paefstra
Member
- Μηνύματα
- 14.142
- Likes
- 45.650
Εστειλα κειμενο με τα απαραίτητα παραστατικα επιστυναπτόμεναΝαι το εχω δει αυτο. Και εγω με mail θα τις στειλω ολες. Απλα δεν βλεπω πουθενα καποια φορμα. Γραφουμε την καταγγελια σαν ελευθερο κειμενο στο mail;;
Σήμερα πήρα απάντηση, οτι τους κοινοποιήθηκε η καταγγελία και οτι οφείλουν να επικοινωνήσουν και με μένα.
Σκέφτομαι μήπως το παρατράβηξα το θέμα, αλλά και πάλι το να είναι ΑΔΥΝΑΤΗ η τηλεφωνική επικοινωνία, αποφυγή της δέσμευσης για full refund δίχως καταχρηστικές χρεώσεις ενω ζητω διευκρινίσεις και η αυθαίρετη ελευθερία να επιστρέψουν το ποσό σε 12 μήνες όπως "ισχυριζεται" η Alitalia (δεν το ισχυρίζεται πουθενά στη σχετική σελίδα των ακυρώσεων) νομίζω ότι είναι επαρκείς λόγοι.
ίσως ενδιαφέρει και τη @vanda το θέμα.
@psilos3 εσυ ειδες καμια προοδο μετα την καταγγελια στο Υπ. Τουρισμου η τζαμπα την κανουμε;