαφέρθηκαν ποσοι Έλληνες πολιτες βρίσκονται εκείνη την στιγμή σε αεροδρόμια -συνορα .αν έχουν λεφτά για ξενοδοχεία φαγητό κτλ τιποτα στα παραπαραπαρια τους! Και στην Ελλάδα στο αεροδρόμιο σαν σαρδελες στα πουλμαν .social distance φώναζαν οι απιθανοι τυποι .Αυτά
Δεν έχεις καταλάβει ότι η κυβέρνηση με πράξη νομοθετικού περιεχομένου 12 ημέρες πριν παραβίασε ήδη την ευρωπαϊκή νομοθεσία, για τις εταιρείες με έδρα την Ελλάδα (με δικαίωμα παρακράτησης από τις ελληνικές αεροπορικές του ποσού των εισιτηρίων ως 18 μήνες ως κουπόνι, και επιστροφή του αν δεν χρησιμοποιηθεί για 18 μήνες), υπαγορευμένο από συγκεκριμένους επιχειρηματίες, καθώς το μέτρο αυτό είχε ανακοινωθεί ήδη από αεροπορική εταιρεία δυο βδομάδες πριν τη «νομιμοποίησή» του με ΠΝΠ. Τώρα ζητά να επεκταθεί η παραβίαση αυτή σε όλη την Ευρώπη. Εν πάση περιπτώσει, επειδή οι κοινοτικές οδηγίες υπερισχύουν, μπορείς να κάνεις καταγγελία εδώ:
https://ec.europa.eu/assets/sg/report-a-breach/complaints_en/Οδηγίες εδώ.
 

Frosty13

New Member
Μηνύματα
4
Likes
1
Καλησπέρα και από εμένα και καλώς σας βρήκα :)
Έχω μια απορία καθώς δεν είμαι και πολύ έμπειρος στα ταξίδια.

Είχα κλείσει ένα εισιτήριο για 27/4 αλλά ακυρώθηκε λόγω κορονοϊού και πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά. Η κοπέλα μου είπε ότι μπορώ να το κάνω voucher ή επιστροφή χρημάτων. Επειδή δεν ξέρω τι είναι το voucher της ζήτησα αν μπορεί να μου ανοίξει την επιλογή να κάνω εγώ την αλλαγή, να πληρώσω τυχόν διαφορές χρημάτων στα εισιτήρια και μου είπε πως δεν γίνεται κάτι τέτοιο και θα πρέπει να το αλλάξει αυτή δίνοντας τα στοιχεία της κάρτας μου στην κοπέλα ώστε να κάνει αυτή την διαφορά χρημάτων. Αρνήθηκα (γιατί δεν ξέρεις τι μπορεί να είναι) και είπα θα ξαναεπικοινωνήσω.

Ερωτήσεις:
1)Τι είναι το voucher και τι η ανοιχτή ημερομηνία (το λεγόμενο open)?
2)Πόσο ασφαλές παίζει να είναι ώστε να μου είπε να κάνει αυτή την αλλαγή? Γιατί κάρτα δεν δίνεις έτσι εύκολα.

Ευχαριστώ :)
 
Last edited:

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Καλησπέρα και από εμένα και καλώς σας βρήκα :)
Έχω μια απορία καθώς δεν είμαι και πολύ έμπειρος στα ταξίδια.

Είχα κλείσει ένα εισιτήριο για 27/4 αλλά ακυρώθηκε λόγω κορονοϊού και πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά. Η κοπέλα μου είπε ότι μπορώ να το κάνω voucher ή επιστροφή χρημάτων. Επειδή δεν ξέρω τι είναι το voucher της ζήτησα αν μπορεί να μου ανοίξει την επιλογή να κάνω εγώ την αλλαγή, να πληρώσω τυχόν διαφορές χρημάτων στα εισιτήρια και μου είπε πως δεν γίνεται κάτι τέτοιο και θα πρέπει να το αλλάξει αυτή δίνοντας τα στοιχεία της κάρτας μου στην κοπέλα ώστε να κάνει αυτή την διαφορά χρημάτων. Αρνήθηκα (γιατί δεν ξέρεις τι μπορεί να είναι) και είπα θα ξαναεπικοινωνήσω.

Ερωτήσεις:
1)Τι είναι το voucher και τι η ανοιχτή ημερομηνία (το λεγόμενο open)?
2)Πόσο ασφαλές παίζει να είναι ώστε να μου είπε να κάνει αυτή την αλλαγή? Γιατί κάρτα δεν δίνεις έτσι εύκολα.

Ευχαριστώ :)
Καλησπερα και καλως ηρθες στο Φορουμ! Αρχικα δεν μας ειπες με ποια αεροπορικη ειχες κλεισει και ποιο προορσμο..

Κατα δευτερον το voucher ειναι ενα κουπονι με αξια ιση με το ποσο που χρεωθηκες για τα τωρινα εισιτηρια. Συνηθως εχει ισχυ για ενα χρονο και μπορεις να το χρησιμοποιησεις σε επομενη κρατηση σου με την αεροπορικη. Κατα τη διαδικασια της νεας κρατησης σε καποιο βημα θα σου εχει αντιστοιχο πεδιο οπου θα μπορεις να εισαγεις το νουμερο του voucher αυτουπου και τοτε θα αφαιρεσει αυτοματα το ποσο. Οποτε πληρωνεις τη διαφορα του ποσου που θα εχει μεινει.

Εγω προσωπικα ουτε εχω δωσει, ουτε θα εδινα ποτε την καρτα μου τηλεφωνικα. Αν και πολλες εταιρειες ακολουθουν αυτη τη πολιτικη, δηλαδη της τηλεφωνικης αγορας δινοντας τα στοιχεια της καρτας σου στον εκπροσωπο που συνομιλεις..
 

Frosty13

New Member
Μηνύματα
4
Likes
1
Καλησπερα και καλως ηρθες στο Φορουμ! Αρχικα δεν μας ειπες με ποια αεροπορικη ειχες κλεισει και ποιο προορσμο..

Κατα δευτερον το voucher ειναι ενα κουπονι με αξια ιση με το ποσο που χρεωθηκες για τα τωρινα εισιτηρια. Συνηθως εχει ισχυ για ενα χρονο και μπορεις να το χρησιμοποιησεις σε επομενη κρατηση σου με την αεροπορικη. Κατα τη διαδικασια της νεας κρατησης σε καποιο βημα θα σου εχει αντιστοιχο πεδιο οπου θα μπορεις να εισαγεις το νουμερο του voucher αυτουπου και τοτε θα αφαιρεσει αυτοματα το ποσο. Οποτε πληρωνεις τη διαφορα του ποσου που θα εχει μεινει.

Εγω προσωπικα ουτε εχω δωσει, ουτε θα εδινα ποτε την καρτα μου τηλεφωνικα. Αν και πολλες εταιρειες ακολουθουν αυτη τη πολιτικη, δηλαδη της τηλεφωνικης αγορας δινοντας τα στοιχεια της καρτας σου στον εκπροσωπο που συνομιλεις..
Με Aegean από Θεσσαλονίκη προς Καλαμάτα (ξέχασα να το αναφέρω). Άρα ουσιαστικά με το voucher είναι σαν να κάνω εγώ νέα κράτηση. Να υποθέσω πως αξίζει να παίρνω voucher παρα να το κλείνει κάποιος από τα κεντρικά τους.

Επίσης, το "open εισιτήριο" είναι κάτι σαν το voucher? Αν όχι, ποιά η διαφορά τους?
 
Last edited:

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Με Aegean από Θεσσαλονίκη προς Καλαμάτα (ξέχασα να το αναφέρω). Άρα ουσιαστικά με το voucher είναι σαν να κάνω εγώ νέα κράτηση. Να υποθέσω πως αξίζει να παίρνω voucher παρα να το κλείνει κάποιος από τα κεντρικά τους.

Επίσης, το "open εισιτήριο" είναι κάτι σαν το voucher? Αν όχι, ποιά η διαφορά τους?
Ναι ουσιαστικα το voucher ειναι αυτο που ζητας και σε εξυπηρετει. Εφοσον δεν θες να διεκδικησεις επιστροφη χρηματων τοτε ειναι καλυτερα να παρεις voucher, καθως κλεινεις νεο εισιτηριο οποια χρονικη στιγμη θες εσυ (εντος του διαστηματος που ισχυει το κουπονι), προς οποιο προορισμο θες και δεν αναγκαζεσαι να επιλεξεις απο τωρα νεα ημερομηνια πτησης (αν στο αλλαξει ο agent).

«Open» ουσιαστικα ειναι να σου αφηνουν ανοιχτη την ημερομηνια του υπαρχοντος εισιτηριου που αγορασες και να επιλεξεις εσυ στο επομενο διαστημα ποια ημερομηνια θες να το χρησιμοποιησεις (για τον προορισμο που ειναι το εισιτηριο μονο). Αλλα δεν εχω ξαναακουσει για open εισιτηριο σε αεροπορικη εταιρεια. Μπορει να κανω και λαθος. Σου ανεφεραν κατι τετοιο;
 

Frosty13

New Member
Μηνύματα
4
Likes
1
Ναι ουσιαστικα το voucher ειναι αυτο που ζητας και σε εξυπηρετει. Εφοσον δεν θες να διεκδικησεις επιστροφη χρηματων τοτε ειναι καλυτερα να παρεις voucher, καθως κλεινεις νεο εισιτηριο οποια χρονικη στιγμη θες εσυ (εντος του διαστηματος που ισχυει το κουπονι), προς οποιο προορισμο θες και δεν αναγκαζεσαι να επιλεξεις απο τωρα νεα ημερομηνια πτησης (αν στο αλλαξει ο agent).

«Open» ουσιαστικα ειναι να σου αφηνουν ανοιχτη την ημερομηνια του υπαρχοντος εισιτηριου που αγορασες και να επιλεξεις εσυ στο επομενο διαστημα ποια ημερομηνια θες να το χρησιμοποιησεις (για τον προορισμο που ειναι το εισιτηριο μονο). Αλλα δεν εχω ξαναακουσει για open εισιτηριο σε αεροπορικη εταιρεια. Μπορει να κανω και λαθος. Σου ανεφεραν κατι τετοιο;
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου. Α ώστε το voucher δεν σε περιορίζει στον αρχικό προορισμό που έκλεισες το εισιτήριο. Δηλαδή αντί για Καλαμάτα μπροώ να ταξιδέψω και Ηράκλειο που λέει ο λόγος. Ισχύει το ίδιο και για εξωτερικό αυτό ή περιορίζεται ενδωχώρια μόνο?

Όχι, δεν μου είπαν για open απλά είχα ακούσει κατά καιρούς σε διάφορα sites που διάβαζα αλλά δεν πολυκατάλαβα και για αυτό ρώτησα.
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου. Α ώστε το voucher δεν σε περιορίζει στον αρχικό προορισμό που έκλεισες το εισιτήριο. Δηλαδή αντί για Καλαμάτα μπροώ να ταξιδέψω και Ηράκλειο που λέει ο λόγος. Ισχύει το ίδιο και για εξωτερικό αυτό ή περιορίζεται ενδωχώρια μόνο?

Όχι, δεν μου είπαν για open απλά είχα ακούσει κατά καιρούς σε διάφορα sites που διάβαζα αλλά δεν πολυκατάλαβα και για αυτό ρώτησα.
Σκεψου οτι το κουπονι ειναι χρηματα ουσιαστικα. Τα χρησιμοποιεις σε οποιο επομενο ταξιδι θες να κλεισεις.
 

Frosty13

New Member
Μηνύματα
4
Likes
1
Σκεψου οτι το κουπονι ειναι χρηματα ουσιαστικα. Τα χρησιμοποιεις σε οποιο επομενο ταξιδι θες να κλεισεις.
Τέλεια! Σε ευχαριστώ πολύ!

Να κάνω και άλλη μία ερώτηση:
Σε περίπτωση που το νέο εισιτήριο είναι χαμηλότερης αξίας από το voucher, το υπόλοιπο θα μείνει στο κουπόνι και θα μπορέσεις να το χρησιμοποιήσεις και σε 2ο ταξίδι (αν κάνεις)? Π.χ. έχω voucher 90€ και το νέο εισιτήριο κοστίσει 70€. Τα υπόλοιπα 20€ τι γίνονται?
 
Last edited by a moderator:

Katerina214

New Member
Μηνύματα
3
Likes
0
Καλησπέρα σας! Είχα κλείσει εισιτήριο για Νέα Υόρκη με τη Lufthansa για 1/6, και τώρα που το ψάχνω για επιστροφή χρημάτων βλέπω το εξής στις πληροφορίες της πτήσης μου:

''Οι όροι ναύλου του εισιτηρίου σας δεν επιτρέπουν την επιστροφή χρημάτων ηλεκτρονικά.''
Ξέρει κάποιος κάτι σχετικά με αυτό για να με διαφωτίσει;
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Να κάνω και άλλη μία ερώτηση:
Σε περίπτωση που το νέο εισιτήριο είναι χαμηλότερης αξίας από το voucher, το υπόλοιπο θα μείνει στο κουπόνι και θα μπορέσεις να το χρησιμοποιήσεις και σε 2ο ταξίδι (αν κάνεις)? Π.χ. έχω voucher 90€ και το νέο εισιτήριο κοστίσει 70€. Τα υπόλοιπα 20€ τι γίνονται?
99% τα χανεις πιστευω. Πρεπει να μιλησεις με την ιδια την αεροπορικη ομως να στο λυσει αυτο
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.234
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom